Як виправити низьку якість дзвінків у Google Pixel 3

#Google # Pixel3 - один із двох останніх флагманських пристроїв, випущених пошуковим гігантом зовсім недавно. Він має міцну якість збірки, виготовлену з алюмінієвої рами та скла Corning Gorilla Glass як спереду, так і ззаду. Він використовує 5,5-дюймовий P-OLED-дисплей, а під капотом знаходиться процесор Snapdragon 845 у поєднанні з 4 ГБ оперативної пам'яті. Хоча це надійний пристрій, є випадки, коли можуть виникнути певні проблеми, які ми вирішимо сьогодні. У цій останній частині нашої серії виправлення неполадок ми розглянемо проблему низької якості дзвінків Google Pixel 3.

Якщо у вас є Google Pixel 3 або будь-який інший пристрій Android, будь ласка, зв'яжіться з нами за допомогою цієї форми. Ми з радістю допоможемо вам у будь-яких проблемах, які можуть виникнути у вас із пристроєм. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо без жодних рядків. Проте ми просимо, щоб, коли ви зв’яжетесь з нами, намагалися бути якомога детальнішими, щоб можна було зробити точну оцінку та дати правильне рішення.  

Як виправити низьку якість дзвінків у Google Pixel 3

Проблема. На телефоні Pixel 3 виникає основна проблема якості дзвінків, на яку Google не реагує. Ця проблема зачіпає користувачів із Канади, США, Австралії, низки європейських країн, і, ймовірно, набагато більше людей, які ще не повідомляли про це у багатьох основних перевізниках. Ось усі посилання, які я можу знайти у людей, які повідомляють про проблеми з якістю дзвінків на Pixel 3. Особисто ми з дружиною перебуваємо на нашому 5-му RMA Pixel 3, і всі мали однакові проблеми.

//productforums.google.com/forum/#!topic/phone-by-google/YCbNdF9b1ts;context-place=forum/phone-by-google 

//productforums.google.com/forum/#!topic/phone-by-google/Y4pNmLMVVdk;context-place=starred  

//productforums.google.com/forum/#!topic/phone-by-google/khkIGrhwOQQ;context-place=starred  

//www.reddit.com/r/GooglePixel/comments/a3gyhy/call_quality/

//www.reddit.com/r/GooglePixel/comments/a2r5ou/speakerphone_call_quality_on_pixel_3_xl/

//www.reddit.com/r/GooglePixel/comments/a3dw2j/anyone_else_having_call_quality_issues_pixel_3/

//www.reddit.com/r/GooglePixel/comments/a2tzta/pixel_3_poor_call_quality_and_signal/

//www.reddit.com/r/GooglePixel/comments/a378yi/pixel_3xl_call_quality/

//forums.androidcentral.com/google-pixel-3-pixel-3-xl/926642-how-your-call-quality-pixel-3-xl.html

//www.reddit.com/r/GooglePixel/comments/a5ttcf/my_pixel_3_had_to_be_replaced_after_only_2_months/  

//www.reddit.com/r/GooglePixel/comments/a57x1k/worth_the_bugs/  

//mobilesyrup.com/2018/12/13/google-pixel-3-xl-call-quality-issues/  

//fossbytes.com/google-pixel-3-3xl-owners-complaining-over-poor-call-quality-issue/

Рішення: Перш ніж виконувати будь-які дії з усунення несправностей на телефоні, краще переконатися, що він працює на найновішій версії програмного забезпечення. Якщо доступне оновлення, я пропоную спочатку завантажити та встановити його.

Залежно від кількості людей, яких стосується ця проблема, схоже, це можна виправити за допомогою оновлення програмного забезпечення. Причина, по якій я підозрюю, що це проблема, пов’язана із програмним забезпеченням, полягає в тому, що є й інші власники цього пристрою, які не стикаються з проблемою.

Для цієї конкретної проблеми рекомендуються перелічені нижче кроки з усунення несправностей.

Примусово перезапустити

Перше, що вам потрібно зробити в цьому випадку - це м’який скидання. Зазвичай це виконується, коли телефон перестає реагувати, але це також можна зробити для цієї проблеми, оскільки цей крок оновить програмне забезпечення телефону. Для цього просто натисніть і утримуйте кнопку живлення приблизно 10-20 секунд або до тих пір, поки живлення не завершиться. Перевірте, чи проблема все ще виникає.

Переконайтеся, що у вас хороший мережевий сигнал

Сила сигналу, який телефон отримує від мережі, впливатиме на якість його дзвінків. Якщо у вас на телефоні є лише одна панель, ваш дзвінок може бути спотворений або відключений. Тому найкраще перевірити, чи проблема виникає, коли телефон отримує повні смуги сигналу, таким чином ви можете усунути будь-які проблеми, пов’язані з мережею, які можуть спричинити проблему.

Спробуйте використати іншу SIM-карту

Бувають випадки, коли проблему спричиняє несправна SIM-карта. Ви можете усунути цю можливість, використовуючи іншу SIM-карту у своєму пристрої.

Увімкніть телефон у безпечному режимі

Якщо проблема все ще залишається, наступним кроком є ​​перевірка, чи виникає проблема під час запуску телефону в безпечному режимі.

  • Коли пристрій увімкнено, натисніть і утримуйте кнопку живлення, доки не з’явиться підказка про вимкнення, а потім відпустіть.
  • Торкніться і утримуйте живлення, доки не з’явиться запит "Перезавантажити в безпечний режим", а потім відпустіть.
  • Натисніть OK для підтвердження.

Чи виникає проблема в цьому режимі? Якщо це не так, це може бути спричинено завантаженою вами програмою. Дізнайтеся, що це за програма, та видаліть її.

Виконайте скидання до заводських налаштувань

Останній крок з усунення несправностей, який слід врахувати, - це відновлення заводських налаштувань. Це поверне телефон до початкового заводського стану. Перед виконанням цього кроку обов’язково зробіть резервну копію даних телефону.

  • Утримуйте кнопку живлення, доки телефон не вимкнеться
  • Утримуйте кнопку живлення та кнопку зменшення гучності кілька секунд
  • Зачекайте, щоб побачити режим швидкого завантаження на екрані
  • Відпустіть кнопки
  • Виберіть Режим відновлення
  • Зачекайте, поки з'явиться зображення робота Android
  • Утримуйте кнопку живлення, а потім натисніть кнопку збільшення гучності
  • Виберіть Wipe Data / Factory Reset
  • Виберіть Так
  • Виберіть Перезавантажити систему зараз

Якщо вищевказані кроки не дозволяють усунути проблему, вам доведеться або дочекатися майбутнього оновлення програмного забезпечення, яке вирішує цю проблему, або довірити телефон у сервісному центрі.