Як виправити проблему з автоматичним поворотом Galaxy S9 [посібник з усунення несправностей]

Привіт і ласкаво просимо до ще однієї статті про усунення несправностей GalaxyS9. У цій публікації ми розглядаємо одну з найпоширеніших проблем, з якими користувачі S9 стикалися до цього часу. Якщо ви зіткнулися з цією проблемою на власному пристрої, не забудьте звернутися до наших пропозицій нижче для виправлення.

Примусово перезапустити

Перш ніж робити будь-які розширені способи усунення несправностей, переконайтеся, що примусово перезавантажте пристрій.

Багато дрібних помилок виправляється простим перезапуском пристрою, тому ви не хочете цього пропускати.

Щоб примусово перезапустити S9:

  1. Натисніть і утримуйте кнопку зменшення гучності і не відпускайте її.
  2. Потім натисніть і утримуйте клавішу живлення, одночасно утримуючи кнопку гучності.
  3. Тримайте натиснутою обидві клавіші протягом 10 секунд або більше.

Виконання наведених вище дій також відоме як м’який скидання. Це має подібні ефекти, як коли ви фізично виймаєте акумулятор, тому він повинен очистити пам’ять та операційну систему.

Якщо ваш S9 після цього все одно не зможе автоматично обертатися, виконайте наші рекомендації нижче.

Рішення No1: Очистити розділ кешу

Очищення розділу кеш-пам'яті часто використовується для виправлення помилок, які виникають після оновлення або після встановлення програми. Це тому, що системний кеш, який зберігається в розділі кешу, іноді може пошкодитися або застаріти після оновлення. Окрім цього, очищення розділу кеш-пам’ятки також є рекомендованим кроком обслуговування для мінімізації системних помилок. Якщо ви ще цього не зробили, виконайте такі дії:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Bixby, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли відображається логотип Android, відпустіть усі клавіші (`` Встановлення оновлення системи '' відображатиметься приблизно 30-60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  4. Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити “wipe cache partition”.
  5. Натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  6. Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити “так”, і натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  7. Коли розділ кешування стирання завершено, виділяється “Перезавантажити систему зараз”.
  8. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Рішення No2: Завантажте в безпечний режим

Погано закодовані або шкідливі програми можуть також вплинути на функцію автоматичного обертання вашого пристрою. Якщо ця проблема нещодавно почалася після встановлення програми, ця програма, швидше за все, є проблематичною. Щоб перевірити, спробуйте завантажити S9 у безпечний режим. У цьому режимі не дозволяється запускати сторонні програми, тому, якщо проблема не виникає, наша здогадка повинна бути правильною.

Щоб перезапустити S9 у безпечний режим:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу живлення за екраном назви моделі.
  3. Коли на екрані з’явиться “SAMSUNG”, відпустіть клавішу живлення.
  4. Відразу після відпускання клавіші живлення натисніть і утримуйте клавішу зменшення гучності.
  5. Продовжуйте утримувати клавішу зменшення гучності, доки пристрій не завершить перезапуск.
  6. У нижньому лівому куті екрана відображатиметься безпечний режим.
  7. Відпустіть клавішу зменшення гучності, коли з’явиться безпечний режим.
  8. Перевірте наявність проблеми.

Пам'ятайте, безпечний режим не повідомляє вам, який додаток викликає цю проблему. Якщо ви вважаєте, що винна одна із ваших сторонніх програм, спробуйте витратити трохи часу на її ідентифікацію. Для цього вам потрібно видалити програми окремо, перезапуститись у звичайний режим і перевірити проблему згодом. Якщо проблема не зникне після видалення однієї програми та спостереження за телефоном, вам слід повторити цикл і перейти до наступної програми. Якщо ви підозрюєте нещодавно встановлену програму, спершу починайте з неї та переконайтеся, що така сталася.

Рішення No3: Скиньте налаштування

Цей варіант рішення подібний до скидання до заводських налаштувань, за винятком клопоту з видаленням даних користувача, програм тощо. Якщо функція автоповороту все ще присутня на цьому етапі, вам слід зробити це рішення, щоб перевірити, чи можете ви виправити помилку програмним способом таким чином. Ось як:

  1. Відкрийте програму Налаштування.
  2. Торкніться Загальне управління.
  3. Натисніть Скинути.
  4. Торкніться Скинути всі налаштування.
  5. Натисніть кнопку RESET SETTINGS.

Рішення No4: Скидання до заводських налаштувань

Скидання до заводських налаштувань зазвичай пропонується в кінці більшості сходів з усунення несправностей, але в цій ситуації ви хочете зробити це зараз. Оскільки ви вже усунули можливість того, що винна стороння програма, це залишає можливу помилку програмного забезпечення. Щоб перевірити, чи це так, ви хочете кардинально змінити ландшафт програмного забезпечення, витираючи телефон через заводські скидання. Ми точно знаємо, що функція автоповороту працює нормально, коли програмне забезпечення знаходиться у стані за замовчуванням, тому, сподіваємось, відновлення заводських налаштувань допоможе вам виправити помилку.

Щоб відновити заводські налаштування S9:

  1. Створіть резервну копію даних у внутрішній пам’яті. Якщо ви ввійшли в обліковий запис Google на пристрої, ви активували функцію захисту від крадіжки, і вам потрібні будуть ваші облікові дані Google, щоб завершити основне скидання.
  2. На головному екрані проведіть пальцем угору по порожньому місці, щоб відкрити панель програм.
  3. Торкніться Налаштування> Хмара та облікові записи.
  4. Торкніться Резервне копіювання та відновлення.
  5. За бажанням натисніть Резервне копіювання даних, щоб пересунути повзунок у положення УВІМК. Або ВИМК.
  6. Якщо потрібно, натисніть Відновити, щоб пересунути повзунок у положення УВІМК. Або ВИМК.
  7. Торкніться кнопки "Назад" у меню "Налаштування", а потім - "Загальне управління"> "Скинути"> "Скинути заводські дані"
  8. Торкніться Скинути пристрій.
  9. Якщо увімкнено блокування екрана, введіть свої дані.
  10. Натисніть Продовжити.
  11. Торкніться Видалити все.

Рішення No5: Перекалібруйте датчики пристрою

Якщо проблема залишається навіть після відновлення заводських налаштувань пристрою, існує ймовірність, що датчики вашого пристрою, такі як GPS, акселерометр та компас, можуть бути відкалібровані неправильно. Спробуйте встановити програму, яка може перевірити стан калібрування вашого пристрою та подивитися, що відбувається. У Play Маркеті є багато хороших таких додатків, тож вибирайте. GPS Status & Toolbox є гарним прикладом таких типів програм.

Рішення No6: Використовуйте сторонній додаток

Якщо проблема все ще залишається, ви можете припустити, що проблема в апаратному забезпеченні вашого пристрою. Найкраще, що ви можете зробити в цьому випадку, - надіслати свій S9, але якщо ви хочете затримати це, тоді ви можете спробувати вирішити проблему, встановивши програму (наприклад, управління обертанням із Play Store), щоб змусити спрацювати автоматичне обертання . Це, безумовно, не ідеальне рішення, і воно далеко не є постійним виправленням, але воно може надати вам цю функціональність, коли ви обмірковуєте, чи надсилати телефон на ремонт.