Як вирішити проблеми зі звуком із Samsung Galaxy S7 та інші пов’язані проблеми

  • Дізнайтеся та зрозумійте загальні проблеми зі звуком у Samsung Galaxy S7 (#Samsung # GalaxyS7) та можливі причини.
  • Дізнайтеся, як усунути поширену проблему зі звуком і які процедури потрібно зробити, щоб врешті-решт її виправити.
  • Дізнайтеся, як виправити свій телефон, гучномовці якого тріскають під час відтворення музики, відео та ігор через нього.
  • Що робити, якщо з динаміків вашого Galaxy S7 не чути звуку. 

Samsung-Galaxy-S7-звук-аудіо-проблеми

Проблеми зі звуком є ​​одними з найбільш неприємних проблем, які можуть трапитися з вами, особливо якщо ви геймер або хтось, хто постійно передає медіа. Однак частіше ці проблеми є незначними, оскільки вони варіюються від незначної проблеми додатка до незначних збоїв у прошивці / апаратному забезпеченні. Однак були деякі повідомлення про те, що проблема зі звуком пов’язана з різними проблемами продуктивності, тому необхідно виконати деяке усунення неполадок, хоч незначна проблема може здатися.

Ми отримали кілька електронних листів від наших читачів, які володіють пристроями Samsung Galaxy S7, які мають проблеми зі звуком. Кілька з цих проблем були розглянуті в подальшій частині цього допису, але більшість із них легко можна виправити за допомогою посібника з усунення несправностей, який я склав нижче. Якщо ви зв’язалися з нами щодо цієї проблеми, я пропоную вам ознайомитися з нашою процедурою усунення несправностей і перевірити, чи це вирішує проблему.

Тим, хто має інші занепокоєння, пропоную відвідати нашу сторінку з усунення несправностей та знайти проблеми, подібні чи пов’язані з вашими. Ми вже надали рішення цих проблем, тож знайдіть підходяще для вас. Ви також можете зв’язатися з нами безпосередньо, якщо наші рішення не працюють або якщо вам потрібна подальша допомога. Просто заповніть нашу анкету з питань Android та докладно опишіть проблему.

Можливі причини

Проблеми зі звуком можуть бути спричинені наступним:

  • Додаток аварійно завершує роботу, особливо якщо звук зникає під час використання певних програм
  • Збій мікропрограми, через який звук приходить і йде
  • Серйозна проблема в системі, яку могло спричинити оновлення
  • Проблема з роз'ємом для навушників, особливо якщо вона виникає лише при використанні дротової гарнітури
  • Пошкоджений гучномовець, який часто характеризується тріском шуму
  • Проблема з обладнанням, яка може бути спричинена рідиною та / або фізичним пошкодженням

Вирішення проблем зі звуком у Galaxy S7

Проблеми зі звуком можуть варіюватися від незначних проблем із додатками до більш серйозних проблем із обладнанням. Насправді багато хто повідомляв про проблеми із загальною продуктивністю своїх пристроїв, помітивши деякі проблеми, пов'язані зі звуком. Іншими словами, це може бути лише одним із симптомів серйозної проблеми з обладнанням. Однак у цьому випадку ми нічого не можемо з цим зробити, окрім того, як надіслати телефон техніку для ретельної перевірки чи ремонту.

Однак необхідно виконати деяке усунення несправностей із вашим пристроєм, оскільки на даний момент ми справді не впевнені, що з ним. З цим, ось кілька речей, які ви можете зробити самостійно, але досить безпечні, щоб не зіпсувати телефон ще більше.

Крок 1: Визначте, коли проблема почалася

Це ваш телефон. Ви повинні знати, коли проблема почалася або якщо вона вже є з 1-го дня.

Припускаючи, що це сталося нещодавно, ви можете легко відстежити, чи це проблема з додатком, прошивкою чи обладнанням. Наприклад, якщо він запустився після встановлення деяких програм, то один із них може мати можливість керувати гучністю пристрою. Оскільки ви маєте справу з можливою проблемою сторонніх додатків, ви можете перевірити це далі, завантаживши пристрій у безпечному режимі:

  1. Натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  2. Як тільки ви побачите на екрані 'Samsung Galaxy S7', відпустіть клавішу живлення та негайно утримуйте клавішу зменшення гучності.
  3. Продовжуйте утримувати кнопку зменшення гучності, доки пристрій не завершить перезавантаження.
  4. Ви можете звільнити його, коли у нижньому лівому куті екрана з’явиться повідомлення "Безпечний режим".

Потрапивши в безпечний режим, і проблема все ще виникає, це може бути проблема з прошивкою або обладнанням. Ми не можемо виключити останнє, але ми впевнені, що можемо щось зробити з першим. Отже, щоб це виключити, потрібно виконати генеральний скидання, і ось чому ...

Якщо це була проблема з прошивкою, вона повинна бути другорядною, оскільки серйозні системні проблеми можуть призвести до аварії телефону, гальмування, випадкового перезавантаження тощо. Звичайно, вам потрібно спостерігати за своїм пристроєм, щоб побачити, чи не відображається він на одному з них тому що якщо так, проблема зі звуком, яка виникає у вас, може бути лише одним із симптомів.

Найпоширенішою причиною проблем, пов’язаних із прошивкою, є пошкодження даних, особливо для проблем, які виникли без видимих ​​причин. Тому необхідно очистити всі ці дані та повернути телефон до стандартних налаштувань. Однак усі ваші програми, файли, дані додатків, електронні листи, зображення, відео тощо будуть видалені, тому вам потрібно зробити їх резервну копію, перш ніж виконувати наведені нижче дії:

  1. Вимкніть ваш Samsung Galaxy S7.
  2. Натисніть і утримуйте клавіші «Головна» та «Гучність вгору», потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.

ПРИМІТКА . Не має значення, скільки часу ви натискаєте і утримуєте клавіші Home та Volume Up, це не вплине на телефон, але до того часу, коли ви натиснете і утримуєте клавішу живлення, тоді телефон починає реагувати.

  1. Коли на екрані з’явиться Samsung Galaxy S7, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте утримувати клавіші головного екрана та збільшення гучності.
  2. Коли з’явиться логотип Android, ви можете відпустити обидві клавіші і залишити телефон на 30–60 секунд.

ПРИМІТКА . Повідомлення "Встановлення оновлення системи" може відображатися на екрані протягом декількох секунд перед тим, як відобразити меню відновлення системи Android. Це лише перша фаза всього процесу.

  1. За допомогою клавіші зменшення гучності перейдіть між параметрами та виділіть "wipe data / factory reset".
  2. Після виділення ви можете натиснути клавішу живлення, щоб вибрати її.
  3. Тепер виділіть опцію «Так - видалити всі дані користувача» за допомогою клавіші зменшення гучності та натисніть кнопку живлення, щоб вибрати її.
  4. Зачекайте, поки телефон закінчить виконувати генеральний скидання. Після завершення виділіть «Перезавантажити систему зараз» і натисніть клавішу живлення.
  5. Тепер телефон перезавантажиться довше, ніж зазвичай.

Якщо проблема залишається після скидання, це може бути лише проблема апаратного забезпечення. Якщо наведені нижче дії не стосуються вас, вам слід подумати про те, щоб телефон перевірив технік Samsung.

Крок 2: Перевірте роз'єм для навушників на наявність ворсу та сміття

Цей крок застосовується до власників Galaxy S7, які мають проблеми зі звуком під час використання дротових навушників або гарнітур. Наприклад, якщо звук із гарнітурою надходить і згасає, звуку зовсім немає, низька гучність тощо.

Корозія, сміття або ворсинки можуть перешкоджати належним контактам рецепторів. Ви можете заглянути в отвір і подивитися, чи там щось чуже. Ви можете скористатися наконечником Q, щоб очистити його або подати стиснене повітря. Після очищення, а проблема все ще залишається, спробуйте використати іншу гарнітуру, щоб з’ясувати, чи проблема також виникає. Якщо це так, тоді є ймовірність, що це проблема із роз’ємом для навушників, і на цей момент вам потрібен технік для подальшого тестування.

Крок 3. Для проблем зі звуком, які виникли після оновлення, спробуйте видалити системний кеш

Кешовані файли використовуються системою для забезпечення безперебійної роботи програм та інших служб, але вони часто пошкоджуються під час оновлення. Ось чому їх потрібно видалити, щоб нова система створила нові, не пошкоджені та повністю сумісні з нею.

Вам не потрібно нічого робити, тому що ваші файли, налаштування, програми, дані тощо не будуть видалені, якщо ви виконаєте наведені нижче дії.

  1. Вимкніть ваш Samsung Galaxy S7.
  2. Натисніть і утримуйте клавіші «Головна» та «Гучність вгору», потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли на екрані з’явиться Samsung Galaxy S7, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте утримувати клавіші головного екрана та збільшення гучності.
  4. Коли з’явиться логотип Android, ви можете відпустити обидві клавіші і залишити телефон на 30–60 секунд.
  5. За допомогою клавіші зменшення гучності перейдіть між параметрами та виділіть "стерти розділ кешу".
  6. Після виділення ви можете натиснути клавішу живлення, щоб вибрати її.
  7. Тепер виділіть опцію "Так", використовуючи клавішу зменшення гучності, і натисніть кнопку живлення, щоб вибрати її.
  8. Зачекайте, поки телефон закінчить стирання розділу кешу. Після завершення виділіть «Перезавантажити систему зараз» і натисніть клавішу живлення.
  9. Тепер телефон перезавантажиться довше, ніж зазвичай.

Сподіваюся, це допоможе.

Проблеми зі звуком Galaxy S7, про які повідомляють наші читачі

У цьому розділі я розгляну деякі звукові проблеми з Samsung Galaxy S7, про які повідомляють наші читачі. Якщо ви зв’язалися з нами стосовно пов’язаної проблеми, спробуйте переглянути проблеми, про які я згадав нижче, оскільки, можливо, я їх вирішував.

Гучномовець тріщить під час відтворення музики

Q : “ Гей, хлопці. Дякуємо, що маєте цю платформу, щоб допомогти нам користувачам noob. Я є власником Galaxy S7 і маю проблему під час відтворення музичної доріжки. З ним лунає тріскучий звук, особливо коли він відтворюється через гучномовець. Мені потрібні ваші вказівки щодо того, що з цим робити. Допоможи мені будь ласка. "

В : Це може бути проблемою з телефоном або музикою, яка відтворює відтворення, і простіше виключити останнє, оскільки вам не потрібно нічого робити з пристроєм. Тим не менш, спробуйте скопіювати свої музичні файли на комп'ютер, особливо ті, які, як ви знаєте, мають тріскучі звуки під час їх відтворення. Спробуйте відтворити ці музичні доріжки і переконайтеся, що тріскучі звуки все ще є, і якщо так, то проблема в треках, а не у вашому телефоні.

Але якщо припустити, що доріжки в порядку, пора усунути неполадки на телефоні, і ось що я пропоную вам зробити:

Крок 1: Використовуйте дротову гарнітуру та відтворюйте ці музичні доріжки лише для того, щоб дізнатись, чи щось сталося . Якщо тріскучий звук не виникає, проблема може бути в гучномовці, і можливі наступні можливості:

  • Сам гучномовець пошкоджений, що при відтворенні звуку він тріскається.
  • Це може бути проблема з підсилювачем звуку телефону, а це означає, що він страждає від незначної апаратної проблеми.
  • Це може бути збоєм у прошивці, особливо якщо це сталося після оновлення.

Тепер, коли ми маємо ці можливості, наступним кроком має стати ...

Крок 2: Виконайте генеральне скидання, щоб виключити можливість проблеми з мікропрограмою. Частіше проблеми з прошивкою, пов’язані з оновленнями, можна виправити, стерши розділ кешу або виконавши апаратне скидання. Однак у вашому випадку не потрібно робити перше.

Крок 3: Надішліть телефон на перевірку чи ремонт . Будучи телефоном-техніком, незначні проблеми з апаратним забезпеченням, особливо ті, що стосуються мікросхеми, можна виправити, продуваючи гаряче повітря над чіпом, про який йде мова. Це зафіксує вільні контакти і перерівняє пайку під ним, але немає гарантії.

Якщо проблема пов’язана з самим чіпом, найкращим способом є заміна блоку. Ці компоненти розміщуються там машиною, яка є більш точною. Людські руки не просто хороші, як машини, коли справа доходить до пайки стружки. Отже, навіть якщо технік Samsung знає, що відбувається з вашим пристроєм, найкраще, що він може зробити, - це рекомендувати заміну. Ось чому необхідно, щоб після того, як ви виключили інші можливості, ви мали дозволити техніку перевірити пристрій для вас для подальшого тестування та усунення несправностей.

З динаміків Galaxy S7 не чути звуку

З : “ Я часто використовую гарнітуру, граючи у гру зі своїм Galaxy S7, і це чудово працює. Я фактично не намагався грати в гру без гарнітури приблизно три дні тому, коли не залишив гарнітуру вдома. Хоча я був здивований, тому що коли я грав у гру, звук повинен проходити через динаміки, але ні. Спробував відтворити музику, звуку немає. Переглядайте відео, звуку немає. У чому проблема цього телефону? Я можу жити без неї, як я вже говорив, що часто використовую гарнітуру, але я просто хочу, щоб мій телефон працював так, як повинен. Ви можете мені допомогти? Дякую. "

В : Я згоден. Смартфон, такий же потужний і такий дорогий, як Galaxy S7, повинен працювати безперешкодно. Потокове передавання звуку через динаміки є рідною функцією. За замовчуванням вам не потрібно нічого міняти, щоб це працювало; просто відтворіть доріжку без навушників або гарнітури, а з посиленою гучністю ви повинні очолити її.

Щоб вирішити цю проблему, ось що потрібно зробити спочатку:

  • Вийміть все, що підключено до гнізда для навушників.
  • Видаліть усі сторонні справи.
  • Вимкніть Bluetooth, особливо якщо ви нещодавно з'єднали телефон із пристроєм Bluetooth.

Тепер, коли ви все це зробили, спробуйте такі речі:

  1. Відтворюйте музичну доріжку через гучномовець.
  2. Натисніть кнопку регулювання гучності, щоб збільшити гучність.
  3. Якщо звук не виходить, перейдіть до Налаштування> Звуки та сповіщення> Гучність> відрегулюйте кожен повзунок гучності або збільште їх усі.
  4. Якщо проблема сталася після встановлення або оновлення деяких програм, завантажте пристрій у безпечному режимі (див. Кроки нижче) і перевірте, чи працює динамік, перебуваючи в такому стані. Якщо так, видаліть нещодавно встановлені або оновлені програми.
  5. Якщо проблема продовжується в безпечному режимі, у вас немає іншого вибору, крім як виконати генеральний скидання, і якщо це теж не вплине, надішліть телефон на ремонт.

Як завантажити Galaxy S7 у безпечному режимі

  1. Натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  2. Як тільки ви побачите на екрані 'Samsung Galaxy S7', відпустіть клавішу живлення та негайно утримуйте клавішу зменшення гучності.
  3. Продовжуйте утримувати кнопку зменшення гучності, доки пристрій не завершить перезавантаження.
  4. Ви можете звільнити його, коли у нижньому лівому куті екрана з’явиться повідомлення "Безпечний режим".

Зв’яжіться з нами

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк на нашій сторінці у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.