Як виправити Samsung Galaxy Tab A 10.1 не підключиться до проблеми Wi-Fi

#Samsung #Galaxy #TabA (10.1) - це планшет на Android з декількома варіантами, останній випущений цього року. Цей планшет має алюмінієвий корпус, який має 10,1-дюймовий IPS-РК-дисплей з роздільною здатністю 1200 х 1920 пікселів спереду. Під капотом знаходиться процесор Exynos 7904, який у парі з 2 ГБ оперативної пам'яті повинен бути достатньо хорошим для безперебійної роботи декількох програм. Хоча це надійний пристрій, є випадки, коли можуть виникнути певні проблеми, які ми вирішимо сьогодні. У цій останній частині нашої серії виправлення неполадок ми вирішимо, що Samsung Galaxy Tab A 10.1 не підключається до проблеми Wi-Fi.

Якщо ви є власником Galaxy Tab A 10.1 або будь-яким іншим пристроєм Android з цього приводу, не соромтеся звертатися до нас за допомогою цієї форми. Ми з радістю допоможемо вам у будь-яких проблемах, які можуть виникнути у вас із пристроєм. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо без жодних рядків. Проте ми просимо, щоб, коли ви зв’яжетесь з нами, намагалися бути якомога детальнішими, щоб можна було зробити точну оцінку та дати правильне рішення.

Як виправити Samsung Galaxy Tab A 10.1 не підключиться до проблеми Wi-Fi

Кожного разу, коли у вас виникають проблеми з будь-яким пристроєм Android, вам потрібно переконатися, що він працює на найновішій версії програмного забезпечення, перш ніж виконувати будь-які кроки з усунення несправностей. Причиною цього є мінімізація можливості виникнення проблеми через помилку програмного забезпечення, яка могла бути усунена новим оновленням. Якщо доступне оновлення, я пропоную спочатку завантажити та встановити його. Ви можете перевірити наявність доступних оновлень, підключивши планшет до комп’ютера з встановленим Smart Switch.

Перевірте, чи не проблема викликана маршрутизатором

Перше, що вам потрібно буде зробити в цьому випадку, це перевірити, чи не проблема викликана вашим маршрутизатором. Чи можуть інші пристрої підключатися до нього успішно? Чи активовано маршрутизатор налаштування (Mac Filtering), яке блокує планшет від підключення до нього? Один із швидких способів перевірити, чи це проблема, пов’язана з маршрутизатором, - спробувати підключити пристрій до іншої мережі Wi-Fi, а потім перевірити, чи проблема все-таки виникає.

Виконайте м’який скидання

Ви переконалися, що проблема не викликана маршрутизатором, настав час усунути несправності планшета. Перше, що ви захочете зробити, - це оновити програмне забезпечення, що можна легко зробити, просто перезавантаживши пристрій.

  • Натисніть та утримуйте клавішу живлення та зменшення гучності до 45 секунд.
  • Зачекайте, поки пристрій перезапуститься.

Перевірте, чи не підключається Samsung Galaxy Tab A 10.1 до Wi-Fi, проблема все ще виникає.

Скиньте налаштування мережі

Цей крок зазвичай робиться, коли у пристрою виникають проблеми з підключенням до мережі передачі даних. На планшеті відбудуться такі зміни.

  • Збережені мережі Wi-Fi буде видалено.
  • Спарені пристрої Bluetooth буде видалено.
  • Налаштування синхронізації фонових даних будуть увімкнені.
  • Обмежувальні налаштування даних у програмах, які були ввімкнені / вимкнені клієнтом вручну, будуть скинуті до налаштувань за замовчуванням.

Щоб скинути налаштування мережі свого пристрою:

  • Відкрийте Налаштування на телефоні.
  • Тепер прокрутіть вниз і натисніть на Загальне управління.
  • У цьому меню натисніть Скинути.
  • Потім натисніть Скинути налаштування мережі.
  • На наступному екрані натисніть СКИДАТИ НАЛАШТУВАННЯ та підтвердити ще раз.

Перевірте, чи проблема все ще виникає.

Запустіть пристрій у безпечному режимі

Бувають випадки, коли завантажена вами програма призводить до того, що Samsung Galaxy Tab A 10.1 не підключається до проблеми Wi-Fi, коли вона встановлена. Щоб перевірити, чи не викликає проблему програма, яку ви завантажили, вам доведеться запустити пристрій у безпечному режимі, оскільки в цьому режимі можуть працювати лише попередньо встановлені програми.

  • Вимкніть пристрій.
  • Натисніть і утримуйте клавішу живлення за екраном назви моделі, що з’являється на екрані.
  • Коли на екрані з’явиться SAMSUNG, відпустіть клавішу живлення.
  • Відразу після відпускання клавіші живлення натисніть і утримуйте клавішу зменшення гучності.
  • Продовжуйте утримувати клавішу зменшення гучності, доки пристрій не завершить перезапуск.
  • Коли в нижньому лівому куті екрана з’явиться безпечний режим, відпустіть клавішу зменшення гучності.

Якщо проблема не виникає в цьому режимі, це, швидше за все, викликано встановленою вами програмою. Дізнайтеся, що це за програма, та видаліть її.

Витріть розділ кешу

Бувають випадки, коли кешовані дані, що зберігаються у виділеному розділі пристрою, можуть бути пошкоджені. Коли це трапляється, це зазвичай спричиняє виникнення певних проблем у телефоні. Щоб виключити ймовірність того, що саме це спричиняє проблему, вам доведеться стерти розділ кешу телефону з режиму відновлення.

  • Вимкніть планшет.
  • Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Home, потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  • Коли відобразиться логотип Android, відпустіть усі три клавіші.
  • Повідомлення "Встановлення оновлення системи" відображатиметься протягом 30 - 60 секунд, перш ніж з’являться опції меню відновлення системи Android.
  • Кілька разів натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити розділ стирання кешу.
  • Натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  • Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити так, і натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  • Коли розділ кешу стирання буде завершено, система перезавантаження тепер буде виділена.
  • Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Перевірте, чи проблема все ще виникає.

Виконайте скидання до заводських налаштувань

Якщо наведеними вище кроками не вдається виправити Samsung Galaxy Tab A 10.1 не підключається до проблеми Wi-Fi, то, швидше за все, це спричинено збоєм програмного забезпечення. Найкращий спосіб впоратися з цим прямо зараз - це скинути заводські налаштування. Перед скиданням обов’язково зробіть резервну копію даних телефону.

  • Вимкніть планшет.
  • Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Home, потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  • Коли з’явиться зелений логотип Android, відпустіть усі клавіші («Встановлення оновлення системи» відображатиметься приблизно 30 - 60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  • Кілька разів натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити 'wipe data / factory reset'.
  • Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
  • Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено "Так - видалити всі користувацькі дані".
  • Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати та розпочати основне скидання.
  • Коли головне скидання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  • Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Якщо проблема не зникає навіть після виконання перелічених вище кроків, це може бути спричинено несправним апаратним компонентом. Найкраще, що потрібно зробити зараз, - це занести телефон у сервісний центр і перевірити його.