Як виправити проблему мерехтіння екрана на Samsung Galaxy Tab 10.1

#Samsung #Galaxy # TabA10.1 - це преміум-планшет середнього класу, який був випущений в квітні 2019 року. Він має міцну якість збірки, виготовлений з алюмінієвого корпусу з 10,1-дюймовим IPS-РК-екраном з роздільною здатністю 1200 х 1920 пікселів. У нього є одна 8-мегапіксельна камера ззаду та одна 5-мегапіксельна камера спереду. Під капотом знаходиться восьмиядерний процесор Exynos 7904, який у парі з 3 ГБ оперативної пам'яті. Хоча це надійний пристрій, є випадки, коли можуть виникнути певні проблеми, які ми вирішимо сьогодні. У цій останній частині нашої серії виправлення неполадок ми розглянемо проблему мерехтіння екрану Samsung Galaxy Tab A 10.1.

Якщо ви є власником Samsung Galaxy Tab A 10.1 або будь-яким іншим пристроєм Android, будь ласка, зв'яжіться з нами за допомогою цієї форми. Ми будемо більш ніж раді допомогти вам у вирішенні будь-яких проблем, які можуть виникнути у вас із пристроєм. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо без жодних рядків. Проте ми просимо, щоб, коли ви зв’яжетесь з нами, намагалися бути якомога детальнішими, щоб можна було зробити точну оцінку та дати правильне рішення. 

Як виправити проблему мерехтіння екрана на Samsung Galaxy Tab 10.1

Перш ніж усувати цю конкретну проблему, краще переконатися, що ваш телефон працює на найновішій версії програмного забезпечення. Якщо доступне оновлення, я пропоную спочатку завантажити та встановити його. Це, принаймні, мінімізує ймовірність виникнення проблеми через застаріле програмне забезпечення.

Після встановлення останнього оновлення програмного забезпечення на телефоні виконайте наведені нижче дії.

Виконайте м’який скидання

Бувають випадки, коли тимчасові дані, що зберігаються на планшеті, можуть бути пошкоджені. Коли це трапляється, це зазвичай може спричинити проблеми. Якщо саме це спричиняє проблему, вам доведеться оновити програмне забезпечення телефону, виконавши м’який скидання. Це рекомендується у випадках, коли проблема спричинена незначним збоєм програмного забезпечення.

  • Натисніть та утримуйте клавішу живлення та зменшення гучності до 45 секунд.
  • Зачекайте, поки пристрій перезапуститься.

Перевірте, чи все ще не виникає проблема мерехтіння екрану Samsung Galaxy Tab A 10.1.

Увімкніть телефон у безпечному режимі

Іноді додаток, завантажений із магазину Google Play, може спричинити саме цю проблему. Це може статися, якщо у програмі є кілька помилок або якщо вона несумісна з вашим планшетом. Щоб перевірити, чи це так, вам доведеться запускати пристрій у безпечному режимі, оскільки лише попередньо встановлені програми можуть працювати в цьому режимі. 

  • Вимкніть пристрій.
  • Натисніть і утримуйте клавішу живлення поруч з екраном із назвою пристрою.
  • Коли на екрані з'явиться "SAMSUNG", відпустіть клавішу живлення.
  • Відразу після відпускання клавіші живлення натисніть і утримуйте клавішу зменшення гучності.
  • Продовжуйте утримувати клавішу зменшення гучності, доки пристрій не завершить перезапуск.
  • У нижньому лівому куті екрана відображатиметься безпечний режим.
  • Відпустіть клавішу зменшення гучності, коли з'явиться повідомлення "Безпечний режим".

Якщо в цьому режимі мерехтіння екрану не виникає, проблему може спричинити завантажена вами програма. Дізнайтеся, що це за програма, та видаліть її.

Пошук конкретного додатка є методом спроб і помилок. Почніть із видалення останньої програми, яку ви завантажили до виникнення проблеми, а потім перевірте, чи все ще не мерехтить екран. Повторюйте цей крок, доки проблема більше не виникатиме після видалення певної програми. Цей останній додаток, швидше за все, є причиною проблеми.

Витріть розділ кешу 

Є випадки, коли пошкоджені кешовані в системі дані можуть спричинити цю проблему. Тому бажано видалити ці дані, оскільки планшет просто відновить ці дані, коли вони знову запустяться.

  • Вимкніть планшет.
  • Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Home, потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  • Коли відобразиться екран з логотипом пристрою, відпустіть лише клавішу живлення
  • Коли відображається логотип Android, відпустіть усі клавіші (`` Встановлення оновлення системи '' відображатиметься приблизно 30-60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  • Натисніть клавішу зменшення гучності кілька разів, щоб виділити "стерти розділ кешу".
  • Натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  • Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити "так", і натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  • Коли розділ кешування стирання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  • Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Перевірте, чи все ще не виникає проблема мерехтіння екрану Samsung Galaxy Tab A 10.1.

Виконайте скидання до заводських налаштувань

Останній крок з усунення несправностей, який слід врахувати, - це відновлення заводських налаштувань. Це поверне ваш планшет до початкового заводського стану. Зверніть увагу, що дані вашого пристрою будуть видалені в процесі, тому перед тим, як продовжити, обов’язково зробіть резервну копію даних.

  • Вимкніть планшет.
  • Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Home, потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  • Коли відобразиться екран з логотипом пристрою, відпустіть лише клавішу живлення
  • Коли відображається логотип Android, відпустіть усі клавіші (`` Встановлення оновлення системи '' відображатиметься приблизно 30-60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  • Натисніть клавішу зменшення гучності кілька разів, щоб виділити 'wipe data / factory reset'.
  • Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
  • Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено "Так - видалити всі користувацькі дані".
  • Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати та розпочати основне скидання.
  • Коли головне скидання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  • Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.
  • Поки в телефоні не встановлено жодної програми, спробуйте перевірити, чи проблема все ще виникає.

Якщо наведені вище дії не усувають проблему, вам доведеться доставити планшет у сервісний центр і перевірити його, оскільки це, швидше за все, вже спричинено несправним апаратним компонентом, можливо, несправним вузлом дисплея.