Як виправити свій Samsung Galaxy S6, який більше не може підключатися до Wi-Fi та мобільних мереж передачі даних [Посібник з усунення несправностей]

  • Зрозумійте, чому перемикачі Wi-Fi та мобільних даних на вашому #Samsung Galaxy S6 (# GalaxyS6) інколи вимикається, та дізнайтеся, як усунути несправності вашого пристрою, якщо це сталося.
  • Дізнайтеся, як вирішити проблеми з телефоном, який більше не може підключатися до мережі Wi-Fi, до якої він раніше підключався.
  • Дізнайтеся, як виправити пристрій, який не може підключитися до Інтернету за допомогою мобільних даних.

Проблеми з підключенням до Інтернету є одними з найпоширеніших проблем, на які власники смартфонів часто скаржаться. Насправді ми вже отримували багато подібних скарг від власників Samsung Galaxy S6, посилаючись на те, що вони мають проблеми з Wi-Fi або мобільними даними. Ці дві функції є найбільш часто використовуваними, щоб телефон міг підключитися до Інтернету. Якщо вони працюють погано, можливо, ви не маєте зв’язку або випадає щохвилини чи дві.

У цьому дописі я розгляну 3 найпоширеніші проблеми, пов’язані з Wi-Fi та мобільними даними. Якщо ви є власником цього телефону, і в даний час у вас виникає помилка подібної проблеми, можливо, ви захочете продовжувати читати, оскільки ваша стурбованість може бути такою ж, як і тих, про які я тут говорив. Краще, щоб ви вже знали, як усунути неполадки у вашому пристрої, якщо одна з наведених тут проблем трапиться з вами в майбутньому.

  • Усунення несправностей Galaxy S6 з вимкненими Wi-Fi та мобільними комутаторами даних
  • Як виправити свій Galaxy S6, який не може підключитися до мережі Wi-Fi
  • Як усунути неполадки в роботі Galaxy S6, який не може підключитися до Інтернету за допомогою мобільних даних

Якщо у вас є інші проблеми, спробуйте спочатку відвідати нашу сторінку з усунення несправностей, оскільки ми вже розглядали багато питань, про які повідомляють наші читачі. Знайдіть проблеми, подібні до ваших, та скористайтесь процедурами усунення несправностей або запропонованими нами рішеннями. Якщо вони не працюють для вас, тоді не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши анкету з питань Android. Просто надайте нам потрібну інформацію, а ми зробимо все інше за вас.

Усунення несправностей Galaxy S6 з вимкненими Wi-Fi та мобільними комутаторами даних

Ця проблема, очевидно, є проблемою, і її легко виправити, коли ми так ставимось, однак ускладнює те, що ми не знаємо, що її спричинило. Тому нам потрібно усунути неполадки у вашому пристрої, щоб ми знали причину або причину, через яку сталася помилка.

Насправді ця проблема постійно траплялася з Galaxy S3, але, схоже, все ще є деякі власники нових пристроїв Galaxy, які відчувають це. Ось як ви вирішуєте проблеми з телефоном:

Крок 1: Перезавантажте Galaxy S6 у безпечному режимі та спробуйте перевірити, чи перемикач все ще вимкнено

Перезавантаження пристрою в безпечному режимі допоможе вам негайно виявити проблему, оскільки всі сторонні програми тимчасово відключені. Це негайно повідомить вас, чи причиною проблеми є сторонній додаток, чи проблема з мікропрограмою. Насправді є додатки, які можуть маніпулювати деякими основними послугами, і саме ці вам потрібно шукати. У будь-якому випадку, ось як ви завантажуєте пристрій у безпечному режимі:

  1. Натисніть і утримуйте клавіші зменшення гучності та живлення протягом 20-30 секунд.
  2. Побачивши логотип Samsung, негайно відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте натискати клавішу зменшення гучності.
  3. Телефон повинен продовжувати завантажуватися, і вам буде запропоновано розблокувати телефон, як зазвичай.
  4. Ви дізнаєтесь, чи телефон успішно завантажився в безпечному режимі, якщо в нижньому лівому куті екрана відображається текст "Безпечний режим".

Перебуваючи в безпечному режимі, спробуйте перевірити, чи все ще не вимкнено перемикач Wi-Fi та / або мобільних даних. Якщо так, спробуйте стерти розділ кеш-пам’яті, інакше ввімкніть або вимкніть його, а потім перезавантажте телефон. Залежно від досвіду, увімкнення та вимкнення перемикача в безпечному режимі вирішить цю проблему, але якщо вона не вдасться, то наступні кроки можуть вам допомогти.

Крок 2: Спробуйте видалити системний кеш на Galaxy S6, оскільки вони могли бути пошкоджені

Кеші у більшості випадків пошкоджуються, особливо під час оновлення мікропрограми. Коли телефон продовжує використовувати ці файли, подібні речі можуть траплятися, і ми часто називаємо їх "глюками". Коли трапляються збої, служби можуть бути відключені або вимкнені, тому обов’язково спробуйте стерти розділ кешу, і ось як ви збираєтеся це зробити:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Одночасно натисніть і утримуйте такі три кнопки: клавішу збільшення гучності, клавішу головного екрана та клавішу живлення.
  3. Коли телефон завібрує, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте натискати та утримувати клавішу збільшення гучності та клавішу Home.
  4. Коли з’явиться екран Android System Recovery, відпустіть клавіші збільшення гучності та клавіші Home.
  5. Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити "стерти розділ кешу".
  6. Натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  7. Коли розділ кешування стирання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  8. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Після перезавантаження спробуйте негайно перевірити, чи перемикач більше не сірий, і якщо так, то проблема вирішена, інакше вам потрібно зробити наступний крок.

Крок 3: Виконайте генеральний скидання на телефоні

Це ваша остання інстанція, і вона має більшу можливість усунути проблему. Ця процедура поверне телефон до стандартних налаштувань або конфігурації, які працюють за замовчуванням. Це також виключить можливість того, що проблема полягає в прошивці. Ось як ви скинули налаштування телефону:

  1. Вимкніть ваш Samsung Galaxy S6.
  2. Натисніть і утримуйте разом клавіші збільшення гучності, головного екрана та живлення.
  3. Коли пристрій увімкнеться та відобразиться «Увімкнення логотипу», відпустіть усі клавіші, і на екрані з’явиться піктограма Android.
  4. Зачекайте, поки екран відновлення Android не з’явиться приблизно через 30 секунд.
  5. За допомогою клавіші зменшення гучності виділіть опцію, 'wipe data / factory reset' і натисніть клавішу живлення, щоб вибрати її.
  6. Натискайте кнопку зменшення гучності ще раз, доки не виділиться опція "Так - видалити всі користувацькі дані", а потім натисніть клавішу живлення, щоб вибрати її.
  7. Після завершення скидання виділіть «Перезавантажити систему зараз» і натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити телефон.

Якщо проблема не зникне, принесіть її до магазину, і технік вирішить це для вас.

Як виправити свій Galaxy S6, який не може підключитися до мережі Wi-Fi

Проблема : Мені дуже потрібна ваша допомога. У мене є телефон Galaxy S6, і вчора я зміг підключитися до своєї мережі Wi-Fi та переглядати Інтернет, але сьогодні мій телефон просто більше до нього не підключається. Як я можу це виправити?

Усунення несправностей. Існує кілька факторів, з яких слід врахувати, чому ваш Samsung Galaxy S6 не може підключитися до мережі Wi-Fi, однак, якщо це проблема, пов’язана із програмним забезпеченням, ми можемо це виправити. Здебільшого ця проблема виникає, коли ви оновлюєте прошивку, і в деяких випадках дані можуть бути пошкоджені або пошкоджені, що спричинить проблему для деяких програм. Щоб спробувати вирішити проблему, спробуйте виконати такі дії:

Крок 1: Переконайтесь, що пристрій не перебуває в режимі польоту

Для підключення до мережі Wi-Fi важливо перевірити, в якому режимі зараз працює ваш пристрій. У вашому пристрої можна вибрати кілька режимів, і один із них - режим польоту. Цей режим вимкне всі мережеві з’єднання у вашому пристрої, включаючи Wi-Fi, він здебільшого використовується під час подорожі літаком, щоб уникнути проблем зі зв’язком.

Щоб знати, як увімкнути або вимкнути режим польоту, виконайте такі дії:

  • Зайдіть в Налаштування
  • Режим польоту
  • Торкніться перемикача режиму польоту, щоб увімкнути або вимкнути.

Або

  • Довго натискайте клавішу живлення
  • Натисніть Режим польоту
  • Потім підтвердьте

Після виконання кроків режим польоту було вимкнено.

Крок 2: Перевірте підключення Wi-Fi, якщо воно ввімкнене

Щоб користуватися Інтернетом за допомогою з’єднання Wi-Fi, спробуйте перевірити, чи значок Wi-Fi неактивний. Якщо так, тоді ви можете активувати його, натиснувши піктограму Wi-Fi. Більшість власників просто часто забувають увімкнути свою мережу Wi-Fi, не перевіривши пристрій.

Крок 3: Перевірте маршрутизатор або скиньте його

Цей пристрій також потрібно перевірити, якщо ви не хочете ніяких проблем із підключенням до Інтернету. Переконайтесь, що він належним чином налаштований і ввімкнений, а також перевірте, чи ввімкнено бездротове підключення, і передає гідну потужність сигналу. Ви можете скинути налаштування маршрутизатора, натиснувши кнопку скидання, щоб очистити всі підключення та створити нове. Якщо на маршрутизаторі щось не так, ви можете просто зателефонувати своєму провайдеру послуг і порадити, як це виправити.

Крок 4: Дізнайтеся, чи увімкнув ваш маршрутизатор фільтрацію MAC

Фільтрація MAC є однією з корисних функцій безпеки підключень Wi-Fi. Це не тільки обмежує кількість користувачів, які підключаються до вашого бездротового з’єднання, але також заважає хакерам використовувати вашу мережу. Якщо цю функцію ввімкнено, спробуйте здійснити пошук своєї MAC-адреси Samsung Galaxy S6 і вилучити її зі списку відфільтрованих адрес, і ви зможете насолоджуватися використанням з’єднання Wi-Fi. Якщо ваш пристрій не знайшов MAC-адресу вашого пристрою, спробуйте перезавантажити пристрій і маршрутизатор і спробуйте підключитися ще раз.

Ось як перевірити MAC-адресу свого пристрою: Перейдіть до меню Програми> Налаштування> Про телефон> Стан> Перегляд MAC-адреси. Після пошуку вашої MAC-адреси ви можете видалити її зі списку.

Крок 5: Видаліть системний кеш та дані

Якщо проблема все-таки виникає, можна продовжити очищення файлів кешу системи. Це тимчасові системні файли, які можуть спричинити проблеми, якщо їх регулярно не видаляти, особливо коли пристрій оновлює систему. Отже, щоб стерти розділ кешу, виконайте наведені нижче дії.

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Одночасно натисніть і утримуйте такі три кнопки: клавішу збільшення гучності, клавішу головного екрана та клавішу живлення.
  3. Коли телефон завібрує, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте натискати та утримувати клавішу збільшення гучності та клавішу Home.
  4. Коли з’явиться екран Android System Recovery, відпустіть клавіші збільшення гучності та клавіші Home.
  5. Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити "стерти розділ кешу".
  6. Натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  7. Коли розділ кешування стирання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  8. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Після цього спробуйте ще раз увімкнути Wi-Fi і перевірте, чи підключені ви до мережі.

Крок 6: Скиньте заводські налаштування Samsung Galaxy S6

Якщо очищення системних файлів не вирішило проблему, і ви все ще не можете підключитися до Wi-Fi. Потім перейдіть до заводських налаштувань пристрою. Повідомте, що при виконанні цього методу всі файли та дані, що зберігаються на пристрої, видаляться та повертаються до стандартних. Ми настійно рекомендуємо зробити резервну копію всіх важливих файлів на SD-карті або зовнішньому запам'ятовуючому пристрої та повернути їх після скидання.

Щоб відновити заводські налаштування пристрою, виконайте такі дії: Перейдіть до меню Програми> Налаштування> Резервне копіювання та скидання> Скинути пристрій> Стерти все. Вам потрібно буде ввести деякі важливі дані після скидання, як і коли ви вперше отримали пристрій.

Крок 7: Відвідайте місцевий сервісний центр

Після скидання до заводських налаштувань і проблеми все ще виникають, а потім віднесіть пристрій до найближчого сервісного центру Samsung у вашому районі, можливо, у вас виникає апаратна проблема, яку лише технічний працівник може вирішити. Сподіваємось, ми змогли допомогти вирішити вашу проблему.

Як усунути неполадки в роботі Galaxy S6, який не може підключитися до Інтернету за допомогою мобільних даних

Проблема : Коли я на роботі, я можу легко переглядати Інтернет або надсилати електронні листи, оскільки я можу підключитися до Wi-Fi своєї компанії, але коли я вдома, я використовую дані. Однак останні пару днів я більше не можу підключатися до Інтернету через мобільні дані. Ви можете допомогти?

Усунення несправностей. Можливо, ваш пристрій має повільний мобільний зв’язок для передачі даних або сигнал взагалі відсутній. Ви можете спробувати перевірити свої мобільні дані, якщо їх увімкнено, бо якщо ні, то це може бути проблемою. Є й інші фактори, які слід врахувати, що може спричинити цю проблему, можливо, це проблема програмного забезпечення після оновлення або проблема апаратного забезпечення. Давайте відкладемо поки що апаратну проблему і перейдемо безпосередньо до іншої можливої ​​причини. Щоб визначити винного, виконайте наведені нижче дії.

Крок 1: Переконайтеся, що у вас достатньо балансу

Для використання Інтернету за допомогою мобільного з’єднання ваш пристрій повинен мати достатньо кредитів для використання послуги. Ви також можете зателефонувати своєму постачальнику послуг, щоб перевірити ваш баланс, оскільки якщо ви підписалися на обмежені кредити, це може бути причиною проблеми.

Найважливішим фактором є потужність сигналу вашого пристрою, ви повинні мати принаймні один або кілька барів, щоб користуватися послугою у вашому місцезнаходженні, і найголовніше, щоб ваш оператор мережі мав достатньо високих опор, щоб покрити територію. Потужність вашого сигналу відображається у верхній правій частині екрана вашого пристрою.

Крок 2: Ви можете вручну перевірити мережу, доступну в цьому районі

Є два способи вибрати, в якому типі мережі ви будете використовувати автоматичну або ручну. Коли ваш пристрій використовує автоматичний режим, він під’єднається до будь-якої мережі, доступної в цій області. Ця опція в основному використовується, оскільки вам не потрібно налаштовувати мережу, коли ви знаходитесь поза зоною дії вежі. Але, щоб визначити, що спричинило проблему, ми спробуємо вибрати мережу вручну та спробувати всі доступні параметри мережі.

Щоб вибрати мережу вручну, виконайте такі дії: Перейдіть до меню Програми> Налаштування> Мобільні мережі> Оператори мережі> Пошукові мережі> Виберіть одну з доступних мереж> Торкніться клавіші «Додому». Після того, як ви повернетесь на головний екран, а потім почнете користуватися Інтернетом, ви зможете використовувати іншу мережу, поки не зможете користуватися Інтернетом.

Крок 3: Очистіть розділ системного кешу

Якщо ця проблема спричинена збоєм системи або пошкодженими кешованими файлами, вам доведеться вручну видалити системний кеш, завантажившись у режимі відновлення та видаливши розділ кешу. Регулярне видалення кеш-пам’яті може допомогти вашому пристрою уникнути деяких збоїв та серйозних проблем. Ви можете звернутися вище, як очистити системний кеш та дані.

Крок 4: Спробуйте відновити заводські налаштування Galaxy S6

Якщо ви спробували всі наведені вище дії, але безрезультатно, ми можемо рекомендувати відновити заводські налаштування пристрою, можливо, у нього є проблеми з програмним забезпеченням. Це потрібно зробити лише для відновлення пристрою за замовчуванням та видалення всіх встановлених програм та запуску лише попередньо встановленого. Однак перед тим, як продовжити і відновити заводські налаштування пристрою, спочатку потрібно зробити резервну копію всіх важливих файлів та зберегти їх на SD-карті або зовнішньому запам'ятовуючому пристрої.

  1. На головному екрані торкніться піктограми Програми.
  2. Знайдіть і торкніться піктограми Налаштування.
  3. У розділі "Особисте" знайдіть і торкніться Резервне копіювання та скидання.
  4. Торкніться Скидання заводських налаштувань.
  5. Торкніться Скинути пристрій, щоб продовжити скидання.
  6. Залежно від використовуваного блокування безпеки введіть PIN-код або пароль.
  7. Натисніть Продовжити.
  8. Торкніться Видалити все, щоб підтвердити свою дію.

Ви можете відвідати місцевий сервісний центр Samsung, якщо описані вище дії не вирішили проблему. Вони можуть виправити це і використовувати ваші мобільні дані.

ЗВ’ЯЗАТИСЯ З НАМИ

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Ми підтримуємо всі доступні пристрої Android, і ми серйозно ставимося до того, що робимо. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк нашим сторінкам у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.