У цій публікації буде розглянуто кілька проблем, пов’язаних із заряджанням Samsung Galaxy S5. Ці проблеми також можуть трапитися з вами, або, можливо, оскільки ви знайшли цю публікацію, у вас можуть виникнути ті самі проблеми з телефоном. Що ж, читайте далі, щоб ви могли навчитися усувати такі проблеми.
Лише огляд, перше питання, яке я збираюся вирішити, є дуже поширеним. За словами власника, телефон заряджається (або не заряджається) періодично, і вона повинна тримати або обмотувати кабель навколо телефону, щоб він зарядився.
Друге питання, яке я цитував тут, насправді не є загальним, але це може трапитися і з вами, особливо, що воно не є ексклюзивним для Galaxy S5. Це пов’язано із здатністю пристроїв Galaxy “ділити енергію”. Наш читач сказав, що з’являється сповіщення Power Sharing, яке з’являється, і телефон не заряджається.
Перш ніж ми глибше розберемося в цих проблемах, якщо у вас є інші проблеми з телефоном, відвідайте нашу сторінку усунення несправностей Samsung Galaxy S5, оскільки вона містить сотні проблем, про які ми вже розглядали раніше. Існує великий шанс, що ваша проблема є однією з питань, на які ми вже відповідали раніше. Спробуйте знайти проблеми, пов’язані або такі ж, як ваші, і спробуйте вирішити. Якщо вони не працювали для вас, то сміливо зв'яжіться з нами, заповнивши цю форму. Пам'ятайте, що чим більше інформації ви надаєте, тим точнішими є наші рішення.
Samsung Galaxy S5 не заряджається належним чином
Проблема : « Мій телефон раптово перестав належним чином заряджатися. Коли я підключаю його до будь-якої розетки або ПК, він не буде постійно заряджатися. Мені доводиться обмотувати шнур навколо телефону або тримати телефон під певним кутом, щоб він зарядився. Я намагаюся зрозуміти, чи це проблема батареї, чи щось не так із зарядним портом. Я трохи вийняв акумулятор, а потім повернув його. Це тимчасово виправляє, але потім знову робить те саме. що я можу зробити і що може бути неправильним? Дякую, Джесс .
Усунення несправностей : Насправді тут є дві можливості: або проблема в кабелі, або USB-порт, або утиліта. Щоб вам було легше визначити проблему, спробуйте використати інший USB-кабель для зарядки телефону та перевірте, чи проблема не зникає. Якщо ні, то вам слід придбати новий кабель.
Однак якщо проблема пов’язана з портом USB, спробуйте з’ясувати, чи він просто загублений, чи потребує втручання технічного персоналу. Спробуйте підключити кабель і трохи посмикувати його, щоб побачити, чи є якась п'єса, коли ви це робите, і якщо її немає, можливо, її доведеться перепаяти. В іншому випадку використання іншого або нового кабелю вирішить проблему.
БІЛЬШЕ ВИРІШЕНЬ: Як виправити проблеми із зарядкою Samsung Galaxy S5 [Посібники з усунення несправностей]
Повідомлення про розподіл енергії постійно з’являється
Проблема : « Раптом сьогодні вдень мій телефон перестав заряджатися. Сьогодні вранці вдома і в машині, коли я поїхав, заряджалася нормально. Тепер це дало мені повідомлення про розподіл енергії в машині, не буде заряджати ні там, ні в будинку. Це не може бути раптовий сплеск поганих батарей. Мені ставлять галочку. Пошук роботи, і мені вкрай потрібен телефон для роботи! "
Усунення несправностей . Перш за все, на користь наших читачів, які не знають, про що йдеться в цьому повідомленні, фактичним повідомленням є наступне: « Спільне використання: Ви повинні завантажити додаток, щоб контролювати обсяг спільної енергії. Якщо ви підключите свій пристрій до іншого пристрою за допомогою кабелю Samsung Power Sharing Cable EP-SG900 без програми, весь заряд акумулятора буде перенесено на інший пристрій. Підключіться до програми Samsung і завантажте програму. "
Річ у тім, що ця проблема може статися незалежно від того, встановлено програму Power Sharing чи ні. Перше, що вам потрібно зробити, це завантажити телефон у безпечному режимі, щоб перевірити, чи не з’явиться повідомлення.
- Вимкніть пристрій.
- Натисніть і утримуйте клавішу живлення.
- Коли на екрані з'явиться 'Samsung Galaxy S5', відпустіть клавішу живлення.
- Відразу після відпускання клавіші живлення натисніть і утримуйте клавішу зменшення гучності.
- Продовжуйте утримувати клавішу зменшення гучності, доки пристрій не завершить перезапуск.
- У нижньому лівому куті екрана відображатиметься безпечний режим.
- Відпустіть клавішу зменшення гучності, коли з’явиться безпечний режим.
Якщо сповіщення не з’явилося, коли ви завантажили телефон у безпечному режимі, і трапляється, що ви встановили програму, просто видаліть її, і після цього телефон повинен бути в порядку. В іншому випадку вам потрібно виконати апаратне скидання, оскільки існує конфлікт із прошивкою.
- Вимкніть пристрій.
- Одночасно натисніть і утримуйте такі три кнопки: клавішу збільшення гучності, клавішу головного екрана та клавішу живлення.
- Коли телефон завібрує, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте натискати та утримувати клавішу збільшення гучності та клавішу Home.
- Коли з’явиться екран Android System Recovery, відпустіть клавіші збільшення гучності та клавіші Home.
- Натисніть клавішу зменшення гучності кілька разів, щоб виділити 'wipe data / factory reset'.
- Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
- Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено "Так - видалити всі користувацькі дані".
- Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати та розпочати основне скидання.
- Коли головне скидання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
- Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.
Дякуємо за читання.
Зв’яжіться з нами
Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Ми підтримуємо всі доступні пристрої Android, і ми серйозно ставимося до того, що робимо. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк на нашій сторінці у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.