Galaxy S7 не реагує, не вимкнеться, застряг у екрані процесу дешифрування, інші проблеми

Привіт шанувальники Android! Ласкаво просимо до іншого посібника з усунення несправностей # GalaxyS7. Цей допис пропонує вам більше питань та рішень щодо S7. Якщо ви не знайдете тут жодної корисної поради щодо усунення несправностей, не забудьте також відвідати нашу головну сторінку з усунення несправностей Galaxy S7.

Якщо ви шукаєте рішення для власного випуску #Android, ви можете зв’язатися з нами, скориставшись посиланням внизу цієї сторінки.

Описуючи свою проблему, будь ласка, будьте якомога детальніші, щоб ми могли легко визначити відповідне рішення. Якщо можете, будь ласка, включіть точні повідомлення про помилки, які ви отримуєте, щоб дати нам уявлення з чого почати. Якщо ви вже пробували деякі кроки з усунення несправностей, перш ніж писати нам електронною поштою, обов’язково згадайте їх, щоб ми могли пропустити їх у своїх відповідях.

Нижче наведено конкретні теми, які ми сьогодні пропонуємо вам:

Проблема 1: Galaxy S7 показує синій світлодіод, але телефон не реагує

Це робить вже близько місяця. Йому менше року. Перший раз, коли він розрядився, я поставив його на зарядку. тоді він був на 100%, я увімкнув його, увійшов у Whatsapp, а коли я вийшов, він застиг, а потім вимкнувся.

я спробував вирішити проблеми. Не хотів працювати. Потім я залишив це на наступний день і спробував ще раз, це не спрацювало. я тоді ставлю його на зарядку. він заряджався і вмикався і вимикався приблизно 3 рази і нарешті працював після.

Минуло близько двох тижнів, коли сьогодні вранці я був на телефоні, і він знову вимкнувся. І зараз є синє світло, але воно постійно горить і не згасає, і цього не сталося востаннє. Зараз я спробував усунути неполадки, але не везе, насправді нічого не везе. Раніше це було повільно, але це траплялося кілька разів, але воно замерзало. що я повинен зробити? будь ласка, допоможіть. - Шарлет

Рішення: Привіт Шарлет. Якщо ваш телефон більше не вмикається нормально (він все одно повинен бути увімкнений, оскільки на ньому відображається синій світлодіод), а екран або не реагує, або залишається чорним, ми можемо запропонувати лише одне - завантажте його в альтернативні режими. Це допоможе вам зрозуміти, чи можна вирішити проблему з вашого боку чи ні.

Нижче наведені кроки, які потрібно спробувати:

Завантаження в режимі відновлення :

  1. Заряджайте телефон принаймні 30 хвилин.
  2. Натисніть і утримуйте клавіші «Головна» та «Гучність вгору», потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли на екрані з’явиться Samsung Galaxy S7, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте утримувати клавіші головного екрана та збільшення гучності.
  4. Коли з’явиться логотип Android, ви можете відпустити обидві клавіші і залишити телефон на 30–60 секунд.
  5. За допомогою клавіші зменшення гучності перейдіть між параметрами та виділіть "стерти розділ кешу".
  6. У цьому режимі ви можете або стерти розділ кеш-пам'яті, або зробити скидання до заводських налаштувань.

Завантаження в режимі завантаження :

  1. Заряджайте телефон принаймні 30 хвилин.
  2. Натисніть і утримуйте клавіші головного екрана та гучності вниз, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли на екрані з’явиться Samsung Galaxy S7, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте утримувати клавіші «Головна» та «Гучність вниз».
  4. Зачекайте, поки не з'явиться екран завантаження.
  5. Якщо ви можете завантажити телефон у режимі завантаження, але не в інших режимах, це означає, що вашим єдиним виходом може бути прошивка запасів чи власної прошивки.
  6. Використовуйте Google, щоб шукати путівник, як це зробити.

Завантаження в безпечному режимі :

  1. Заряджайте телефон принаймні 30 хвилин.
  2. Натисніть і утримуйте кнопку живлення.
  3. Як тільки з’явиться логотип „Samsung Galaxy S7”, відпустіть клавішу живлення та негайно натисніть і утримуйте кнопку зменшення гучності.
  4. Продовжуйте утримувати кнопку, доки телефон не закінчить перезавантаження.
  5. Коли ви побачите текст "Безпечний режим" у нижньому лівому куті екрана, відпустіть кнопку зменшення гучності.
  6. Єдина відмінність безпечного режиму від звичайного полягає в тому, що перший запобігає запуску сторонніх програм. Якщо ви можете завантажити телефон у безпечному режимі, але не в звичайному режимі, видаліть усі програми, доки проблему (яка заважає нормально завантажуватися) усуне.

Якщо ваш телефон залишається без відповіді, і ви не зможете виконувати ці різні комбінації апаратних кнопок, у вас є апаратна проблема. Це може бути погана збірка екрану або щось інше. Попросіть телефон перевірити Samsung або незалежний сервісний центр.

Проблема 2: Galaxy S7 перестав працювати належним чином з пристроєм Garmin після оновлення

Мій телефон - Galaxy S7 з AT&T. Проблема, яку я маю, полягає в тому, що після останніх двох оновлень від AT&T (які були впродовж останніх тижнів чи двох), я отримую лише початкове повідомлення на своєму Garmin Vivosmart HR про текстове повідомлення, але все одно отримую повідомлення про телефон дзвінки, голосова пошта та пропущені телефонні дзвінки. Після отримання першого повідомлення Garmin не вібрує, щоб повідомити мене про текстове повідомлення, але телефон звучить і вібрує, оскільки ці варіанти сповіщення були зроблені в налаштуваннях телефону.

Я зайшов у свої налаштування Garmin і вирішив отримати сповіщення, і він підключений до телефону. Я також додав програму повідомлень на Garmin, яка нічого не змінила і не мала її раніше. Я шукав оновлення для мого Garmin і не знайшов, ані не мав таких вже досить давно.

Я вимкнув телефон, зарядив його повністю, а потім знову ввімкнув. спробував зробити перезавантаження, вимкнув, а потім знову увімкнув Garmin, відключив їх один від одного, а потім знову підключився та повторно синхронізував. я зняв Garmin з телефону, а потім знову підключив його. Я не вірю, що я щось пропустив у своєму описі проблеми чи спробах її виправити. Будемо дуже вдячні за вашу допомогу. З повагою. - Брент

Рішення : Привіт Брент. Встановлення оновлення Android в основному змінює основні системні файли. Іноді помилки можуть розвиватися, оскільки розробник не може їх передбачити. Знати справжню причину такої проблеми неможливо, тому потрібно спробувати звузити можливості самостійно.

Ми помітили, що ви не згадали про те, як виконувати звичайні кроки з усунення несправностей програмного забезпечення, які ми рекомендуємо застосовувати для питань після оновлення на телефоні Galaxy. Нижче наведено речі, які слід спробувати:

Витріть розділ кешу

Оновлення іноді можуть пошкодити системний кеш, що призводить до різного роду проблем. Добре, якщо ви очистите розділ кешу відразу після оновлення, щоб ваш телефон був змушений створити новий кеш. Ось як це робиться:

  1. Вимкніть ваш Samsung Galaxy S7.
  2. Натисніть і утримуйте клавіші «Головна» та «Гучність вгору», потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли на екрані з’явиться Samsung Galaxy S7, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте утримувати клавіші головного екрана та збільшення гучності.
  4. Коли з’явиться логотип Android, ви можете відпустити обидві клавіші і залишити телефон на 30–60 секунд.
  5. За допомогою клавіші зменшення гучності перейдіть між параметрами та виділіть "стерти розділ кешу".
  6. Після виділення ви можете натиснути клавішу живлення, щоб вибрати її.
  7. Тепер виділіть опцію "Так", використовуючи клавішу зменшення гучності, і натисніть кнопку живлення, щоб вибрати її.
  8. Зачекайте, поки телефон закінчить виконувати генеральний скидання. Після завершення виділіть «Перезавантажити систему зараз» і натисніть клавішу живлення.
  9. Тепер телефон перезавантажиться довше, ніж зазвичай.

Переконайтеся, що ВСІ програми оновлені та сумісні з новою ОС Android

Якщо проблема залишається після очищення розділу кешу, наступним кроком буде встановлення оновлень для всіх ваших програм. Будь-який з них може бути причиною вашої проблеми. Якщо ви вже оновили програми, перш ніж зв’язуватися з нами, спробуйте завантажити телефон у безпечний режим, щоб перевірити, чи не викликає це будь-яка з них. Ось як це робиться:

  1. Вимкніть свій Galaxy S7.
  2. Натисніть і утримуйте кнопку живлення.
  3. Як тільки з’явиться логотип „Samsung Galaxy S7”, відпустіть клавішу живлення та негайно натисніть і утримуйте кнопку зменшення гучності.
  4. Продовжуйте утримувати кнопку, доки телефон не закінчить перезавантаження.
  5. Коли ви побачите текст "Безпечний режим" у нижньому лівому куті екрана, відпустіть кнопку зменшення гучності.

Скиньте заводські налаштування

Протирання телефону чистим шляхом відновлення заводських налаштувань має бути останнім кроком, який потрібно виконати на телефоні. Він повертає всі налаштування програмного забезпечення до їх відомого робочого стану, тому, якщо проблема залишається після цього, виникає проблема сумісності з вашим пристроєм Garmin, або цей пристрій потребує самостійного усунення несправностей.

Нижче наведено кроки щодо відновлення заводських налаштувань Galaxy S7:

  1. Створіть резервну копію важливих файлів, таких як фотографії, відео, контакти тощо. Ви можете використовувати Smart Switch для цього завдання.
  2. Вимкніть ваш Samsung Galaxy S7.
  3. Натисніть і утримуйте клавіші «Головна» та «Гучність вгору», потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  4. Коли на екрані з’явиться Samsung Galaxy S7, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте утримувати клавіші головного екрана та збільшення гучності.
  5. Коли з’явиться логотип Android, ви можете відпустити обидві клавіші і залишити телефон на 30–60 секунд.
  6. За допомогою клавіші зменшення гучності перейдіть між параметрами та виділіть "wipe data / factory reset".
  7. Після виділення ви можете натиснути клавішу живлення, щоб вибрати її.
  8. Тепер виділіть опцію «Так - видалити всі дані користувача» за допомогою клавіші зменшення гучності та натисніть кнопку живлення, щоб вибрати її.
  9. Зачекайте, поки телефон закінчить виконувати генеральний скидання. Після завершення виділіть «Перезавантажити систему зараз» і натисніть клавішу живлення.
  10. Тепер телефон перезавантажиться довше, ніж зазвичай.

Вирішення проблем із пристроєм Garmin

Якщо ви вважаєте, що проблема лежить у пристрої Garmin, зверніться до виробника та попросіть про допомогу.

Проблема 3: Активний динамік Galaxy S7 не працює весь час для відео або сигналізації

Мій Galaxy S7 active нещодавно протягом останніх кількох тижнів мав деякі проблеми з використанням динаміка для відео та сигналізації. Іноді є звук, а іноді немає. Дотепер у мене не було проблем з іграми чи плямистими, які мені здаються дивними, і я не знаю, як це виправити. Будь-які пропозиції? - Ангел

Рішення: Привіт Ангел. Спробуйте спочатку стерти розділ кешу. Це повинно подбати про можливі проблеми з кешем системи.

Якщо це не спрацює, хорошим наступним кроком буде видалення кеш-пам’яті та даних програм, з якими у вас виникають проблеми. Ось як:

  1. Відкрийте меню "Налаштування" через панель сповіщень (спадне меню) або за допомогою програми "Налаштування" у шухляді додатків.
  2. Перейдіть до розділу "Програми". Це може бути перейменовано на щось на зразок Applications або Application Manager у OEM-шкірних версіях Android 6 або 7.
  3. Опинившись там, натисніть на програму.
  4. Тепер ви побачите список матеріалів, які надають вам інформацію про програму, включаючи сховище, дозволи, використання пам’яті тощо. Це всі елементи, які можна натиснути. Ви захочете натиснути на Зберігання.
  5. Тепер ви повинні чітко бачити кнопки Очистити дані та Очистити кеш для програми.

Якщо стирання кешу та даних додатків також не допоможе, скиньте заводські налаштування.

Проблема 4: Galaxy S7 не реагує, не вимкнеться, застряг на екрані процесу дешифрування

Мій Galaxy S7 застряг на дешифруванні частини процесу перезавантаження (з’являється розблокований замок із 2 круговими напівкругами навколо). Я щойно завантажив програмне забезпечення для відключення вірусів і, мабуть, вимкнув необхідну програму. До перезавантаження телефон не реагував на будь-які дії, крім кнопки живлення. Я відкритий для відновлення заводських налаштувань, але не можу зробити це, не виходячи з цього процесу. Чи є спосіб вимкнути живлення, не чекаючи, поки акумулятор розрядиться? - Павло

Рішення: Привіт Павло. Ви можете спробувати м’який скидання. Ось як:

  1. Натисніть і утримуйте кнопки живлення (розташовані на правому краю) та кнопки зменшення гучності (розташовані на лівому краю) протягом 12 секунд.
  2. За допомогою кнопки зменшення гучності перейдіть до пункту Вимкнення.
  3. Натисніть клавішу Home, щоб вибрати.

Якщо ви не зможете м’яко скинути налаштування пристрою, вам доведеться почекати, поки телефон самостійно вимкнеться, або поки акумулятор не розрядиться.

Проблема 5: Galaxy S7 не дозволить доступ до електронної пошти Apple

У мене є електронна пошта через Apple, але я користувач S7 edge. Додаток для моєї електронної пошти працював раніше, але я змінив пароль для Mac, і тепер я не можу отримати доступ до електронної пошти на телефоні, але можу на комп’ютері через Інтернет та ресурси на ноутбуці. Підкажіть, будь ласка, як це виправити. І як я міг би дізнатися, чи проблема полягає в двоетапній автентифікації чи навіть у мене її вибрано? - Атлі2

Рішення: Привіт, Атлі2. Ми не знайомі з тим, як працює ваша електронна пошта від Apple. Якщо вам потрібна допомога з цим, вам слід зв’язатися з Apple. Вони повинні мати можливість повідомити вас, чи причиною проблеми є двоетапна автентифікація або подібний процес безпеки. У таких популярних електронних листах, як Gmail та Microsoft (Hotmail, Outlook тощо), зазвичай потрібно спочатку вимкнути двоетапну перевірку, перш ніж ви зможете налаштувати обліковий запис в іншому поштовому клієнті. Ми не знаємо, чи це стосується електронної пошти Apple чи ні.

Якщо у вашому обліковому записі немає двоетапної автентифікації, спробуйте очистити дані у своїй програмі електронної пошти та спробуйте налаштувати свою електронну адресу в ній.

Проблема 6: Galaxy S7 постійно відображає помилку "пошук служби" і не може відправити SMS

Нещодавно я перейшов з iPhone 5 на Samsung S7, але залишив того самого постачальника, Tracfone. Як тільки я переключився, у мене почалися проблеми з текстовими повідомленнями, де виникали великі відрізки часу, іноді протягом доби, коли мій телефон не надсилав тексти. Іноді вгорі ліворуч написано "пошук служби". Дані, Wi-Fi і все інше працює нормально. Здається, це не залежить від того, скільки смуг сигналу чи часу доби. Я щодня телефонував із службою обслуговування клієнтів Tracfone, і їм мало допомагали, здається випадковим, коли він знову починає працювати. Єдиний раз, коли він знову почав працювати, це коли вони деактивували та повторно активували телефон. Але вже наступного ранку на ньому знову говориться «пошук служби» приблизно протягом 3 годин, хоча він просто випадково знову почав працювати.Я починаю сподіватися, що це не проблема з провайдером, оскільки я щодня витрачаю години на телефон із ними. Будь-які думки? -Габріела

Рішення: Привіт Габріела. Як і ви, ми не маємо можливості точно знати, де криється проблема. На основі опису вашої проблеми, мабуть, це стосується вашого оператора. Вирішення проблем із цією проблемою обмежується тим, що ви можете робити на своєму пристрої, що насправді мінімальне. Найбільше, що ви можете зробити, це скидання до заводських налаштувань. Крім цього, решта підтримки повинна надходити від вашого оператора.

Якщо ви використовуєте SIM-карту, спробуйте вставити SIM-карту в інший телефон і деякий час спостерігайте за нею. Якщо проблема не зникне, поговоріть із Tracfone, щоб вони могли або виконати більш розширене усунення несправностей, або замінити телефон (якщо знову винен телефон).

Проблема 7: Galaxy S7 edge не увімкнеться після випадкового падіння

Привіт. Я хотів би попросити поради. Мій телефон Samsung S7 Edge просто вимикається автоматично, поки я сьогодні переглядаю відео YouTube. Цим не зловживають, насправді я ним користуюся рідко, але вчора ввечері опускаю його два рази з ліжка на підлогу (приблизно 20 дюймів), граючи в онлайн-гру через сонливість. Нещодавно я просив поради у техніка, і він сказав, що можливо материнська плата загинула, оскільки її неможливо виявити в комп’ютері за допомогою будь-якого порту USB. Він не ввімкнеться, навіть якщо я вже виконую апаратне скидання (утримуйте кнопку гучності та живлення), комп’ютер не може виявити телефон і він взагалі не заряджається. Якщо проблема в материнській платі, як я можу її вирішити? Чи може технік вирішити цю проблему, або це 50/50 шансів? Я думаю, що це оновлено до Нуги, але я не впевнений. Дякую. З повагою. - Анжелі

Рішення: Привіт Анжелі. У більшості випадків ремонт завжди має 50-50 шансів. Чим більше пошкодження апаратного забезпечення, тим менше шансів на успішний ремонт.

Ремонт материнської плати не завжди гарантує виправлення, оскільки під час перевірки можуть бути не виявлені проблеми. Технік може виправити лише виявлену проблему. Якщо інші компоненти були пошкоджені після того, як ви випадково впустили телефон, але під час діагностики телефон не виявив жодних симптомів, технік може не виявити проблемний компонент. Ось чому проблеми все ще можуть траплятися навіть після того, як телефон був «повністю відремонтований». Деякі проблеми з материнською платою просто занадто складні, тому що деякі технічні працівники можуть взагалі їх не виправити. Ми настійно рекомендуємо придбати новий телефон, а не ремонтувати материнську плату. Це не тільки складний бізнес, але й вартість може бути непомірною. І немає гарантії, що згодом ви отримаєте повністю працюючий телефон!

Що стосується самостійного вирішення проблеми з материнською платою, ми насправді не вважаємо це гарною ідеєю. Ремонт електроніки такого масштабу вимагає досвіду та інструментів. Якщо ви не знайомі з пристроями Samsung і не маєте відповідних інструментів (не кажучи вже про відповідні компоненти), ми настійно не рекомендуємо робити самостійно ремонт.

Ремонт або заміна материнської плати може коштувати вам кілька сотень доларів, тому ми хочемо, щоб ви добре подумали, якщо хочете пройти це або просто придбати новий телефон.

Проблема 8: Galaxy S7 вимикається, коли використовується додаток Mobile Legends

Привіт. Перш за все, я хочу подякувати вашим хлопцям за безкоштовну публікацію про поради та проблеми з Android.

Отже, мій телефон щойно оновився після скидання заводських налаштувань. Моя проблема полягає в тому, що телефон просто продовжує перезавантажуватися після того, як я пограв у ігри, Mobile Legends. Чи є у мене шанси вирішити цю проблему, щоб я міг продовжувати грати в гру?

Мені вдалося вперше встановити гру Mobile Legends і продовжувати грати тиждень, перш ніж проблема перезапуску почала мене хвилювати. Пізніше я зробив заводські налаштування та оновив андроїд, оскільки моя версія для Android застаріла, але проблема не вирішена. Якщо я не запускаю програму (Mobile Legends), телефон працює нормально. Доброю новиною є те, що телефон може нормально функціонувати після того, як я здійсню м’який скидання, але, на жаль, якщо я запустив додаток Mobile Legend і почав грати протягом 5 хвилин, проблема почнеться знову (екран телефону вимкнеться, а телефон перезапуститься). Щодо вашої спеціальності, мені потрібна ваша допомога та порада щодо того, як виправити / виправити цю проблему. Дякую. - М. Фатехі

Рішення: Привіт М. Фатехі. Схоже, у вас тут є проблема сумісності. Будь ласка, зв’яжіться з розробником програми та повідомте їх про проблему, щоб вони могли випустити виправлення або зробити його сумісним із телефоном, який працює під керуванням певної операційної системи, подібної до вашої.

Взаємодіяти з нами

Якщо ви один із користувачів, який зіткнувся з проблемою з вашим пристроєм, повідомте нас про це. Ми пропонуємо рішення для проблем, пов’язаних з Android, так що якщо у вас є проблема з вашим пристроєм Android, просто заповніть коротку анкету за цим посиланням, і ми спробуємо опублікувати наші відповіді в наступних повідомленнях. Ми не можемо гарантувати швидку відповідь, тому, якщо ваша проблема залежить від часу, знайдіть інший спосіб її вирішення.

Якщо ви вважаєте цю публікацію корисною, будь ласка, допоможіть нам, поширюючи інформацію про своїх друзів. GalaxyS2 також має присутність у соціальних мережах, тому вам може знадобитися взаємодіяти з нашою спільнотою на наших сторінках у Facebook та Google+.