Повідомлення Fitbit Versa затримуються або відсутні | Fitbit Versa синхронізується, але отримує не всі сповіщення

Якщо ваш Fitbit Versa має проблеми із сповіщеннями, це не обов'язково означає, що пристрій несправний або несправний. Насправді існує багато можливих факторів, які можуть спричинити неправильну поведінку повідомлень. Іноді сповіщення на Fitbit Versa можуть затримуватися або взагалі перестати надходити. У цій статті про усунення несправностей ми покажемо вам кроки, якими ви можете спробувати вирішити подібну проблему.

Перш ніж продовжити, ми хочемо нагадати вам, що якщо ви шукаєте рішення для власного випуску #Android або Fitbit, ви можете зв’язатися з нами, скориставшись посиланням внизу цієї сторінки. Описуючи свою проблему, будь ласка, будьте якомога детальніші, щоб ми могли легко визначити відповідне рішення. Якщо можете, будь ласка, включіть точні повідомлення про помилки, які ви отримуєте, щоб дати нам уявлення з чого почати. Якщо ви вже пробували деякі кроки з усунення несправностей, перш ніж писати нам електронною поштою, обов’язково згадайте їх, щоб ми могли пропустити їх у своїх відповідях.

Повідомлення Fitbit Versa затримуються або відсутні | Versa синхронізується, але отримує не всі сповіщення

Якщо сповіщення затримуються або відсутні, для виявлення причини потрібно виконати ряд кроків із усунення несправностей. Для цього дотримуйтесь наших пропозицій нижче.

Виправлення затримок сповіщень Fitbit Versa №1: Перевірте, чи правильно налаштовано сповіщення

Перший крок з усунення несправностей - це переконатися, що ви правильно налаштували сповіщення на своєму Fitbit Versa. Дізнайтеся, як це зробити, на цій сторінці:

Як налаштувати сповіщення на Fitbit Versa | отримувати повідомлення з телефону на Fitbit Versa

Виправлення затримок сповіщень Fitbit Versa №2: увімкніть сповіщення

Наступним кроком з усунення несправностей, який ви хочете зробити в цьому випадку, є переконатися, що налаштування сповіщення Fitbit Versa насправді увімкнені. Ви можете зробити це, перейшовши під екран швидких налаштувань.

Виправлення затримок сповіщень Fitbit Versa №3: наблизьте пристрої

Повідомлення передаються з вашого телефону на Fitbit Versa через Bluetooth. Це означає, що коли будь-який із пристроїв перевищує 30 футів від іншого, сповіщення не можуть пересилатися телефоном. Спробуйте розташувати два пристрої ближче 30 футів або поруч і перевірте, чи це вирішить проблему.

Виправлення сповіщень про затримку Fitbit Versa №4: Перевірте, чи розмова відкрита на телефоні

Ваш Fitbit Versa не отримуватиме повідомлень про повідомлення з телефону, якщо розмова відкрита на телефоні. Якщо ви не отримуєте жодних повідомлень SMS чи MMS, це може бути причиною. Не хвилюйтеся, якщо ви не відкриєте розмову у своєму телефоні, ваш Fitbit Versa повинен негайно отримати сповіщення. Якщо у вас інший телефон, спробуйте надіслати текст на телефон, пов’язаний із вашим пристроєм Fitbit, і переконайтеся самі.

Виправлення сповіщень про затримку Fitbit Versa №5: Підтвердження, режим «Не турбувати», «Тихий час» або режим водіння вимкнено

Залежно від вашого телефону переконайтеся, що режим «Не турбувати», «Тихий час» або режим водіння не ввімкнено. Ці функції не дозволять телефону надсилати сповіщення, тому просто вимкніть будь-яке з них, щоб вирішити проблему. 

Виправлення сповіщень про затримку Fitbit Versa №6: Перевірте, чи телефон підключений до Versa через Bluetooth

Якщо ви використовуєте кілька пристроїв Bluetooth, де не отримуєте сповіщень, можливо, один із пристроїв заважає телефону надсилати сповіщення або блокує отримання вашого Fitbit Versa. Наприклад, якщо у вас вдома увімкнені бездротові гарнітури, динаміки, клавіатура, миша чи будь-які інші пристрої Bluetooth, один із них може спричинити затримку сповіщень Fitbit Versa. Вимкніть усі пристрої Bluetooth, що знаходяться в радіусі дії, і знову підключіть телефон до Fitbit.

Виправлення сповіщень про затримку Fitbit Versa №7: Перевірте наявність сигналу Bluetooth

Інша можлива причина, чому Fitbit Versa може отримувати сповіщення із затримкою, - через перешкоди сигналу Bluetooth. Деякі пристрої Bluetooth можуть не працювати належним чином, зокрема ваш Fitbit Versa. Щоб зменшити можливість випадкового падіння сигналу Bluetooth, спробуйте зробити наступне:

  • Якщо у вас проблема з пристроєм Android, який у парі з вашим пристроєм Fitbit, переконайтеся, що увімкнено віджет увімкнення сповіщень . Ви можете знайти це в інших налаштуваннях сповіщень у додатку Fitbit.
  • Також переконайтесь, що функцію Завжди підключено увімкнено. Відкрийте програму Fitbit, виберіть свій пристрій і перейдіть до налаштувань, щоб знайти опцію Завжди підключений.
  • Переконайтеся, що програма Fitbit може працювати у фоновому режимі на вашому телефоні. Точні кроки для цього залежать від пристрою. Зверніться до керівництва вашого телефону або проведіть дослідження щодо того, як це зробити.

Виправлення сповіщень про затримку Fitbit Versa №8: Перевірте проблему з додатком

Якщо ви не отримуєте сповіщення лише від однієї конкретної програми, поки інші працюють, можливо, програма не може цього зробити. Для Fitbit Versa це параметри сповіщень, які ви повинні отримати:

  • Дзвінки
  • Тексти
  • календарні події протягом години
  • Електронні листи
  • та інші push-сповіщення від вибраних вами програм

Не всі програми можуть надсилати сповіщення, тому виконайте подальші перевірки в цьому випадку. 

Також можливо, що в додатку може бути помилка, яка спричиняє цю проблему. Спробуйте змусити вийти, щоб оновити його налаштування. 

Виправлення затримок сповіщень Fitbit Versa №9: Перезавантажте пристрій

Перезапуск вашого Fitbit Versa може вирішити цю проблему. Обов’язково зробіть це, якщо ви цього ще не спробували.

Існує два способи перезапустити Fitbit Versa. Дізнайтеся, як це робити, нижче.

Як перезапустити Fitbit Versa через Налаштування

Це найпростіший спосіб перезапустити ваш Fitbit Versa. Робіть це, якщо у вас виникають проблеми або ви хочете заощадити заряд акумулятора. 

  1. На своєму Fitbit Versa перейдіть на головний або головний екран. 
  2. Проводьте пальцем ліворуч на екрані, доки не з’явиться Налаштування.
  3. Торкніться Налаштування.
  4. Прокрутіть вниз і торкніться Про.
  5. Виберіть Вимкнення.
  6. Натисніть Так, щоб підтвердити вимкнення.

Якщо ви хочете знову увімкнути годинник, просто натисніть і утримуйте кнопку Назад (ліворуч) кілька хвилин.

Як перезапустити Fitbit Versa, використовуючи процедуру з 2 кнопками

Альтернативним способом перезавантаження вашого Fitbit Versa є натискання двох кнопок, замість того, щоб переходити під Налаштування. Це корисний спосіб перезапуску, якщо годинник став проблематичним або не реагує. Це не призведе до видалення ваших даних, тому ви зможете зробити це безпечно. Ось як це робиться:

  1. На своєму Fitbit Versa натисніть і утримуйте кнопку Назад і внизу праворуч кілька секунд. 
  2. Як тільки ви побачите екран логотипу Fitbit, відпустіть кнопки.
  3. Зачекайте кілька секунд, поки пристрій не завібрує. Це означає, що перезавантаження було успішним.

ПРИМІТКА. Versa має невеликий отвір (датчик альтиметра) на задній панелі пристрою. Не намагайтеся перезавантажити пристрій, вставляючи в цей отвір будь-які предмети, наприклад скріпки, оскільки ви можете пошкодити свою Versa.

Виправлення сповіщень Fitbit Versa із затримкою №10: Перевірте, чи активовано блокування пристрою

Інша можлива причина - якщо на годиннику Fitbit активовано блокування пристрою, і ви недавно не ввели свій PIN-код. Торкніться екрана годинника, щоб побачити, чи з’явиться запит на блокування пристрою. Якщо так, введіть свій PIN-код.

Виправлено затримку сповіщень Fitbit Versa №11: Підтвердьте, що телефон отримує сповіщення

Як уже згадувалося вище, телефон повинен спочатку отримувати сповіщення, перш ніж їх отримає ваш Fitbit Versa. Якщо ваш телефон не налаштований належним чином на отримання сповіщень, це може бути причиною того, що ваш Fitbit Versa може здаватися не в змозі отримувати сповіщення. Отже, спочатку перевірте телефон, чи з’являються нові сповіщення. Якщо проблема починається звідти, продовжуйте та вирішуйте проблеми з телефоном. 

Виправлення сповіщень про затримку Fitbit Versa №12: Примусово закрити додаток Fitbit

Якщо ваш Fitbit Versa все ще отримує сповіщення із затримкою або взагалі не отримує, наступне хороше, що ви можете зробити, - це примусово вийти з програми Fitbit. Точні кроки залежать від того, який телефон ви використовуєте. Зробіть пошук у Google, щоб побачити, як примусово закрити програму на вашому пристрої.

Виправлення сповіщень про затримку Fitbit Versa №13: оновіть сповіщення на Fitbit Versa

Ще одним кроком з усунення несправностей, який ви можете зробити в цьому випадку, є оновлення повідомлень на вашому Fitbit Versa. Ось як це робиться:

  1. На телефоні відкрийте додаток Fitbit.
  2. Торкніться вкладки "Сьогодні", а потім - свого профілю.
  3. Торкніться Сповіщення.
  4. Вимкніть усі сповіщення
  5. Перезапустіть телефон.
  6. Відкрийте додаток Fitbit і знову ввімкніть сповіщення.

Виконання наведених вище дій, як правило, ефективно для вирішення проблем із сповіщеннями після синхронізації пристрою.

Виправлення сповіщень про затримку Fitbit Versa №14: Скиньте налаштування вашого Fitbit Versa до заводських налаштувань

Якщо на даний момент проблема не зникла, ви хочете стерти свій пристрій Fitbit. 

Існує два способи відновити заводські налаштування Fitbit Versa. Найпростіший спосіб стерти годинник - це зробити перший варіант, тому радимо спробувати це спершу (апаратне скидання через Налаштування). 

Як відновити Fitbit Versa через налаштування

Якщо ваш Fitbit Versa не ввімкнеться, очищення пристрою через меню налаштувань має стати вашим основним варіантом. Не забувайте: скидання до заводських налаштувань поверне програмне забезпечення за замовчуванням. Це означає, що всі ваші програми та особисті дані будуть стерті, включаючи картки, які ви додали в Wallet.

Якщо ви хочете продати або подарувати пристрій, пропонуємо спочатку видалити Fitbit Versa зі свого облікового запису Fitbit і забути пристрій на телефоні. 

Щоб видалити Fitbit Versa зі свого облікового запису Fitbit:

  1. Зайдіть на www.fitbit.com і увійдіть.
  2. На інформаційній панелі натисніть пристрій, який ви хочете видалити.
  3. Прокрутіть униз сторінки.
  4. Клацніть Видалити цей Fitbit (Versa) зі свого облікового запису та натисніть OK.

Тепер, якщо ви хочете продовжити заводські налаштування, виконайте прості кроки нижче:

  1. На своєму Fitbit Versa проведіть пальцем ліворуч по екрану.
  2. Продовжуйте проводити вліво, поки не знайдете програму Налаштування.
  3. Торкніться Налаштування.
  4. Проведіть пальцем вниз і торкніться Про.
  5. Натисніть Скинути заводські налаштування.

Як апаратно скинути Fitbit Versa за допомогою апаратних кнопок

Якщо у вас трапляється проблема з вашим Fitbit Versa, і це не дозволяє вам перейти в меню налаштувань, не хвилюйтеся. Ви все одно зможете жорстко скинути налаштування Fitbit Versa за допомогою апаратних кнопок. Знову ж таки, ця процедура видалить пристрій і видалить ваші особисті дані. Не забудьте створити резервну копію даних, перш ніж виконувати наведені нижче дії. 

  1. На Versa утримуйте всі три кнопки близько дванадцяти секунд. Це запускає апаратне перезавантаження з двома кнопками приблизно через вісім секунд.
  2. Коли з'явиться логотип Fitbit, а потім зникне, відпустіть нижню праву кнопку, а потім продовжуйте утримувати ліву та верхню праву кнопки, поки не відчуєте сильну вібрацію. Це означає, що було розпочато скидання до заводських налаштувань.
  3. Цей процес може зайняти кілька секунд, і врешті-решт з’являється логотип Fitbit, а пристрій завантажується та відображається на сторінці Fitbit.com/setup.
  4. Якщо ви не можете вчасно відпустити нижню праву кнопку або іншим чином не дотримуєтесь процедури точно, логотип Fitbit швидко з’являється і завантажується без скидання до заводських налаштувань.

Якщо ви вважаєте цю публікацію корисною, будь ласка, допоможіть нам, поширивши цю інформацію своїм друзям. GalaxyS2 також має присутність у соціальних мережах, тому вам може знадобитися взаємодіяти з нашою спільнотою на наших сторінках у Facebook та Twitter.