Як виправити проблеми із завантаженням, батареєю та живленням на Samsung Galaxy S5 [Частина 1]

Ця публікація висвітлює чотири найпоширеніші проблеми, з якими стикалися багато наших користувачів Samsung Galaxy S5. Як ви могли помітити, ми змінили назву цієї серії засобів усунення несправностей, щоб зосередитись виключно на завантаженні, проблемах із зарядом батареї та живлення на S5.

Потужність S5

Якщо ви один із користувачів, який зіткнувся з проблемою з вашим пристроєм, повідомте нас про це. Ми пропонуємо рішення для проблем, пов’язаних з Android, тому, якщо у вас проблема з вашим пристроєм Android, просто зв’яжіться з нами електронною поштою за адресою [email protected], і ми спробуємо опублікувати наші відповіді в наступних повідомленнях. Ми не можемо гарантувати швидку відповідь, тому, якщо ваша проблема залежить від часу, знайдіть інший спосіб її вирішення. 

Описуючи проблему, будь ласка, будьте якомога детальніші, щоб ми могли легко визначити відповідне рішення. Якщо можете, будь ласка, включіть точні повідомлення про помилки, які ви отримуєте, щоб дати нам уявлення з чого почати.

GalaxyS2 також має присутність у соціальних мережах, тому вам може знадобитися взаємодіяти з нашою спільнотою на наших сторінках у Facebook та Google+.

——————–

Проблема №1: Як виправити Samsung Galaxy S5, який застряг на екрані завантаження Android

Я намагаюся допомогти своєму синові з його Galaxy S5. Після натискання кнопки живлення він почне відображати запущений Galaxy S5 на базі Android, потім він переходить на екран із написом SAMSUNG, потім переходить на екран Verizon, але тоді він просто зупиняється на цьому і не рухається далі. Я почекав деякий час, і коли зрозумів, що він не вмикається повністю, то знайшов єдиний спосіб його вимкнути - зняти задню панель, щоб вийняти акумулятор. Потім я спробував запустити його знову, і він зробив те саме. Чи можете ви допомогти з цим питанням? Дякую. - Пеггі

Привіт, народ! Я використовую свій Galaxy S5 вже рік і кілька днів. Він помер пару днів тому і більше не включатиметься. За кілька днів до того, як він загинув на мені, мій телефон перегрівається , я нічого не робив, оскільки більшість часу граю в ігри на своєму телефоні та використовую додатки для обміну повідомленнями тощо. Я прийшов додому і зарядив його, але "індикатор заряду" вимкнено, а екран чорний, я не знав, заряджається він чи ні. Я залишив його на "зарядці" на 15 хвилин і увімкнув. З'явився логотип Samsung, а у верхній частині екрана написано "Встановити гарантійний біт: ядро" та "Завантаження при відновленні ...", а потім нічого. Будь ласка, допоможіть! Я люблю свій S5 ... Дякую. - Ліра

Привіт, я з Індії. У мене є демонстраційна модель Samsung Galaxy S5 SM-G900X. Він був укорінений, а потім встановив на ньому KitKat 4.4.2. Він почав давати випадкові проблеми, такі як автоматичний перезапуск між ними, часом заморожування. Вчора, коли я отримав повідомлення про оновлення програмного забезпечення для Lollipop, я натиснув оновлення та встановлення. Після встановлення комірка заморожена на екрані запуску логотипу Samsung і не буде завантажуватися далі. Я знову зробив апаратне скидання, щоб привести його в норму, але все марно. Потім я спробував завантажити прошивку з SamMobile, але вона взагалі не завантажується. Будь ласка, підкажіть мені спосіб вирішити цю проблему. З повагою. - Віджай

Привіт дорога. Я Ренато з Еквадору. Я бачу, що у вас є веб-сайт, на якому ви допомагаєте спільноті різними способами вирішити проблеми з їх мобільним Samsung S5. На даний момент у мене виникла проблема з моїм Samsung S5, який я щойно придбав. Сьогодні я хочу його увімкнути, але просто з’являється екран Samsung Galaxy S5, а потім знову і знову з’являється знову. Я не додав жодної нової програми, тому я насправді не знаю, що сталося. Я намагався вирішити, дотримуючись ваших кроків із цих постів:

  • Galaxy S5 загинув і не завантажиться 
  • Galaxy S5 застряг на логотипі Samsung після оновлення 

З'являється той самий логотип Samsung, і я все ще не можу потрапити у вікно відновлення. Допоможіть мені сказати, що ще я можу зробити. Чекаю вашої відповіді та побажання. - Ренато

Рішення: Привіт, хлопці. Samsung Galaxy S5, який не пройшов повз екран завантаження, є однією з найпоширеніших проблем, що стосуються тисяч користувачів з моменту випуску телефону в квітні 2014 року. Очевидно, проблема може викликати неприємності у користувачів, оскільки робить телефон абсолютно непрацездатним. Говорячи на Android, телефон вважається м'яко замкнутим через помилку програмного забезпечення.

Однією з найпоширеніших причин м'яких цеглинок для телефону Android або S5, зокрема, є спроба користувача встановити неправильний власний ПЗУ або модифікації поточного. Вибір неправильної прошивки для вашого конкретного S5 є критичним. Якщо хтось із вас намагався налаштувати ПЗУ вашого S5, намагався отримати кореневий доступ, оновити за допомогою клієнтського ПЗУ, перш ніж помітити проблему, будь-який з них цілком може бути причиною того, що ваш пристрій більше не завантажується належним чином.

Інші причини, через які S5 застряє на екрані завантаження, можуть різнитися залежно від стану телефону, коли був тригер, але наведені нижче дії, як правило, ефективні для більшості випадків. Майте на увазі, що ми хочемо дотримуватися офіційних кроків з усунення несправностей, тому, якщо ви вважаєте, що вже пробували їх, перш ніж звертатися до нас за підтримкою, ми радимо вам привести телефон у службу.

Завантажте телефон у режимі відновлення та виконайте операції з очищення . Найперше, що ви хочете зробити, це стерти поточний системний кеш через режим відновлення. Ось як:

  • Повністю вимкніть телефон.
  • Одночасно натисніть та утримуйте такі кнопки: живлення, збільшення гучності та головний екран .
  • Зачекайте, поки з’явиться синій екран режиму відновлення, перш ніж відпускати кнопки.
  • За допомогою кнопок гучності перейдіть до опцій.
  • Перейдіть до стирання параметрів розділу кешу та виберіть його, натиснувши клавішу живлення .
  • Зачекайте, поки пристрій закінчить стирання кеш-пам'яті.
  • Виберіть опцію Перезавантажити систему зараз .

Виконайте скидання до заводських налаштувань у режимі відновлення . Тепер спробуйте спостерігати, чи правильно завантажується телефон після витирання розділу кешу. Якщо цього не сталося, поверніться до режиму відновлення та виберіть опцію стирання даних / відновлення заводських налаштувань . Ця операція відновить телефон до початкового стану, тому це означає, що всі ваші особисті дані, налаштування телефону та додатків, що зберігаються у первинному сховищі пристрою, будуть видалені. Все, що зберігається у вторинному сховищі (SD-карті), буде в безпеці.

Інші рішення, такі як встановлення прошивки та ядра S5 через Odin, можуть працювати в окремих випадках, але ми не рекомендуємо їх особливо для тих, хто новачок в середовищі Android. А крім того, деякі з цих неофіційних рішень дуже ненадійні і викликають нові проблеми згодом. Найкращим рішенням було б дозволити професіоналу вирішити цю проблему через сертифікований сервісний центр або отримати заміну.

Проблема №2: Як виправити Samsung Galaxy S5, який продовжує перезавантажуватися

Привіт. Мій новий Samsung Galaxy S5 вчора почав хаотично їздити на велосипеді, і, незважаючи на заводські налаштування, він не зупинився. Можливо, це було зроблено 30+ разів за останні 24 години. Іноді це коли я на ньому (він також раптово замерзне, і це теж нове питання), а інколи саме тоді, коли він там сидить. Будь-яка порада щодо того, в чому може бути проблема? Телефон не впав або не пошкоджений жодним чином. Дякую, - квітень

Рішення :  Привіт квітня. Кілька перезавантажень протягом дня, що не нормально для потужного смартфона, як ваш S5. Має бути щось, що призводить до перезавантаження телефону. Зараз саме перезавантаження є лише показником глибшої основної проблеми, яка може бути як прошивкою, так і обладнанням. Найкращий спосіб визначити, яка з цих двох причин причина, - це скинути заводські налаштування, щоб відновити функції та стан телефону до того, як користувач користувався ним. Однак скидання до заводських налаштувань зазвичай не спрацює, якщо після цього ви встановили однаковий набір програм. Однією з невизначених цілей відновлення заводських налаштувань є видалення можливих сторонніх додатків із системи, намагаючись спостерігати за нею деякий час. Таким чином користувач дізнається, чи проблема полягає в апаратному чи програмному забезпеченні. Це настільки просто, наскільки це можливо.

Якщо ви вважаєте, що тут немає проблеми з програмним забезпеченням, подумайте про використання іншої батареї. Тут може бути винна несправна батарея з проблемою утримання заряду. Якщо проблема не в цьому, то проблема повинна бути глибоко в компонентах материнської плати телефону. Зателефонуйте відповідній стороні, щоб ви могли негайно перевірити або замінити телефон.

Проблема №3: ​​Як надати більше енергії акумулятору Samsung Galaxy S5

Шановні хлопці. Я є власником Galaxy S5, і моя проблема, на мою думку, - це час автономної роботи. Я купив його як 2 місяці тому, і я був дуже задоволений ним. Але зараз він становить приблизно 1% за 2 хвилини на найнижчій точці яскравості, що не є нормальним явищем, тому що коли я купував, це було приблизно 6-7 хвилин 1%. Насправді це S5 моєї мами, і в ньому не так багато додатків, а лише найбільш потрібні. Сподіваюся, ви могли мені допомогти. Дякую. - Клеві

Привіт. Я читав усі ваші статті на Drippler про проблеми з автономною роботою Samsung Galaxy S5 у поєднанні з Lollipop. У мене подібні проблеми, але, схоже, вони не пов’язані з моїм увімкненням та вимкненням Wi-Fi на моєму телефоні. Wi-Fi працює нормально, але час автономної роботи значно зменшився. Я очистив системний кеш, видалив усі програми, які завантажував будь-коли протягом останніх тижнів, на випадок, якщо в них є шкідливі програми. Я поставив його в безпечному режимі на ніч, і акумулятор ледве залишався повним всю ніч, як коли телефон був новим. Оскільки я завантажив Lollipop 8 годин тому, це знижує рівень заряду батареї приблизно на 70%. Я сьогодні розмовляв із Verizon Live Chat, і вони сказали, що було багато скарг, і найімовірніше буде випущено патч для цього протягом наступних кількох тижнів.Будь-які думки щодо ймовірності цього? Чи може це також допомогти тим, хто має проблеми з підключенням Wi-Fi, і відновити можливості інтелектуального підключення своїх телефонів? Дякую! -Рікі

Привіт. У мого Samsung Galaxy S5 було чудово. Потім, без помітних причин, він почав швидко втрачати час автономної роботи! Буквально, одного дня це було добре, а наступного дня я розпочав день із 100% заряду і до обіду мав 20% заряду. Я не змінив спосіб користування телефоном, не додав нічого, що могло б раптово почати розряджати акумулятор тощо.

Я перевірив усе, що знав, щоб переконатися, що нічого не розряджає акумулятор. Я не зміг знайти нічого незвичайного, тому взяв телефон у магазин Verizon (я втратив 5% заряду за 5 хвилин їзди до магазину) і попросив їх перевірити. Знову ж таки, нічого незвичайного. Вони сказали мені, що мені потрібно щодня вимикати телефон на кілька годин, щоб він працював належним чином. По-перше, мені НІКОЛИ раніше не доводилося робити цього за допомогою телефону. По-друге, у нас є дитина, яка наразі розгорнута, тому немає способу, яким я вимикаю телефон! Крім того, якщо я використовую телефон під час заряджання, він розряджає акумулятор. Тепер я знаю, що використання телефону під час заряджання сповільнить процес зарядки. Але змінити це ?? І у мене насправді немає іншого вибору, крім як використовувати його під час заряджання, оскільки акумулятор розряджається вже через кілька годин.

Я ЛЮБИТИ свій телефон, поки це не почало відбуватися. Зараз це в основному марно для мене, і я серйозно розглядаю можливість повернутися до iPhone. - Джанна

Рішення :  Привіт Клеві, Рікі та Джанная. Ваші питання для нас не дивують. Потужним та розумним може бути ваш S5, це найвідоміша слабкість - це все-таки акумулятор. Чесно кажучи, сьогодні це справедливо для кожного смартфона, тому це цілком зрозуміло для нас. Однак для більшості користувачів все інше. Ми знаємо, що нормальний час використання 4 годин ніколи не є прийнятним, особливо якщо ви раніше могли користуватися телефоном порівняно довше, ніж кілька годин.

Ми також усвідомлюємо, що Android Lollipop не виправдав сподівань. Незважаючи на те, що його рекламували, щоб продовжити час використання смартфона від переходу від Dalvik до ART (Android Run Time), реальність насправді протилежна.

На щастя, це не означає, що користувачі абсолютно безсилі робити щось важливе. Ми пропонуємо короткий список речей, які ви можете зробити, як покращити використання акумулятора вашого S5.

Продовжуйте заряджати . Літій-іонні акумулятори, як у вашому смартфоні, найкраще оптимізувати, якщо користувач заряджає їх якомога частіше. Що ми маємо на увазі під цим, краще продовжувати заряджати його, якщо у вас є можливість, ніж чекати, поки він все використає, а потім зробити ще один повний заряд. Суть полягає в тому, щоб ніколи не повністю розряджати акумулятор, а також не заряджати його до максимуму. Якщо ви помітите, що заряд акумулятора ледь перевищує 50%, заряджайте його приблизно до 90%, а потім використовуйте знову. Хоча це не завжди можливо, якщо ви зайняті, виконання цієї техніки зарядки не тільки дасть вам більше часу використання, але й може продовжити термін служби самої батареї. Небажано, щоб літій-іонний акумулятор часто переходив із повного стану в порожній, оскільки це поспішає скоротити термін його служби.

Уникайте спеки . Залишання телефону всередині гарячої машини або біля джерела тепла є не тільки шкідливим для телефону в цілому, але може суттєво змінити хімію всередині самого акумулятора. Якщо батарею часто піддають перевищенню допустимого рівня тепла, це може прискорити її деградацію. Це проявляється в швидшому розряді акумулятора та неможливості утримувати живлення під час зарядки. Іншим показником того, що батарея може померти, є контрольний ознака опуклостей або деформацій.

Мінімізуйте використання бездротових зарядних пристроїв . Бездротова зарядка потенційно може стати зручністю на найближче майбутнє, але з поточним обсягом акумуляторів це ще не ідеальний спосіб увімкнути акумулятор. Основним недоліком бездротової зарядки зараз є надмірне тепло, яке воно може генерувати під час роботи, що шкідливо для вашої літій-іонної батареї. Ми знаємо, що Samsung повністю підтримує їхні нові S6 та S6 Edge, ми все ще не рекомендуємо це користувачам з єдиної зазначеної вище причини.

Для отримання більш детального підручника про те, як подавати більше соку в акумулятор , відвідайте наш спеціальний пост для цієї теми.

Проблема No4: Кілька проблем, включаючи швидкий розряд акумулятора після оновлення Samsung Galaxy S5 до льодяника

Привіт. Я оновив свій S5 до льодяника приблизно 3 тижні тому, і з тих пір у мене є такі проблеми: 

  • майже всі програми показують затримку часу при відкритті та закритті; як тільки вони встають, вони, здається, працюють нормально. Особливо при закритті додатків клавішею домашнього екрану, щоб багато разів повернутися на головний екран, я отримую лише чорний екран, і через хвилину чи близько того я отримую повідомлення про те, що Go Launcher не відповідає. В інший час програми на головному екрані лише поступово з’являються - одна за одною, і телефон протягом цього часу не реагує.
  • багато разів телефон здається взагалі не реагує, і я натискаю кілька інших кнопок. Потім через 30 секунд всі дії, здається, відбуваються відразу.
  • телефон стає дуже гарячим, навіть якщо я ним не користуюся.
  • батарея розряджається без 4 годин. Зараз я на святах, а фотографувати вдень більше не можна.
  • резервне копіювання через Samsung Kies постійно не вдається.

Будь-які думки про те, як це виправити? Найкращі побажання. - Маркус

Привіт. Дякуємо за будь-яку допомогу, яку ви можете надати. У мене є T-Mobile Galaxy S5 на Android 4.4.2. Йому 6 місяців. Я щойно повернувся з робочої поїздки і помітив, що акумулятор раптово розряджається за пів дня. Коли я подивився на акумулятор, він сказав, що “T-Mobile My Account” займає 25% батареї, а ОС Android - близько 25%. Я зайшов на форум, де було запропоновано вимкнути програму T-Mobile My Account, яка була частиною оновлення, і я це зробив. Тепер акумулятор показує, що ОС Android займає 82% моєї батареї. Мій телефон зливається через 1/2 на день. Я також помітив, що я постійно отримую спливаюче вікно, коли набираю текст або щось інше, щоб повідомити, що я підключений до домашнього Wi-Fi. У мене встановлено прапорець «Завжди дозволяти сканування», але я помічаю, що воно постійно сканує. Я скинув його, вийнявши акумулятор, але це не допомогло. Будь ласка, допоможіть.Дякую! -Тбрунс

Привіт, хлопці. Ви чули про ці проблеми з S5 після оновлення Lollipop? Чи є у вас виправлення?

Після оновлення:

  1. Час роботи акумулятора зменшився до ~ 4 годин. (У мене було близько 8)
  2. Мій головний екран за замовчуванням не залишається Touchwiz. Це підказує майже кожного разу, коли я натискаю кнопку додому.
  3. Телефон швидко нагрівається і затримується.
  4. Зарядні пристрої поза торговою маркою заряджаються лише до 70%, тоді мені пропонують перейти на зарядний пристрій OEM.

Немає руту, не має ПЗУ, не має скінів (крім Touchwiz та Kid Mode). Дякую. - Еріку

Рішення: Привіт Маркус, Тбрунс та Ерік. Офіційних пояснень від Google або виробників обладнання, таких як Samsung, немає, коли подібні проблеми трапляються після оновлення, але одним із найбільш вірогідних пояснень може бути зміна використання ART замість Dalvik. Не вдаючись у подробиці, ці два способи виконання або схеми, як виконується відкриття програм. По суті, ART вимагає більше місця для зберігання під час оновлення, тому, якщо в цей час основної пам’яті телефону недостатньо, це може створити кілька проблем.

Lollipop також повинен змінювати програми та налаштування під час процесу, що не завжди може йти згідно плану. Величезна кількість змінних у кожному смартфоні завдяки безлічі різних додатків та налаштувань на телефоні робить практично неможливим плавний перехід з вітрильного переходу з KitKat на льодяник. Можна з упевненістю сказати, що у кожного смартфона технічно можуть бути унікальні проблеми після оновлення Lollipop, хоча вони можуть виглядати в цілому такими ж, як і решта інших користувачів, які страждають на проблеми. Ці проблеми часто виявляються показниками у цьому списку:

  • Примусове закриття
  • Високе використання оперативної пам'яті
  • Завантажувальні петлі
  • Відключення
  • Додаток постійно працює
  • Високий рівень заряду акумулятора
  • Перегрів
  • Сховище з'їдається
  • Затримки екрану
  • Високе використання оперативної пам'яті
  • Екран зависає

Деякі проблеми спричинені самими сторонніми програмами. Незважаючи на те, що Google давав достатньо часу розробникам, щоб зробити їх програми сумісними до виходу остаточної версії Lollipop, до цього ніколи не звертали уваги. Ми розуміємо, що окремі розробники мають власні проблеми з сортуванням, але помилка не завжди виникає з боку Google. Навіть після кількох місяців, коли Lollipop був випущений, багато додатків у Google Play Store все ще не оптимізовані для роботи з новою ОС Android.

Оскільки у вас є кілька проблем після встановлення основного оновлення, будь ласка, очистіть розділ кешу (кроки, наведені вище) і виконайте скидання до заводських налаштувань, якщо він нічого не робить. Якщо у вас на телефоні є невикористані програми, подумайте про їх видалення. Вони не тільки будуть використовувати дорогоцінний обсяг пам’яті у вашому телефоні, але також можуть бути причиною вашої конкретної проблеми.

Майкл, що стосується вашої проблеми з Samsung Kies, яка не працює, чи можете ви розповісти нам більше про це у своєму наступному дописі, щоб ми могли допомогти вам належним чином? Ми оновимо цю публікацію з вашою відповіддю.

Зв’яжіться з нами

Ми серед тих небагатьох людей, які пропонують безкоштовну підтримку Android в Інтернеті, і ми серйозно ставимося до цього. Якщо у вас трапляється проблема, якою ви хочете поділитися, будь ласка, надайте детальну інформацію про проблему, а також короткий огляд або те, що ви робили, перш ніж помітити. Не соромтеся зв’язуватися з нами щодо своїх проблем, питань та проблем. Якщо на екрані з’являються повідомлення про помилки або ви спостерігали незвичну поведінку телефону, будь ласка, включіть їх у свою електронну пошту. Чим більше інформації ви можете надати, тим простіше нам допомогти вам. Ви можете зв’язатися з нами за адресою [захищено електронною поштою] або розмістити повідомлення на наших сторінках у Facebook та Google+.