Виправлення поширених проблем Samsung Galaxy S5 після оновлення Marshmallow

  • Дізнайтеся, як виправити проблему, пов’язану із службою налаштувань #Samsung # GalaxyS5, яка постійно аварійно завершує роботу після оновлення #Marshmallow.
  • Що робити, якщо кнопка Wi-Fi на вашому телефоні сірою після оновлення мікропрограми.
  • S5 більше не може підключатися до автомобільного Bluetooth після оновлення мікропрограми.
  • Пристрій став настільки повільним після оновлення ОС, і камера не робить нерухомих знімків. 

Проблеми оновлення Samsung-Galaxy-S5-зефір-оновлення

Це була хороша новина, коли Samsung вперше оголосила, що Galaxy S5 отримає поглинання оновлення Google Marshmallow. Насправді багато власників захоплювалися цим, але такий ажіотаж незабаром виявиться розчаруванням, оскільки оновлення принесло більше проблем, а не виправлення вже існуючих.

У цьому дописі я розгляну найпоширеніші проблеми, з якими стикалися власники Galaxy S5 незабаром після випуску оновлення Marshmallow. Продовжуйте читати, щоб дізнатись більше про ці проблеми та про те, як з ними боротися, якщо у майбутньому ви зіткнетеся з такою проблемою.

Якщо у вас є інші проблеми, відвідайте нашу сторінку з усунення несправностей S5, оскільки ми вже розглядали сотні питань раніше. Знайдіть подібні до ваших і скористайтеся запропонованими нами рішеннями. Якщо вони не працюють або якщо вам потрібна подальша допомога, ви завжди можете зв’язатися з нами, заповнивши цю анкету. Це безкоштовна послуга, але, будь ласка, надайте нам відповідну інформацію про проблему, щоб ми могли допомогти вам краще.

З : « Привіт, я не можу переглядати меню швидких налаштувань, проводячи пальцем вниз по верхній частині головного екрану після оновлення моєї ОС до Android Marshmallow. Я взявся за оновлення вчора ввечері і з того часу стикаюся з цією проблемою. Я також не можу вибрати певні параметри в Налаштуваннях, таких як Панель інструментів, тому що коли я це роблю, Налаштування аварійно завершуються, і я отримую спливаюче вікно, на жаль Налаштування зупинено. Будь ласка, допоможіть. Дякую. "

В : Мабуть, нова система могла спричинити це, але я думаю, що це лише деякі пошкоджені кеші системи. З цим, я хочу, щоб ви спробували стерти розділ кешу спочатку перед чим-небудь ще. Виконайте такі дії:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Одночасно натисніть і утримуйте такі три кнопки: клавіша збільшення гучності, клавіша головного екрана, клавіша живлення
  3. Коли телефон завібрує, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте натискати та утримувати клавішу збільшення гучності та клавішу Home.
  4. Коли з’явиться екран Android System Recovery, відпустіть клавіші збільшення гучності та клавіші Home.
  5. Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити "стерти розділ кешу".
  6. Натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  7. Коли розділ кешування стирання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  8. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Якщо після очищення розділу кеш-пам’яті сервіс налаштувань все-таки аварійно завершує роботу, спробуйте завантажити телефон у безпечному режимі та перевірити, чи можете ви перейти до налаштувань, поки він знаходиться в такому стані (тобто сторонні програми відключені).

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли на екрані з’явиться „Samsung Galaxy S5“, відпустіть клавішу живлення.
  4. Відразу після відпускання клавіші живлення натисніть і утримуйте клавішу зменшення гучності.
  5. Продовжуйте утримувати клавішу зменшення гучності, доки пристрій не завершить перезапуск.
  6. У нижньому лівому куті екрана відображатиметься безпечний режим.
  7. Відпустіть клавішу зменшення гучності, коли з’явиться безпечний режим.

Якщо так, то один або деякі із завантажених додатків можуть бути несумісні з Marshmallow. Найкращий спосіб вирішити це - перевірити, чи є доступні оновлення для ваших програм, та встановити їх, а потім нормально завантажити телефон. Якщо припустити, що служба налаштувань все одно аварійно завершує роботу після завантаження в безпечному режимі та оновлення програм, останньою інстанцією буде виконати генеральне скидання. Звичайно, перед цим переконайтеся, що ви створили резервну копію даних та файлів:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Одночасно натисніть і утримуйте такі три кнопки: клавішу збільшення гучності, клавішу головного екрана та клавішу живлення.
  3. Коли телефон завібрує, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте натискати та утримувати клавішу збільшення гучності та клавішу Home.
  4. Коли з’явиться екран Android System Recovery, відпустіть клавіші збільшення гучності та клавіші Home.
  5. Натисніть клавішу зменшення гучності кілька разів, щоб виділити 'wipe data / factory reset'.
  6. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
  7. Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено "Так - видалити всі користувацькі дані".
  8. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати та розпочати основне скидання.
  9. Коли головне скидання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  10. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

З : “ Після автоматичного оновлення, встановленого для льодяника, мій Wi-Fi сірий, Bluetooth не розпізнає мої аксесуари, і телефон перезавантажується самостійно випадковим чином. Я зробив заводські налаштування і спробував стерти, але минуло 4 години, і він просто залишився на екрані перезавантаження. Це ніби у мене телефон. Будь ласка, допоможи мені. "

В : Дякуємо, що вказали, що Ви вже зробили заводські скидання. Отже, для цього витріть розділ кешу, дотримуючись першої процедури, яку я включив до першої проблеми. Я думаю, це все, що вам потрібно для вирішення цієї проблеми.

З : “ З моменту оновлення Marshmallow Bluetooth не працює в моєму Lexus, телефон випадково і часто перезавантажується, збої програм і затримки введення з клавіатури. Я ненавиджу Зефір. Коли це виправляють? "

В : Чесно кажучи, ніхто не знає, чи Samsung вирішить цю проблему. Твоя - це лише одна з проблем Bluetooth, яка сталася після оновлення зефіру, і це, мабуть, проблема сумісності лише в тому, що Samsung не визнає її і, можливо, звинувачуватиме у версії Bluetooth у вашому автомобілі. Але оскільки у вас виникають інші проблеми, я думаю, настав час зробити скидання і подивитися, чи це має значення.

З : “ Я знаю, це звучить по-дурному, але мені було жахливо користуватися камерою телефону. Зараз у режимі відео я не можу змусити його зупинити запис, я просто хочу сфотографувати, мені потрібно надіслати його компанії. Як я можу отримати це, щоб дозволити мені фотографувати, я не розумію всіх цих режимів чи інших речей на камері. Я готовий відмовитись від наявності телефону з камерою. Дякую. "

В : Коли ви відкриваєте програму камери, повинна бути піктограма “Камера”, натисніть на неї, і ви зможете робити фотознімки. Якщо випадково налаштування програми камери були зіпсовані, все, що вам потрібно зробити, це скинути її, і для цього очистіть дані. Не хвилюйтеся, ваші фотографії та відео не буде видалено.

  1. Зайдіть в Налаштування.
  2. Перейдіть до розділу Заявки.
  3. Виберіть Керування програмами.
  4. Торкніться вкладки Усі.
  5. Виберіть Камера.
  6. Торкніться Очистити кеш.
  7. Торкніться Очистити дані, а потім OK.

Питання : “ Мій Galaxy S5 нещодавно оновився до зефіру, і він став дуже, дуже повільним. Я не розумію, чому таке величезне оновлення зіпсувало мені телефон. Чи можете ви допомогти, будь ласка? "

В : Бувають випадки, коли оновлення пошкоджує кеш-пам’яті та дані у вашому телефоні або викликає деякі проблеми сумісності. У такі періоди все, що вам потрібно зробити, це зробити резервну копію даних і виконати генеральне скидання, щоб видалити можливі пошкоджені файли. Спробуйте це, і ви зможете відновити роботу телефону.

Зв’яжіться з нами

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Ми підтримуємо всі доступні пристрої Android, і ми серйозно ставимося до того, що робимо. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк на нашій сторінці у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.