Galaxy S8 не може передавати файли на комп’ютер з Windows (з Windows Explorer не відповідає на помилку)

Багато користувачів Android часто стикаються з проблемою при переміщенні файлів на свій комп'ютер. У сьогоднішньому епізоді з усунення несправностей # GalaxyS8 ми відповімо на один конкретний випадок. Ми також висвітлюємо 2 інші питання щодо S8, тому, сподіваємось, ця публікація вам стане в нагоді.

Проблема №1: Galaxy S8 не може передавати файли на комп’ютер з ОС Windows, постійно відображається повідомлення про помилку “Провідник вікон не відповідає”

З моменту оновлення Oreo мені не вдалося перенести файли з мого Samsung Galaxy S8 на свій ПК - Windows 7. Я перезапустив телефон і ПК. Я зайшов у налаштування свого телефону в розділі «З’єднання» та ввімкнув видимість телефону, але щоразу, коли я намагаюся перенести файли, я все одно отримую повідомлення «Провідник вікон не відповідає» або повідомлення про те, що пристрій не працює. Я перейшов до керування дисками на ПК, і мого телефону немає в списку. Будь ласка, допоможіть. Дякую. - Анна

Рішення: Привіт Анна. Найімовірнішою причиною вашої проблеми має бути комп’ютерна сторона, оскільки помилка “Провідник вікон не відповідає” є помилкою Windows. Щоб вирішити проблему, дотримуйтесь наведених нижче пропозицій.

Встановіть оновлення Windows

Ми розуміємо, що у вас тут є старий комп’ютер, тож його програмне забезпечення може більше не оновлюватися. Однак все-таки важливо перевірити, чи можете ви мати оновлене програмне забезпечення для мінімізації помилок, а також проблем несумісності. Якщо можливо, спробуйте використати ПК із новішою операційною системою, такою як Windows 8 або Windows 10, і подивіться, як працює передача файлів.

Використовуйте Smart Switch

Samsung знає, що мільйони власників Galaxy також використовуватимуть платформи Windows, тому їх офіційна програма передачі призначена для роботи з машинами Windows. Якщо ви ще не чули про це, Samsung Smart Switch - це офіційний додаток, за допомогою якого можна переміщати файли на пристрій Galaxy та з нього. Smart Switch працює в Windows і Mac, і він простий у використанні. Ця програма вже попередньо встановлена ​​у вашому Galaxy S8, тому немає необхідності встановлювати її звідкись.

Щоб використовувати Smart Switch, спочатку потрібно встановити його на свій комп’ютер. Ось як:

  1. Відкрийте інтернет-браузер на своєму комп’ютері та перейдіть на сторінку встановлення програми Smart Switch.
  2. Клацніть на відповідне посилання для завантаження.
    1. Для ПК
    2. Для Mac
  3. Натисніть, щоб запустити завантажений файл .exe ( .dmg на Mac).
  4. Підтвердьте, що ви приймаєте умови ліцензійної угоди, натиснувши два прапорці.
  5. Натисніть Далі .
  6. Завершіть процес встановлення, натиснувши кнопку Готово . Після цього нещодавно встановлена ​​програма Smart Switch запуститься автоматично.

Тепер, коли ви встановили Smart Switch на свій комп’ютер, відкрийте програму. Підключіть свій Galaxy S8 до комп’ютера за допомогою USB-кабелю, а потім переконайтеся, що на опціях USB вашого телефону вибрано параметр Передача файлів (щоб побачити це, натисніть панель стану вниз) Якщо на вашому комп’ютері все ще відображається повідомлення про помилку “Провідник вікон не відповідає”, з цією машиною є проблема. Спробуйте оновити операційну систему до Windows 8 або Windows 10 і подивіться, як вона працює.

Якщо ви не можете оновити операційну систему Windows, але Smart Switch все ще працює, ви можете створити разом із нею копію програмного забезпечення вашого S8, також відомого як зображення. Потім ви можете просто переглядати збережені файли, щоб шукати ті, які ви збираєтеся перемістити. Ось як це зробити:

  1. Відкрийте програму Smart Switch на ПК або Mac.
  2. Підключіть пристрій Android до комп’ютера за допомогою кабелю USB.
  3. Переконайтеся, що телефон розблоковано.
  4. У додатку Smart Switch натисніть БІЛЬШЕ вгорі праворуч.
  5. Клацніть Налаштування.
  6. Перейдіть на вкладку Резервне копіювання елементів. На цій вкладці ви зможете налаштувати, які елементи копіювати та зберігати як резервні копії. Усі елементи вибираються за замовчуванням, якщо ви хочете прискорити процес копіювання, можливо, ви хочете вибрати лише важливі поля.
  7. Вибравши елементи для включення у резервну копію, натисніть OK. В іншому випадку просто натисніть Скасувати.
  8. Клацніть Резервне копіювання.
  9. Торкніться Дозволити на телефоні, якщо Smart Switch запитує дозволу.
  10. Після завершення резервного копіювання ви отримуєте розподіл усіх даних, для яких було створено резервну копію. Натисніть OK, щоб закінчити.

Щоб знайти файли резервних копій, зверніться до пунктів нижче:

  • Windows 10: C: \ Documents \ Samsung \ Smart Switch \ Backup \
  • Windows XP: C: \ Documents and Settings \ [ім'я користувача] \ Application Data \ Apple Computer \ MobileSync \ Backup \
  • Windows Vista та Windows 7: C: \ Users \ [ім'я користувача] \ AppData \ Roaming \ Apple Computer \ MobileSync \ Backup \

Проблема №2: Датчики Galaxy S8 замерзають або перестають працювати після оновлення Android

Питання про «заморожування датчиків» дійсно широко поширене. Я бачив, як кілька користувачів s8 також повідомляють про ту ж проблему. Проблеми з датчиком почали виникати у мене після щомісячного оновлення безпеки (квітневе оновлення, яке також є першим оновленням, яке я отримав після отримання Oreo). Я зробив майже всі можливі методи, включаючи прошивку. Мабуть, перехід в іншу країну може спрацювати, але я ще не пробував. Якщо ви перейдете через додаток Samsung Members, ви зможете побачити, як там багато людей говорять про цю проблему (як користувачі S8, так і Note 8). Користувач іншого форуму зазначив, що Samsung надсилала повідомлення про цю проблему своїм сервісним центрам, але я не впевнений, що це правда. Я помітив, що досить багато користувачів приходять з азіатського ринку (Сінгапур, Індія, ОАЕ тощо). Samsung ще не розглядала це питання публічно.Я просто сподіваюся, що хтось може повідомити їх про цю проблему, щоб виправити це за допомогою виправлення програмного забезпечення. - Лукас

Рішення:Привіт, Лукасе. Ми ненавидімо це говорити, але вважаємо, що ти маєш рацію. За останні кілька тижнів зростає кількість користувачів S8 та Note8, які повідомляють про проблеми з датчиками, тому це може бути збоєм у кодуванні Android. Ми ще не зв’язувались із Samsung щодо цієї проблеми, але про них ще не чули (вони зазвичай не коментують подібні проблеми). Ми не сподіваємось на відповідь від них, хоча вони не дають прямих відповідей навіть на очевидні проблеми з мікропрограмою в минулому. Оскільки ця проблема вже була опублікована на ряді основних форумів в Інтернеті, ми сподіваємось, що Google, Samsung або зацікавлені оператори вже можуть працювати над виправленням. Якщо у вас така сама проблема, найкраще, що ви можете зробити, це тримати пристрій відкритим, щоб отримувати будь-які нові оновлення системи, які вони можуть випустити найближчим часом. Це єдине виправлення, яке ми очікуємо для цієї проблеми.

Пов’язане читання: Що робити, якщо датчики Galaxy Note8 (сканер діафрагми, автоматичне обертання, GPS тощо) перестали працювати після оновлення Oreo

Проблема №3: ​​Galaxy S8 не робить звукові сповіщення та не відображає сповіщення на заблокованому екрані, коли надходить пошта Yahoo

Раніше я отримував звукове сповіщення на своєму Samsung Galaxy S8, коли отримував нове повідомлення електронною поштою в обліковому записі Yahoo, коли телефон був закритий і на заблокованому екрані. Тепер після оновлення я більше не отримую звукового сповіщення, якщо не відкрию телефон і не розблокую його. Тому мені доводиться постійно перевіряти телефон, чи не надходили електронні листи. Я дозволив сповіщення в налаштуваннях телефону, а також у налаштуваннях пошти Yahoo .. не знаю, чому це більше не працюватиме на екрані блокування. Plz допомога. Дякую. - Томе

Рішення: Привіт Томе. Переконайтеся, що ви правильно встановили сповіщення для своєї програми Yahoo. Щоб ще раз перевірити, будь ласка, виконайте такі дії:

  1. Відкрийте програму Налаштування.
  2. Торкніться Програми.
  3. Знайдіть додаток Yahoo і торкніться його.
  4. Торкніться Сповіщення.
  5. Увімкніть сповіщення, перемістивши повзунок праворуч.
  6. Увімкніть значки піктограм програми та дозвольте звук .
  7. Натисніть На заблокованому екрані .
  8. Виберіть Показати вміст .
  9. Перезапустіть телефон і перевірте наявність проблеми.

Витріть розділ кешу

Якщо сповіщення все ще не відображаються на заблокованому екрані, не забудьте очистити розділ кешу. Це видалить поточний системний кеш і замінить його новим.

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Bixby, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли з’явиться зелений логотип Android, відпустіть усі клавіші («Встановлення оновлення системи» відображатиметься приблизно 30 - 60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  4. Натисніть клавішу зменшення гучності кілька разів, щоб виділити 'wipe cache partition'.
  5. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
  6. Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено `` так '', і натисніть кнопку живлення.
  7. Коли розділ кешування стирання завершено, виділяється “Перезавантажити систему зараз”.
  8. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Повернути конфігурації програми за замовчуванням

Після оновлення може бути неправильно налаштовано одну або кілька програм Android за замовчуванням. Щоб переконатись, що всі необхідні програми повернулись до свого передбачуваного стану, радимо скинути налаштування програми. Ось як:

  1. Відкрийте програму Налаштування.
  2. Торкніться Програми.
  3. Натисніть Додаткові налаштування у верхньому правому куті (піктограма з трьома крапками).
  4. Виберіть Скинути налаштування програми.
  5. Перезапустіть Note8 і перевірте проблему.

Очистити дані програми BadgeProvider

Деякі користувачі раніше могли виправляти проблеми зі сповіщеннями деяких своїх додатків, вирішуючи проблеми з додатком BadgeProvider. Це одна з програм для Android, яка управляє вхідними сповіщеннями. Спробуйте повернути його до заводського стану і подивитися, що станеться.

Щоб очистити дані ігрової програми:

  1. Відкрийте програму Налаштування.
  2. Торкніться Програми.
  3. Натисніть Додаткові налаштування у верхньому правому куті (піктограма з трьома крапками).
  4. Виберіть Показати системні програми.
  5. Знайдіть і торкніться свого додатка.
  6. Торкніться Зберігання.
  7. Натисніть кнопку Очистити дані.
  8. Перезапустіть S8 і перевірте наявність проблеми.

Заводські налаштування

Часто це крайній захід. Якщо наведені вище пропозиції не допоможуть, витріть пристрій, виконавши скидання до заводських налаштувань. Ось як:

  1. Створіть резервну копію даних.
  2. Вимкніть пристрій.
  3. Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Bixby, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  4. Коли з’явиться зелений логотип Android, відпустіть усі клавіші («Встановлення оновлення системи» відображатиметься приблизно 30 - 60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  5. Кілька разів натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити 'wipe data / factory reset'.
  6. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
  7. Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено "Так - видалити всі користувацькі дані".
  8. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати та розпочати основне скидання.
  9. Коли головне скидання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  10. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.