Як виправити Samsung Galaxy Note 5 не вмикається або відмовляється завантажуватися

Ситуації, про які я згадав нижче, пов’язані із Samsung Galaxy Note 5 (#Samsung # GalaxyNote5), який не вмикається і не завантажується, - це лише деякі з багатьох питань, які ми отримали від наших читачів. Мета цього допису - навести нашим читачам способи вирішення питань, пов’язаних із електроенергією, щоб уникнути подальших збитків. Деякі проблеми можна легко виправити, але є й такі, що вимагають відвідування місцевого магазину або дзвінка до свого постачальника.

Екран Samsung-Galaxy-Note-5

Читайте далі, щоб дізнатись більше про проблеми, які я цитував у цій публікації. Якщо ви намагаєтеся знайти рішення іншої проблеми, відвідайте нашу сторінку з усунення несправностей, оскільки вона містить сотні проблем та рішень. Знайдіть проблеми, пов’язані з вашими, і скористайтеся запропонованими нами рішеннями, або ви можете зв’язатися з нами, якщо ці рішення вам не підходять.

Ось проблеми, на які я звернувся тут ...

  • Примітка 5 вимкнена сама собою і не вмикається
  • Примітка 5 випадково затьмарюється і не реагує
  • Примітка 5 включається, але не може успішно завантажитися
  • Примітка 5 не вмикається після встановлення програми
  • Примітка 5. Цикл завантаження після оновлення

Примітка 5 вимкнена сама собою і не вмикається

Проблема : З якихось причин мій 2-місячний Note 5 вимкнувся вчора сам собою і не ввімкнеться знову. Думаючи, що акумулятор розряджений, я намагався підключити його до мережі, але він також не заряджається. Мені дуже потрібна ваша допомога, оскільки я заплатив кілька сотень доларів за цей телефон, і він протримався лише 2 місяці. Ви знаєте, в чому проблема з цим і як це виправити? Дякую.

Виправлення неполадок : Завжди є причина, чому телефон поводиться так, як він, ми просто не знаємо, що це таке. Саме з цієї причини нам потрібно усунути неполадки, щоб знати, в чому проблема, і мати можливість розробити процедуру, яка потенційно може виправити її назавжди.

У вашому випадку, оскільки ви також не знаєте, чому ваш телефон просто вимкнувся і відмовився ввімкнутись, вам потрібно розпочати усунення несправностей з припущення, що це просто збій системи. Маючи це на увазі, перше, що вам потрібно зробити, це примусово перезавантажити пристрій. Натисніть і утримуйте клавіші зменшення гучності та живлення разом протягом 20 секунд, щоб побачити, чи телефон перезавантажиться, чи на екрані відображається логотип. Якщо він не реагував і не працював, підключіть його до зарядки, і цього разу залиште підключеним на годину-дві. Після закінчення часу спробуйте нормально ввімкнути телефон, якщо він все одно не вмикається, спробуйте завантажити його в режимі відновлення, безпечному режимі або навіть у режимі завантаження. Мета полягає в тому, щоб дізнатися, чи може він все ще живити все своє обладнання, бо якщо ні,тоді не залишається іншого варіанту, як відвідати місцевий магазин чи уповноважений сервісний центр.

Примітка 5 випадково затьмарюється і не реагує

Проблема : Бувають випадкові ситуації (так, дуже випадкові), коли мій Примітка 5 просто затьмарюється. Я маю на увазі екран стає чорним, і якщо я натиснув клавішу живлення, він просто не відповість. Через деякий час це знову буде працювати нормально, але через кілька випадків, коли це сталося, я вже пропустив багато важливих дзвінків. Я не хочу, щоб це продовжувало траплятися зі мною, тому що я заплатив за цю дорогу вагу паперу в тому, що я не пропускаю дзвінків і все. У чому проблема з цим? Чи можете ви запропонувати рішення, будь ласка?

Усунення несправностей . Насправді схоже, що час від часу у вашого телефону виникають судоми. Коли це трапляється, система аварійно завершує роботу, через що пристрій не реагує на будь-які команди. Можливо, було б простіше вирішити цю проблему, якщо у Note 5 є знімний користувачем акумулятор, але цього немає, тому все, що вам потрібно зробити, це примусово перезавантажити його; натисніть і утримуйте клавіші зменшення гучності та живлення разом протягом 20 секунд, і ваш телефон перезавантажиться і повинен запрацювати, як тільки він стане активним. Але це лише тимчасове рішення. Постійний - це коли ви виявляєте, що спричинило збій, і вирішуєте його, однак, може знадобитися багато спроб та помилок, перезавантаження, видалення додатків та очищення даних. Щоб вам було простіше, все, що вам потрібно зробити, це зробити резервну копію даних, які ви не хочете втратити, а потім виконати генеральне скидання. Ось як ...

  1. Вимкніть ваш Samsung Galaxy S6 Edge.
  2. Натисніть і утримуйте разом клавіші збільшення гучності, головного екрана та живлення.
  3. Коли пристрій увімкнеться та відобразиться «Увімкнення логотипу», відпустіть усі клавіші, і на екрані з’явиться піктограма Android.
  4. Зачекайте, поки екран відновлення Android не з’явиться приблизно через 30 секунд.
  5. За допомогою клавіші зменшення гучності виділіть опцію, 'wipe data / factory reset' і натисніть клавішу живлення, щоб вибрати її.
  6. Натискайте кнопку зменшення гучності ще раз, доки не виділиться опція "Так - видалити всі користувацькі дані", а потім натисніть клавішу живлення, щоб вибрати її.
  7. Після завершення скидання виділіть «Перезавантажити систему зараз» і натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити телефон.

Примітка 5 включається, але не може успішно завантажитися

Проблема : Було оновлення, яке я завантажив учора, і після завантаження телефон зайняв стільки часу, скільки завантажився та вийшов на головний екран. Через кілька хвилин він замерз, тому я вимкнув його і знову увімкнув. Він встиг повернутися, але коли я відкрив програму, вона знову застигла і не реагувала. Природно, я вимкнув і знову ввімкнув, але цього разу не вдалося продовжити процес завантаження. Він застряг десь після логотипу. Не могли б ви сказати мені, що з цим не так? Чи можна це ще виправити? Дякую.

Усунення несправностей . Очевидно, нещодавнє оновлення зіпсувало деякі кеші у вашому телефоні. Після оновлення нова система буде шукати та / або створювати нові кеші для додатків та служб, щоб зробити користувальницький досвід більш плавним. Однак застарілі кеші можуть заважати нормальній роботі телефону. Очистіть старі кеші, щоб змусити телефон створювати нові файли навіть для старих програм. Тому вирішенням цієї проблеми є стирання розділу кешу, де зберігаються всі кеші. Ось як ...

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Одночасно натисніть і утримуйте такі три кнопки: клавішу збільшення гучності, клавішу головного екрана та клавішу живлення.
  3. Коли телефон завібрує, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте натискати та утримувати клавішу збільшення гучності та клавішу Home.
  4. Коли з’явиться екран Android System Recovery, відпустіть клавіші збільшення гучності та клавіші Home.
  5. Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити "стерти розділ кешу".
  6. Натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  7. Коли розділ кешування стирання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  8. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Примітка 5 не вмикається після встановлення програми

Проблема : мені потрібна ваша експертиза з цієї проблеми. Я встановив кілька програм на свій телефон, який є Приміткою 5, і після цього телефон застиг до такої міри, що він не реагуватиме на мої натискання та натискання кнопок. Отже, я б змусив перезапустити його, натискаючи кнопку зменшення гучності та кнопку живлення разом протягом певного періоду часу, а потім телефон увімкнеться, але незабаром після цього він знову зависне. Я просто хочу позбутися тих програм, які викликають проблему. Як я можу це зробити, коли я навіть не можу досягти екрана Менеджера програм? Допоможи мені будь ласка.

Усунення несправностей . Існує режим, який вимикає всі сторонні програми та послуги, коли телефон завантажується в них. Це називається безпечний режим. Отже, те, що ви збираєтеся зробити, - це завантажити телефон у безпечному режимі (не чекайте, поки він знову замерзне) і видалити ці неправдиві програми в такому стані. Ось як ви це робите ...

  1. Вимкніть Galaxy S6 Edge.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли з'явиться 'Samsung Galaxy S6 Edge', негайно відпустіть клавішу живлення, а потім натисніть і утримуйте кнопку зменшення гучності.
  4. Продовжуйте утримувати кнопку зменшення гучності, доки телефон не завершить перезапуск.
  5. Коли в нижньому лівому куті екрана ви побачите безпечний режим, відпустіть кнопку.

І ось як ви видаляєте ці програми ...

  1. На будь-якому головному екрані торкніться Програми.
  2. Торкніться Налаштування.
  3. Прокрутіть до розділу «ЗАСТОСУВАННЯ», а потім натисніть Менеджер програм.
  4. Проведіть пальцем праворуч до екрана ВСЕ.
  5. Прокрутіть до програми, яка має проблеми.
  6. Натисніть Видалити та підтвердьте свою дію.

Примітка 5. Цикл завантаження після оновлення

Питання : Гей, хлопці. Я просто хочу запитати, в чому причина циклу завантаження, тому що мій телефон щойно оновився вчора ввечері, і тепер він не може перейти на головний екран, але продовжує перезавантажуватися. Він розпочався після повного завантаження та встановлення оновлення. Телефон автоматично вимикався, але коли дійшов логотипу, він знову вимкнувся, і тоді ця проблема виникає. Це вже кілька годин, і я просто не знаю, як це виправити.

Відповідь : Це або пошкоджені кеші, або дані. Я майже повністю пояснив цю проблему у третій проблемі, тому спробуйте прочитати цю частину. Що стосується рішення, ви повинні спробувати стерти розділ кеш-пам’яті, оскільки він не вимагає резервного копіювання даних. Якщо це не вдалося, то у вас немає іншого варіанту, як виконати генеральний скидання. Ви можете знайти кроки у другій задачі.

Зв’яжіться з нами

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Ми підтримуємо всі доступні пристрої Android, і ми серйозно ставимося до того, що робимо. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк на нашій сторінці у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.