Як виправити Samsung Galaxy S9, який постійно каже, що SIM-карту не вставлено (прості кроки)

SIM-картка є необхідною умовою для здійснення дзвінків, надсилання повідомлень або підключення до Інтернету за допомогою мобільних даних на смартфоні. Ось чому, якщо щось піде не так, і все, що ви отримаєте, - це повідомлення про помилку із повідомленням про те, що SIM-картка не працює або не виявлена, вам потрібно буде діяти та спробувати вирішити проблему, щоб повернути ключові функції телефону і знову плавно працює. Цей контекст висвітлює деякі найкращі варіанти та потенційні рішення, які ви можете спробувати, якщо на вашому Samsung Galaxy S9 зіткнеться з подібною проблемою, як це зображено на запиті про помилку не вставленої SIM-картки . Дізнайтеся, як боротися з цією помилкою, і знову змусити мережеву систему телефону працювати нормально.

Помилка SIM-картки, не вставленої означає, що ваш пристрій не може розпізнати або виявити SIM-карту. Це може бути через збої програмного забезпечення, а може бути, що SIM-картка або гніздо для SIM-картки пошкоджені. Перш ніж отримати нову SIM-карту від свого оператора, ви можете спробувати ці подальші обхідні шляхи, щоб виправити помилку.

Перш ніж йти далі, якщо ви знайшли цю публікацію, оскільки намагалися знайти рішення своєї проблеми, спробуйте відвідати нашу сторінку з усунення несправностей Galaxy S9, оскільки ми вже розглядали більшість часто повідомляваних проблем із телефоном. Ми вже надали рішення деяких проблем, про які повідомляють наші читачі, тому спробуйте знайти проблеми, подібні до ваших, і скористайтеся запропонованими нами рішеннями. Якщо вони не працюють для вас, і якщо вам потрібна подальша допомога, заповніть нашу анкету з питань Android та натисніть "Надіслати".

Як виправити Galaxy S9, який постійно каже, що SIM-карта не вставлена

Спробуйте виконати наведені нижче дії, щоб вирішити цю проблему, але, виходячи з нашого досвіду, це досить незначна проблема. Якщо всі наведені тут процедури не зможуть змусити ваш телефон знову працювати ідеально, то у вас все ще є можливість повернути його в магазин і замінити…

Перше рішення: перезавантажте телефон.

Бувають випадки, коли ваш пристрій не вдалося прочитати або виявити SIM-карту через збої програмного забезпечення та незначні системні помилки. Це звичайні випадки, які можна виправити простим перезавантаженням на пристрої. Якщо у вас вперше з’явиться запит про помилку не вставленої SIM-картки на вашому Samsung Galaxy S9, тоді почніть усувати проблему за допомогою перезапуску або м’якого скидання на вашому пристрої.

Ви можете виконати програмне скидання звичайним способом або за допомогою апаратних клавіш. Ось як це робиться:

  1. Натисніть і утримуйте одночасно кнопки живлення та зменшення гучності протягом приблизно 10-20 секунд.
  2. Відпустіть обидві кнопки, коли телефон перезавантажиться.

Це модельоване виймання батареї, яке використовується для вимкнення пристрою, коли екран не реагує. Як і звичайний перезапуск, це не спричиняє втрати даних на пристрої.

Друге рішення: Вийміть і перевстановіть SIM-карту.

Це ще одне просте, але ефективне рішення, яке допомогло багатьом людям, які стикалися з подібною проблемою на смартфоні Android. Це допоможе вам переконатися, що SIM-картка встановлена ​​належним чином і не має ознак пошкодження. Щоб вийняти та перевстановити SIM-карту на вашому Samsung S9, виконайте такі дії.

  1. Повністю вимкніть телефон.
  2. Вставте інструмент виштовхувача в отвір на лотку для картки SIM / microSD, а потім обережно натисніть, доки лоток не вискочить.
  3. Вийміть лоток для картки SIM / microSD з телефону.
  4. Вийміть SIM-карту з лотка, а потім перевірте, чи немає видимих ​​ознак пошкодження, таких як подряпини.
  5. Якщо SIM-карта виглядає добре, покладіть її назад у лоток для SIM-картки золотими контактами вниз.
  6. Вставте лоток SIM / microSD назад у гніздо.

Як тільки все буде закріплено на своїх місцях, увімкніть телефон ще раз і перевірте, чи помилка не зникла.

Третє рішення: Скинути налаштування мережі.

Іноді виникають відповідні помилки SIM-картки через неправильні або неправильно налаштовані мережеві налаштування. Це зазвичай трапляється після модифікації налаштувань телефону та вручну перемикання параметрів меню. Деякі оновлення можуть також замінити мережеві налаштування вашого телефону, що також призведе до цієї помилки. Щоб усунути це з можливих причин, може допомогти скидання налаштувань мережі. Це призведе до скидання всіх з'єднань для передачі даних до початкової конфігурації або заводських налаштувань. Скидання налаштувань мережі призведе до видалення поточних налаштувань мережі, включаючи мережу Wi-Fi та паролі, тож переконайтеся, що ви заздалегідь взяли до уваги цю інформацію. Після скидання вам потрібно буде налаштувати і знову підключитися до мережі Wi-Fi. Ось як це робиться:

  1. Проведіть пальцем угору по порожньому місці з головного екрана, щоб відкрити панель програм .
  2. Торкніться Налаштування .
  3. Натисніть Загальне управління.
  4. Прокрутіть до та торкніться Скинути .
  5. Виберіть опцію Скинути налаштування мережі.
  6. Торкніться Скинути налаштування.
  7. Якщо буде запропоновано, введіть PIN-код або пароль свого пристрою.
  8. Ще раз натисніть Скинути налаштування, щоб підтвердити дію.

Зачекайте, поки пристрій завершить скидання налаштувань мережі, а потім він автоматично перезавантажиться. Якщо проблема не зникне, спробуйте наступне рішення.

Четверте рішення: переключіться на інший режим мережі.

Зміна мережевого режиму на вашому Samsung S9 також може допомогти, якщо щось не вдається з поточним мережевим режимом, що використовується. Не забудьте протестувати свій телефон після переходу в мережевий режим, щоб перевірити, чи помилка знищена чи ні з вибраним поточним мережевим режимом. Виконайте наступні дії, щоб змінити режим мережі на слухавці Galaxy S9:

  1. Зайдіть в Налаштування .
  2. Торкніться Підключення .
  3. Виберіть Мобільні мережі.
  4. Торкніться Режим мережі.
  5. Торкніться, щоб вибрати інший режим мережі, наприклад, з автоматичного, LTE, 3G або 2G мережі . Вибір автоматичного режиму дозволяє вашому пристрою знайти найкращий доступний для використання мережевий режим, але бувають випадки, коли цей режим не застосовується залежно від місцезнаходження та доступності мережевих послуг.

Після того, як ви перейдете в інший режим мережі, перезапустіть (м’який скидання) телефон, щоб застосувати останні зміни, а потім перевірте, чи це виправляє помилку. Якщо це теж не працює, можливо, вам доведеться розглянути повне скидання системи як наступний варіант.

П’яте рішення: Апаратне скидання вашого Samsung S9 (скидання до заводських налаштувань).

Скидання до заводських налаштувань або апаратне скидання може потенційно виправити помилку не вставленої SIM-картки у вашому Samsung S9, якщо це спричинено деякими помилками або програмними збоями. Це видалить з телефону все, включаючи важливі дані та особисту інформацію, а також усі помилки та пошкоджені файли. Сказавши це, не забудьте заздалегідь створити резервну копію пристрою. Якщо ви ввійшли у свій обліковий запис Samsung на своєму пристрої, він також активує функцію захисту від крадіжок на вашому пристрої, тому вам потрібно взяти до відома свої облікові дані Samsung, оскільки вони вам знадобляться для завершення загального скидання.

  1. Щоб створити резервну копію даних, перейдіть до Додатки-> Налаштування-> Хмара та облікові записи-> Резервне копіювання та відновлення. Потім виберіть опцію Резервне копіювання даних або Автоматичне відновлення.
  2. Щоб розпочати скидання до заводських налаштувань, перейдіть до Налаштування-> Загальне управління-> Скинути-> Скинути заводські дані-> Скинути->, а потім натисніть Видалити все для підтвердження. Якщо буде запропоновано, введіть свої облікові дані або підтвердьте свій обліковий запис і пароль Samsung, щоб продовжити та завершити скидання.

Після цього налаштуйте пристрій і перевірте, чи помилка не зникла. Якщо помилка SIM-картки, не вставленої, не зникає, вам слід подумати про заміну SIM-карти.

Отримайте нову SIM-карту

Зверніться до свого оператора або постачальника послуг, якщо жодне з вищезазначених рішень не може вирішити проблему, і ви все ще отримуєте помилку не вставленої SIM-картки на вашому Samsung Galaxy S9. Ви можете попросити замінити SIM-карту або інші варіанти. Якщо помилка сталася після встановлення нового оновлення для Android, зверніться до служби підтримки Samsung для отримання додаткової допомоги та рекомендацій.

Зв’яжіться з нами

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк нашим сторінкам у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.

Публікації, які ви також можете переглянути:

  • Galaxy S9 не заряджається швидко, адаптивна швидка зарядка перестала працювати [посібник з усунення несправностей]
  • Що робити з вашим Samsung Galaxy S9, який більше не заряджатиметься?
  • Як заощадити акумулятор на Samsung Galaxy S9 (Поради щодо економії заряду)
  • Як розморозити заморожений Samsung Galaxy S9 (прості кроки)
  • Як відновити заводські налаштування або головний скинути Samsung Galaxy S9 (прості кроки)
  • Як стерти розділ кешу на Samsung Galaxy S9 і які його переваги?
  • Що робити, якщо ваш Samsung Galaxy S9 не розпізнається комп’ютером? [Посібник з усунення несправностей]
  • Як виправити Samsung Galaxy S9, який продовжує довільну перезавантаження (прості кроки)