Як виправити Samsung Galaxy S7, який продовжує відмовлятися від дзвінків [Посібник з усунення несправностей]

Є досить багато користувачів # Samsung Galaxy S7 (# GalaxyS7), які скаржаться на перервані дзвінки. Багато хто сказав, що проблема виникає випадково, але трапляється щодня, тоді як інші повідомляють, що стикаються з цим приблизно через кілька днів. Річ у тім, що до цієї проблеми може призвести кілька факторів; це може бути проблема з мережею, слабкий прийом сигналу, проблема з апаратним забезпеченням телефону (зокрема, антеною) або проблема з мікропрограмою, яка могла виникнути після оновлення.

Galaxy-S7-телефонні дзвінки-падіння

Знання причини - найкращий спосіб усунути проблему та ключ до визначення причини, шляхом пильного спостереження за тим, як відмовляються від дзвінків, і як поводила себе слухавка після того, як дзвінок був відключений. Бувають випадки, коли програма Телефон виходить з ладу або прошивка зависає. Ці випадки однозначно призведуть до такого роду проблем. Потім проблема з апаратним забезпеченням, через яку телефон може не реагувати або спричиняти його перезавантаження випадковим чином.

Ми вже бачили цю проблему багато разів, і це трапляється не лише з Galaxy S7, але вона широко поширена на платформі Android. Багато наших читачів повідомляли про подібні випадки, тому насправді ми зобов'язані відповісти на них і, можливо, надати рішення або посібник з усунення несправностей, принаймні, щоб вони могли спробувати щось інше, щоб перевірити, чи проблема вирішена чи ні.

Отже, у цьому дописі я розгляну проблему з Samsung Galaxy S7, яка відмовляється від деяких закликів без видимих ​​причин. Але якщо у вас є інші проблеми, обов’язково відвідайте нашу сторінку з усунення несправностей, оскільки ми вже надали рішення багатьох проблем, про які повідомляли наші читачі після випуску цього пристрою. Шанси на те, що вже існують рішення ваших проблем, і все, що вам потрібно зробити зараз, - це знайти їх. Однак якщо вам потрібна подальша допомога, не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши анкету з питань Android.

Усунення несправностей, пов’язаних із випущеними дзвінками на Galaxy S7

По суті, метою цього посібника з усунення несправностей є знання винуватця, і як тільки ми це визначимо, ми дізнаємося, чи потрібно вам про це звертатися до технічного персоналу, або робити деякі процедури, які можуть це виправити. Знову ж таки, пильне спостереження важливо для знання справжньої проблеми тут. З огляду на це, ось що, на мою думку, вам слід робити ...

Крок 1: Перевірте сигнал відразу після того, як дзвінок був відмовлений

Звичайно, коли телефон втрачає сигнал під час дзвінка, його буде відключено. Отже, як тільки дзвінок був відмовлений, негайно перевірте смуги сигналу в рядку стану. Якщо сигнал загубився, то є запитання, на які потрібно відповісти;

  • Прийом у вас поганий?
  • Ви були під час розмови у закритій зоні (тобто кімнаті чи будівлі, оточеній товстими стінами чи склом)?
  • Це був перший раз, коли дзвінок відмовили?

Подивившись на рядок стану, ви зможете відразу визначити, чи погано приймається ваш телефон. Якщо смуги сигналу вказують, що ви отримуєте 3 такти і менше, то це може бути причиною, що дзвінки час від часу падають. Ваш постачальник послуг може вирішити це питання або, принаймні, вирішити, як поліпшити покриття у вашому районі.

З одного боку, якщо ви опинилися в закритій зоні, коли дзвінок припинився, слухавка може втратити сигнал на пару секунд, тому вас від’єднали від тієї, з якою ви розмовляли. Цей тип проблем поза нашим контролем, але ви можете з цим щось зробити, і я думаю, що мені не потрібно пояснювати далі.

Якщо проблема сталася вперше, продовжуйте спостерігати за телефоном і намагайтеся знайти зразок того, як і коли проблема виникає. Однак, якщо це вже відбувалося протягом певного часу і якщо ваш телефон має справді хороший прийом, спробуйте зробити наступні кроки.

Крок 2: Зателефонуйте своєму постачальнику послуг і дізнайтеся про наступну інформацію

Спочатку розкажіть представнику, в чому ваша справжня проблема. Якщо ви вже стикалися з проблемою багато разів, скажіть йому про це. Також було б дуже корисно, якщо ви включите свої спостереження, наприклад, коли виникає проблема або як довго триває дзвінок, перш ніж вас від’єднають.

По-друге, дізнайтеся про можливі оновлення чи простої у вашому районі, особливо якщо проблема почалася нещодавно. Також запитайте у представника, чи повідомляли про цю проблему інші абоненти, бо якщо так, то це, мабуть, проблема в мережі, і ви можете бути впевнені, що ваш телефон у порядку. Збої відбуваються постійно, і якщо вони не були заплановані, ваш постачальник може не повідомляти вам про це, доки проблема не буде вирішена.

По-третє, запитайте про стан свого облікового запису. Він повинен мати добру репутацію, щоб ви могли насолоджуватися послугами, які пропонує ваш провайдер. Якщо на вашому рахунку є бари, попросіть представника, що вам потрібно зробити, щоб повернути його до належного стану.

Нарешті, запитайте, чи є в телефоні речі, які потрібно змінити (тобто налаштування), щоб він відповідав мережевим налаштуванням. Бувають випадки, коли ваш провайдер змінює деякі налаштування, щоб оптимізувати послуги, які він пропонує, і хоча ці речі слід впроваджувати по повітрю, проблеми виникають постійно.

Крок 3: Спробуйте видалити системний кеш і виконайте генеральний скидання, якщо проблема не зникає

Зателефонувавши своєму провайдеру та переконавшись, що в мережі немає нічого страшного, поверніть погляд до телефону та виконайте серйозні дії з усунення несправностей. Якщо проблема почалася після оновлення, можливо, причиною проблеми є пошкоджений кеш системи.

Хоча ці файли необхідні для безперебійної роботи телефону, вони часто пошкоджуються під час оновлення або можуть бути несумісними з поточною прошивкою. Видалити їх - найкраще, оскільки нова система просто створить нові файли, сумісні з нею. Оскільки ви не можете видалити їх по одному, вам потрібно стерти весь каталог, який їх містить, і ось як…

  1. Вимкніть ваш Samsung Galaxy S7.
  2. Натисніть і утримуйте клавіші «Головна» та «Гучність вгору», потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли на екрані з’явиться Samsung Galaxy S7, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте утримувати клавіші головного екрана та збільшення гучності.
  4. Коли з’явиться логотип Android, ви можете відпустити обидві клавіші і залишити телефон на 30–60 секунд.
  5. За допомогою клавіші зменшення гучності перейдіть між параметрами та виділіть "стерти розділ кешу".
  6. Після виділення ви можете натиснути клавішу живлення, щоб вибрати її.
  7. Тепер виділіть опцію "Так", використовуючи клавішу зменшення гучності, і натисніть кнопку живлення, щоб вибрати її.
  8. Зачекайте, поки телефон закінчить стирання розділу кешу. Після завершення виділіть «Перезавантажити систему зараз» і натисніть клавішу живлення.
  9. Тепер телефон перезавантажиться довше, ніж зазвичай.

Немає гарантії, що проблему можна виправити, видаливши розділ кешу, тому, якщо він не вдасться, наступне, що вам потрібно зробити, це головне скидання. Однак вам потрібно зробити резервну копію всіх даних та файлів, перш ніж це зробити, оскільки всі вони будуть видалені.

  1. Вимкніть ваш Samsung Galaxy S7.
  2. Натисніть і утримуйте клавіші «Головна» та «Гучність вгору», потім натисніть і утримуйте клавішу живлення. ПРИМІТКА . Не має значення, скільки часу ви натискаєте і утримуєте клавіші Home та Volume Up, це не вплине на телефон, але до того часу, коли ви натиснете і утримуєте клавішу живлення, тоді телефон починає реагувати.
  3. Коли на екрані з’явиться Samsung Galaxy S7, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте утримувати клавіші головного екрана та збільшення гучності.
  4. Коли з’явиться логотип Android, ви можете відпустити обидві клавіші і залишити телефон на 30–60 секунд. ПРИМІТКА . Повідомлення "Встановлення оновлення системи" може відображатися на екрані протягом декількох секунд перед тим, як відобразити меню відновлення системи Android. Це лише перша фаза всього процесу.
  5. За допомогою клавіші зменшення гучності перейдіть між параметрами та виділіть "wipe data / factory reset".
  6. Після виділення ви можете натиснути клавішу живлення, щоб вибрати її.
  7. Тепер виділіть опцію «Так - видалити всі дані користувача» за допомогою клавіші зменшення гучності та натисніть кнопку живлення, щоб вибрати її.
  8. Зачекайте, поки телефон закінчить виконувати генеральний скидання. Після завершення виділіть «Перезавантажити систему зараз» і натисніть клавішу живлення.
  9. Тепер телефон перезавантажиться довше, ніж зазвичай.

Навіщо потрібно скидання?

Щоб виключити можливість того, що проблема виникла через проблему з мікропрограмою. Повернення телефону до заводських значень за замовчуванням - найкращий спосіб дізнатись, чи має система щось із цим пов’язане. Окрім того, якщо ця процедура не вдається, вам не залишається іншого вибору, крім як відправити телефон на ремонт, і скидання потрібно для очищення ваших особистих даних.

Я сподіваюся, що ви можете вирішити свою проблему, не відвідуючи магазин, хоча я настійно рекомендую вам звернутися за допомогою до техніка, якщо все інше не вдається.

ЗВ’ЯЗАТИСЯ З НАМИ

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк нашим сторінкам у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.