Що робити, якщо Galaxy S8 не підключається до ПК

Привіт шанувальники Samsung! Ласкаво просимо до чергової статті про усунення несправностей для # GalaxyS8. Як і інші наші публікації, сьогодні ми розглянемо деякі загальні проблеми S8. Один із випадків - про те, що S8 не може підключитися до ПК. Дізнайтеся, що ви можете зробити, зіткнувшись із цією проблемою.

Якщо ви шукаєте рішення для власного випуску #Android, ви можете зв’язатися з нами, скориставшись посиланням внизу цієї сторінки. Описуючи свою проблему, будь ласка, будьте якомога детальніші, щоб ми могли легко визначити відповідне рішення. Якщо можете, будь ласка, включіть точні повідомлення про помилки, які ви отримуєте, щоб дати нам уявлення з чого почати. Якщо ви вже пробували деякі кроки з усунення несправностей, перш ніж писати нам електронною поштою, обов’язково згадайте їх, щоб ми могли пропустити їх у своїх відповідях.

Проблема №1: Galaxy S8 не вмикається після випадкового падіння

Привіт. Вчора ввечері я кинув телефон. Я зробив це кілька разів з іншими телефонами, на жаль, і зламав екрани, але телефон все ще працював. Цього разу він повністю мертвий, екран не заходить, якщо його підключити до зарядного пристрою, жодної вібрації абсолютно нічого немає, жодної реакції немає. Мій екран не зламаний, і я взагалі не пошкоджую.

Рішення: Єдиним кроком з усунення несправностей, який ви можете спробувати зараз, є перевірка, чи є проблема із заряджанням чи проблема з портом зарядки. Це можна зробити за допомогою іншого відомого працюючого зарядного кабелю та адаптера. Якщо телефон завантажується або заряджається, то винні старі аксесуари для зарядки. Якщо у зарядному порту є проблема або вона була пошкоджена, ви все одно зможете ввімкнути телефон, зарядившись бездротовим способом. Якщо у вас немає готового бездротового зарядного пристрою, спробуйте взяти його в борг. Якщо це все одно не вмикає телефон знову, можна припустити, що останнє випадкове падіння, мабуть, вбило материнську плату. У цьому випадку вам або доведеться пройти дорогу (і непрактичну) заміну материнської плати, або просто знайти спосіб замінити сам телефон. Зверніться до Samsung за порадою.

Проблема No2: Що робити, якщо кнопки Galaxy S8 Bixby та Back перестають працювати

У мене є Samsung S8. Зараз і клавіша Home Bixby, і кнопка назад не працюють. Кнопка "Назад" працює, якщо перезапустити телефон, але через кілька годин вона знову не відповідає. Отже, я ввімкнув допоміжне меню у своїх налаштуваннях і встановив додаток для знімка екрана. Я вже виконував основні способи усунення несправностей, такі як безпечний режим, перезапуск пристрою та видалення програм. Я просто хочу знати, чи є ще щось, що я можу зробити зі свого боку, або будь-які інші кроки з усунення несправностей, перш ніж шукати когось іншого і платити їм за вирішення цієї проблеми. Дякую! Чекатимемо вашої відповіді.

Рішення: Важливою інформацією, яку ви нам не надали, є історія вашого телефону. Якщо проблема з кнопками Bixby та Back виникає відразу після того, як телефон зазнав фізичного впливу або впливу стихійних факторів (води, екстремальних температур), то врятуйте себе від проблем із пошуком програмних налаштувань для вирішення проблем. Натомість ви хочете дозволити професіоналу поглянути на апаратне забезпечення, щоб ви знали, чи потрібен ремонт.

Якщо телефон взагалі не був фізично пошкоджений, і проблема виникає несподівано, найімовірнішою причиною є програмне кодування або погана програма. У цьому випадку вам слід скинути заводські налаштування, щоб повернути всю інформацію про програмне забезпечення за замовчуванням. Потім ви можете звузити фактори.

Щоб відновити заводські налаштування S8:

  1. Вимкніть пристрій. Це важливо. Якщо ви не можете його вимкнути, ви ніколи не зможете завантажитися в режим відновлення. Якщо ви не можете регулярно вимикати пристрій за допомогою кнопки живлення, зачекайте, поки акумулятор телефону не розрядиться. Потім зарядіть телефон протягом 30 хвилин перед завантаженням у режим відновлення.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Bixby, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли з’явиться зелений логотип Android, відпустіть усі клавіші («Встановлення оновлення системи» відображатиметься приблизно 30 - 60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  4. Кілька разів натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити 'wipe data / factory reset'.
  5. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
  6. Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено "Так - видалити всі користувацькі дані".
  7. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати та розпочати основне скидання.
  8. Коли головне скидання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  9. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.
  10. Встановіть телефон як новий пристрій і перевірте наявність проблеми. Якщо обидві кнопки працюють, це означає, що або сталася помилка з операційною системою (і була видалена), або одна з ваших програм заважає роботі Android.

Оскільки ви не уявляєте, яка з цих двох причин є причиною, вам слід подумати про встановлення програм по черзі, щоб ви могли перевіряти наявність проблеми після кожного встановлення. Немає прямого способу дізнатись, який із ваших додатків є причиною, тому вам доведеться витратити час і сили на це завдання.

З іншого боку, якщо проблема повертається відразу після скидання до заводських налаштувань і навіть тоді, коли сторонні програми взагалі не встановлені, основна причина, швидше за все, усунена. Щоб отримати додаткову допомогу, зв’яжіться з компанією Samsung.

Проблема №3: ​​Що робити, якщо Galaxy S8 не підключається до ПК

Привіт. мій Samsung Galaxy S8 не підключатиметься до мого ПК Win7 Pro. Іноді він рідко підключається після 100 спроб. Я думаю, що це якось пов'язано з тим, що мій ПК має твердотільний накопичувач Samsung 500 гіг. Коли я підключаюся до ноутбука дружини (без твердотільного накопичувача), він підключається просто чудово. Тому я думаю, що це мій SSD. У мене встановлено останній USB-драйвер Samsung. Я надіслав записку Samsung із поясненням, але безрезультатно. Я також пішов у Verizon, але вони просто сказали, що не знають про ПК. Я також зробив оновлення з телефоном, але все ще NG. Напевно, я був би вдячний за вашу допомогу.

Рішення. Якщо ваш S8 без проблем підключається до іншого ПК, це означає, що проблема не в ньому. Спробуйте встановити Samsung Smart Switch на свій ПК, щоб оновити драйвери для пристроїв Samsung. Перш ніж встановлювати Smart Switch, обов’язково видаліть із комп’ютера всі програми, пов’язані з Samsung. Також корисно оновити ОС Windows перед тим, як це зробити. Якщо ваш S8 все ще не може підключитися до нього після виконання всіх цих дій, врятуйте себе від клопоту і не використовуйте цей ПК взагалі. У такому випуску багато рухомих частин, і обговорення всіх можливих причин вашої проблеми виходить за рамки нашої підтримки. Спробуйте пошукати інші сайти, які спеціалізуються на усуненні несправностей ПК.

Проблема No4: Помилка Galaxy S8 Reg90 під час використання дзвінків через Wi-Fi

У мене є Samsung Galaxy S8 від Metro PCS, однак я більше не маю послуги з ними, і я користувався Wi-Fi телефоном протягом року до вчора, 22 вересня. Я був у середині дзвінка, і він щойно закінчився, і тепер, коли я намагаюся увімкнути виклик через Wi-Fi, він говорить про помилку reg90. Я спробував очистити кеш програми SIM-карти і спробував очистити кеш телефону, утримуючи кнопку додому та метод збільшення гучності, я втрачаю. чи є спосіб повернути дзвінок через Wi-Fi? У мене найдивніше відчуття, що вони відключають мою здатність телефонів здійснювати дзвінки через Wi-Fi, і я волів би не скидати телефон до заводських налаштувань. Я навіть спробував змінити сим-карти. будь ласка, допоможіть, інформації про помилку reg90 майже немає.

Рішення: Помилка виклику Wi-Fi reg90 - це помилка, пов’язана з обліковим записом, тому на вашому пристрої немає жодного кроку з усунення несправностей, щоб виправити це. Найімовірніша причина помилки може бути пов’язана з вашим обліковим записом (номером телефону), тому ми радимо вам з’ясувати причину у співпраці зі своїм оператором мережі. Ми не працюємо на жодного перевізника в США, тому ми можемо лише припускати помилку reg90. Швидкий пошук у Google щодо згаданої помилки дає посилання з веб-сайту T-Mobile. Якщо ви абонент T-Mo, помилка може запропонувати вам встановити адресу e911.