Як виправити помилку SIM-карти на вашому Samsung Galaxy Note 8 (прості кроки)

Підказки про помилки запрограмовані, щоб повідомити вам, що пішло не так і що потрібно зробити, щоб це виправити. Ці помилки можуть позначати проблему з програмним забезпеченням, якщо не апаратні проблеми. Помилка відсутності SIM-картки, що виникає на нових пристроях, таких як Samsung Galaxy Note 8, повідомляє, що ваш пристрій не розпізнає вашу SIM-карту. Якщо це відбувається без вставки SIM-картки, це відображається як попередження або нагадування про те, що SIM-карта не вставлена, тому пристрій не має SIM-карти для виявлення.

Однак, якщо помилка виникає із SIM-карткою, вставленою у ваш телефон, то це точно помилка, яку потрібно виправити. Якщо ви коли-небудь потрапляли на цю сторінку під час пошуку допомоги у вирішенні помилок, пов’язаних із відсутністю SIM-картки, на цьому ж пристрої, то ця публікація також для вас. Прочитайте далі, щоб дізнатись, що робити, якщо ваш Samsung Galaxy Note 8 постійно повідомляє про відсутність помилки на SIM-картці, навіть із встановленою SIM-карткою. Почніть щоразу, коли ви всі вирішуєте проблеми з пристроєм.

Перш ніж йти далі, якщо ви знайшли цю публікацію, оскільки намагалися знайти рішення своєї проблеми, спробуйте відвідати нашу сторінку з усунення несправностей Galaxy Note 8, оскільки ми вже розглядали більшість поширених проблем із телефоном. Ми вже надали рішення деяких проблем, про які повідомляють наші читачі, тому спробуйте знайти проблеми, подібні до ваших, і скористайтеся запропонованими нами рішеннями. Якщо вони не працюють для вас, і якщо вам потрібна подальша допомога, заповніть нашу анкету з питань Android та натисніть "Надіслати".

Перше рішення: перезавантажте телефон (м’який скидання).

Помилки мережі також можуть бути спричинені незначними програмними збоями, які випадково виникають на вашому телефоні. Якщо ви просто зіткнулися з помилкою відсутності SIM-карти на своєму телефоні, не внісши жодних змін в її налаштування або близько того, то, швидше за все, це просто випадковий збій в мережі. Частіше за все такі незначні проблеми із програмним забезпеченням усуваються шляхом м’якого скидання або перезапуску пристрою. Отже, якщо ви ще не перезапустили телефон, тоді ви повинні це зробити. Для початку, ось як виконується м’який скидання на вашому Samsung Note 8:

  1. Натисніть і утримуйте одночасно кнопки живлення та зменшення гучності протягом 45 секунд.
  2. Відпустіть обидві кнопки, коли пристрій вмикається або перезавантажується.

Крім того, ви можете зробити звичайну перезавантаження за допомогою таких кроків:

  1. Натисніть і утримуйте кнопку живлення, доки не з'явиться підказка про вимкнення живлення .
  2. Торкніться опції Перезапустити .
  3. Потім натисніть Перезапустити ще раз, щоб підтвердити.
  4. Дайте своєму телефону близько 90 секунд, щоб завершити м’який скидання.

Тоді подивіться, чи це вирішує проблему. Обидва ці перезапуски не вплинуть на жоден з ваших даних, якщо заряд акумулятора не розряджений. Якщо це не принесе жодної користі, перейдіть до наступного обхідного шляху.

Друге рішення: Вийміть та встановіть заново SIM-карту.

Подібно до інших помилок SIM-картки або помилок, пов'язаних з мережею, помилку Без SIM-картки також можна усунути, видаливши та встановивши на місце SIM-карту на телефоні. Якщо це не незначний збій, можливо, сама SIM-карта втрачена або пошкоджена. Щоб переконатися, що це не основна причина, спробуйте вилучити та перевстановити SIM-карту у своєму Примітці 8, виконавши такі дії:

  1. По-перше, вам потрібно буде вимкнути пристрій.
  2. Потім за допомогою інструмента вставки / виймання або скріпки зніміть лоток для картки з верхнього краю пристрою дисплеєм догори. Просто вставте інструмент для виймання у передбачений отвір, поки лоток не вискочить.
  3. Акуратно витягніть лоток.
  4. Вийміть SIM-карту з лотка, обережно піднявши її з нижньої частини картки. Ви можете використовувати отвір на протилежній стороні лотка, щоб зрушити його за допомогою нігтя або подібного інструменту.
  5. Перевірте SIM-карту на наявність видимих ​​ознак пошкодження, таких як подряпини або вм’ятини.
  6. Якщо вам все виглядає добре, ви можете повернути його назад у лоток для картки золотими контактами вниз. В іншому випадку зв’яжіться зі своїм оператором або постачальником послуг, щоб попросити нову заміну SIM-картки або інші варіанти.
  7. Натисніть на лоток, щоб зафіксувати його на місці.

Коли лоток для SIM-картки захищений, увімкніть телефон знову і перевірте, чи помилка вже не зникла. Якщо це все-таки відбувається, спробуйте наступне можливе рішення.

Третє рішення: Скиньте налаштування мережі на вашому Samsung Note 8.

Після скидання налаштувань мережі всі з’єднання даних на вашому пристрої відновлюються до початкових значень або заводських значень за замовчуванням. Це впливає на мережі Wi-Fi, спарені пристрої Bluetooth, налаштування синхронізації фонових даних, режим вибору мережі та інші відповідні налаштування, тому їх потрібно буде налаштувати знову після цього. Позитивним є те, що будь-яка неправильна або недійсна конфігурація мережевих налаштувань, яка могла спричинити помилку Немає SIM-картки, також буде видалена. Щоразу, коли все готово, виконайте наступні дії, щоб скинути налаштування мережі на Samsung Note 8:

  1. Проведіть пальцем угору по порожньому місці з головного екрана, щоб відкрити панель програм.
  2. Торкніться Налаштування .
  3. Натисніть Загальне управління.
  4. Прокрутіть до та торкніться Скинути .
  5. Виберіть опцію Скинути налаштування мережі.
  6. Торкніться Скинути налаштування, а потім введіть свій PIN-код або пароль, якщо буде запропоновано.
  7. Натисніть Скинути, щоб підтвердити скидання.

Після завершення скидання телефон перезавантажиться. На той час ви зможете продовжувати процес налаштування мережі. Потім перевірте і переконайтеся, що ви все ще бачите ту саму помилку "Немає SIM-картки" чи ні. Якщо потрібно, перейдіть до наступного можливого рішення.

Четверте рішення: оновіть мікропрограму Note 8 до останньої доступної версії.

Встановлення останнього оновлення програмного забезпечення на вашому пристрої може виправити помилку Без SIM-картки, особливо якщо це спричинено деякими помилками в мережевій системі. Оновлення програмного забезпечення містять виправлення для усунення існуючих програмних помилок, які спричиняють проблеми серед пристроїв Android, таких як ваша Примітка 8. З 1 квітня 2018 року оновлення ОС Android 8.0 (Oreo) було розповсюджене, щоб пропонувати виправлення помилок та програмні удосконалення для пристроїв, що приймають .

Виконайте ці кроки, щоб перевірити, чи доступне це оновлення на вашому пристрої, а потім встановіть його по повітрю (OTA):

  1. Переконайтеся, що ваш телефон підключений до Інтернету Wi-Fi.
  2. Відкрийте лоток програм , провевши пальцем угору по порожньому місці з головного екрана.
  3. Торкніться Налаштування .
  4. Торкніться Оновлення програмного забезпечення .
  5. Виберіть опцію Завантажити оновлення вручну.
  6. Натисніть OK для підтвердження.
  7. Потім натисніть Пуск, щоб ініціювати завантаження та встановлення файлу оновлення.
  8. Якщо ви бачите повідомлення про перезапуск, це означає, що встановлення нового оновлення завершено. Натисніть OK, щоб перезавантажити телефон та внести нові зміни.

Переконайтеся, що у вас все ще є та сама помилка, яку потрібно виправити після впровадження нового оновлення.

П’яте рішення: Майстер скинути Samsung Note 8 (скидання заводських даних).

Зазвичай важкі помилки вимагають додаткових виправлень. Швидше за все, це важка помилка, якщо помилка Без SIM-карти все ще зберігається після виконання всіх попередніх обхідних шляхів та можливих рішень. Це означає, що вам потрібно вдатися до скидання системи, щоб позбутися важких помилок, які руйнують мережеву систему вашого телефону. Але спочатку слід створити резервну копію всіх важливих даних та особистої інформації, оскільки вони будуть видалені в процесі. Для початку просто виконайте такі дії:

Щоб створити резервну копію та скинути налаштування Galaxy Note 8 у меню налаштувань, виконайте такі дії:

  1. Відкрийте Apps лоток.
  2. Торкніться Налаштування .
  3. Виберіть Хмара та облікові записи.
  4. Торкніться опції Резервне копіювання та відновлення.
  5. Якщо ви бажаєте, ви можете включити або вимкнути опцію Резервне копіювання даних . Або ви також можете ввімкнути або вимкнути опцію Відновити.
  6. Після завершення резервного копіювання поверніться до меню Налаштування , натиснувши кнопку Назад .
  7. Натисніть Загальне управління.
  8. Натисніть Скинути .
  9. Виберіть опцію Скидання заводських налаштувань .
  10. Натисніть Скинути .
  11. Якщо з’явиться запит, введіть дані облікового запису блокованого екрана.
  12. Натисніть Продовжити .
  13. Потім підтвердьте скидання, натиснувши Видалити все.

Зачекайте, поки телефон закінчить основне скидання, а потім перезапуститься. На той час ви можете налаштувати свій телефон як новий. Подивіться, чи це виправляє помилку Без SIM-картки, або, можливо, вам доведеться розглянути можливість вибору послуги.

Варіанти ремонту

Віднесіть свій пристрій до сервісного центру Samsung поблизу і нехай його оцінить уповноважений технік. Ваша Примітка 8 могла отримати певний фізичний або рідинний збиток від попереднього випадку падіння або потрапляння рідини, що також пошкодило SIM-карту або інші відповідні компоненти. У цьому випадку ваш пристрій потребує обслуговування.

Зв’яжіться з нами

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк нашим сторінкам у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.

Публікації, які ви також можете переглянути:

  • Мобільні дані Galaxy Note 8 постійно відключаються, Wi-Fi падає знову і знову, інші проблеми
  • Чому мій Samsung Galaxy Note 8 не може відкривати або переглядати вкладення електронної пошти та як це виправити? [Посібник з усунення несправностей]
  • Виправлено помилку Note8, яка відстає під час користування Інтернетом (незалежно від того, чи працює Wi-Fi або мобільна передача даних)
  • Вирішена проблема Samsung Galaxy Note 8 перезавантажується кожного разу, коли використовується мобільна передача даних
  • Як виправити Galaxy Note8 із помилкою „Мережа недоступна, але спробуйте пізніше”