Як виправити Play Store: Помилка отримання інформації з сервера. [RH-01] ”на Galaxy S9

Однією з помилок, з якою стикаються багато користувачів Android, є „Помилка отримання інформації з сервера. [RH-01] ”помилка. Якщо ви отримуєте помилку RH-01 із вашим Galaxy S9 і ви не можете використовувати додаток Play Store, дізнайтеся, як це виправити, нижче.

Чому ваш S9 має “Помилка отримання інформації з сервера. [RH-01] ”або помилка RH-01

Існує ряд відомих причин "Помилка отримання інформації з сервера. [RH-01] ”помилка або RH-01. У більшості випадків RH-01 з’являється, якщо додаток Google Play Store виявляє помилку. Нижче наведено деякі відомі причини помилки RH-01:

  • Програма Google Play Store застаріла.
  • Версія Android стара.
  • Android потребує оновлення.
  • Виникла неправильна конфігурація Android.
  • Основну системну програму або службу вимкнено.
  • Розділ кешу пошкоджено.
  • Розділи, перезаписані власним образом ПЗУ

Рішення для виправлення „Помилка отримання інформації з сервера. [RH-01] "

Виправлення цієї помилки не є простим, тому вам доведеться зробити ряд речей, щоб знати, яке рішення буде працювати. Нижче ми зібрали всі відомі рішення для цієї помилки. Обов’язково дотримуйтесь їх у наведеному порядку, щоб виконати логічне усунення несправностей.

Рішення 1: Примусовий перезапуск

Переконатися, що система оновлена, має бути першим кроком з усунення несправностей, який ви хочете зробити тут. Деякі помилки додатків є тимчасовими та зазвичай зникають після перезавантаження системи. Якщо ви ще не спробували, виконайте такі кроки:

  1. Натисніть і утримуйте кнопки живлення + зменшення гучності приблизно протягом 10 секунд або до тих пір, поки пристрій не запуститься Зачекайте кілька секунд, поки не з’явиться екран Maintenance Boot Mode.
  2. На екрані Maintenance Boot Mode виберіть Normal Boot. Ви можете використовувати кнопки гучності для перегляду доступних опцій, а нижню ліву кнопку (під кнопками гучності) вибрати. Зачекайте до 90 секунд, поки скидання завершиться.

Рішення: Очистити розділ кешу

Переконайтеся, що ваш S9 має хороший розділ кеш-пам’яті, як правило, не дозволяє ефективно запобігти або виправити проблеми. Android використовує цей кеш для швидкого завантаження програм, але якщо він пошкодиться, це може вплинути на продуктивність пристрою, а також спричинити інші побічні ефекти. Щоб отримати системний кеш у найкращій формі, не забудьте очистити розділ кешу, виконавши такі дії:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Bixby, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли з’явиться зелений логотип Android, відпустіть усі клавіші («Встановлення оновлення системи» відображатиметься приблизно 30 - 60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  4. Натисніть клавішу зменшення гучності кілька разів, щоб виділити 'wipe cache partition'.
  5. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
  6. Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено `` так '', і натисніть кнопку живлення.
  7. Коли розділ кешування стирання завершено, виділяється “Перезавантажити систему зараз”.
  8. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Рішення 3. Перезапустіть Google Play Store

Найпростіший крок з усунення несправностей, який ви можете зробити в цьому випадку, - це закрити програму Google Play Store, перезапустити телефон і повторно запустити програму. Як і ОС Android, додатки можуть працювати повільно або розвивати помилку після деякого запуску. Закривши його, навіть на деякий час, це може повернути його до нормального функціонуючого порядку.

Щоб закрити програму, просто натисніть кнопку "Останні програми", ту, яка розташована ліворуч від кнопки "Біксбі" (раніше називалася "Домашня сторінка"). Коли програми з’являться, виберіть додаток Google Play Store і натисніть X, щоб закрити його.

Крім того, ви змушуєте закрити його за допомогою таких кроків:

  1. Відкрийте програму Налаштування.
  2. Торкніться Програми.
  3. Знайдіть додаток Google Play Store і торкніться його.
  4. Натисніть кнопку FORCE STOP.
  5. Натисніть СИЛО ЗУПИНИ, щоб підтвердити.

Рішення 4. Видаліть оновлення Play Store

Інший спосіб виправити цю помилку RH-01 - видалити всі оновлення програми Play Store. Ось як це робиться:

  1. Відкрийте програму Налаштування.
  2. Торкніться Програми.
  3. Знайдіть додаток Google Play Store і торкніться його.
  4. Торкніться значка "Більше параметрів" у верхньому правому куті (три крапки).
  5. Торкніться Видалити оновлення.
  6. Натисніть Ok для підтвердження.

Рішення 5: Скиньте налаштування програми

Для належної роботи програмам потрібні основні програми або програми за замовчуванням. Якщо важливу програму чи послугу було вимкнено з якихось причин, програма, яка повинна її використовувати, може не працювати належним чином. Ваш додаток Google Play Store також залежить від додатків за замовчуванням, тому, щоб переконатися, що ці програми ввімкнено, ви можете зробити один конкретний крок, який називається Скинути налаштування програми. Ось як це зробити:

  1. Відкрийте програму Налаштування.
  2. Торкніться Програми.
  3. Натисніть Додаткові налаштування у верхньому правому куті (піктограма з трьома крапками).
  4. Виберіть Скинути налаштування програми.
  5. Перезапустіть S9 і перевірте наявність проблеми.

Рішення 6: Очистьте кеш Google Play Store

Оскільки у вас, мабуть, проблема з певним додатком, найкраще мати з ним безпосередню справу. Однією з речей, яку ви можете зробити, є очищення кешу. Як і ОС Android, кожному додатку потрібен кеш, щоб максимально впорядкувати свою роботу. Однак існує ряд речей, які можуть пошкодити кеш програми. Як тільки кеш пошкоджено, це може призвести до помилок або проблем із продуктивністю. В інших випадках це може зробити програму невикористовуваною. Щоб переконатися, що у вашій програмі Google Play Store є хороший кеш, ви можете очистити його. Не турбуйтеся про те, щоб щось втратити, оскільки ви будете видаляти лише тимчасові файли, скомпільовані системою. Цей кеш з часом просто відновить кеш. Щоб очистити кеш програми:

  1. Відкрийте програму Налаштування.
  2. Торкніться Програми.
  3. Натисніть Додаткові налаштування у верхньому правому куті (піктограма з трьома крапками).
  4. Виберіть Показати системні програми.
  5. Знайдіть і торкніться свого додатка.
  6. Торкніться Зберігання.
  7. Натисніть кнопку Очистити кеш.
  8. Перезапустіть S9 і перевірте наявність проблеми.

Рішення 7: Скиньте дані програми Google Play Store

Ще одним кроком з усунення несправностей, який ви можете зробити в цьому випадку, є очищення даних програми. Виконуючи цей крок, ви ефективно очищаєте налаштування програми за замовчуванням. Це поверне програму до налаштувань за замовчуванням, оскільки ви очищаєте дані користувача, налаштування та кеш. Ось як це робиться:

  1. Відкрийте програму Налаштування.
  2. Торкніться Програми.
  3. Натисніть Додаткові налаштування у верхньому правому куті (піктограма з трьома крапками).
  4. Виберіть Показати системні програми.
  5. Знайдіть і торкніться свого додатка.
  6. Торкніться Зберігання.
  7. Натисніть кнопку Очистити дані.
  8. Перезапустіть S9 і перевірте наявність проблеми.

Рішення 8: Скиньте дані Google Services Framework

Деякі користувачі в минулому могли виправляти помилки Play Store, маючи справу з іншим додатком Google, який називався Google Services Framework. Тут ви хочете повернути програму за замовчуванням, очистивши її дані.

  1. Відкрийте програму Налаштування.
  2. Торкніться Програми.
  3. Натисніть Додаткові налаштування у верхньому правому куті (піктограма з трьома крапками).
  4. Виберіть Показати системні програми.
  5. Шукайте Google Services Framework і торкніться його.
  6. Торкніться Зберігання.
  7. Натисніть кнопку Очистити дані.
  8. Перезапустіть S9 і перевірте наявність проблеми.

Рішення 9: Видаліть обліковий запис Google із пристрою

Багато користувачів знайшли видалення свого облікового запису Google з пристрою корисним для виправлення помилок Play Store. Не забудьте спробувати це рішення, якщо жоден із наведених вище кроків не спрацює.

Щоб видалити обліковий запис Google:

  1. Відкрийте програму Налаштування.
  2. Торкніться Хмара та облікові записи.
  3. Торкніться Облікові записи.
  4. Торкніться облікового запису Google, який ви хочете видалити (це має бути той обліковий запис, який ви використовуєте в додатку Play Store).
  5. Натисніть кнопку Видалити обліковий запис.
  6. Натисніть ВИДАЛИТИ РАХУНОК, щоб підтвердити.

Рішення 10: Скидання до заводських налаштувань

Якщо одне з наведених вище рішень взагалі не працює, причиною проблеми має бути помилка програмного забезпечення. Переконайтеся, що пристрій скинуто до заводських налаштувань, щоб повернути кожен біт програмного забезпечення за замовчуванням.

  1. Створіть резервну копію даних.
  2. Вимкніть пристрій.
  3. Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Bixby, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  4. Коли з’явиться зелений логотип Android, відпустіть усі клавіші («Встановлення оновлення системи» відображатиметься приблизно 30 - 60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  5. Кілька разів натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити 'wipe data / factory reset'.
  6. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
  7. Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено "Так - видалити всі користувацькі дані".
  8. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати та розпочати основне скидання.
  9. Коли головне скидання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  10. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.