Як виправити Samsung Galaxy S7 Edge, який не вмикається [Посібник з усунення несправностей]

Новий Samsung Galaxy S7 Edge (#Samsung # GalaxyS7Edge) вийшов лише тиждень, але вже були власники, які скаржились на те, що пристрій не вмикається і не реагує на нього через чорний екран. Ми розуміємо, наскільки це може розчарувати, враховуючи, що це преміум-смартфон Android і дуже дорогий. Ось чому ми публікуємо подібні дописи, щоб допомогти нашим читачам вирішити цю конкретну проблему.

Galaxy-S7-Edge-чорний-екран-не вмикається

Серед симптомів, з якими ви можете зіткнутися, коли ця проблема трапляється у вас, є ...

  • Galaxy S7 Edge не реагує на натискання клавіші живлення
  • Екран залишається чорним, незалежно від того, що ви робите
  • Світлодіодний індикатор показує, що у вас є непрочитані повідомлення або сповіщення, але екран залишається чорним
  • Ви можете почути, як телефон відтворює мелодії дзвінка, але все ще не реагує
  • Ви можете зателефонувати за своїм номером, але Galaxy S7 Edge не відображає звичний екран "Дзвінок ..."
  • Він вимкнений і не вмикається знову

Перед усуненням неполадок спробуємо розглянути всі можливі причини цієї проблеми ...

  • Система аварійно завершила роботу, телефон залишився без відповіді
  • Деякі програми вийшли з ладу та вплинули на систему
  • Батарея розрядилася
  • Кнопка живлення застрягла або пошкоджена

Привіт хлопці! Мій 3-річний Samsung Galaxy S7 Edge не працюватиме. Він не вмикається, коли я натискаю кнопку живлення, екран чорний, хоча іноді у верхній частині екрана є світло. Я перейшов з Galaxy S5 на Galaxy S7 Edge, вважаючи, що це чудовий пристрій, але, схоже, я помилився. Будь ласка, допоможіть мені вирішити цю проблему, чи мені слід її замінити? "

Перед тим, як ми перейдемо до нашого покрокового усунення несправностей, якщо у вас є інші проблеми з цим вашим новим телефоном, відвідайте нашу сторінку з усунення несправностей S7 Edge, оскільки ми, можливо, вже вирішували вашу проблему. Якщо вам потрібна подальша допомога, не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Будь ласка, надайте всю необхідну інформацію про проблему, щоб ми могли легко допомогти вам та надати точне рішення.

Покрокове усунення несправностей

По-перше, якщо вашому пристрою ще кілька днів, ви маєте право на заміну, якщо проблему не вдається вирішити техніком. Але це означає, що вам доведеться пройти клопоти, можливо, вишикуватися в місцевому магазині, щоб домовитись із техніком і почекати кілька хвилин, перш ніж зможете поговорити з іншим представником, щоб дати вам новий пристрій. Прагнучи врятувати вас від усього цього, я описав процедуру усунення несправностей, яка допоможе вам знову запустити пристрій ...

Крок 1: Це може бути просто збій системи, і необхідне примусове перезавантаження

Це перше, що вам слід зробити. Це легко і безпечно. Це еквівалентно процедурі витягування батареї для пристроїв, що мають знімний акумулятор.

Якщо це збій системи або незначний збій мікропрограми чи обладнання, тоді ця процедура повинна це виправити:

  • Натисніть і утримуйте клавіші зменшення гучності та живлення разом протягом 7-10 секунд або доки пристрій не перезавантажиться.

Пристрій виконає змодельоване відключення акумулятора, якщо це вдало виконано і якщо він все ще має достатньо батареї для живлення своїх компонентів.

Крок 2: Можливо, у нього закінчився акумулятор, тому покладіть його на заряд

Якщо перший крок не вдався, тоді пора підключити телефон до зарядки, навіть якщо ви знаєте, що в телефоні залишилося достатньо заряду акумулятора, оскільки ви не просто намагаєтеся поповнити заряд акумулятора, ви також намагаєтесь з’ясувати, як реагує телефон якщо він виявляє струм, що протікає по його ланцюгу.

Підключіть зарядний пристрій до мережі і залиште його принаймні на десять хвилин; має бути достатньо акумулятора для його живлення, якщо він справді закінчився.

Поки він підключений до мережі, спробуйте перевірити, чи загоряється світлодіодний індикатор. Немає значення, якого кольору, поки він світиться, пристрій повинен бути нормальним.

Ще одна річ, яку ви повинні перевірити, це те, чи відображається на екрані звичайний значок зарядки. Увімкнено або вимкнено, піктограма зарядки повинна відображатися на екрані, коли він підключений до адаптера живлення, і там тече струм.

Якщо жодне з цих ознак не відображається, значить, з телефоном щось не так. Перейдіть до останнього кроку.

Крок 3: Якщо телефон заряджається нормально, спробуйте завантажити його в безпечному режимі

Якщо припустити, що пристрій показував усі ознаки зарядки, коли ви підключили його, пора спробувати завантажити його в безпечному режимі, щоб тимчасово відключити всі сторонні програми та служби, які могли спричинити цю проблему. Але перед цим я хочу, щоб ви спробували виконати процедуру на кроці 1.

  1. Натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  2. Як тільки ви побачите на екрані 'Samsung Galaxy S7 EDGE', відпустіть клавішу живлення та негайно утримуйте клавішу зменшення гучності.
  3. Продовжуйте утримувати кнопку зменшення гучності, доки пристрій не завершить перезавантаження.
  4. Ви можете звільнити його, коли у нижньому лівому куті екрана з’явиться повідомлення "Безпечний режим".

Крок 4: Якщо безпечний режим не вдався, спробуйте завантажити його в режимі відновлення

Мета цієї процедури - дізнатися, чи здатний телефон все ще живити всі свої компоненти. У режимі відновлення інтерфейс Android не завантажується під час завантаження, але все обладнання буде ввімкнено. Якщо Galaxy S7 Edge може успішно завантажитися в цьому режимі, то це більше проблема прошивки, ніж апаратна.

Крок 1 : Натисніть і утримуйте клавіші головного екрана та збільшення гучності, потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.

ПРИМІТКА . Не має значення, скільки часу ви натискаєте і утримуєте клавіші Home та Volume Up, це не вплине на телефон, але до того часу, коли ви натиснете і утримуєте клавішу живлення, тоді телефон починає реагувати.

Крок 2 : Коли Samsung Galaxy S7 Edge відображається на екрані, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте утримувати клавіші Home та Volume Up.

Крок 3 : Коли відображається логотип Android, ви можете відпустити обидві клавіші і залишити телефон приблизно на 30-60 секунд.

Якщо телефон не реагує після натискання та утримування клавіш Home, Volume Up та Power, перейдіть до останнього кроку.

Крок 5: Отримайте технічну підтримку або замініть пристрій

У вас немає іншого виходу, окрім як піти в магазин або до свого постачальника і перевірити пристрій у техніка. Якщо технічний персонал також не може вирішити проблему, тоді ви отримаєте абсолютно новий замінник, доки ви знаходитесь у пільговому періоді (як правило, 15 днів з дати придбання).

Маєте проблеми з телефоном, який не вмикається?

Ми можемо допомогти вам усунути несправності. Ми вже опублікували посібники з усунення несправностей для таких пристроїв:

  • Samsung Galaxy S2
  • Samsung Galaxy S3
  • Samsung Galaxy S4
  • Samsung Galaxy S5, Android Lollipop edition
  • Samsung Galaxy S6
  • Samsung Galaxy S6 Edge
  • Samsung Galaxy S6 Edge +
  • Samsung Galaxy S7
  • Samsung Galaxy S7 Edge
  • Samsung Galaxy Note 2
  • Samsung Galaxy Note 3
  • Samsung Galaxy Note 4, Android Lollipop edition
  • Samsung Galaxy Note 5

Якщо у вас є проблеми або проблеми, не соромтеся звертатися до нас, заповнивши цю анкету. Ви також можете відвідати нашу сторінку з усунення несправностей для S7 Edge, оскільки ми перераховуємо кожну проблему, яку ми вирішуємо щотижня.