Як виправити Samsung Galaxy S5, який не заряджається належним чином, з’являється повідомлення про спільне використання Power Sharing

У цій публікації буде розглянуто кілька проблем, пов’язаних із заряджанням Samsung Galaxy S5. Ці проблеми також можуть трапитися з вами, або, можливо, оскільки ви знайшли цю публікацію, у вас можуть виникнути ті самі проблеми з телефоном. Що ж, читайте далі, щоб ви могли навчитися усувати такі проблеми.

Повідомлення про спільне використання живлення Galaxy-S5

Лише огляд, перше питання, яке я збираюся вирішити, є дуже поширеним. За словами власника, телефон заряджається (або не заряджається) періодично, і вона повинна тримати або обмотувати кабель навколо телефону, щоб він зарядився.

Друге питання, яке я цитував тут, насправді не є загальним, але це може трапитися і з вами, особливо, що воно не є ексклюзивним для Galaxy S5. Це пов’язано із здатністю пристроїв Galaxy “ділити енергію”. Наш читач сказав, що з’являється сповіщення Power Sharing, яке з’являється, і телефон не заряджається.

Перш ніж ми глибше розберемося в цих проблемах, якщо у вас є інші проблеми з телефоном, відвідайте нашу сторінку усунення несправностей Samsung Galaxy S5, оскільки вона містить сотні проблем, про які ми вже розглядали раніше. Існує великий шанс, що ваша проблема є однією з питань, на які ми вже відповідали раніше. Спробуйте знайти проблеми, пов’язані або такі ж, як ваші, і спробуйте вирішити. Якщо вони не працювали для вас, то сміливо зв'яжіться з нами, заповнивши цю форму. Пам'ятайте, що чим більше інформації ви надаєте, тим точнішими є наші рішення.

Samsung Galaxy S5 не заряджається належним чином

Проблема : « Мій телефон раптово перестав належним чином заряджатися. Коли я підключаю його до будь-якої розетки або ПК, він не буде постійно заряджатися. Мені доводиться обмотувати шнур навколо телефону або тримати телефон під певним кутом, щоб він зарядився. Я намагаюся зрозуміти, чи це проблема батареї, чи щось не так із зарядним портом. Я трохи вийняв акумулятор, а потім повернув його. Це тимчасово виправляє, але потім знову робить те саме. що я можу зробити і що може бути неправильним? Дякую, Джесс .

Усунення несправностей : Насправді тут є дві можливості: або проблема в кабелі, або USB-порт, або утиліта. Щоб вам було легше визначити проблему, спробуйте використати інший USB-кабель для зарядки телефону та перевірте, чи проблема не зникає. Якщо ні, то вам слід придбати новий кабель.

Однак якщо проблема пов’язана з портом USB, спробуйте з’ясувати, чи він просто загублений, чи потребує втручання технічного персоналу. Спробуйте підключити кабель і трохи посмикувати його, щоб побачити, чи є якась п'єса, коли ви це робите, і якщо її немає, можливо, її доведеться перепаяти. В іншому випадку використання іншого або нового кабелю вирішить проблему.

БІЛЬШЕ ВИРІШЕНЬ: Як виправити проблеми із зарядкою Samsung Galaxy S5 [Посібники з усунення несправностей]

Повідомлення про розподіл енергії постійно з’являється

Проблема : « Раптом сьогодні вдень мій телефон перестав заряджатися. Сьогодні вранці вдома і в машині, коли я поїхав, заряджалася нормально. Тепер це дало мені повідомлення про розподіл енергії в машині, не буде заряджати ні там, ні в будинку. Це не може бути раптовий сплеск поганих батарей. Мені ставлять галочку. Пошук роботи, і мені вкрай потрібен телефон для роботи! "

Усунення несправностей . Перш за все, на користь наших читачів, які не знають, про що йдеться в цьому повідомленні, фактичним повідомленням є наступне: « Спільне використання: Ви повинні завантажити додаток, щоб контролювати обсяг спільної енергії. Якщо ви підключите свій пристрій до іншого пристрою за допомогою кабелю Samsung Power Sharing Cable EP-SG900 без програми, весь заряд акумулятора буде перенесено на інший пристрій. Підключіться до програми Samsung і завантажте програму. "

Річ у тім, що ця проблема може статися незалежно від того, встановлено програму Power Sharing чи ні. Перше, що вам потрібно зробити, це завантажити телефон у безпечному режимі, щоб перевірити, чи не з’явиться повідомлення.

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли на екрані з'явиться 'Samsung Galaxy S5', відпустіть клавішу живлення.
  4. Відразу після відпускання клавіші живлення натисніть і утримуйте клавішу зменшення гучності.
  5. Продовжуйте утримувати клавішу зменшення гучності, доки пристрій не завершить перезапуск.
  6. У нижньому лівому куті екрана відображатиметься безпечний режим.
  7. Відпустіть клавішу зменшення гучності, коли з’явиться безпечний режим.

Якщо сповіщення не з’явилося, коли ви завантажили телефон у безпечному режимі, і трапляється, що ви встановили програму, просто видаліть її, і після цього телефон повинен бути в порядку. В іншому випадку вам потрібно виконати апаратне скидання, оскільки існує конфлікт із прошивкою.

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Одночасно натисніть і утримуйте такі три кнопки: клавішу збільшення гучності, клавішу головного екрана та клавішу живлення.
  3. Коли телефон завібрує, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте натискати та утримувати клавішу збільшення гучності та клавішу Home.
  4. Коли з’явиться екран Android System Recovery, відпустіть клавіші збільшення гучності та клавіші Home.
  5. Натисніть клавішу зменшення гучності кілька разів, щоб виділити 'wipe data / factory reset'.
  6. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
  7. Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено "Так - видалити всі користувацькі дані".
  8. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати та розпочати основне скидання.
  9. Коли головне скидання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  10. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Дякуємо за читання.

Зв’яжіться з нами

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Ми підтримуємо всі доступні пристрої Android, і ми серйозно ставимося до того, що робимо. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк на нашій сторінці у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.