Серед багатьох проблем та скарг, які ми отримуємо через адресу поштової пошти ([захищена електронною поштою]), є проблеми з підключенням, особливо WiFi, і Samsung Galaxy S4 є найпопулярнішим пристроєм у нашому списку. Цей пост, в основному, розгляне чотири найпоширеніші проблеми WiFi, які ми отримали від наших читачів цього тижня.
Ось електронні листи, які ми отримали від наших читачів із описом їхніх проблем:
“Я не знаю, як це сказати, але, здається, моє з’єднання з Інтернетом нестабільне. У мене є маршрутизатор вдома і налаштований Wi-Fi. Я вважаю, що ця проблема почалася кілька тижнів тому, і я був просто занадто зайнятий, щоб боляче про неї писати до сьогодні. Я знаю, що це нестабільно, тому що я можу переглядати в один момент, а потім не можу. Мій телефон, який є Galaxy S4, не поводиться так, коли я підключений до інших точок доступу WiFi (наприклад, Starbucks та офіс). Не знаю, що робити, тому мені потрібна ваша допомога, хлопці ". - Маріанна
“ Будь ласка, терпіть зі мною, бо я німий, що стосується технологій, але я володію смартфоном. Моя проблема полягає в моєму смартфоні Samsung Galaxy S4. Частіше він відключається від мого з’єднання Wi-Fi і автоматично підключається до мобільної мережі передачі даних без мого ініціювання. Як можна запобігти цьому. Мене це нервує щоразу, тому що мій зв’язок буде перерваний, і мені доведеться почекати кілька-кількох хвилин, щоб відновити зв’язок. Бувають навіть випадки, коли мені доводилося перезавантажувати телефон, щоб я міг переглядати Інтернет. Це дуже дратує ". - Джої
“ Гей, хлопці, як справи? Це насправді я вже вдруге надсилаю вам електронний лист. Перший був минулого року, і ви вирішили мою проблему настільки добре, що з моїм телефоном це не повторилося. Зовсім недавно я помітив, що бувають випадки, коли мій телефон не може або відмовляється підключатися до власної мережі Wi-Fi вдома. Спочатку це було спорадично; Тоді я можу підключитися наступного разу, коли не зможу. Але я пропускаю це, думаючи, що це просто якась технологічна помилка на моєму телефоні. Що ж, я думав так до вчора і сьогодні, коли вже не можу підключитися до Wi-Fi. Незалежно від того, як я це роблю, телефон просто не підключається до мого Wi-Fi. Будь ласка, допоможіть." - Шатер
“ Привіт, по-перше, я хочу, щоб ти знав, що мені подобається додаток drippler, і GalaxyS2.com - це один з моїх улюблених сайтів, особливо те, що ти своєчасно публікуєш історії. Оскільки ви пропонуєте своїм читачам безкоштовні поради, у мене є невелика проблема. Мій телефон, Galaxy S4, не має проблем із підключенням до власної мережі Wi-Fi. Однак я просто не можу переглядати веб-сторінки, навіть якщо я налагоджений. Може здатися іронічним, що я зв’язаний, але я насправді не такий. Будь-яка порада обов’язково буде вдячна. Дякую і продовжуйте хорошу роботу, хлопці ". - Марку
Як вирішити
Проблеми, згадані нашими читачами вище, дуже поширені, але вони не такі складні, як здаються. Якщо з’єднання Wi-Fi нестабільне, на телефоні з’явиться повідомлення про помилку, і коли пристрій автоматично від’єднується від поточного з’єднання для підключення до іншої мережі, ну, щось має поступитися. Інші дві проблеми можуть бути проблемами з самою мережею або пристрій, який передає сигнал. Щоб вирішити ці проблеми, ось що вам потрібно зробити:
- На головному екрані торкніться клавіші меню .
- Торкніться Налаштування.
- Прокрутіть і торкніться Wi-Fi .
- Довго натискайте мережу, до якої ви підключаєтеся.
- Натисніть Забути мережу .
- Ще раз торкніться клавіші меню .
- Виберіть Додатково.
- Переконайтеся, що для Passpoint встановлено значення Off, щоб телефон не підключався автоматично до точок доступу Wi-Fi, які потребують додаткової автентифікації через веб-браузер.
- Встановіть перемикач Auto Network у положення Off , знявши прапорець.
Якщо ваша проблема полягає в тому, що ви не можете підключитися до мережі Wi-Fi або можете, але не можете переглядати Інтернет, ось що ви можете зробити:
- Переконайтеся, що ваш маршрутизатор транслює в чіткому спектрі. Це означає, що в цій зоні є мінімальні перешкоди. Якщо у вас домашні телефони або мікрохвильові печі, спробуйте використовувати частоту 5 ГГц для чіткішого мовлення.
- Під час тестування сигналу маршрутизатора виконуйте тести якомога ближче до маршрутизатора, уникаючи стін або електроніки, які можуть порушити пряму видимість або перешкодити хорошому зв’язку між маршрутизатором і телефоном.
- Якщо ваш маршрутизатор знаходиться далеко від вашого телефону, спробуйте використовувати 2,5 ГГц замість 5 ГГц, оскільки він має більший діапазон, ніж останні.
- Якщо все інше не вдається, зверніться до виробника маршрутизатора або до технічної підтримки для отримання підтримки.
Один з наших читачів надіслав нам кілька порад, пов’язаних із зазначеними вище проблемами:
“ Кілька порад, які ви пропустили.
1. Чи є у вас спеціальний ПЗУ? Існують проблеми з Wi-Fi у деяких комбінаціях модему та користувацького ПЗУ. Прочитайте форуми xda-developer для вашого ПЗУ, щоб побачити, який модем рекомендується для вашого ПЗУ.
2. У налаштуваннях перейдіть до Wi-Fi, потім меню, а потім Додатково. Ви знайдете варіант для автоматичного переходу на мобільні дані, якщо з’єднання ненадійне (точне формулювання залежить від версії). Я вважаю, що це занадто агресивно, і трактує вас поза межами зони дії (як це можна робити вдома чи на роботі, коли ви їдете) як ненадійний зв’язок. У деяких випадках параметр автоматичного підключення до мережі може бути відключений. Вимкнення цього може допомогти.
3. Шукайте перешкоди. Мій Wi-Fi стає неприємним щоразу, коли працює мікрохвильова піч. Інші пристрої також можуть спричинити перешкоди - навіть Wi-Fi поблизу. Спробуйте такий інструмент, як Wifi Analyzer, щоб побачити, які мережі поблизу вас - ви побачите різні діапазони або канали в кожній мережі. Перевірте конфігурацію маршрутизатора, щоб побачити, як переключити його на відкритий канал.
Це може допомогти ".
- Граф Бора
Повідомте нам про свої проблеми з телефоном
Рішення, які ми надали тут, ґрунтуються на звітах та свідченнях власників, які зіткнулися з цими проблемами. Я також запитую своїх друзів-розробників XDA щодо деяких проблем. Тепер, якщо у вас є інші проблеми чи запитання зі своїм смартфоном, на які ви хочете отримати відповідь, не соромтеся надсилати нам електронне повідомлення на [email protected].
Ми не гарантуємо відповіді на всі електронні листи, оскільки ми отримуємо їх сотні щодня, але будьте впевнені, що ваші повідомлення електронної пошти я прочитаю. Але я закликаю вас надати якомога більше деталей, щоб я міг легко знайти посилання та порівняти ваші проблеми зі звітами інших власників. Якщо ваша проблема зустрічається так само часто, як і інші, вже можуть існувати рішення, і я, безсумнівно, вкажу вам на них. Знімки екрану часто допомагають, тому прикріпіть один, якщо можете.