Вирішення проблем із Samsung Galaxy S7 Cant Надіслати SMS та MMS-повідомлення

Обмін текстовими повідомленнями - найосновніша послуга, яку може запропонувати телефон, але деякі власники Samsung Galaxy S7 (#Samsung # GalaxyS7) скаржились, що не можуть надсилати та / або отримувати SMS та MMS-повідомлення. Отже, у цій статті я розгляну цю проблему та надаю кілька кроків, які ви могли б використати для її усунення.

Додаток для повідомлень Galaxy-S7

Є кілька факторів, які могли спричинити цю проблему. Мета цього посібника з усунення несправностей - знати або, принаймні, мати уявлення, в чому проблема, щоб, коли це те, чого ви не можете самостійно виправити, ви знали, як повідомити про це техніку, щоб було простіше і набагато безпечніше вирішувати проблеми.

Перш за все, ось одне з фактичних повідомлень, яке ми отримали від наших читачів ...

« Привіт, мені важко надсилати та отримувати MMS через текстові повідомлення, навіть якщо мої мобільні дані ввімкнено. Я багато шукав в Інтернеті, щоб шукати відповіді, і я побачив, що APN також бере участь у надсиланні та отриманні зображень за допомогою текстових повідомлень. Отже, я спробував перейти до Налаштування> Мобільні мережі> Налаштування APN, і я в кінцевому підсумку просто дивлюсь на нього, оскільки немає можливості додати або вибрати APN. І я також з'ясував, що у мене повинні бути налаштування APN для спринту, які вказані в іменах APN, але не вибрані. Що я повинен зробити? - Олена

Вирішення проблем із SMS із Galaxy S7

Послуга коротких повідомлень (SMS), інакше відома як обмін текстовими повідомленнями, вимагає підключення пристрою до стільникової мережі, щоб мати можливість надсилати дані невеликого розміру. Таким чином, це повністю залежить від якості покриття, яке отримує телефон. Справа в тому, що проблема може варіюватися від простої проблеми з телефоном до більш складної проблеми з мережею, і оскільки ми не можемо виключити останню без допомоги провайдера, краще спочатку перевірити на телефоні, перш ніж зателефонувати до технічної підтримки.

Крок 1: Перезавантажте ваш Galaxy S7

Якщо проблема виникла несподівано без видимих ​​причин або причин, є ймовірність, що це лише незначний збій у прошивці чи апаратному забезпеченні. Такі речі трапляються постійно, але їх дуже легко виправити, і найпоширенішим та найефективнішим способом їх вирішення є перезапуск.

Крок 2: Перевірте смуги сигналу на покриття

Після перезавантаження і ви все ще не можете надіслати / отримати SMS, тоді подивіться на панель сповіщень, щоб побачити, чи телефон все ще розпізнає сигнал із вишки. Якщо смуги сигналу заповнені, це означає, що ви перебуваєте в районі з чудовим покриттям, хоча іноді трапляються перебої в обслуговуванні.

Крок 3: Якщо смуги сигналів показують погане покриття, спробуйте перейти на відкритий простір

Якщо ваш пристрій отримує погане покриття всередині вашої кімнати чи будинку, спробуйте вийти на вулицю, щоб перевірити, чи покращується покриття. Якщо ні, то ви можете опинитися в районі з поганим покриттям сигналу. Вам потрібно зателефонувати своєму постачальнику та запитати про це, оскільки це проблема мережі.

Крок 4: Якщо смуги сигналу показують відмінне покриття, перевірте налаштування свого телефону

Якщо ваша проблема пов’язана з розсилкою текстових повідомлень, то проблема має бути в номері центру повідомлень; це могло бути переплутано, видалено, відредаговано тощо.

Відкрийте програму обміну повідомленнями та торкніться БІЛЬШЕ> Налаштування> Додаткові налаштування> Текстові повідомлення> Центр повідомлень. Вам повинен бути видимий номер, скопіюйте його та зателефонуйте своєму провайдеру, щоб підтвердити, чи він правильний чи ні.

Якщо номер центру повідомлень у вашому телефоні правильний і проблема все ще виникає, переконайтеся, що у вашому обліковому записі немає смужок, які заважають вам передавати текстові повідомлення.

Крок 5: Якщо смуги сигналу заповнені, але ви не можете отримувати повідомлення

Спробуйте перевірити, чи достатньо місця в телефоні. Я розумію, що це нове, але 32 Гб легко заповнити, насправді цього недостатньо, щоб вмістити кілька фільмів у форматі Full HD. Я хочу сказати, що існує ймовірність, що це проблема простору для зберігання, ніж будь-що інше. Можливо, вам захочеться перенести файли на вашу карту microSD, якщо вона встановлена ​​на вашому телефоні. Якщо залишається достатньо пам’яті, пора очистити кеш-пам’ять та дані програми Повідомлення. Ви можете втратити всі свої SMS та MMS, якщо зробите це:
  1. На головному екрані торкніться піктограми Програми .
  2. Знайдіть і торкніться Налаштування.
  3. Торкніться Програми, а потім Менеджер програм .
  4. Проведіть пальцем до вкладки ВСЕ .
  5. Знайдіть і торкніться програми Повідомлення .
  6. Спочатку торкніться кнопки Примусове закриття .
  7. Потім торкніться Зберігання.
  8. Торкніться Очистити кеш, а потім Очистити дані , Видалити.

Крок 6: Якщо все інше не вдається, виконайте генеральний скидання

Якщо проблема залишилася після кроку 5, значить, час повернути телефон до заводських налаштувань. Це також найкращий спосіб підготувати телефон до перевірки або заміни, оскільки скидання видаляє всю вашу особисту інформацію. Але перед тим, як зробити це, обов’язково зробіть резервну копію всіх даних, а потім видаліть свій обліковий запис Google і вимкніть блокування екрана, щоб не відключити функцію захисту від крадіжки.

  1. ВИМКНІТЬ свій Samsung Galaxy S7.
  2. Натисніть і утримуйте клавіші « Головна» та « Гучність вгору» , потім натисніть і утримуйте клавішу живлення .

ПРИМІТКА . Не має значення, скільки часу ви натискаєте і утримуєте клавіші Home та Volume Up, це не вплине на телефон, але до того часу, коли ви натиснете і утримуєте клавішу живлення, тоді телефон починає реагувати.

  1. Коли на екрані з’явиться Samsung Galaxy S7, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте утримувати клавіші головного екрана та збільшення гучності.
  2. Коли з’явиться логотип Android, ви можете відпустити обидві клавіші і залишити телефон на 30–60 секунд.

ПРИМІТКА . Повідомлення "Встановлення оновлення системи" може відображатися на екрані протягом декількох секунд перед тим, як відобразити меню відновлення системи Android. Це лише перша фаза всього процесу.

  1. За допомогою клавіші зменшення гучності перейдіть між параметрами та виділіть "wipe data / factory reset".
  2. Після виділення ви можете натиснути клавішу живлення, щоб вибрати її.
  3. Тепер виділіть опцію «Так - видалити всі дані користувача» за допомогою клавіші зменшення гучності та натисніть кнопку живлення, щоб вибрати її.
  4. Зачекайте, поки телефон закінчить виконувати генеральний скидання. Після завершення виділіть «Перезавантажити систему зараз» і натисніть клавішу живлення.
  5. Тепер телефон перезавантажиться довше, ніж зазвичай.

Після скидання та проблеми залишаються, надішліть її на перевірку та можливу заміну.

Вирішення проблем із MMS із Galaxy S7

Перше, що ви повинні знати про службу мультимедійних повідомлень або, яку в народі називають MMS, це те, що вона використовує мобільні дані для передачі ваших повідомлень, зображень, файлів тощо. Само собою зрозуміло, що мобільні дані у вашому Galaxy S7 повинні бути ввімкненими щоб підключитися до мережі вашого провайдера. Однак ваш пристрій повинен бути зареєстрований у мережі та правильно налаштований, щоб мати можливість користуватися цією послугою.

Послуги, які зазвичай називають груповим текстом, графічними повідомленнями, додаванням файлу до тексту, надсиланням контактної інформації або візитних карток, розширеними повідомленнями тощо, вважаються MMS. Останнім часом існує багато плутанини щодо групових текстових повідомлень; багато користувачів вважають, що це просто інша форма SMS, але це не так. У той момент, коли ви груповий чат, ви вже використовуєте дані, і перш ніж я забуду, прикріплення смайлів до ваших текстових повідомлень також перетворить їх (за замовчуванням) у MMS.

Ось декілька простих кроків, які я хочу зробити, якщо у вас виникли проблеми з цією службою:

Крок 1: Переконайтеся, що мобільні дані ввімкнено у вашому телефоні

Як тільки з’являються проблеми з надсиланням та отриманням MMS, негайно перевірте, чи ввімкнено мобільні дані. Це може просто заощадити вам багато часу на вирішення проблем.

Крок 2. Якщо мобільні дані вже ввімкнено, спробуйте перезавантажити телефон

Причиною цього є оновлення пам’яті телефону та закриття всіх програм, що працюють у фоновому режимі. Якщо проблема виникла без видимих ​​причин, це може бути просто помилка або проблема програми. Перезапустіть телефон і перевірте, чи це має значення.

Крок 3: Перевірте налаштування точки доступу в телефоні

Якщо припустити, що проблема не була усунена перезавантаженням, то пора перевірити APN. Ім'я точки доступу - це набір даних, який використовується телефоном для підключення до мобільної мережі передачі даних вашого провайдера. Якщо він був переплутаний або відредагований, ваш телефон не має можливості отримати послугу. Якщо ви знаєте правильний APN, продовжуйте і порівнюйте його з тим, який встановлений у вашому телефоні. Однак, якщо ви не знаєте правильного або той, який встановлений у вашому пристрої, правильний, але ви все ще не отримуєте послугу передачі даних, настав час зателефонувати своєму провайдеру. Можливо, компанія змінила APN, і телефон потрібно змінити. Або можуть виникнути проблеми з вашим обліковим записом. На даний момент ваш постачальник послуг може допомогти вам краще.