4 Проблеми з підключенням Wi-Fi / Інтернету до Samsung Galaxy S4

galaxy-s4-wifi-проблеми

Серед багатьох проблем та скарг, які ми отримуємо через адресу поштової пошти ([захищена електронною поштою]), є проблеми з підключенням, особливо WiFi, і Samsung Galaxy S4 є найпопулярнішим пристроєм у нашому списку. Цей пост, в основному, розгляне чотири найпоширеніші проблеми WiFi, які ми отримали від наших читачів цього тижня.

Ось електронні листи, які ми отримали від наших читачів із описом їхніх проблем:

“Я не знаю, як це сказати, але, здається, моє з’єднання з Інтернетом нестабільне. У мене є маршрутизатор вдома і налаштований Wi-Fi. Я вважаю, що ця проблема почалася кілька тижнів тому, і я був просто занадто зайнятий, щоб боляче про неї писати до сьогодні. Я знаю, що це нестабільно, тому що я можу переглядати в один момент, а потім не можу. Мій телефон, який є Galaxy S4, не поводиться так, коли я підключений до інших точок доступу WiFi (наприклад, Starbucks та офіс). Не знаю, що робити, тому мені потрібна ваша допомога, хлопці ". - Маріанна

Будь ласка, терпіть зі мною, бо я німий, що стосується технологій, але я володію смартфоном. Моя проблема полягає в моєму смартфоні Samsung Galaxy S4. Частіше він відключається від мого з’єднання Wi-Fi і автоматично підключається до мобільної мережі передачі даних без мого ініціювання. Як можна запобігти цьому. Мене це нервує щоразу, тому що мій зв’язок буде перерваний, і мені доведеться почекати кілька-кількох хвилин, щоб відновити зв’язок. Бувають навіть випадки, коли мені доводилося перезавантажувати телефон, щоб я міг переглядати Інтернет. Це дуже дратує ". - Джої

Гей, хлопці, як справи? Це насправді я вже вдруге надсилаю вам електронний лист. Перший був минулого року, і ви вирішили мою проблему настільки добре, що з моїм телефоном це не повторилося. Зовсім недавно я помітив, що бувають випадки, коли мій телефон не може або відмовляється підключатися до власної мережі Wi-Fi вдома. Спочатку це було спорадично; Тоді я можу підключитися наступного разу, коли не зможу. Але я пропускаю це, думаючи, що це просто якась технологічна помилка на моєму телефоні. Що ж, я думав так до вчора і сьогодні, коли вже не можу підключитися до Wi-Fi. Незалежно від того, як я це роблю, телефон просто не підключається до мого Wi-Fi. Будь ласка, допоможіть." - Шатер

Привіт, по-перше, я хочу, щоб ти знав, що мені подобається додаток drippler, і GalaxyS2.com - це один з моїх улюблених сайтів, особливо те, що ти своєчасно публікуєш історії. Оскільки ви пропонуєте своїм читачам безкоштовні поради, у мене є невелика проблема. Мій телефон, Galaxy S4, не має проблем із підключенням до власної мережі Wi-Fi. Однак я просто не можу переглядати веб-сторінки, навіть якщо я налагоджений. Може здатися іронічним, що я зв’язаний, але я насправді не такий. Будь-яка порада обов’язково буде вдячна. Дякую і продовжуйте хорошу роботу, хлопці ". - Марку

Як вирішити

Проблеми, згадані нашими читачами вище, дуже поширені, але вони не такі складні, як здаються. Якщо з’єднання Wi-Fi нестабільне, на телефоні з’явиться повідомлення про помилку, і коли пристрій автоматично від’єднується від поточного з’єднання для підключення до іншої мережі, ну, щось має поступитися. Інші дві проблеми можуть бути проблемами з самою мережею або пристрій, який передає сигнал. Щоб вирішити ці проблеми, ось що вам потрібно зробити:

  1. На головному екрані торкніться клавіші меню .
  2. Торкніться Налаштування.
  3. Прокрутіть і торкніться Wi-Fi .
  4. Довго натискайте мережу, до якої ви підключаєтеся.
  5. Натисніть Забути мережу .
  6. Ще раз торкніться клавіші меню .
  7. Виберіть Додатково.
  8. Переконайтеся, що для Passpoint встановлено значення Off, щоб телефон не підключався автоматично до точок доступу Wi-Fi, які потребують додаткової автентифікації через веб-браузер.
  9. Встановіть перемикач Auto Network у положення Off , знявши прапорець.

Якщо ваша проблема полягає в тому, що ви не можете підключитися до мережі Wi-Fi або можете, але не можете переглядати Інтернет, ось що ви можете зробити:

  1. Переконайтеся, що ваш маршрутизатор транслює в чіткому спектрі. Це означає, що в цій зоні є мінімальні перешкоди. Якщо у вас домашні телефони або мікрохвильові печі, спробуйте використовувати частоту 5 ГГц для чіткішого мовлення.
  2. Під час тестування сигналу маршрутизатора виконуйте тести якомога ближче до маршрутизатора, уникаючи стін або електроніки, які можуть порушити пряму видимість або перешкодити хорошому зв’язку між маршрутизатором і телефоном.
  3. Якщо ваш маршрутизатор знаходиться далеко від вашого телефону, спробуйте використовувати 2,5 ГГц замість 5 ГГц, оскільки він має більший діапазон, ніж останні.
  4. Якщо все інше не вдається, зверніться до виробника маршрутизатора або до технічної підтримки для отримання підтримки.

Один з наших читачів надіслав нам кілька порад, пов’язаних із зазначеними вище проблемами:

Кілька порад, які ви пропустили.

1. Чи є у вас спеціальний ПЗУ? Існують проблеми з Wi-Fi у деяких комбінаціях модему та користувацького ПЗУ. Прочитайте форуми xda-developer для вашого ПЗУ, щоб побачити, який модем рекомендується для вашого ПЗУ.

2. У налаштуваннях перейдіть до Wi-Fi, потім меню, а потім Додатково. Ви знайдете варіант для автоматичного переходу на мобільні дані, якщо з’єднання ненадійне (точне формулювання залежить від версії). Я вважаю, що це занадто агресивно, і трактує вас поза межами зони дії (як це можна робити вдома чи на роботі, коли ви їдете) як ненадійний зв’язок. У деяких випадках параметр автоматичного підключення до мережі може бути відключений. Вимкнення цього може допомогти.

3. Шукайте перешкоди. Мій Wi-Fi стає неприємним щоразу, коли працює мікрохвильова піч. Інші пристрої також можуть спричинити перешкоди - навіть Wi-Fi поблизу. Спробуйте такий інструмент, як Wifi Analyzer, щоб побачити, які мережі поблизу вас - ви побачите різні діапазони або канали в кожній мережі. Перевірте конфігурацію маршрутизатора, щоб побачити, як переключити його на відкритий канал.

Це може допомогти ".

- Граф Бора

Повідомте нам про свої проблеми з телефоном

Рішення, які ми надали тут, ґрунтуються на звітах та свідченнях власників, які зіткнулися з цими проблемами. Я також запитую своїх друзів-розробників XDA щодо деяких проблем. Тепер, якщо у вас є інші проблеми чи запитання зі своїм смартфоном, на які ви хочете отримати відповідь, не соромтеся надсилати нам електронне повідомлення на [email protected].

Ми не гарантуємо відповіді на всі електронні листи, оскільки ми отримуємо їх сотні щодня, але будьте впевнені, що ваші повідомлення електронної пошти я прочитаю. Але я закликаю вас надати якомога більше деталей, щоб я міг легко знайти посилання та порівняти ваші проблеми зі звітами інших власників. Якщо ваша проблема зустрічається так само часто, як і інші, вже можуть існувати рішення, і я, безсумнівно, вкажу вам на них. Знімки екрану часто допомагають, тому прикріпіть один, якщо можете.