Як виправити випуск Fitbit Charge 3, який не синхронізується | Керівництво з усунення несправностей

Хоча трекери здоров’я, такі як новий Fitbit Charge 3, є автономними пристроями, вам доведеться підключати або синхронізувати їх зі своїми смартфонами, щоб насолодитися їхнім повним потенціалом. Насправді є функції, які працюють лише у тому випадку, якщо трекер здоров’я синхронізований або підключений до пристрою Android або iOS. Отже, коли у вас виникають проблеми із синхронізацією, деякі функції можуть не працювати, тому обов’язково потрібно усунути неполадки у своєму Fitbit Charge 3, щоб ви могли знов змусити його працювати ідеально.

У цьому дописі я допоможу вам у вирішенні проблем із відстежувачем, який більше не синхронізується з телефоном. Я особисто раніше стикався з цією проблемою, і я можу запевнити вас, що це можна виправити, оскільки це, як правило, незначний збій в системі або проблема, пов’язана з програмним забезпеченням. Отже, продовжуйте читати, оскільки ця стаття може вам допомогти.

Але перед тим, як перейти до кроків з усунення несправностей, які ви можете використати для вирішення проблеми синхронізації Fitbit, якщо ви шукаєте рішення іншої проблеми, завітайте на нашу сторінку усунення несправностей Fitbit Charge 3, оскільки ми вже вирішили деякі з найбільш загальні проблеми з цим пристроєм. Можливо, ми вже публікували статті, які можуть допомогти вам вирішити вашу проблему. Або, якщо вам потрібна подальша допомога, заповніть нашу анкету, оскільки ми можемо допомогти вам у вашій турботі.

  1. Перезавантажте Fitbit Charge 3, а потім телефон.
  2. Оновіть з'єднання Bluetooth між пристроями.
  3. Переконайтеся, що на вашому телефоні встановлено та / або оновлено додаток Fitbit.
  4. Вирішення проблем із функцією Завжди під’єднано та Увімкнено функції цілодобової синхронізації.
  5. Скиньте налаштування мережі у своєму телефоні, якщо це можливо.
  6. Перезапустіть програму Fitbit на своєму телефоні.
  7. Видаліть і переінсталюйте додаток Fitbit.
  8. Заводські налаштування Fitbit Charge 3.

Перед початком роботи потрібно переконатися, що акумулятор не критично низький як для телефону, так і для трекера, оскільки це також може бути причиною того, що пристрій Fitbit Charge 3 не синхронізується. Також можна вимкнути Bluetooth на інших пристроях Bluetooth, оскільки один із них може заважати синхронізації трекера. Смартфон також повинен бути підключений до стабільного Wi-Fi або стільникового зв'язку, а налаштування Bluetooth на телефоні повинні бути ввімкнені. Найголовніше, що на вашому телефоні повинна бути встановлена ​​остання версія програмного забезпечення iOS або Android. Якщо всі ці вимоги виконані, а трекер все ще не синхронізується, ви можете спробувати ці виправлення, перелічені нижче.

Перезавантаження вашого Fitbit Charge 3 і підключеного до нього телефону часто є найефективнішим рішенням проблем, які виникають без видимих ​​причин або причин. Якщо обидва ваші пристрої працювали належним чином без будь-яких проблем, а потім ця проблема почалася несподівано, це може бути лише тимчасово. Спочатку перезапустіть телефон, а потім перезавантажте заряд 3. Щоб перезавантажити пристрій Fitbit, натисніть і утримуйте кнопку на своєму трекері протягом 8 секунд. Відпустіть кнопку. Коли ви бачите піктограму посмішки, а трекер вібрує, трекер перезапуститься. Повторіть спробу синхронізації після перезапуску обох пристроїв. 

Якщо пристрій не синхронізувався після перезапуску телефону та трекера, спробуйте оновити з'єднання Bluetooth. Щоб оновити з’єднання Bluetooth між вашим трекером та телефоном, видаліть наявне з’єднання у вашому телефоні, а потім дайте йому просканувати наявні пристрої. Щоб видалити, ви можете перейти до Налаштування> Bluetooth> піктограма інформації поруч із вашим пристроєм Fitbit Charge 3 > Забути цей пристрій.  Потім відскануйте доступні пристрої Bluetooth або Fitbit і виберіть свій пристрій Charge 3. Однак, якщо обидва пристрої успішно з’єднуються та з’єднуються, а проблема все ще виникає, проблема може бути в додатку Fitbit.

Слідкуйте за тим, щоб додаток Fitbit, встановлений на вашому телефоні, був сучасним. Щоб переконатись, що на вашому пристрої запущена остання версія програми Fitbit, перевірте Play Store або App Store на наявність оновлень додатків, що очікують на розгляд. Оновлення завжди важливі, оскільки вони часто усувають проблеми, про які повідомляли користувачі. Для користувачів Android ви можете зайти в Play Store> Піктограма меню> Мої програми та ігри.  Знайдіть оновлення програми Fitbit і натисніть кнопку Оновити поруч із назвою програми (якщо вона доступна). Для користувачів iOS перейдіть до App Store> піктограма вашого профілю> Оновлення та знайдіть доступне оновлення для Fitbit. Не забудьте перезапустити телефон, щоб переконатися, що буде оновлено останнє оновлення. Вимкніть і знову ввімкніть Bluetooth, а потім спробуйте синхронізувати трекер і телефон знову.

Функції Завжди під’єднані та Цілодобова синхронізація не ввімкнені, але поки ви вирішуєте цю проблему, краще ввімкнути обидві функції. Їх можна знайти в налаштуваннях Вашої зарядки 3. Після їх увімкнення продовжуйте використовувати як трекер Fitbit, так і телефон, щоб знати, чи проходить синхронізація або проблема все ще триває.

Деякі телефони Android та всі пристрої iOS дозволяють скинути налаштування мережі, тому якщо у вас є ця функція, вам слід це зробити. Він видаляє всі бездротові з’єднання у вашому телефоні та повертає налаштування мережі до заводських значень. Таким чином, видаляючи список підключених пристроїв Bluetooth на своєму мобільному пристрої та видаляючи всі інші пристрої Fitbit. Найчастіше це вирішує проблеми, пов’язані з мережею, включаючи проблеми з Bluetooth.

Перезапустити програму Fitbit означає примусово вийти з програми Fitbit і відкрити її знову. Якщо проблема пов’язана з незначною проблемою з додатком, ця дуже проста процедура буде ефективною, оскільки оновить програму.

Однак якщо проблема не зникне навіть після виконання всіх цих процедур, спробуйте видалити додаток Fitbit зі свого телефону, а потім завантажте та встановіть його знову після перезавантаження. Обов’язково встановіть останню версію програми Fitbit на свій пристрій. Потім відкрийте додаток Fitbit і увійдіть до свого облікового запису Fitbit, а потім спробуйте ще раз синхронізувати свій пристрій Fitbit і планшет телефону чи комп’ютер і перевірте, чи працює це.

Ви також можете спробувати увійти у свій обліковий запис Fitbit на іншому пристрої, наприклад на комп’ютері, і спробувати синхронізувати ще раз. Якщо пристрій Fitbit Charge 3 все ще не вдається синхронізувати, видаліть усі інші пристрої зі свого облікового запису та перевірте, чи проблему вирішено.

Якщо пристрій Fitbit все ще не синхронізується, настав час скинути ваш Fitbit Charge 3 . Він поверне його до налаштувань за замовчуванням та заводських конфігурацій, і якщо ця проблема пов’язана з прошивкою або будь-якими іншими проблемами, пов’язаними з програмним забезпеченням, скидання це вирішить. Після відновлення заводських налаштувань дістаньте мобільний пристрій і спробуйте знову синхронізувати трекер.  

Якщо жоден з цих налаштувань не вирішить проблему, ви можете звернутися до служби підтримки Fitbit або відвідати спільноту Fitbit для отримання подальшої допомоги та рекомендацій. Ви також можете забрати пристрій Fitbit Charge 3 назад до магазину, де ви його придбали, якщо він все ще перебуває під гарантією повернення, і перевірити, чи зможете ви повернути свої гроші або отримати заміну.

Я сподіваюся, що цей простий посібник з усунення несправностей може допомогти вам виправити ваш Fitbit Charge 3, який продовжує розривати зв’язок із телефоном.

Зв’яжіться з нами

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк нашим сторінкам у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.