Як виправити Fitbit Charge 3, який не оновлюється належним чином

Важливо, що коли виробник випускає оновлення мікропрограми для вашого Fitbit Charge 3, ваш пристрій повинен бути оновлений належним чином якомога швидше, оскільки більшість випадків оновлення приносять важливі виправлення або виправлення існуючих проблем, про які повідомляють користувачі. Однак деякі користувачі повідомили, що з якихось причин вони не можуть оновити свої засоби відстеження здоров’я.

У цій публікації я розповім вам про оновлення вашого пристрою, щоб він працював на останній версії ОС Fitbit. Проблеми, пов’язані з оновленнями, часто є незначними і можуть бути виправлені в найкоротші терміни, тому я сподіваюся, що ця публікація може допомогти вам так чи інакше.

Перш ніж рухатись далі, якщо ви знайшли цю публікацію, намагаючись знайти рішення іншої проблеми, відвідайте сторінку з усунення несправностей Fitbit Charge 3, оскільки ми вже вирішили деякі найпоширеніші проблеми з цим трекером. Перегляньте сторінку та знайдіть проблеми, подібні до ваших. Не соромтеся використовувати наші рішення та процедури усунення несправностей. Якщо вам все-таки потрібна подальша допомога, заповніть нашу анкету та натисніть «надіслати», щоб зв’язатися з нами.

Ось речі, які ви повинні зробити, якщо ваш Fitbit Charge 3 не може належним чином оновити своє програмне забезпечення ...

  1. Перезапустіть Fitbit Charge 3 і спробуйте оновити ще раз.
  2. Оновіть з’єднання з пристроєм Android, якщо оновлюєтесь по телефону.
  3. Оновіть Fitbit Charge 3 за допомогою іншого пристрою.
  4. Оновіть Fitbit Charge 3 за допомогою комп’ютера.
  5. Видаліть трекер зі свого облікового запису та додайте його знову.

Якщо ваш трекер не має жодних проблем, крім випадків, коли ви оновлюєте його прошивку, можливо, перезавантаження може вирішити проблему. Не поспішайте перезапустити Charge 3, а потім спробуйте оновити його знову. Натисніть і утримуйте кнопку на своєму трекері протягом 8 секунд. Відпустіть кнопку. Коли ви бачите піктограму посмішки, а трекер вібрує, трекер перезапуститься.

Оновлення зв’язку між вашим трекером та телефоном означає, що вам потрібно видалити поточне з’єднання та дозволити пристроям повторно підключитися. Нещодавно встановлене з’єднання гарантує, що будь-які дані, надіслані з вашого телефону, будуть отримані вашим трекером. Отже, після цього спробуйте оновити пристрій і перевірте, чи він працює цього разу. Якщо це все одно не відбувається, перейдіть до наступного рішення.

Якщо у вас є інший смартфон, яким ви могли б скористатися, спробуйте підключити до нього трекер і оновити його за допомогою іншого пристрою. Завжди існує ймовірність того, що проблема пов’язана з телефоном, а не з трекером. Ви також можете спробувати оновити пристрій за допомогою комп’ютера. Все, що вам потрібно зробити, це увійти до свого акаунта Fitbit за допомогою веб-браузера та оновити його звідти. Це часто вирішує проблему, але якщо проблема продовжується, спробуйте видалити трекер зі свого облікового запису та додати його знову. Після цього ви зможете оновити пристрій до останньої ОС Fitbit.

Зв’яжіться з нами

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк нашим сторінкам у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.

СХОЖІ ПОВІДОМЛЕННЯ:

  • Швидкий перегляд Fitbit Charge 3 і розпізнавання кранів більше не працюють
  • Що робити, якщо ваш Fitbit Charge 3 не заряджається належним чином
  • Fitbit Charge 3 не отримує сповіщень з телефону
  • Як виправити Fitbit Charge 3, який не синхронізується