Як виправити Samsung Galaxy Note 8, який зараз працює так повільно (прості кроки)

Проблеми, пов'язані з продуктивністю, часто виникають через проблеми з мікропрограмою. Навіть такий потужний телефон, як Samsung Galaxy Note 8, може продовжувати користуватися подібними проблемами. У нас є деякі читачі, які зв’язалися з нами, оскільки, як повідомляється, їх телефони почали працювати так повільно.

У цьому дописі я розповім вам, як вирішити цю проблему та виконати деякі основні процедури усунення несправностей, які можуть допомогти нам визначити, в чому проблема насправді, і запобігти її повторенню в майбутньому. Отже, якщо ви є одним із власників Galaxy Note 8 і в даний час маєте подібну проблему, продовжуйте читати, оскільки ця стаття може вам якось допомогти.

Перш ніж йти далі, якщо ви знайшли цю публікацію, оскільки намагалися знайти рішення своєї проблеми, спробуйте відвідати нашу сторінку з усунення несправностей Galaxy Note 8, оскільки ми вже розглядали більшість поширених проблем із телефоном. Ми вже надали рішення деяких проблем, про які повідомляють наші читачі, тому спробуйте знайти проблеми, подібні до ваших, і скористайтеся запропонованими нами рішеннями. Якщо вони не працюють для вас, і якщо вам потрібна подальша допомога, заповніть нашу анкету з питань Android та натисніть "Надіслати".

Усунення несправностей Galaxy Note 8, яка працює так повільно

Подібну проблему часто надто легко виправити за умови, що вона не є наслідком фізичного або рідкого пошкодження. Поки ваш телефон не потрапляв на тверду поверхню або не занурювався у воду протягом дуже довгого часу, то це, мабуть, лише проблема з прошивкою. Однак, якщо ці проблеми виникли після того, як ви укорінили ваш Note 8 і встановили спеціальний ПЗУ, то найкраще, що вам потрібно зробити з цим, - це перепрошивка прошивки. Але якщо припустити, що ця проблема почалася через кілька місяців використання, ось що вам слід зробити:

Перезавантажте Galaxy Note 8 у безпечному режимі

Перезавантаження телефону лише в безпечному режимі не вирішить проблему, але дасть вам уявлення про те, чи мають ваші програми щось спільне з цим. У цьому режимі всі сторонні програми тимчасово відключені, тому, якщо причиною цієї проблеми є одна або деякі програми, які ви встановили, то ваш пристрій повинен працювати ідеально, перебуваючи в цьому середовищі, і саме тому вам потрібно зробити це спочатку :

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу живлення за екраном назви моделі.
  3. Коли на екрані з’явиться “SAMSUNG”, відпустіть клавішу живлення.
  4. Відразу після відпускання клавіші живлення натисніть і утримуйте клавішу зменшення гучності.
  5. Продовжуйте утримувати клавішу зменшення гучності, доки пристрій не завершить перезапуск.
  6. У нижньому лівому куті екрана відображатиметься безпечний режим.
  7. Відпустіть клавішу зменшення гучності, коли з’явиться безпечний режим.

Перебуваючи в цьому режимі, продовжуйте спостерігати за своїм телефоном, щоб дізнатись, чи покращилася його робота якось і припускаючи, що він працює нормально у цьому середовищі, тоді вам слід шукати сторонній додаток, який може спричинити проблему, та видалити його.

  1. На головному екрані проведіть пальцем угору по порожньому місці, щоб відкрити панель програм.
  2. Торкніться Налаштування> Програми.
  3. Торкніться потрібної програми у списку за замовчуванням або торкніться значка 3 крапки> Показати системні програми, щоб відобразити попередньо встановлені програми.
  4. Торкніться потрібної програми.
  5. Натисніть Видалити.
  6. Ще раз натисніть Видалити для підтвердження.

Можливо, вам доведеться видалити ще одну програму, щоб вирішити цю проблему, а також незліченну кількість перезавантажень до нормального режиму та безпечного режиму.

Але ви знаєте що, найпростіший спосіб вирішити проблему, спричинену стороннім додатком, - це відновлення заводських налаштувань. Отже, якщо ви знайдете програму з клопотом, ніж виконати скидання, створіть резервну копію файлів і даних, а потім виконайте такі дії, щоб скинути налаштування телефону:

  1. На головному екрані проведіть пальцем угору по порожньому місці, щоб відкрити панель програм.
  2. Торкніться Налаштування> Хмара та облікові записи.
  3. Торкніться Резервне копіювання та відновлення.
  4. За бажанням натисніть Резервне копіювання даних, щоб пересунути повзунок у положення УВІМК. Або ВИМК.
  5. Якщо потрібно, натисніть Відновити, щоб пересунути повзунок у положення УВІМК. Або ВИМК.
  6. Торкніться кнопки "Назад" у меню "Налаштування", а потім - "Загальне управління"> "Скинути"> "Скинути заводські дані"
  7. Натисніть Скинути.
  8. Якщо увімкнено блокування екрана, введіть свої дані.
  9. Натисніть Продовжити.
  10. Торкніться Видалити все.

Однак, якщо телефон все ще працює так повільно, навіть перебуваючи в безпечному режимі, перейдіть до наступного рішення.

Видаліть усі системні кеші, оскільки деякі з них можуть бути пошкоджені

Пошкоджені системні кеші також можуть спричинити гальмування телефону, і іноді це може навіть призвести до зависання та випадкових перезавантажень. Але якщо проблема в телефоні насправді, ви можете легко виправити це, виконавши такі дії:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Bixby, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли з’явиться зелений логотип Android, відпустіть усі клавіші («Встановлення оновлення системи» відображатиметься приблизно 30 - 60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  4. Натисніть клавішу зменшення гучності кілька разів, щоб виділити 'wipe cache partition'.
  5. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
  6. Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено `` так '', і натисніть кнопку живлення.
  7. Коли розділ кешування стирання завершено, виділяється “Перезавантажити систему зараз”.
  8. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Якщо це не допоможе вирішити проблему, то наступна процедура допоможе.

Створіть резервну копію файлів і даних, а потім скиньте налаштування телефону

Скидання зможе вирішити цю проблему, однак вам потрібно створити резервну копію файлів і даних, оскільки ви втратите їх і, можливо, не зможете отримати їх після скидання. Не поспішайте переносити важливі речі на SD-карту або комп’ютер. Після створення резервної копії файлів видаліть обліковий запис Google, щоб вимкнути захист від заводських скидок, щоб після скидання ви не втратили доступ до свого телефону. Після того, як все налаштовано та готово, виконайте такі дії, щоб скинути налаштування телефону:

  1. Створіть резервну копію даних у внутрішній пам’яті. Якщо ви ввійшли в обліковий запис Google на пристрої, ви активували функцію захисту від крадіжки, і вам потрібні будуть ваші облікові дані Google, щоб завершити основне скидання.
  2. Вимкніть пристрій.
  3. Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Bixby, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  4. Коли з’явиться зелений логотип Android, відпустіть усі клавіші («Встановлення оновлення системи» відображатиметься приблизно 30 - 60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  5. Кілька разів натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити “wipe data / factory reset.
  6. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
  7. Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено "Так - видалити всі користувацькі дані".
  8. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати та розпочати основне скидання.
  9. Після завершення головного скидання виділяється “Перезавантажити систему зараз”.
  10. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Я сподіваюся, що наш посібник із вирішення проблем може допомогти вам якось. Якщо у вас є інші проблеми, якими ви хочете поділитися, зв’яжіться з нами або залиште коментар у розділі нижче.

Зв’яжіться з нами

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк нашим сторінкам у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.