Як виправити свій Samsung Galaxy S7 за допомогою екрана та навігаційних клавіш, які не відповідають

#Samsung Galaxy S7 (# GalaxyS7) має вражаючі технології дисплея та сенсорного екрану, і Samsung завжди робить це важливо, щоб зробити #AMOLED однією з своїх торгових точок. Власники очікують від нього занадто багато, оскільки, мабуть, дисплей телефону набагато кращий за аналоги. Однак, коли виникають проблеми, також буде надто багато розчарувань. Насправді ми отримували багато скарг, пов’язаних із проблемами з екраном.

Проблеми з кнопками екрану galaxy-s7

У цьому дописі я розглянув дві загальнопоширені проблеми, перша з них - сумнозвісна проблема сенсорного екрану, що не реагує. Другий - про клавіші навігації, які не працюють. Якщо у вас є Galaxy S7 і на даний момент у вас виникає проблема чи дві проблеми, пов’язані з темою, яку ми тут обговорюємо, читайте далі, щоб зрозуміти більше про цю проблему та дізнатися, як її вирішити.

Якщо у вас є інші сумніви, переконайтеся, що ви зайшли на нашу сторінку пошуку несправностей S7, оскільки ми вже вирішили сотні проблем із цим телефоном. Спробуйте знайти проблеми, пов’язані з вашими, і скористайтеся запропонованими нами рішеннями та інструкціями з усунення несправностей. Якщо вони не працюють або якщо вам потрібна подальша допомога, ви завжди можете зв’язатися з нами, заповнивши анкету з питань Android. Обов’язково надайте нам необхідну інформацію про проблему, щоб ми могли допомогти вам краще.

Екран Galaxy S7 не реагує, але дисплей все ще є

Проблема : Мій Galaxy S7 почав діяти божевільно минулого тижня. Бували випадки, коли сенсорний екран не реагував, і з кожним днем ​​він погіршувався. Починаючи з вчора, екран більше не працюватиме, що б я не робив. Я вже безліч разів намагався перезавантажити телефон, але безрезультатно. Що мені робити, щоб спробувати вирішити цю проблему? Дякуємо, що знайшли час прочитати це повідомлення.

Усунення несправностей . Я розумію, що сенсорний екран не працюватиме на вашому пристрої, але він все ще має дисплей. Я насправді хотів запитати, чи телефон все ще працює нормально, коли надходять дзвінки та повідомлення, адже ось що, на мою думку, відбувається:

Можливості

  • Це незначна аварія мікропрограми, через яку телефон замерз
  • Можливо, проблема з оцифровщиком залишила дисплей і роботу системи без функцій сенсорного екрану.
  • Це більш складна апаратна проблема.

Тепер, виходячи з цих можливостей, ось що вам потрібно зробити для усунення несправностей вашого Galaxy S7:

Крок 1: Примусово перезавантажте Galaxy

Поки у вашому телефоні немає змінної батареї, він може імітувати віртуальне відключення акумулятора, якщо натиснути та утримувати певну комбінацію кнопок. Якщо це буде зроблено, телефон перезавантажиться самостійно, і всі незначні збої в прошивці та апаратному забезпеченні можуть бути виправлені. Це дуже проста процедура, але дуже ефективна проти замороженого програмного забезпечення або збоїв системи. Ось як ви це робите.

  1. Натисніть і утримуйте кнопку зменшення гучності.
  2. Утримуючи кнопку Vol Down, натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Тримайте натиснутою обидві клавіші протягом десяти секунд.
  4. Телефон може перезавантажитися, якщо залишилось достатньо акумулятора для живлення його обладнання.

Крок 2: Завантажте пристрій у безпечному режимі та переконайтеся, що сенсорний екран все ще не працює

Існує ймовірність того, що деякі сторонні програми перестали працювати належним чином або вийшли з ладу і призвели до цієї проблеми. Запуск телефону в безпечному режимі тимчасово вимкне ці програми, особливо якщо вони є сторонніми, тому сенсорний екран може працювати в безпечному режимі, тому вам потрібно завантажити пристрій у такому стані:

  1. Натисніть і утримуйте кнопку живлення.
  2. Коли на екрані з’явиться логотип Samsung Galaxy, відпустіть кнопку живлення та негайно утримуйте клавішу зменшення гучності.
  3. Продовжуйте утримувати клавішу зменшення гучності, доки пристрій не завершить перезавантаження.
  4. Тепер, якщо в нижньому лівому куті екрана з’являється “Безпечний режим”, ви можете відпустити клавішу зменшення гучності.

Поки телефон перебуває в цьому режимі, спробуйте сенсорний екран, щоб побачити, чи працює він нормально, як раніше, якщо це так, тоді вам доведеться знайти програми, які викликають проблему, і видалити їх. Я пропоную розпочати пошук з останньої інсталяції. З іншого боку, якщо проблема не зникає, поки телефон знаходиться в діагностичному стані, можливо, це проблема з прошивкою. Ви повинні піти за системою, і наступне, що вам потрібно зробити, - це видалити системний кеш.

Крок 3: Завантажте телефон у режимі відновлення та протріть розділ кешу

Видалення розділу кешу призведе до видалення всіх системних кеш-пам’яті або файлів, створених системою, щоб покращити роботу телефону. Хоча немає жодних гарантій, що проблему вдасться усунути, виконавши цю процедуру, це витрачає ваші зусилля та час. Зрештою, було багато звітів та свідчень власників, які успішно вирішили свої проблеми, просто виконавши цю процедуру. Ось як ви це робите.

  1. Вимкніть телефон.
  2. Натисніть і утримуйте клавіші «Головна» та «Гучність вгору», потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли на екрані з’явиться Samsung Galaxy S7, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте утримувати клавіші головного екрана та збільшення гучності.
  4. Коли з’явиться логотип Android, ви можете відпустити обидві клавіші і залишити телефон на 30–60 секунд.
  5. За допомогою клавіші зменшення гучності перейдіть між параметрами та виділіть "стерти розділ кешу".
  6. Після виділення ви можете натиснути клавішу живлення, щоб вибрати її.
  7. Тепер виділіть опцію "Так", використовуючи клавішу зменшення гучності, і натисніть кнопку живлення, щоб вибрати її.
  8. Зачекайте, поки телефон закінчить стирання розділу кешу. Після завершення виділіть «Перезавантажити систему зараз» і натисніть клавішу живлення.
  9. Тепер телефон перезавантажиться довше, ніж зазвичай.

Після перезавантаження спробуйте перевірити, чи працює сенсорний екран, якщо він все ще не працює, необхідний генеральний скидання, щоб виключити можливість того, що це проблема прошивки.

Крок 4: Створіть резервну копію даних і скиньте налаштування телефону

На даний момент скидання налаштувань телефону - це найкращий вибір, адже ми вже все спробували або безрезультатно виключили майже всі можливості. Скидання буде видалити всі ваші файли та дані, тому обов’язково створіть їх резервні копії, перш ніж виконувати наведені нижче дії.

  1. Вимкніть ваш Samsung Galaxy S7.
  2. Натисніть і утримуйте клавіші «Головна» та «Гучність вгору», потім натисніть і утримуйте клавішу живлення. ПРИМІТКА . Не має значення, скільки часу ви натискаєте і утримуєте клавіші Home та Volume Up, це не вплине на телефон, але до того часу, коли ви натиснете і утримуєте клавішу живлення, тоді телефон починає реагувати.
  3. Коли на екрані з’явиться Samsung Galaxy S7, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте утримувати клавіші головного екрана та збільшення гучності.
  4. Коли з’явиться логотип Android, ви можете відпустити обидві клавіші і залишити телефон на 30–60 секунд. ПРИМІТКА . Повідомлення "Встановлення оновлення системи" може відображатися на екрані протягом декількох секунд перед тим, як відобразити меню відновлення системи Android. Це лише перша фаза всього процесу.
  5. За допомогою клавіші зменшення гучності перейдіть між параметрами та виділіть "wipe data / factory reset".
  6. Після виділення ви можете натиснути клавішу живлення, щоб вибрати її.
  7. Тепер виділіть опцію «Так - видалити всі дані користувача» за допомогою клавіші зменшення гучності та натисніть кнопку живлення, щоб вибрати її.
  8. Зачекайте, поки телефон закінчить виконувати генеральний скидання. Після завершення виділіть «Перезавантажити систему зараз» і натисніть клавішу живлення.
  9. Тепер телефон перезавантажиться довше, ніж зазвичай.

Після цієї процедури, а проблема все ще залишається, вам потрібно відправити телефон на ремонт. На даний момент вам потрібна допомога технічного працівника, який може провести більше тестів на вашому пристрої.

Клавіші навігації Samsung Galaxy S7 не реагують, якщо він підключений до швидкого зарядного пристрою

Проблема : Нижні навігаційні кнопки телефону (на апаратному забезпеченні) не працюють після підключення до зарядного пристрою Samsung Rapid (бездротовий). Якщо я підключаю USB-кабель, що входить до комплекту зарядного пристрою, все працює нормально. Якщо я вирішу використовувати швидкий зарядний пристрій (бездротовий), для повторного ввімкнення цих нижчих функцій потрібне перезавантаження. (тобто функція «назад» або середня кнопка для «Домашня сторінка»). Я знаю інших, хто користується цим пристроєм і тим самим телефоном, і у них цієї проблеми немає. Я шукав це, і не знайшов жодного посилання на цю помилку. Я заплатив за це трохи грошей. Було б непогано, щоб це працювало. Дякую, Пат.

Рішення: Привіт Пат. Ми отримали багато повідомлень про цю проблему, коли кнопка "Домашня сторінка", кнопка зменшення та зменшення гучності на їх Samsung Galaxy S7 не відповідає. Є кілька факторів, які ми повинні врахувати, щоб визначити, що насправді є проблемою, і знати, як її вирішити.

Як ви вже згадували у своїх публікаціях, що для того, щоб кнопка навігації знову функціонувала, вам потрібно перезавантажити пристрій, коли він підключений до швидкого зарядного пристрою. Можливо, кнопки вашої слухавки не пошкоджені, і проблема може бути в сторонніх програмах.

Перше завдання, яке вам слід зробити, - це усунення несправностей програмного забезпечення на вашому телефоні, щоб ізолювати і дізнатися, що насправді спричинило проблему на вашому Galaxy S7. Ось процедури усунення несправностей, які слід виконати.

Крок 1: Завантажте Samsung Galaxy S7 у безпечному режимі

Сторонні програми можуть спричинити цю проблему, особливо якщо вони продовжують аварійно спричиняти зависання телефону. Ця процедура не вирішить проблему, але дасть вам уявлення про те, що це через попередньо встановлені програми або програми сторонніх розробників. Тому це необхідний крок у цьому посібнику з усунення несправностей. Для завантаження телефону в безпечному режимі виконайте такі дії:

  1. Натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  2. Як тільки ви побачите на екрані 'Samsung Galaxy S7', відпустіть клавішу живлення та негайно утримуйте клавішу зменшення гучності.
  3. Продовжуйте утримувати кнопку зменшення гучності, доки пристрій не завершить перезавантаження.
  4. Ви можете звільнити його, коли у нижньому лівому куті екрана з’явиться повідомлення "Безпечний режим".

Якщо ваш телефон успішно завантажився в безпечному режимі, спробуйте видалити нещодавно встановлені програми або підозрілі програми, присутні в системі пристрою. Однак якщо проблема залишається, поки в цьому режимі у вас немає іншого вибору, як перейти до останнього наступного кроку.

Крок 2: Основний скидання або заводські налаштування телефону

Після того, як ви спробували видалити підозрювані сторонні програми, і проблема все ще залишалася, наступне, що потрібно зробити, це виконати процедуру головного скидання. Повернення пристрою до налаштувань за замовчуванням може допомогти вирішити проблему. Майте на увазі, що за допомогою цього методу будуть видалені всі завантажені програми, контакти, фотографії, відео тощо. Тому перед виконанням цієї процедури обов’язково створіть резервну копію всього, що є на вашому телефоні. Щоб скинути налаштування телефону, виконайте ці дії.

  1. На головному екрані торкніться піктограми Програми.
  2. Знайдіть і торкніться Налаштування, а потім торкніться Резервне копіювання та скидання.
  3. Торкніться Скидання заводських налаштувань і торкніться Скинути пристрій.
  4. Якщо функцію блокування екрана ввімкнено, введіть свій пароль або PIN-код.
  5. Натисніть Продовжити.
  6. Натисніть Видалити все, щоб підтвердити свою дію.

Я сподіваюся, це допоможе, але якщо це не допоможе, ви повинні дозволити техніку, який вирішить проблему за вас.

ЗВ’ЯЗАТИСЯ З НАМИ

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк нашим сторінкам у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.