Що робити, коли ваш Samsung Galaxy S8 нагрівається при використанні?

Коли ваш Samsung Galaxy S8 стає надзвичайно гарячим, коли ви використовуєте його нормально, тоді це повинно бути щось, на що вам слід заглянути. Частіше телефон нагрівається під час зарядки, але не до такої міри, коли його було б незручно тримати. Найпоширеніша причина цієї проблеми - це коли телефон пошкодив рідину.

Galaxy S8 має рейтинг IP68, що означає, що він стійкий до пилу та води, але тут слід зазначити, що він не є гідроізоляцією. Вода все одно може потрапити у ваш телефон за належних обставин. Тому дуже можливо, що причиною перегріву телефону є пошкодження рідини. Однак нам доведеться вирішити проблему, щоб дізнатись більше про проблему.

Але перш за все, якщо у вас зараз виникають різні проблеми з телефоном, то я пропоную вам відвідати нашу сторінку з усунення несправностей Samsung Galaxy S8, оскільки ми вже почали надавати підтримку нашим читачам, яким належить цей пристрій. Ми розуміємо, що ваш телефон все ще абсолютно новий, і він повинен працювати бездоганно, але навіть Samsung не може гарантувати, що проблем не буде. Що ми тут робимо, це надаємо допомогу нашим читачам якнайкраще, тому, якщо ми не опублікували публікації про вашу стурбованість, не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши анкету з питань Android.

Усунення несправностей Galaxy S8, який нагрівається при використанні

Щоб краще зрозуміти, чому преміум-телефон, як ваш S8, нагрівається, навіть якщо він використовується нормально, ми повинні виключити всі можливості. Ось що вам потрібно зробити ...

Крок 1: Примусово перезавантажте телефон

Можливо, у фоновому режимі працює купа програм. Ці програми використовують ресурси, а також можуть спричинити перегрів, особливо ігрових програм, які вимагають центрального процесора та графіки.

Процедура примусового перезапуску імітуватиме відключення акумулятора, що оновлює пам’ять телефону та закриває всі сторонні програми. Для цього натисніть і утримуйте клавіші зменшення гучності та клавіші живлення разом протягом 10 секунд. Ваш телефон перезавантажиться нормально, і після цього уважно спостерігайте, щоб дізнатися, чи він все ще нагрівається.

Крок 2: Переконайтесь, що немає ознак пошкодження рідини

Є кілька речей, які ви можете зробити, щоб підтвердити наявність пошкоджень рідини на телефоні; загляньте в порт зарядного пристрою та перевірте індикатор пошкодження рідини.

Основною точкою входу води є порт зарядного пристрою. Коли там вологість, ви можете отримати попередження про «виявлення вологи». Незалежно від того, отримуєте ви попередження чи ні, найкраще прибирати територію. Ви можете використовувати ватяну паличку або шматочок тканинного паперу, який потрібно вставити в порт, щоб ввібрати вологу.

Наступне, що вам слід - перевірити індикатор збитку рідиною. Це невеликий шматочок наклейки, який змінює колір, коли потрапляє на воду або навіть просто на вологу. У вашому Galaxy S8 вам потрібно вийняти лоток для SIM-картки і заглянути в гніздо. Якщо наклейка біла, це означає, що ваш телефон захищений від пошкодження рідиною, але якщо він перетворився на червоний, рожевий або фіолетовий, очевидно, що пошкодження рідини спричиняє перегрів.

Якщо ознак пошкодження рідини немає, перейдіть до наступного кроку.

Крок 3: Дізнайтеся, чи він все ще нагрівається в безпечному режимі

Що ми намагаємось досягти тут, це знати, чи сторонні програми викликають проблему перегріву. Завантажуючи телефон у безпечному режимі, ви тимчасово вимикаєте всі сторонні програми. Потім ви можете спостерігати, чи телефон все ще нагрівається, тому що якщо проблема, здається, усунена, перебуваючи в цьому середовищі, очевидно, що ваші сторонні програми мають щось спільне з проблемою. Ось як ви запускаєте телефон у безпечному режимі:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу живлення за екраном назви моделі.
  3. Коли на екрані з’явиться “SAMSUNG”, відпустіть клавішу живлення.
  4. Відразу після відпускання клавіші живлення натисніть і утримуйте клавішу зменшення гучності.
  5. Продовжуйте утримувати клавішу зменшення гучності, доки пристрій не завершить перезапуск.
  6. У нижньому лівому куті екрана відображатиметься безпечний режим.
  7. Відпустіть клавішу зменшення гучності, коли з’явиться безпечний режим.

Припускаючи, що телефон не нагрівається в цьому режимі, знайдіть програми, що спричиняють проблему, та видаляйте їх одну за одною, доки проблему не буде вирішено.

  1. На головному екрані проведіть пальцем угору по порожньому місці, щоб відкрити панель програм.
  2. Торкніться Налаштування> Програми.
  3. Торкніться потрібної програми у списку за замовчуванням або торкніться значка 3 крапки> Показати системні програми, щоб відобразити попередньо встановлені програми.
  4. Торкніться потрібної програми.
  5. Натисніть Видалити.
  6. Ще раз натисніть Видалити для підтвердження.

Крок 4. Створіть резервну копію файлів і скиньте налаштування телефону

Якщо телефон все одно нагрівається навіть у безпечному режимі, у вас немає іншого вибору, як скинути налаштування телефону. Це виключає можливість того, що ця проблема виникла через проблему з мікропрограмою, а також є підготовчим кроком на випадок, якщо вона все одно нагріється після скидання. Але перед цим обов’язково зробіть резервну копію всіх своїх файлів і даних, оскільки вони будуть видалені. Для скидання налаштувань Galaxy S8 виконайте такі дії:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Bixby, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли з’явиться зелений логотип Android, відпустіть усі клавіші («Встановлення оновлення системи» відображатиметься приблизно 30 - 60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  4. Кілька разів натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити “wipe data / factory reset.
  5. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
  6. Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено "Так - видалити всі користувацькі дані".
  7. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати та розпочати основне скидання.
  8. Після завершення головного скидання виділяється “Перезавантажити систему зараз”.
  9. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Крок 5: Принесіть телефон до магазину

Після скидання, а проблема все ще зберігається, ви повинні принести її до магазину, щоб технік міг її поглянути. Можливо, з апаратним забезпеченням дійсно щось не так, і якщо воно не спричинене рідиною чи фізичними пошкодженнями, тоді технічний працівник повинен рекомендувати його для заміни.

Що стосується основних способів усунення несправностей, ви зробили все, що могли. Тепер технологіям потрібно робити свою роботу.

Зв’яжіться з нами

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк нашим сторінкам у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.