Як виправити Galaxy S9 Plus, не відображаючи сповіщення про проблему з текстовими повідомленнями

Ця публікація покаже вам, як вирішити проблему, пов’язану із сповіщеннями, на Galaxy S9 Plus. Якщо ваш власний Galaxy S9 Plus має проблеми з повідомленнями, будь-яке з наведених нижче рішень має допомогти.

Проблема: Galaxy S9 Plus не відображає сповіщення про текстові повідомлення

Привіт! Вже кілька тижнів я не отримую повідомлень про обмін текстовими повідомленнями. Значок мого текстового повідомлення використовується, щоб показати номер, який вказує, скільки нових текстових повідомлень я отримав; і я також почув би звук сповіщення. Нічого з цього більше не трапляється, тому мені зараз доводиться постійно відкривати свої текстові повідомлення, щоб побачити, які нові я отримав. Функція "Не турбувати" не ввімкнена, а звук увімкнено для текстових повідомлень. Я помітив, що на піктограмі дзвоника в кожному текстовому повідомленні прокреслена лінія, що вказує на вимкнення звуку, але в моїх налаштуваннях звук увімкнено. Коли я вручну зайшов у налаштування окремого текстового повідомлення, звукове сповіщення вимикається. Тож я пройшов індивідуальні налаштування для всіх своїх текстових повідомлень по одному і знову ввімкнув, але і це не спрацювало.Поки що немає звукового сповіщення, коли надходить новий текст (але звукове сповіщення працює для всіх моїх інших програм), а піктограма повідомлення на моїй домашній сторінці все ще не повідомляє мені, коли надходить нове повідомлення. Я помітив, що мій ОС оновилася до Oreo 16 грудня, і мені цікаво, чи не саме це спричинило це, оскільки я ніколи не заходив у жодне зі своїх налаштувань, щоб щось змінити. І я думаю, що сповіщення перестали надходити приблизно в 16 грудня. Будь-яка ідея, як це виправити?І я думаю, що сповіщення перестали надходити приблизно в 16 грудня. Будь-яка ідея, як це виправити?І я думаю, що сповіщення перестали надходити приблизно в 16 грудня. Будь-яка ідея, як це виправити?

Рішення : Ця проблема не має прямолінійного рішення. Головне, що ви хочете зробити в цьому випадку, це з’ясувати, де саме криється проблема. Виконайте кроки нижче, як це зробити.

Примусовий перезапуск

Перш ніж змінювати налаштування та заглиблюватися в деталі усунення несправностей, потрібно переконатись, що система оновлена. Ви можете зробити це, імітуючи ефекти «витягування батареї», щоб усунути будь-яку тимчасову помилку, яка може спричинити проблему. Ось як це зробити:

  1. Натисніть і утримуйте кнопки живлення + зменшення гучності приблизно протягом 10 секунд або до тих пір, поки пристрій не запуститься Зачекайте кілька секунд, поки не з’явиться екран Maintenance Boot Mode.
  2. На екрані Maintenance Boot Mode виберіть Normal Boot. Ви можете використовувати кнопки гучності для перегляду доступних опцій, а нижню ліву кнопку (під кнопками гучності) вибрати. Зачекайте до 90 секунд, поки скидання завершиться.

Примусово вийти з програми обміну повідомленнями

Наступне просте рішення - перезапустити програму, яка має саму проблему. Що ви хочете зробити, це примусово закрити програму обміну повідомленнями та інші програми. Це іноді працює при виправленні незначних помилок. Просто натисніть кнопку Останні програми, кнопку ліворуч від клавіші Bixby. Потім, як тільки з’явиться список програм, просто натисніть кнопку ЗАКРИТИ ВСЕ внизу.

Налаштуйте налаштування сповіщень

Очевидно, ви також хочете переконатися, що налаштування сповіщень програми обміну повідомленнями налаштовані належним чином. Дотримуйтесь нашої довідки нижче, як це зробити.

  1. Відкрийте програму Налаштування.
  2. Торкніться Програми.
  3. Натисніть Додаткові налаштування (три крапки) у верхньому правому куті.
  4. Торкніться Показати системні програми.
  5. Знайдіть додаток для обміну повідомленнями, який ви використовуєте, і торкніться його.
  6. Торкніться Сповіщення.
  7. Переконайтеся, що сповіщення увімкнено.
  8. Переконайтеся, що для значків піктограм програми встановлено значення УВІМК.
  9. Переконайтеся, що номери або контакти, від яких ви хочете отримувати сповіщення, увімкнено.
  10. Прокрутіть униз і натисніть Додаткові налаштування в додатку.
  11. Торкніться Сповіщення.
  12. Переконайтеся, що інші сповіщення увімкнено.
  13. У розділі Додатково налаштуйте значки значків програми, На вимкненому екрані та Не турбувати спеціальний виняток налаштуйте за вашим бажанням. Увімкнення опції значків значка програми означає, що ви отримаєте кількість непрочитаних повідомлень у програмі обміну повідомленнями. Ми вважаємо, що саме цього вам не вистачає.
  14. Виконавши всі наведені вище дії, перезапустіть пристрій і перевірте, чи все працює, що стосується сповіщень.

Очистити розділ кешу

Якщо після налаштування сповіщень, як описано вище, нічого не зміниться, наступне гарне, що потрібно зробити, це очистити розділ кешу. Іноді пошкоджений системний кеш може спричинити всілякі проблеми. Щоб мінімізувати проблеми із пошкодженим системним кешем, очистіть розділ кешу, виконавши такі дії:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Bixby, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли з’явиться зелений логотип Android, відпустіть усі клавіші («Встановлення оновлення системи» відображатиметься приблизно 30 - 60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  4. Натисніть клавішу зменшення гучності кілька разів, щоб виділити 'wipe cache partition'.
  5. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
  6. Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено `` так '', і натисніть кнопку живлення.
  7. Коли розділ кешування стирання завершено, виділяється “Перезавантажити систему зараз”.
  8. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Видалити кеш програми

У разі виникнення проблем із кешем програми обміну повідомленнями, наступним кроком для вас є очищення кешу програми обміну повідомленнями. Ось як це робиться:

  1. На головному екрані проведіть пальцем угору по порожньому місці, щоб відкрити панель програм.
  2. Торкніться Налаштування.
  3. Торкніться Програми.
  4. Торкніться значка 3 крапки (у верхньому правому куті)
  5. Торкніться Показати системні програми, щоб відобразити попередньо встановлені програми.
  6. Знайдіть і торкніться відповідної програми.
  7. Торкніться Зберігання.
  8. Торкніться Очистити кеш.
  9. Натисніть OK.
  10. Перезапустіть пристрій і перевірте наявність проблеми.

Поверніть програму обміну повідомленнями за замовчуванням

Після очищення кеш-пам'яті додатків процедура очищення даних. Ви повинні зробити це, якщо проблема залишається після очищення кешу. Видалення даних програми обміну повідомленнями призведе до втрати ваших текстів, тому не забудьте зробити їх резервну копію заздалегідь. Виконуючи цей крок з усунення несправностей, ви ефективно повертаєте програму за замовчуванням. Ось як це робиться:

  1. На головному екрані проведіть пальцем угору по порожньому місці, щоб відкрити панель програм.
  2. Торкніться Налаштування.
  3. Торкніться Програми.
  4. Торкніться значка 3 крапки (у верхньому правому куті)
  5. Торкніться Показати системні програми, щоб відобразити попередньо встановлені програми.
  6. Знайдіть і торкніться відповідної програми.
  7. Торкніться Зберігання.
  8. Торкніться Очистити дані.
  9. Натисніть OK.
  10. Перезапустіть пристрій і перевірте наявність проблеми.

Скиньте налаштування програми

Скидання налаштувань додатків часто не помічається у багатьох статтях про усунення несправностей Android, але коли справа стосується такої проблеми, як ваша, це може дуже допомогти. Можливо, один або деякі із ваших програм за замовчуванням можуть бути встановлені неправильно, що спричинить цю помилку. Оскільки неможливо дізнатись, чи правда ця здогадка, вам потрібно просто переконатися, що всі програми за замовчуванням увімкнені. Ось як це зробити:

  1. Відкрийте програму Налаштування.
  2. Торкніться Програми.
  3. Натисніть Додаткові налаштування у верхньому правому куті (піктограма з трьома крапками).
  4. Виберіть Скинути налаштування програми.
  5. Перезапустіть S9 і перевірте наявність проблеми.

Скиньте налаштування мережі

Це очікуваний крок з усунення несправностей для будь-якої проблеми мережі. На вашому пристрої може бути помилка конфігурації. Щоб видалити його чи інші потенційні помилки мережі, спробуйте виконати наведені нижче дії.

  1. На головному екрані проведіть пальцем угору по порожньому місці, щоб відкрити панель програм.
  2. Торкніться Загальне управління> Скинути налаштування.
  3. Торкніться Скинути налаштування мережі.
  4. Якщо ви встановили PIN-код, введіть його.
  5. Торкніться Скинути налаштування. Після завершення з’явиться вікно підтвердження.

Безпечний режим

Іноді програма може заважати роботі Android та спричиняти проблеми. Щоб перевірити, чи не встановили ви погану програму, спробуйте завантажити телефон у безпечний режим. Ось кроки, як перезапустити пристрій у безпечний режим:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу живлення за екраном назви моделі.
  3. Коли на екрані з’явиться “SAMSUNG”, відпустіть клавішу живлення.
  4. Відразу після відпускання клавіші живлення натисніть і утримуйте клавішу зменшення гучності.
  5. Продовжуйте утримувати клавішу зменшення гучності, доки пристрій не завершить перезапуск.
  6. У нижньому лівому куті екрана відображатиметься безпечний режим.
  7. Відпустіть клавішу зменшення гучності, коли з’явиться безпечний режим.
  8. Перевірте, чи сповіщення знову починають працювати нормально.

Якщо проблема відсутня в безпечному режимі, спробуйте перезапуститись до нормального режиму (повторним перезапуском пристрою) і перевірте, чи проблема не повертається. Якщо це сталося, це означає, що за цією проблемою стоїть додаток. Щоб визначити, яка з ваших програм викликає проблеми, перезавантажте телефон у безпечний режим і виконайте такі дії:

  1. Завантажте в безпечний режим.
  2. Перевірте наявність проблеми.
  3. Переконавшись, що винна стороння програма, ви можете розпочати видалення програм окремо. Ми пропонуємо розпочати з останніх, які ви додали.
  4. Після видалення програми перезапустіть телефон у звичайний режим і перевірте наявність проблеми.
  5. Якщо ваш S9 + все ще проблематичний, повторіть кроки 1-4.

Видалити дані програми BadgeProvider

Проблеми, пов’язані із сповіщеннями, іноді можуть бути спричинені помилкою у програмі BadgeProvider. Загалом, це програма, яка керує сповіщеннями про систему та додатки. Щоб гарантувати, що він залишається хорошим, переконайтеся, що ви повернули його до заводських налаштувань. Ось як:

  1. Відкрийте програму Налаштування.
  2. Торкніться Програми.
  3. Натисніть Додаткові налаштування у верхньому правому куті (піктограма з трьома крапками).
  4. Виберіть Показати системні програми.
  5. Знайдіть і торкніться свого додатка.
  6. Торкніться Зберігання.
  7. Натисніть кнопку Очистити дані.
  8. Перезапустіть S9 і перевірте наявність проблеми.

Заводські налаштування

Якщо причина проблеми пов’язана із програмним забезпеченням, може допомогти стирання пристрою із відновленням заводських налаштувань. Дізнайтеся, як відновити заводські налаштування S9, виконавши такі дії:

  1. Створіть резервну копію даних.
  2. Вимкніть пристрій.
  3. Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Bixby, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  4. Коли з’явиться зелений логотип Android, відпустіть усі клавіші («Встановлення оновлення системи» відображатиметься приблизно 30 - 60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  5. Кілька разів натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити 'wipe data / factory reset'.
  6. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
  7. Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено "Так - видалити всі користувацькі дані".
  8. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати та розпочати основне скидання.
  9. Коли головне скидання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  10. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.