Galaxy S6 Останні програми та кнопки Назад не працюють, інші проблеми

Для тих, хто шукає рішення власних проблем # GalaxyS6, ця стаття може допомогти. Ми даємо вам тут ще 5 питань, зокрема про недавні програми S6 та кнопки Назад, які не працюють.

s6

Нижче наведено конкретні теми, які ми сьогодні обговорюємо:

  1. Galaxy S6 замерзає і показує стійке зелене світло
  2. Galaxy S6 Недавні програми та кнопки Назад не працюють
  3. Galaxy S6 втратив можливість надсилати SMS після натискання номера пропущеного дзвінка
  4. Додатки на Galaxy S6 не завантажуються належним чином | Виклики Galaxy S6 постійно падають
  5. GPS Galaxy S6 не працює належним чином

Якщо ви шукаєте рішення для власного випуску #Android, ви можете зв’язатися з нами, скориставшись посиланням внизу цієї сторінки, або ви можете встановити наш безкоштовний додаток із Google Play Store.

Описуючи свою проблему, будь ласка, будьте якомога детальніші, щоб ми могли легко визначити відповідне рішення. Якщо можете, будь ласка, включіть точні повідомлення про помилки, які ви отримуєте, щоб дати нам уявлення з чого почати. Якщо ви вже пробували деякі кроки з усунення несправностей, перш ніж писати нам електронною поштою, обов’язково згадайте їх, щоб ми могли пропустити їх у своїх відповідях.


Проблема No1: Galaxy S6 замерзає і показує стійке зелене світло

Я пішов спати близько 23 вечора і підключив зарядний пристрій. Я прокинувся близько 4 ранку і взяв телефон, щоб перевірити час, і він не ввімкнувся. У верхньому лівому куті телефону, який був увімкнений, світилося зелене світло. Не моргаючи чи не відключаючись, і це просто залишалося. Я спробував відключити телефон, і нічого не сталося. Я утримував клавішу живлення та клавішу зменшення гучності близько 10 секунд, і вона завантажилася, запитуючи, в якому режимі я хочу запустити телефон. Я вибрав нормальний режим, і телефон запустився нормально. Чи є щось, про що я повинен хвилюватися? Що це спричинило? Я помічаю, коли мій телефон стає в режим стояння біля зеленого світла, і схоже, що це було раніше, єдина різниця полягає в тому, що коли я натискаю кнопку додому, він знову вмикається. Раніше він не включався, коли я натискав кнопку додому. - Воля

Рішення: Привіт Воля. Єдині дві поведінки, які повинен робити зелений вогонь на Galaxy S6 - це або світитися і моргати. Зелене світло свідчить про те, що телефон повністю заряджений або підключений до зарядного пристрою. Блимаючий зелений індикатор, з іншого боку, також може означати, що акумулятор повністю заряджений. Ми не впевнені, що ви просто бачите зелене світло, але ми не чули про цю проблему на інших телефонах Galaxy S6, навіть більше року, як вийшов цей флагман Samsung 2015 року. Це має бути поодинокий випадок, тому спробуйте скинути заводські налаштування та подивитися, чи це щось змінить. Для довідки, ось кроки, як це зробити:

  • Вимкніть ваш Samsung Galaxy S6.
  • Натисніть і утримуйте разом клавіші збільшення гучності, головного екрана та живлення.
  • Коли пристрій увімкнеться та відобразиться «Увімкнення логотипу», відпустіть усі клавіші, і на екрані з’явиться піктограма Android.
  • Зачекайте, поки екран відновлення Android не з’явиться приблизно через 30 секунд.
  • За допомогою клавіші зменшення гучності виділіть опцію, 'wipe data / factory reset' і натисніть клавішу живлення, щоб вибрати її.
  • Натискайте кнопку зменшення гучності ще раз, доки не виділиться опція "Так - видалити всі користувацькі дані", а потім натисніть клавішу живлення, щоб вибрати її.
  • Після завершення скидання виділіть «Перезавантажити систему зараз» і натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити телефон.

Проблема №2: Galaxy S6 Недавні програми та кнопки Назад не працюють

Привіт. Отже, місяць-два у мене виникають проблеми з моїм Galaxy S6. Почалося все просто, оскільки останні програми та кнопка "Назад" не працюють, тому я користуюся телефоном із картою ключових питань спритності вже 3 місяці. Потім він починав у випадковий час вимикатися і вмикатись знову, іноді навіть не вмикався знову. Я взяв його до свого місцевого магазину Verizon, хлопець сказав, що це тому, що в мене не залишилося пам'яті, і телефон не міг нормально функціонувати (у мене залишилося менше ГБ пам'яті), тому я зробив близько десяти концертів фотографій та відео з телефону, і проблема не зникала. минулого дня телефон повністю вийшов з ладу.

Я звик робити перезапуск, коли ти натискаєш кнопку живлення та кнопку зменшення гучності, тому я робив це, коли телефон вимикається. екран телефону був чорним, і протягом кількох годин випромінювало синє світло, і телефон палав гарячим. нарешті, він відповів на перезавантаження. я підключив його до зарядного пристрою, вийшов із кімнати, повернувся і телефон знову вимкнувся. однак цього разу все було інакше: червоного світла немає, коли його підключено до зарядного пристрою, і кожного разу, коли я натискаю кнопку живлення, спалах спрацьовує на камері. Це робиться, коли я підключаю зарядний пристрій. я тримав його підключеним протягом ночі і ніяких змін. він не реагує ні на перезавантаження, ні на головне перезавантаження, коли ви натискаєте клавішу збільшення гучності та клавішу додому.

Я перебуваю у відпустці в Європі і маю багато фотографій, які я хотів би зберегти. в цей момент я, як правило, просто отримую новий телефон, але це той факт, що я виїжджаю за межі країни, робить це більш важкою ситуацією. Я намагався трохи прочитати ситуацію, і одна загальна річ, яку я більше ніде не можу знайти, - це світло, що блимає на задній панелі, коли я натискаю кнопку живлення. я дуже хочу знати, що ви думаєте, і чи вдасться зберегти мої фотографії. Дякую. - Слейтер

Рішення: Привіт, Слейтере. Те, що дві сенсорні кнопки (Останні програми та Назад) не працюють, повинно було сказати вам, що вам потрібно перевірити обладнання. Додайте інші симптоми, такі як перегрів та невдале завантаження, і ви маєте тверду причину несправності апаратного забезпечення. Ви повинні відремонтувати телефон, щоб ви могли його знову увімкнути та зберегти свої фотографії та файли. Ми не бачимо логіки дефіциту пам’яті або місця в пам’яті, що спричиняє натискання кнопок, щоб перестати працювати належним чином. Представник Verizon, з яким ви проконсультувались, мабуть, неправильно діагностував проблему. Що стосується рішення на вашому кінці, то ви насправді нічого не можете зробити. Віднесіть телефон до сервісного центру Samsung, щоб вони могли його поглянути.

Проблема №3: ​​Galaxy S6 втратив можливість надсилати SMS після натискання номера пропущеного дзвінка

Тож Galaxy S6 мого батька поводиться дивно, коли йому надходить пропущений дзвінок. якщо він хоче надіслати текст на цей номер пропущеного дзвінка, він зазвичай проводить пропущений дзвінок ліворуч, і екран переводить вас до текстової програми та автоматично вводить цей номер телефону. все, що вам потрібно зробити, це написати своє повідомлення у текстовому полі.

3 години тому він перестав автоматично вводити номер телефону. Коли ви провели пропущений дзвінок у журналі вліво, щоб надіслати повідомлення на цей номер, він більше не вводить для вас номер контакту. Текстовий додаток просить вас ввести одержувача так, ніби ви не провели команду в журналі дзвінків, щоб надіслати цей конкретний номер із пропущеного дзвінка.

Що з цим?

Я знаю, що це працює над моїм Приміткою 5, я щойно перевірив. Але 3 години тому він перестав працювати на S6 мого батька.

Вже називається Sprint & Samsung. Вони скинули телефон віддалено, перезапустили його, але це не вирішило цієї проблеми. Вони тупіть.

Як і при прослуховуванні голосової пошти, і в програмі голосової пошти ви натискаєте кнопку, щоб надіслати sms на номер, який викликав і залишив це повідомлення голосової пошти, він не введе номер автоматично в частині одержувача текстовий додаток.

Він запитує вас так, ніби ви ніколи ще не вибирали, який номер для тексту. - JR

Рішення: Привіт JR. Чи встановив ваш батько щось на зразок програми, оновлення програми чи оновлення Android, перш ніж помітити проблему? Якщо він це зробив, спробуйте стерти кеш і дані програми Messages. Ось як:

  • Перейдіть до програми Налаштування.
  • Натисніть Програми.
  • Виберіть Керування програмами.
  • Торкніться вкладки Усі.
  • Знайдіть і торкніться програми обміну повідомленнями.
  • Торкніться Зберігання.
  • Звідти ви побачите кнопки Очистити кеш і Очистити дані.

Майте на увазі, що натисканням кнопки Очистити дані видаляються наявні журнали SMS та MMS. Перш ніж робити це рішення, обов’язково збережіть важливі розмови.

Якщо після очищення кешу та даних програми Повідомлення нічого не зміниться, наступним логічним рішенням буде оновлення розділу кешу. Ось як:

  • Вимкніть пристрій.
  • Одночасно натисніть і утримуйте такі три кнопки: клавішу збільшення гучності, клавішу головного екрана та клавішу живлення.
  • Коли телефон завібрує, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте натискати та утримувати клавішу збільшення гучності та клавішу Home.
  • Коли з’явиться екран Android System Recovery, відпустіть клавіші збільшення гучності та клавіші Home.
  • Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити "стерти розділ кешу".
  • Натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  • Коли розділ кешування стирання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  • Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Проблема №4: Програми на Galaxy S6 не завантажуються належним чином | Виклики Galaxy S6 постійно падають

Привіт. Слід визнати, що я впав свій телефон, але я переглянув його одразу після цього, і він був цілком чудовим і теж працював нормально. Приблизно через місяць я гуляв і телефон лежав у кишені. Коли я дістав його, я помітив, що білий лист на тильній стороні відокремлюється від пластикової задньої кришки (яка з тих пір повністю впала).

З тих пір я помітив, що деякі мої програми завантажуються довше, ніж зазвичай, як Chrome та партнер Uber. це тривало, можливо, пару тижнів, і зараз, оскільки пару днів тому у нього виникали серйозні проблеми. Мій телефон скаже, що він отримує 4G і кілька барів, і програми запускатимуться, але не завантажуватимуться взагалі. Chrome каже, що я в автономному режимі, Uber просто завантажує і завантажує, Facebook буде просто порожнім.

Кілька барів завжди було більш ніж достатньо, плюс я живу в Лос-Анджелесі, де скрізь є обслуговування. Це буде працювати швидко і добре на Wi-Fi, навіть якщо у мене повністю заповнені бари, але не менше. Це також знизить дзвінки, я повинен телефонувати по wifi. Якщо це допомагає, акумулятор дуже сильно нагрівається, і, здається, він також не заряджається.

Я спілкувався з T-Mobile, і вони сказали, що все виглядає нормально, але у мене там було повно барів, тому я не міг продемонструвати. Я спробував відновити заводські налаштування, прочитав статті на цьому сайті, стер кеш-пам’ять і також запустив його в безпечному режимі. Жодне з них не вирішило проблему. Будь ласка, допоможіть, якщо зможете. Дякую. - Єлисей

Рішення: Привіт, Єлисей. Користувач, як ви, може зробити так багато, щоб виправити проблему зі смартфоном. Якщо наші пропозиції жодним чином не допомогли, має бути щось інше, що не підлягає виправленню програмним рішенням. Видалення розділу кешу та скидання до заводських налаштувань є більш ніж достатнім, щоб зазвичай вирішити проблеми з програмним забезпеченням. Оскільки після їх виконання нічого не змінилося, ви можете сміливо припускати, що винен апарат. Заміна телефону повинна бути єдиною роздільною здатністю, яка залишилася для вас.

Проблема №5: Galaxy S6 GPS працює неправильно

У мене є Galaxy S6. Я відчуваю труднощі, коли GPS не може знайти сигнал. Я завантажив програми GPS Status, Active GPS та GpsFix, і все відносно безрезультатно.

У мене не встановлено програму Yahoo Weather, яка, як я знаю, як відомо, викликає проблему. Я навіть спробував відключити Unified Daemon (EUR), щоб перевірити, чи допоможе це.

Зрештою я спробував видалити оновлення для програми Карти. Це насправді мало успіх, оскільки додаток GPS Status сказав мені, що я зміг підключитися до 10-12 із 28 супутників. Але, як тільки я зайшов всередину і назад назовні, він не зміг знову підключитися. Він не може знайти жодного супутника.

Я спробував метод, який я прочитав на цьому веб-сайті, щодо очищення кеш-пам’яті на всьому телефоні. Це не спрацювало. Я так розгублений щодо того, яким повинен бути мій наступний крок, щоб змусити GPS працювати! Дякую за будь-яку пораду! - Мітчелл

Рішення: Привіт Мітчелл. Як і будь-які інші проблеми для Galaxy S6, проблема з GPS може бути викликана помилкою програмного забезпечення або несправністю обладнання. Отже, загальне правило вирішення вашої проблеми не змінюється. Якщо ви вже пробували всі способи усунення несправностей програмного забезпечення, наприклад, стирання кешу системи чи відновлення заводських налаштувань, не спрацювали, наступне, що ви хочете зробити, це замінити телефон.

Як і будь-який компонент смартфонів, датчик GPS може мати проблему або без неї після розпакування пристрою. Що стосується програмних налаштувань, ви обмежуєтесь зміною рівня точності датчика GPS, наприклад, вибором високої точності як вашого методу пошуку в розділі "Налаштування"> "Конфіденційність та безпека> Місцезнаходження> Метод пошуку".

Переконайтесь, що Служби локації правильно налаштовані в розділі Налаштування> Конфіденційність та безпека> Місцезнаходження> Звітування про місцезнаходження Google може допомогти, а може і не допомогти.

Іноді оновлення даних GPS пристрою робить трюк. Ви можете зробити це за допомогою сторонньої програми з Google Play Store. Просто встановіть GPS Status & Toolbox і починайте видалення даних GPS.

У деяких випадках калібрування іншого датчика, компаса, сприяло підвищенню точності GPS. І компас, і GPS допомагають користувачеві визначити точне розташування та орієнтир, тому переконатися, що компас працює належним чином, обов’язково. Найпростіший спосіб калібрувати компас Android - це програма. Спробуйте використовувати такі програми, як GPS Essentials, щоб виконати цю роботу.

Знову ж таки, якщо ви вже перепробували всі наведені вище поради, то можете поспоритись, що проблема датчика GPS пов’язана з обладнанням.


Якщо ви один із користувачів, який зіткнувся з проблемою з вашим пристроєм, повідомте нас про це. Ми пропонуємо рішення для проблем, пов’язаних з Android, тому, якщо у вас проблема з вашим пристроєм Android, просто заповніть коротку анкету за цим посиланням,  і ми спробуємо опублікувати наші відповіді в наступних повідомленнях. Ми не можемо гарантувати швидку відповідь, тому, якщо ваша проблема залежить від часу, знайдіть інший спосіб її вирішення. 

Якщо ви вважаєте цю публікацію корисною, будь ласка, допоможіть нам, поширивши цю інформацію своїм друзям. GalaxyS2 також має присутність у соціальних мережах, тому вам може знадобитися взаємодіяти з нашою спільнотою на наших сторінках у Facebook та Google+.