Як виправити підручники з коду помилок Amazon 1060 - Droid Guy

Amazon Prime Video використовується багатьма людьми для потокового передавання відео та завантаження його вмісту. Однак є повідомлення про те, що користувачі отримують Amazon Prime Error Code 1060, який забороняє їм потокове передавання та завантаження відеовмісту. Повідомляється, що помилка трапляється не лише на ПК та ігрових консолях, але й на інших потокових пристроях, таких як програвачі Blu-ray Roku, Android та широка колекція Smart TV. В основному, більшість пристроїв, які можуть завантажити додаток Amazon Video. Досить просто визначити, як з’являється помилка. Зазвичай з’являється таке повідомлення, як: Переконайтеся, що пристрій підключено до Інтернету, а потім виберіть Повторити. Якщо з’єднання працює, але ви все ще бачите це повідомлення, перезапустіть програму або зв’яжіться зі службою обслуговування клієнтів Amazon за адресою amazon.com/videohelp. Код помилки: 1060 .

Код помилки Amazon 1060

Чому виникає Amazon Error Code 1060

Проблема з низькою пропускною здатністю, як правило, є джерелом проблеми для коду помилки 1060 під час потокового передавання відео Amazon. Перше, що слід усунути, - перевірити підключення до Інтернету. Ви можете спробувати перезапустити маршрутизатор або вимкнути та ввімкнути з’єднання Wi-Fi, щоб скинути підключення до Інтернету.

Методи виправлення коду помилки Amazon 1060

Вирішення проблеми з помилкою 1060 шляхом усунення несправностей підключення до Інтернету з потоковим пристроєм, і для цього йому, як правило, потрібен доступ до вашої домашньої мережі, такої як модем або маршрутизатор, та ваш потоковий пристрій. Нижче наведені методи, які можуть допомогти вирішити проблему:

Спосіб 1. Перевірте, чи відповідає пропускна здатність мінімальним вимогам.

Для трансляції та завантаження відеовмісту на вашому Amazon Prime потрібно мати достатню пропускну здатність на своєму пристрої. Мінімальні вимоги 900 Кбіт / с застосовуються лише до пристроїв із невеликим екраном, таких як пристрої Android та iOS, та настільних ПК, таких як ПК або Mac. Однак якщо ви використовуєте Smart TV, який використовує потокові пристрої, такі як Chromecast та Roku, вам знадобиться вимога до пропускної здатності не менше 3,5 Мбіт / с. Крім того, якщо у вас є план підключення з обмеженою мережею, існує можливість, що ваш постачальник послуг Інтернету (ISP) надає вам низьку пропускну здатність, щоб мати можливість користуватися потоковою службою.

Для того, щоб перевірити, чи достатньо вашої смуги пропускання для запуску потокових пристроїв, вам потрібно зробити простий тест швидкості Інтернету. Дотримуйтесь наведених нижче вказівок щодо швидкого тестування швидкості поточної швидкості:

  • Зайдіть на speedtest.com у будь-якому браузері, а потім натисніть GO, щоб розпочати перевірку швидкості.
  • Зачекайте, поки воно завершиться.
  • Перевірте результат тесту на швидкість. Завантаження не повинно бути нижчим за вимогу 3,5 Мбіт / с, інакше вам потрібно буде оновити свою мережу від свого постачальника послуг Інтернету.

Спосіб 2: Вихід із запущених програм

Дуже можливо, що Amazon Prime Error Code 1060 трапляється, якщо недостатньо пропускної здатності для потокової передачі, як зазначено вище. Однак кілька програм, що працюють одночасно, також використовують вашу пропускну здатність, не залишаючи місця для потокового пристрою. Тут потрібно перевірити комп’ютер та пристрій потокового передавання на наявність програм, які наразі запущені і більше не використовуються. Не забудьте вийти з цих програм, оскільки це може бути причиною помилки. Після закриття програм перевірте, чи помилка не зникає, і повторіть спробу потокового передавання Amazon Prime Video.

Спосіб 3: Перезавантажте або скиньте маршрутизатор / модем

Наступним способом спробувати виправити код помилки amazon prime video: 1060 є перезавантаження або перезапуск та скидання налаштування мережевого пристрою. Перш ніж робити цей метод, ви повинні переконатися, що у вас є підключення до Інтернету. Ви можете або відкрити веб-сайт, або відтворити відео на Youtube. Після підтвердження підключення до Інтернету можна переходити до способу 2.

Ви можете спочатку перезавантажити або перезапустити мережу перед спробою скинути налаштування мережі, щоб уникнути скидання налаштувань, які ви встановили.

Іноді для вирішення проблеми з кодом помилки Amazon Prime 1060 потрібен лише цикл живлення маршрутизатора. Щоб перезавантажити або перезапустити мережу, ви можете просто вимкнути все, а потім знову ввімкнути.

  • Натисніть кнопку живлення, щоб вимкнути маршрутизатор / модем.
  • Зачекайте не менше 30 секунд.
  • Натисніть кнопку живлення, щоб увімкнути маршрутизатор / модем.
  • Перевірте, чи працює перезавантаження шляхом потокового передавання на Amazon Prime Video, якщо ні, повторіть процес ще раз.

Якщо перезавантаження / перезапуск, здається, не працює, і та сама помилка все ще відображається, можливо, вам доведеться скинути маршрутизатор / модем:

  • Натисніть кнопку скидання на задній панелі маршрутизатора / модему, використовуючи гострі предмети, такі як зубочистка або голка.
  • Натисніть і утримуйте близько 10 секунд або поки світлодіоди на передній панелі маршрутизатора / модему не почнуть блимати.
  • Після завершення скидання перевірте, чи працює скидання, і повторіть спробу потокового відео на Amazon Prime Video.

Спосіб 4: Переключіться на підключення Ethernet (якщо він доступний)

Дротове підключення Ethernet зазвичай забезпечує більш міцний та стабільний Інтернет, ніж Wi-Fi. Дуже можливо, що код повідомлення про помилку 1060 виникає внаслідок слабкого з’єднання з Інтернетом. Підключення потокового пристрою безпосередньо до кабелю Ethernet може не вважатися постійним рішенням, однак, це може якось допомогти з’ясувати, що насправді спричиняє проблему. Якщо ви можете видалити код повідомлення про помилку 1060, то ви зрозуміли, що саме підключення до Інтернету є справді причиною проблеми, наприклад, слабкий сигнал або маршрутизатор, який погано налаштований.

Якщо в даний час дротове підключення неможливе, можна спробувати наблизити бездротовий маршрутизатор ближче до потокового пристрою, щоб отримати сильніший Wi-Fi сигнал. Крім того, щоб усунути бездротові перешкоди між двома пристроями (маршрутизатором і потоковим пристроєм), можливо, вам доведеться поставити його на більш високе місце, усунувши перешкоди. Іноді перешкоди та відстань між пристроями можуть спричинити проблему.

Використання надійного та надійного з’єднання з Інтернетом може допомогти вирішити проблеми з виправленням помилки відео Amazon Prime 1060.

Спосіб 5. Вимкніть проксі-сервер та видаліть VPN-клієнт

Amazon Prime Video зазвичай блокує користувачів проксі-серверів та деяких клієнтів VPN від потокового відеовмісту. Якщо ви використовували проксі-сервери або клієнти VPN, вам потрібно спочатку відключити сервер і перевірити, чи вирішує проблему з кодом помилки 1060.

  • Натисніть Windows (клавіша) + R, щоб відкрити діалогове вікно Виконати .
  • Введіть 'ms – settings: network-proxy' і натисніть OK, щоб відкрити вкладку Proxy
  • На вкладці проксі прокрутіть вниз і клацніть на Ручне налаштування проксі .
  • Опинившись на вкладці проксі-сервера, виберіть Використовувати проксі-сервер для локальної мережі, щоб зняти та вимкнути його.
  • Натисніть OK і закрийте меню Налаштування .
  • Перезавантажте комп'ютер, щоб застосувати внесені зміни.
  • Після перезапуску пристрою перевірте, чи метод виправляє код помилки Amazon 1060, і повторіть спробу потокового передавання на Amazon Prime Video.

Щоб видалити клієнт VPN:

  • Натисніть Windows (клавіша) + R, щоб відкрити діалогове вікно Виконати .
  • введіть 'appwiz.cpl' і натисніть Enter, щоб відкрити екран Програми та функції.
  • На екрані програм та функцій прокрутіть вниз зі списку встановлених програм і виконайте пошук клієнта VPN, який ви використовуєте в даний час.
  • Клацніть правою кнопкою миші на клієнті VPN і натисніть Видалити.
  • Перезавантажте комп'ютер, щоб застосувати внесені зміни.
  • Перевірте, чи вирішено код помилки 1060, спробувавши повторно передати з Amazon Prime Video.

Чи працював якийсь із згаданих вище методів для вирішення проблеми Amazon Prime? Якщо ні, ви можете спробувати зв’язатися зі Службою обслуговування клієнтів Amazon на amazon com videohelp або зв’язатися зі своїм Інтернет-провайдером. Можливо, у вас виникають проблеми з апаратним забезпеченням вашого маршрутизатора, проблеми зі зв’язком з вашим постачальником послуг Інтернету та проблеми з серверами Amazon.

Отримайте допомогу від нас.

Маєте проблеми з телефоном? Не соромтеся зв’язуватися з нами за допомогою цієї форми. Ми спробуємо допомогти. Ви також можете відвідати наш канал Youtube, щоб отримати поради щодо усунення несправностей