Samsung Galaxy S5 застряг у циклі завантаження після встановлення деяких програм та інших проблем із прошивкою

Застрявання в циклі завантаження - це один із результатів пошкодження мікропрограми, яке зазвичай відбувається після оновлення мікропрограми або встановлення модифікованих ПЗУ вручну. Останнім часом ми отримуємо багато подібних питань від власників #Samsung Galaxy S5 (# GalaxyS5). Отже, у цій публікації я розглянув деякі проблеми, пов’язані з прошивкою.

Galaxy-S5 - застряг у циклі завантаження

Читайте далі, щоб знати, як виправити ці проблеми на той випадок, якщо це може трапитися з вами в майбутньому. Ось список питань, які я включив сюди ...

  1. Galaxy S5 застряг у циклі завантаження після встановлення певних програм
  2. AT&T Galaxy S5 не може користуватися послугами Straight Talk
  3. Galaxy S5 перезавантажується самостійно без видимих ​​причин
  4. Збої на клавіатурі Galaxy S5, екран випадково мерехтить
  5. Оновлення мікропрограми Galaxy S5 не завершиться
  6. Galaxy S5 не може оновитись, сильно відстає, не може телефонувати, текстові повідомлення не вдаються
  7. Кілька проблем виникли після того, як користувач вийняв із S5 батарею та SD-карту
  8. Galaxy S5 час від часу затримується або зависає

Для тих, хто має інші проблеми, відвідайте нашу сторінку з усунення несправностей S5, щоб знайти подібні проблеми. Ви можете використовувати рішення, які ми надавали раніше, і якщо вони не працюють для вас, зв’яжіться з нами, заповнивши цю анкету. Ми просимо вас надати якомога більше деталей, щоб ми могли допомогти вам краще.


Galaxy S5 застряг у циклі завантаження після встановлення певних програм

Проблема : На наступний день після того, як вона встановила ці програми, я був на телефоні, почув гучний звуковий сигнал у вухо, і екран замерз. Потім розпочався цикл перезавантаження. Я вийняв батарею і дав їй охолонути, і після кількох невдалих спроб, і залишивши її на деякий час, вона спрацювала. Він зазнав аварії одного разу наступного ранку. Отже, я залишив це в спокої, і воно ожило. Я видалив усі додатки, якими я не користуюся, і очистив кеш-пам’ять для кожного, і, здавалося, все в порядку. Дочка пізніше схопила мій телефон і проводила вікторину в Інтернеті, і він знову розбився. Я зробив жорсткий заводський скидання, і він все ще застряг у циклі перезавантаження. Я не можу змусити його функціонувати. Допомога.

Усунення несправностей : Ми можемо ходити цілими днями, намагаючись знайти винуватця, не гарантуючи, що проблема буде виправлена. Оскільки ви вже виконали скидання заводських налаштувань, я думаю, ви вже зробили всі клопоти зі створенням резервної копії даних. Отже, я пропоную вам зробити головне скидання. Це просто як скидання до заводських налаштувань, але воно також переформатує дані та розділ кешу:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Одночасно натисніть і утримуйте такі три кнопки: клавішу збільшення гучності, клавішу головного екрана та клавішу живлення.
  3. Коли телефон завібрує, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте натискати та утримувати клавішу збільшення гучності та клавішу Home.
  4. Коли з’явиться екран Android System Recovery, відпустіть клавіші збільшення гучності та клавіші Home.
  5. Натисніть клавішу зменшення гучності кілька разів, щоб виділити 'wipe data / factory reset'.
  6. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
  7. Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено "Так - видалити всі користувацькі дані".
  8. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати та розпочати основне скидання.
  9. Коли головне скидання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  10. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

AT&T Galaxy S5 не може користуватися послугами Straight Talk

Проблема : Привіт! Добре, моя проблема полягає в тому, що я маю цей телефон вже рік, і в цьому році я ніколи не міг нічого завантажувати без будь-якого Wi-Fi. Всі мої телефони, які я мав, говорили прямо, це мій четвертий телефон і єдиний, хто викликав у мене проблеми. Я купив AT&T Galaxy S5, і коли я поклав свою SD-карту і змінив налаштування apn, як я повинен був. У кутку все ще написано AT&T, і це не дозволить мені завантажувати програми (без wifi) або завантажувати нове програмне забезпечення (з wifi). Я дуже сподіваюся, що ви можете мені допомогти, тому що я люблю свій телефон і не планую отримувати новий найближчим часом.

Відповідь : У ньому все одно має бути написано AT&T, оскільки ви вставили SD-карту замість SIM-карти. Але якщо припустити, що ви все-таки вставили SIM-карту, то вам потрібно зателефонувати Straight Talk, оскільки це, мабуть, проблема забезпечення.

Galaxy S5 перезавантажується самостійно без видимих ​​причин

Проблема : телефону лише 1 рік у відмінному стані. Протягом останніх 6 тижнів він перезавантажувався самостійно під час використання. Це буде повторюватися знову і знову, поки я не вийняв батарею. Дуже важко в експлуатації, а потім просто погіршилося. Я взяв його в магазин Optus (роздрібний продавець). Вони сказали "видалити кеш", я зробив це, без покращення. Взяв назад. Вони сказали скинути заводські налаштування. Ніяких поліпшень. Насправді воно замерзло. Повернув назад до Optus, який надіслав до техніки. Вони повернулися і сказали, що гарантія втрачає силу, оскільки я завантажив якусь операційну систему? WTF. Я не уявляю, про що вони говорять. Що я можу зробити? Вони відмовляються виправляти або дають мені заміну за гарантією.

Відповідь : Вони повинні були належним чином пояснити вам, чому вони не можуть задовольнити вашу вимогу щодо гарантії. Ваш постачальник зобов’язаний надати вам інформацію або пояснення, чому вони можуть замінити ваш телефон або чому компанія Samsung відмовилася його відремонтувати.

Коли сказано, що ви «завантажили якусь операційну систему» ​​на свій телефон, це означає, що прошивка, можливо, була встановлена ​​вручну, або вона була вкорінена і на неї встановлено спеціальний ПЗУ. Техніки можуть легко з’ясувати, чи змінено мікропрограму, що працює в телефоні, чи ні.

Тепер, коли ваш провайдер і Samsung не хочуть це виправляти, знайдіть техніка, який може вручну перевстановити прошивку або операційну систему. Це єдине виправлення, яке я можу придумати для вас.

Збої на клавіатурі Galaxy S5, екран випадково мерехтить

Проблема : 1) Клавіатура, здається, постійно вивертається і натискає власні кнопки, або щось набирає, і вона випускає різні цифри або літери та.

2) Екран випадковим чином стане світло-сірим, але я все ще бачу все наче напівтемне, за винятком верхньої частини, де можна опустити панель, але я не можу нічого робити, коли це трапляється, нічого не працює.

Кожного разу, коли щось із цього трапляється, я навіть не можу вимкнути телефон, оскільки екран не працює, тому мені доводиться щоразу виймати акумулятор. Я повинен робити це як 20 разів на день. Це щойно почало відбуватися кілька днів тому.

Усунення несправностей : Хоча ви згадали у своєму описі дві проблеми, я думаю, що обидві вони спричинені однією проблемою - екраном.

Схоже, є проблема з самим екраном; або це просто неміцне з’єднання, або воно потребує заміни. Як звичайний кінцевий користувач, ви не можете щось з цим зробити, тож нехай технік перевірить це за вас.

Оновлення мікропрограми Galaxy S5 не завершиться

Проблема : Щодня отримуйте повідомлення про оновлення системи. Wi-Fi хороший. 3 Гб. Скажімо, встановити зараз. Перезавантажується та запускає інсталяцію. Потрапляє приблизно на 1/3 і показує, що андроїд упав із вигуком, з “помилкою” вище. Він перезавантажується, і все працює нормально. Verizon не знає чому. Вони хочуть скинути заводські налаштування, чого я б дуже хотів уникнути. Щодня однакова послідовність. Я просто відкладаю це зараз. Сподіваємось, ви можете допомогти. Дякую, Бретт.

Відповідь : Я сподіваюся, що 3 Гб, про які ви згадали, знаходяться у внутрішній пам’яті вашого телефону, тому що якщо вона є на вашій SD-карті, то проблема в сховищі.

Перше, що я хочу, щоб ви очистили кеш-пам’ять та дані служби диспетчера завантажень, щоб очистити всі сліди невдалої установки:

  1. На будь-якому головному екрані торкніться Програми.
  2. Торкніться Налаштування.
  3. Прокрутіть до розділу «ЗАСТОСУВАННЯ», а потім натисніть Менеджер програм.
  4. Проведіть пальцем праворуч до екрана ЗАВАНТАЖЕНО.
  5. Прокрутіть до та торкніться Диспетчер завантажень.
  6. Натисніть кнопку Очистити кеш.
  7. Натисніть кнопку Очистити дані, потім OK.

Якщо проблема не зникає, спробуйте звільнити місце та переконайтеся, що у вашому телефоні є щонайменше 4 Гб у внутрішній пам’яті.

Нарешті, якщо ви дійсно хочете оновити телефон, зробіть скидання.

Galaxy S5 не може оновитись, сильно відстає, не може телефонувати, текстові повідомлення не вдаються

Проблеми :Мій телефон не оновлювався з тих пір, як я його купив, я стільки з нього видаляю і вимикаю додатки, і там говориться, що не вистачає місця для завантаження, коли є .. це завжди робиться, і тепер я не можу запустити певні речі на моєму телефоні, оскільки він не оновлюється. Мій телефон сильно відстає .. Він стане чорним на екрані і завмирає, мої повідомлення продовжують повторювати надсилання, тоді я отримую повідомлення про те, що мої повідомлення не надсилаються. Я зроблю вихідні дзвінки, і він припинить роботу, перш ніж я навіть отримаю сигнал набору. Тоді з нізвідки це спрацює, але цикл триває. Потім, коли він вирішує, що хоче оновити, він каже, що у мене остання версія вже чекає нових оновлень. Мій телефон незмінний з тих пір, як я його отримав. Також моя камера навряд чи хоче фокусуватись. Я думав, що просто я не знав, як користуватися телефоном, коли вперше його отримав, але ні. Це просто не буде зосереджено більшість часу.

Відповідь : Якщо так було з 1-го дня, то як ви скаржилися лише зараз? Чому у вас його не замінили?

У вас є багато проблем, і більшість з них пов’язані із загальною продуктивністю вашого пристрою. Отже, зробіть резервну копію даних і виконайте генеральний скидання. Дотримуйтесь інструкцій у першій задачі.

Кілька проблем виникли після того, як користувач вийняв із S5 батарею та SD-карту

Проблема :Я почав користуватися SD-карткою на початку лютого без проблем. Я дуже добре перемістив свої фотографії на листівку. 14.02.16. Мені довелося вийняти SD-карту з телефону, щоб поставити її на більшу SD-карту (адаптер?), Щоб я міг фотографувати за допомогою камери Canon. Коли я виймав SD-карту з телефону, спочатку виймав батарею (оскільки я думав, що не можу дістати SD-карту, не вийнявши батарею першою?), Поки фотографував фотокамеру, я залишив батарею поза телефоном . Після повернення SD-карти та заряду батареї я увімкнув телефон. І саме тоді почалися випуски. Час неправильний, дата вказана 10.10.14, місце неправильне, сказано, що немає Інтернету - «щось пішло не так. Перевірте з’єднання та повторіть спробу ». (навіть незважаючи на те, що я можу зайти в свій додаток Pinterest, який користується Інтернетом),отримав кілька (19) повідомлень про те, що щось не вдалося з Google Play Store, і найгірше, коли я можу надіслати текстове повідомлення, і воно надсилається, але я не бачу те, що я відправляв, також я отримую текстові повідомлення, але не бачу їх, окрім на моєму екрані блокування, який просто дає попередження та трохи повідомлення!

Я вимкнув і ввімкнув пристрій із SD-картою та без неї, вийняв акумулятор і запустив його в безпечному режимі. Будь ласка, допоможіть!

Відповідь : Насправді ви вже знаєте, в чому проблема - час і дата неправильні. Отже, виправте час і дату, і всі ці проблеми будуть виправлені. Схоже, ваш телефон за замовчуванням встановив час і дату, коли він був вперше запрограмований після того, як ви вийняли акумулятор. Але це слід виправити, встановивши правильний час і дату.

Galaxy S5 час від часу затримується або зависає

Проблема : Привіт! Дякую за твою допомогу! Це другий пристрій (Galaxy S5), з яким у мене була така сама проблема. Обидва телефони були надіслані мені абсолютно новими (але, на мою думку, відремонтованими) як оновлення, і я повернув перший після того, як ми подумали, що він несправний. Це сталося за останні 2 тижні, і я маю свій поточний телефон лише 4 дні. Проте у мене з ними негайно виникають проблеми, які зазвичай з’являються на наступний день.  

За допомогою свого останнього поточного пристрою я не зробив резервної копії нічого, крім того, що було резервне копіювання в моїх облікових записах Google. У мене немає карти SD у телефоні. Представник T-Mobile припустив, що це програма, якою я користувався на своєму телефоні.

Я провів загальний скидання, відкрив свої облікові записи Google і завантажував лише необхідні для мене програми. Місце для додатків, необхідних мені для завершення роботи, оскільки я драйвер Uber і повинен заробляти гроші. 

Телефон все ще час від часу відстає і замерзає. Мені вже довелося його перезапустити, що тимчасово виправить відставання. Відставання відбувається лише з перервами та епізодично. Мені дуже потрібні ці програми, щоб заробляти гроші або для щоденного спілкування. Що, біса, відбувається? Це дійсно надходить з одного з цих п’яти додатків? Партнер Uber, додаток Facebook, Messenger, Expensify та Біблія.

Усунення несправностей . Оскільки у вас лише кілька програм, краще дізнатися, чи не викликає проблему одна з них, чи проблема з мікропрограмою. Отже, вирішіть проблему, завантажте телефон у безпечному режимі:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли на екрані з’явиться „Samsung Galaxy S5“, відпустіть клавішу живлення.
  4. Відразу після відпускання клавіші живлення натисніть і утримуйте клавішу зменшення гучності.
  5. Продовжуйте утримувати клавішу зменшення гучності, доки пристрій не завершить перезапуск.
  6. У нижньому лівому куті екрана відображатиметься безпечний режим.
  7. Відпустіть клавішу зменшення гучності, коли з’явиться безпечний режим.

У цьому режимі всі програми, які ви завантажили з Play Store, тимчасово буде вимкнено. Отже, якщо проблема викликана одним із них, телефон повинен затриматися або зависнути в такому стані. Однак якщо проблема залишилася, то це проблема прошивки. Спробуйте перевірити, чи є доступне оновлення для вашого пристрою, якщо такого немає, тоді пора знову поговорити зі своїм провайдером про можливу заміну… знову.

Однак, якщо проблему було усунуто в безпечному режимі, то причиною є одна з ваших програм. Ви можете спробувати видалити одну за одною лише для того, щоб з’ясувати, що це таке, і подати звіт розробнику через Play Store.

Зв’яжіться з нами

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк на нашій сторінці у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.