Як виправити Samsung Galaxy S5, який не надсилає, не отримує SMS та MMS

У вас є Galaxy S5 і у вас виникають проблеми з надсиланням або отриманням SMS або MMS? Вам пощастило, оскільки ми обговоримо ці типи питань у нашому останньому посібнику з усунення несправностей для цієї конкретної моделі. Якщо ви надіслали нам електронне повідомлення щодо цього занепокоєння, то, швидше за все, ми відповімо на ваше запитання у цій частині серії, оскільки ми вибрали чотири запитання наших читачів щодо цього типу випуску.

Samsung Galaxy S5

Якщо ви хочете переглянути попередні частини цієї серії, перевірте це посилання.

Як виправити Samsung Galaxy S5, який не надсилає, не отримує SMS та MMS

S5 Помилка "Повідомлення не надіслано, перегляд повідомлення"

Проблема : Привіт, натрапив на ваш сайт, коли намагався вирішити проблему на моєму телефоні. Був Samsung Galaxy s5 зараз вже близько року і мав цю проблему пару разів, але він автоматично сортувався, але це може зайняти до декількох днів, і я хотів би, щоб це сортувалось остаточно. Сьогодні я надсилав повідомлення зі свого телефону як зазвичай, а також отримував відповіді як зазвичай, тоді раптом кожного разу, коли я намагався надіслати повідомлення, в ньому написано: "Повідомлення не надіслано, переглянути повідомлення", тому я повертаюся до повідомлення на надішліть і натисніть повторно, і те саме повідомлення з’явиться знову. Будь-яка допомога була б чудовою.

Вирішення : Спробуйте спершу перезавантажити телефон, а потім перевірте, чи не з’являється повідомлення про помилку. Ця процедура оновлює ваш телефон та скидає з’єднання з мережею. Якщо проблема викликана програмою обміну повідомленнями або підключенням телефону до мережі, перезавантаження, швидше за все, вирішить цю проблему.

Якщо перезавантаження не вдається вирішити проблему, перевірте, чи ваш телефон не сигналізує про ваш телефон. Якщо у вас немає сигналу, ви не зможете надсилати текстові повідомлення. Ви також повинні перевірити, чи є у вашому обліковому записі активна підписка на текстові повідомлення.

Ви також повинні перевірити, чи ця проблема пов’язана з додатком, використовуючи інший додаток для надсилання повідомлення. Якщо ви використовуєте програму обміну повідомленнями на своєму телефоні, спробуйте Hangouts.

Якщо проблема пов’язана з додатком, перейдіть до очищення кеш-пам’яті та даних програми обміну повідомленнями.

  • На будь-якому головному екрані торкніться Програми
  • Торкніться Налаштування
  • Прокрутіть до розділу «ЗАСТОСУВАННЯ», а потім натисніть Менеджер програм
  • Проведіть пальцем до екрана Усі
  • Торкніться потрібної програми
  • Торкніться Очистити дані, а потім натисніть OK
  • Торкніться Очистити кеш

S5 Затримка надсилання текстових повідомлень

Проблема :Привіт, у мене є галактика s5, і я маю її більше року. Нещодавно я зробив оновлення програмного забезпечення, і з тих пір у мене виникають проблеми. Такі проблеми, як мені потрібно оновити звичайні програми, і вони виконають 97% і просто зупиняться, вихідні повідомлення надсилаються вічно, і я можу навіть отримати відповідь, перш ніж це покаже, що моє повідомлення навіть відправлене. Я також часто помічаю, що надходження повідомлень затримується, у повідомленні буде вказано, коли вони мені його надіслали, але воно з’являється лише через пару годин. У мене залишилося майже 4 концерти місця, спробував очистити кеш. Я навіть вимкнувся, зробив щось кеш-пам’ять і перезавантажився. Спробував вимкнути і вийняти акумулятор і вимкнути Сім, і нічого не допомагає. Мій телефон повільно реагує. Якщо я проведу пальцем, щоб відкрити, це може зайняти пару разів, і навіть набравши повідомлення тощо, це може замерзнути на секунду, а потім відновити.Я завантажив антивірусний сканер і навіть бустер, який допомагає зупинити роботу додатків у фоновому режимі, якщо я ними не користуюся. Будь-які ідеї ???

Рішення : Якщо ви вже очистили кеш програми та видалили розділ кешу телефону без результатів, наступним кроком є ​​скидання до заводських налаштувань. Не забудьте створити резервну копію даних телефону, перш ніж продовжувати.

  • Turn OFF пристрій.
  • Одночасно натисніть і утримуйте такі три кнопки: клавіша збільшення гучності, клавіша головного екрана, клавіша живлення.
  • Коли телефон завібрує, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте натискати та утримувати клавішу збільшення гучності та клавішу Home .
  • Коли з’явиться екран Android System Recovery, відпустіть клавіші збільшення гучності та клавіші Home .
  • Натисніть клавішу зменшення гучності кілька разів, щоб виділити 'wipe data / factory reset'.
  • Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
  • Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено "Так - видалити всі користувацькі дані" .
  • Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати та розпочати основне скидання.
  • Після завершення головного скидання виділяється "Перезавантажити систему зараз" .
  • Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

S5 автоматично перетворює SMS в MMS

Проблема : Привіт, я цілий день шукав в Інтернеті і, здається, не можу знайти відповіді на свої дві проблеми ...
  1. Тільки сьогодні мій телефон почав автоматично переходити з sms на mms, коли я відкриваю певні контакти для текстових повідомлень ... але не для інших. Не вводячи щось, воно видає повідомлення "перетворення в mms". Як я можу це виправити?
  2. Протягом останніх 2 тижнів музичні та відеоплеєри випадково робили паузу в середині пісні / відео. Я вимкнув усі функції жестів рукою та автоматичне вимкнення звуку на телефоні. Досить прикро, коли доводиться продовжувати натискати гру кожні кілька хвилин. Слід зазначити, що мій телефон - це S5. Дякую!
Вирішення : Для першої проблеми слід встановити параметр режиму створення MMS на Free from Restricted. Якщо припустити, що ви використовуєте програму обміну повідомленнями, просто відкрийте програму, а потім перейдіть до налаштувань і встановіть для режиму створення безкоштовний. Це дозволяє телефону надсилати SMS, що містить більше 160 символів. Для другої проблеми спробуйте стерти розділ кешу телефону, оскільки ця проблема може бути спричинена пошкодженими тимчасовими даними.
  • Вимкніть пристрій.
  • Одночасно натисніть і утримуйте такі три кнопки: клавіша збільшення гучності, клавіша головного екрана, клавіша живлення
  • Коли телефон завібрує, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте натискати та утримувати клавішу збільшення гучності та клавішу Home .
  • Коли з’явиться екран Android System Recovery, відпустіть клавіші збільшення гучності та клавіші Home .
  • Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити "стерти розділ кешу".
  • Натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  • Коли розділ кешування стирання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз" .
  • Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

S5 Не вдається надіслати текстове повідомлення із вкладеним фото

Проблема : Дружина має Samsung Galaxy S5 (AT&T), Android версії 5.0. (У мене також є точний телефон). Використання програми Stock Messages (версія 1.0.0). Не вдається надіслати текстове повідомлення із вкладеною фотографією. Як із збереженого зображення, так і з фотографії в програмі обміну повідомленнями. Я порівняв усі налаштування зі своїм телефоном, наскільки я можу сказати, що ми відповідаємо. До 5.0 не було проблем. Без успіху передали його в магазин AT&T та кіоск Samsung у Best Buy. Я очистив кеш-пам’ять телефонів, перезавантажився тощо. Я не очистив кеш-пам’ять або дані в додатку, оскільки мене турбує, я видалю щось важливе. Є ідеї?

Рішення : Якщо припустити, що ваші мобільні дані ввімкнено, і у вас є передплата даних, проблема може бути в неправильно налаштованому налаштуванні APN. Оскільки ваш оператор AT&T, спробуйте перевірити налаштування AP&T APN вашого телефону та порівняти його з тим, який використовує ваш оператор. Внесіть необхідні зміни, якщо у телефоні відображається інша настройка.

  • Перейдіть до меню Налаштування .
  • Знайдіть і виберіть Бездротові мережі та Інші мережі .
  • Виберіть Мобільні мережі.
  • Виберіть Імена точок доступу .