Як виправити Samsung Galaxy S7, який більше не може підключатися до Wi-Fi після оновлення Android 7 Nougat [Посібник з усунення несправностей та потенційні рішення]

  • Зрозумійте причину, через яку ваш # Samsung Galaxy S7 (# GalaxyS7) більше не може підключитися до мережі Wi-Fi, до якої він підключався після оновлення Android 7 Nougat, і дізнайтеся, як усунути несправності, якщо це трапиться з вами.
  • Дізнайтеся, чому після оновлення перемикач Wi-Fi відключається або сірим без видимих ​​причин, і знайте, що робити, коли це вам спаде на думку.

Було багато власників Samsung Galaxy S7, які очікували випуску нового оновлення Android 7 Nougat, але багато з них також були розчаровані, оскільки замість того, щоб вирішити проблеми, про які вже повідомляли власники, нове оновлення, здавалося, принесло нове питань. Серед них є проблема з Wi-Fi, яка також була спільною з попередніми оновленнями - Galaxy S7 більше не може підключатися до мережі.

У цій публікації я розгляну кілька проблем, пов’язаних із Wi-Fi, про які повідомляли деякі наші читачі після оновлення своїх телефонів до нової версії мікропрограми. Якщо ви є власником подібного пристрою і на даний момент у вас виникає помилка подібної проблеми, я пропоную вам переглянути інструкції з усунення несправностей нижче, оскільки, можливо, ви зможете вирішити проблему, дотримуючись методів, запропонованих у цій публікації.

  • Як усунути неполадки Galaxy S7, який більше не може підключатися до мережі Wi-Fi після оновлення
  • Як усунути неполадки Galaxy S7 з вимкненим комутатором Wi-Fi після оновлення

Для тих, хто має інші занепокоєння, обов’язково завітайте на нашу сторінку з усунення несправностей Galaxy S7, оскільки ми вже надали рішення для сотень проблем, надісланих нашими читачами з моменту випуску цього пристрою. Знайдіть проблеми, подібні до ваших, та скористайтеся запропонованими нами рішеннями. Якщо вони не працюють для вас або якщо вам потрібна подальша допомога, заповніть нашу анкету з питань Android та натисніть "Надіслати". Ми розглянемо вашу проблему до тих пір, поки ми маємо необхідну інформацію, тому переконайтеся, що ви заповнили всі поля точно.

Як усунути неполадки Galaxy S7, який більше не може підключатися до мережі Wi-Fi після оновлення

Ви не можете дозволити собі відсутність Wi-Fi у своєму телефоні, тому вкрай важливо спробувати вирішити цю проблему самостійно, перш ніж відправляти її на ремонт. Спробуйте прочитати проблему нижче та пройти процедуру усунення несправностей.

Проблема : Мій Galaxy S7 не може підключитися до мережі Wi-Fi, моєї домашньої мережі. Коли я намагаюся підключитися до нього, телефон каже, що підключення потім переривається. Щойно це почалося, і я справді не знаю, в чому проблема, тому що під час оновлення телефону я був підключений до домашнього Wi-Fi. Відразу після перезавантаження телефону після оновлення проблема почалася. Тож це має бути нове оновлення, яке зіпсувало мій телефон. Ви, хлопці, раніше стикалися з подібною проблемою? Дякую.

Виправлення неполадок : Ми намагатимемось виключити одну можливість за раз, щоб ми могли дійти висновку і знати, що насправді є причиною проблеми. Отримавши цю інформацію, ми можемо легко сформулювати рішення, яке може вирішити проблему без консультації та передачі телефону техніку. Ось що вам потрібно зробити ...

Крок 1: Перезавантажте телефон у безпечному режимі та спробуйте підключитися до тієї ж мережі

Мета цієї процедури полягає в тому, щоб ви негайно дізналися, чи мають сторонні програми щось спільне з проблемою, оскільки якщо така є, ви можете її виправити на цьому етапі. Все, що вам потрібно - це знайти програму та очистити кеш-пам’ять та дані, і якщо це не спрацює, вам доведеться її видалити. Ось як ви завантажуєте телефон у безпечному режимі:

  1. Натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  2. Коли з’явиться логотип Samsung Galaxy S7, відпустіть клавішу живлення та негайно утримуйте клавішу зменшення гучності.
  3. Продовжуйте утримувати клавішу зменшення гучності, поки вона не завершить перезавантаження.
  4. Коли на екрані з’являється “Безпечний режим”, негайно відпустіть клавішу зменшення гучності.

Після того, як ви перебуваєте в такому стані, спробуйте підключитися до мережі Wi-Fi, яку ви використовували для підключення, і в разі успіху наша підозра підтверджується, що сторонні програми мають щось спільне з проблемою. Знайдіть винних, а потім очистіть їх кеш-пам’яті та дані…

  1. На головному екрані торкніться піктограми програми.
  2. Торкніться Налаштування.
  3. Торкніться Програми та Менеджер програм.
  4. Проведіть пальцем до вкладки ВСЕ.
  5. Знайдіть і торкніться Камера.
  6. Спочатку торкніться кнопки Примусове закриття.
  7. Торкніться місця зберігання.
  8. Торкніться Очистити кеш і Очистити дані, Видалити.

Якщо очищення кешу та даних не буде працювати, видаліть підозрілі програми. Просто виконайте ту ж процедуру та натисніть Видалити. Я знаю, що таку процедуру, начебто просту, легше сказати, ніж зробити. Отже, якщо проблема не зникне після всього цього, можливо, ви захочете скинути налаштування телефону, але обов’язково зробіть резервну копію всіх даних та файлів, оскільки їх буде видалено.

  1. На головному екрані торкніться піктограми Програми.
  2. Знайдіть і торкніться Налаштування, а потім торкніться Резервне копіювання та скидання.
  3. Торкніться Скидання заводських налаштувань і торкніться Скинути пристрій.
  4. Якщо функцію блокування екрана ввімкнено, введіть свій пароль або PIN-код.
  5. Натисніть Продовжити.
  6. Натисніть Видалити все, щоб підтвердити свою дію.

Крок 2: Забудьте про мережу Wi-Fi та спробуйте підключитися знову

Виконайте цю процедуру, якщо ви не виконали скидання до заводських налаштувань. Зробити це дуже просто - просто перейдіть на екран Wi-Fi, а потім видаліть або забудьте мережу, яку ви використовували для підключення, а потім дозвольте своєму телефону виявити та підключитися до неї, щоб перевірити, чи вдало це.

Це насправді один із способів дізнатися, чи є у вас все ще правильні дані для підключення до мережі, особливо для загальнодоступної точки доступу - власник мережі, можливо, змінив пароль. Однак якщо проблема все ще залишається, спробуйте зробити наступний крок.

Крок 3: Перезавантажте телефон у режимі відновлення та протріть розділ кешу

Це крок, який ви повинні пропустити, особливо, що ваш телефон щойно закінчив оновлення прошивки. Завжди існує ймовірність того, що деякі системні кеші були пошкоджені в процесі оновлення. Це майже має такий самий ефект, як головне скидання, лише те, що ваші дані та файли не будуть видалені. Ось як ...

  1. Вимкніть телефон.
  2. Натисніть і утримуйте клавіші «Головна» та «Гучність вгору», потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли на екрані з’явиться Samsung Galaxy S7, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте утримувати клавіші головного екрана та збільшення гучності.
  4. Коли з’явиться логотип Android, ви можете відпустити обидві клавіші і залишити телефон на 30–60 секунд.
  5. За допомогою клавіші зменшення гучності перейдіть між параметрами та виділіть "стерти розділ кешу".
  6. Після виділення ви можете натиснути клавішу живлення, щоб вибрати її.
  7. Тепер виділіть опцію "Так", використовуючи клавішу зменшення гучності, і натисніть кнопку живлення, щоб вибрати її.
  8. Зачекайте, поки телефон закінчить стирання розділу кешу. Після завершення виділіть «Перезавантажити систему зараз» і натисніть клавішу живлення.
  9. Тепер телефон перезавантажиться довше, ніж зазвичай.

Крок 4: Виконайте генеральний скидання на вашому Galaxy S7

Якщо попередні кроки не спрацювали, і телефон все ще не може підключитися до мережі Wi-Fi, значить, пора спробувати скинути налаштування телефону та повернути його до налаштувань за замовчуванням. Але тоді, звичайно, обов’язково виконайте резервне копіювання даних та файлів, оскільки вони будуть видалені.

  1. Вимкніть ваш Samsung Galaxy S7.
  2. Натисніть і утримуйте клавіші «Головна» та «Гучність вгору», потім натисніть і утримуйте клавішу живлення. ПРИМІТКА . Не має значення, скільки часу ви натискаєте і утримуєте клавіші Home та Volume Up, це не вплине на телефон, але до того часу, коли ви натиснете і утримуєте клавішу живлення, тоді телефон починає реагувати.
  3. Коли на екрані з’явиться Samsung Galaxy S7, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте утримувати клавіші головного екрана та збільшення гучності.
  4. Коли з’явиться логотип Android, ви можете відпустити обидві клавіші і залишити телефон на 30–60 секунд. ПРИМІТКА . Повідомлення "Встановлення оновлення системи" може відображатися на екрані протягом декількох секунд перед тим, як відобразити меню відновлення системи Android. Це лише перша фаза всього процесу.
  5. За допомогою клавіші зменшення гучності перейдіть між параметрами та виділіть "wipe data / factory reset".
  6. Після виділення ви можете натиснути клавішу живлення, щоб вибрати її.
  7. Тепер виділіть опцію «Так - видалити всі дані користувача» за допомогою клавіші зменшення гучності та натисніть кнопку живлення, щоб вибрати її.
  8. Зачекайте, поки телефон закінчить виконувати генеральний скидання. Після завершення виділіть «Перезавантажити систему зараз» і натисніть клавішу живлення.
  9. Тепер телефон перезавантажиться довше, ніж зазвичай.

Я сподіваюся, що цей посібник з усунення несправностей може вам допомогти.

Як усунути неполадки Galaxy S7 з вимкненим комутатором Wi-Fi після оновлення

Проблема : Здається, проблема в моєму телефоні. Якось кнопка Wi-Fi відключена, і я не можу її ввімкнути. Це почалося після оновлення, і я справді впевнений, чи це через оновлення чи ні. Кнопка відключена в тому сенсі, що її не можна ні вмикати, ні вимикати, оскільки вона сіра, ніби Wi-Fi більше не є функцією на моєму телефоні. Як я можу це виправити?

Рішення: Як ви вже згадували, ви оновлювали прошивку телефону, існує ймовірність, що оновлення спричинило проблему. Перше, що вам слід зробити, це усунути проблему, виконавши процедури усунення несправностей програмного забезпечення, і спостерігати, чи проблема не зникне.

Для початку спробуйте завантажити телефон у безпечному режимі, щоб перевірити, чи не було завантажених програм, які перешкоджали нормальній роботі пристрою. Зверніть увагу, що ця процедура є діагностичним станом, при якому всі сторонні програми будуть тимчасово відключені, а в системі працюватимуть лише попередньо встановлені програми. Отже, поки в такому стані проблема все ще відбувається, можливо, є інший фактор, який її спричинив. Ви можете перейти до наступної процедури, видаливши розділ кешу вашого телефону.

Отже, перебуваючи в безпечному режимі, і проблема все ще трапляється, ви можете видалити розділ кешу вашого телефону. Системні кеші - це файли, що зберігаються у вашому телефоні, і прошивка використовує їх кожного разу, коли ви відкриваєте будь-яку програму. Отже, якщо ці кеші пошкоджені, вони не можуть робити те, що їм потрібно робити, і існує ймовірність виникнення декількох проблем. Видалення системного кешу змусить пристрій створювати нові кеші, сумісні з новою системою.

Однак після завантаження в безпечному режимі та видалення системних кеш-пам’яті не спрацювало на вашому телефоні, то, швидше за все, у вашого пристрою виникає більш складна проблема з прошивкою. У цьому випадку останнім засобом буде виконати генеральне скидання. Зверніть увагу, що ця процедура видалить все, що зберігається у вашому телефоні, тому перед виконанням не забудьте зробити резервну копію всіх важливих файлів. Для виконання процедур ви можете виконати наведені вище кроки.

ЗВ’ЯЗАТИСЯ З НАМИ

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк нашим сторінкам у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.