Як виправити заморожений або не реагуючий Samsung Galaxy Tab S4

Новий Samsung Galaxy Tab S4 - чудовий планшет у своєму класі, але він не ідеальний. Час від часу навіть чудові телефони та планшети можуть стикатися з помилками, які можуть заморозити систему. Якщо у вас не реагує Samsung Galaxy Tab S4, ця стаття повинна допомогти.

Що може призвести до того, що Galaxy Tab S4 замерзне або не реагує

Нижче наведено деякі загальні причини, через які пристрій Android може зависнути.

  • тимчасова система сповільнюється
  • Несумісний або погано закодований додаток
  • перегрів
  • повільна продуктивність
  • несправність обладнання

Як виправити заморожений або не реагуючий Samsung Galaxy Tab S4

Як і більшість проблем Android, немає прямого способу дізнатись, що змушує Galaxy Tab S4 замерзати або не реагувати. Вам потрібно виконати ряд кроків з усунення несправностей, щоб як звузити фактори, так і знайти рішення.

Примусова перезавантаження

Однією з найпоширеніших причин, чому пристрій Android не реагує, є тимчасова помилка. Така помилка може виникнути з будь-якої причини. Якщо ви виявите, що ваш Galaxy Tab S4 раптово заморожений, змушення його до перезавантаження має бути першим кроком з усунення несправностей, який ви хочете спробувати. У старих пристроях Samsung Galaxy зі знімними акумуляторними батареями відключення акумулятора зазвичай достатньо, щоб виправити заморожену систему. Оскільки Galaxy Tab S4 має незнімну батарею, все, що ви можете зробити, - це змоделювати наслідки відключення акумулятора, одночасно натискаючи та утримуючи кнопку живлення та кнопку гучності більше 7 секунд . Це змусить пристрій перезапустити його так, ніби ви витягли акумулятор і знову вставили його.

Очистити розділ кешу

Іноді пристрої Samsung Galaxy можуть зіткнутися з проблемами із затримкою або зависанням, коли пошкоджено системний кеш. Щоб підтримувати системний кеш на вашому Samsung Galaxy Tab S4 у найкращій формі, регулярно очищайте розділ кешу. Робити це раз на кілька місяців повинно бути нормально. Також рекомендується видаляти розділ кешу після оновлення системи, щоб зменшити шанси застаріти цей кеш. Зробити це:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Одночасно натисніть і утримуйте клавішу живлення, клавішу Home та клавішу збільшення гучності.
  3. Відпустіть усі клавіші, коли з’явиться зображення Android.
  4. Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб вибрати Розділити кеш-пам’ять.
  5. Натисніть клавішу живлення.
  6. Як тільки з’явиться стирання кешу, натисніть клавішу живлення, щоб вибрати Перезавантажити систему зараз.
  7. Після закінчення стирання пристрій перезапуститься.

Перевірте наявність поганих сторонніх додатків

Не всі програми створені однаково. Хоча більшість програм для Android працюють нормально, деякі можуть бути не такими. Деякі з них можуть спричинити проблеми з іншими програмами або з Android. Щоб побачити, чи перешкоджає програма операційній системі Android, переведіть телефон у безпечний режим і спостерігайте за ним деякий час.

Щоб перезапустити безпечний режим:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли на екрані з’явиться Samsung, відпустіть клавішу живлення.
  4. Відразу після відпускання клавіші живлення натисніть і утримуйте клавішу зменшення гучності.
  5. Продовжуйте утримувати клавішу зменшення гучності, доки пристрій не завершить перезапуск.
  6. Відпустіть клавішу зменшення гучності, коли на пристрої з’явиться безпечний режим.

Після успішного завантаження телефону в безпечний режим усі завантажені програми буде призупинено. Це означає, що працювати можуть лише ті програми, які постачаються з операційною системою. Отже, якщо ваш Galaxy Tab S4 чудово працює у безпечному режимі (переконайтесь, що ви користуєтесь ним протягом декількох годин), але знову стає проблематично, коли ви повертаєте його у звичайний режим, це явна ознака поганої проблеми програми. Використовуйте метод усунення, щоб визначити, який з них є проблематичним. Це те, що ви повинні зробити:

  1. Завантажте в безпечний режим.
  2. Перевірте наявність проблеми.
  3. Переконавшись, що винна стороння програма, ви можете розпочати видалення програм окремо. Ми пропонуємо розпочати з останніх, які ви додали.
  4. Після видалення програми перезапустіть телефон у звичайний режим і перевірте наявність проблеми.
  5. Якщо ваш Galaxy Tab S4 все ще проблематичний, повторіть кроки 1-4.

Скиньте налаштування програми

Програми можуть стати проблемою з ряду причин, але однією з найпоширеніших причин є відключена програма чи служба за замовчуванням. Для того, щоб виконати певне завдання, більшість програм залежать від стандартних програм Samsung або Android. Якщо з якихось причин необхідну програму за замовчуванням вимкнено, сторонні програми, яким вона може знадобитися, можуть не працювати належним чином. Така ситуація може призвести до проблем. Щоб переконатися, що всі програми за замовчуванням увімкнені, спробуйте скинути налаштування програми, виконавши такі дії:

  1. Відкрийте програму Налаштування.
  2. Торкніться Програми.
  3. Торкніться значка "Більше налаштувань" (із трьома крапками) у верхньому правому куті.
  4. Торкніться Скинути налаштування програми.

Скиньте всі налаштування

Ще одна хороша річ, яку слід зробити в цьому випадку, - повернути налаштування програмного забезпечення пристрою за замовчуванням, не виконуючи скидання до заводських налаштувань. Зазвичай це ефективно при вирішенні проблем, пов’язаних із некоректною конфігурацією. Ось як:

  1. На головному екрані проведіть пальцем угору по порожньому місці, щоб відкрити панель програм.
  2. Торкніться Налаштування> Загальне управління> Скинути> Скинути налаштування.
  3. Торкніться СКИДАННЯ НАЛАШТУВАНЬ.
  4. Якщо ви встановили PIN-код, введіть його.
  5. Торкніться СКИДАННЯ НАЛАШТУВАНЬ.
  6. Пристрій перезапуститься, щоб виконати скидання налаштувань.

Встановіть оновлення

Часто забуваючим способом мінімізувати помилки та часом виправити відомі проблеми є встановлення оновлень. Обов’язково регулярно оновлюйте систему, встановлюючи оновлення як для Android, так і для додатків.

Заводські налаштування

Рішучий спосіб вирішити більшість проблем, пов’язаних із програмним забезпеченням, - це скидання до заводських налаштувань. Ви хочете зробити це рішення, лише якщо жодна з пропозицій не допоможе.

  1. Створіть резервну копію даних у внутрішній пам’яті. Якщо ви ввійшли в обліковий запис Samsung на пристрої, ви активували функцію захисту від крадіжки, і вам знадобляться ваші облікові дані Samsung, щоб завершити основне скидання.
  2. Вимкніть пристрій.
  3. Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Bixby, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  4. Коли з’явиться зелений логотип Android, відпустіть усі клавіші («Встановлення оновлення системи» відображатиметься приблизно 30 - 60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  5. Кілька разів натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити 'wipe data / factory reset'.
  6. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
  7. Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено "Так - видалити всі користувацькі дані".
  8. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати та розпочати основне скидання.
  9. Коли головне скидання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  10. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Отримайте підтримку Samsung

У деяких рідкісних випадках постійне замерзання або затримка можуть бути пов’язані з несправністю обладнання або пошкодженням. Якщо ваш Samsung Galaxy Tab S4 потрапив під вплив елементів до того, як помітив проблему, є велика ймовірність того, що виною є погане обладнання. Нехай Samsung перевіряє пристрій, якщо він продовжує зависати після відновлення заводських налаштувань.