Як виправити проблеми з Wi-Fi на Samsung Galaxy S6 та S6 Edge

S6Edge-wifi

Підключення Wi-Fi стало однією з обов’язкових основних функцій будь-якого смарт-пристрою, включаючи хвалені флагмани Samsung, Galaxy S6 та S6 Edge. Оскільки точки доступу Wi-Fi проростають повсюдно, важко уявити, як використовувати пристрій вартістю 500 доларів без функціональності Wi-Fi. Хоча проблеми, пов’язані з Wi-Fi, бліднуть порівняно з іншими популярними проблемами, такими як збої програм або збої операційної системи та збої, ми все ще час від часу отримуємо пристойну кількість питань та запитів на підтримку. Ми сподіваємось, що ця публікація відповість на деякі запитання, надіслані нам.

Перш ніж з'їхати з розуму, намагаючись виправити свій телефон, подумайте про посилення з’єднання Wi-Fi вдома за допомогою цих подовжувачів діапазону Wi-Fi.

Якщо у вас є власна проблема з Android, не соромтеся зв’язуватися з нами, використовуючи посилання внизу цієї сторінки.

Проблема No1: Samsung Galaxy S6 не підніме Wi-Fi

Якщо ви дійсно можете мені допомогти, я був би вдячний. Я щойно отримав цей телефон сьогодні, і хоча мій чоловік може дізнатися з’єднання Wi-Fi вдома на своїх пристроях, цей телефон навіть не підтягує його, щоб я міг до нього підключитися. Після незліченних годин телефонної служби технічна підтримка мені не допомогла. Будь ласка, допоможіть! - Шейлі

Рішення: Привіт Шайлі. Ми не впевнені, що ви маєте на увазі саме під словом " телефон навіть не підтягне його, щоб я міг з ним підключитися ", але якщо пристрій втрачає свої базові можливості Wi-Fi, то з ним точно щось не так. Якщо ви можете отримати заміну, будь ласка, зробіть це якнайшвидше в зручний час.

Якщо ми неправильно витлумачили, що ви маєте на увазі, зв’яжіться з нами з докладнішою інформацією.

Проблема №2: Samsung Galaxy S6 не відображає сповіщення в режимі реального часу, коли Wi-Fi увімкнено, але екран вимкнено

Привіт. Коли я активую Wi-Fi, я не отримую свої сповіщення в режимі реального часу, якщо не відкриваю, наприклад, WhatsApp. якщо у мене активовано Wi-Fi, а дисплей Galaxy вимкнено, я не отримуватиму сповіщень, якщо не відкритиму WhatsApp. Це не трапляється зі мною, коли я використовую мобільні дані; сповіщення надходять у реальному часі, і мені не потрібно відкривати програму. я буду вдячний за вашу допомогу. Дякую. - Андрес

Рішення: Привіт Андрес. Про який тип сповіщень ми тут говоримо? Будь ласка, вкажіть, яких саме сповіщень вам не вистачає. В іншому випадку ви можете виконати скидання до заводських налаштувань, щоб привести телефон за замовчуванням.

Проблема №3: ​​T-Mobile Samsung Galaxy S6 може надсилати текстові повідомлення та дзвінки лише при підключенні до Wi-Fi

Я купив свій телефон 3 місяці тому. Це чудово працює, крім того, що іноді в моєму домі не випадає Інтернет (немає Wi-Fi та я живу в сільській місцевості).

Приблизно тиждень він казав, що мені потрібен Wi-Fi, щоб завантажити велике оновлення програмного забезпечення. Я забув про це, доки три дні тому у мене не виникало проблем із дзвінками, здавалося, жоден Інтернет та акумулятор не йшли трохи швидше. Але все одно міг надсилати тексти, хоча іноді забирав час. Тож зайшов до магазину T-Mobile і використав їх wi-fi для завантаження великого оновлення програмного забезпечення. Після цього я мав Інтернет в магазині (wi-fi), міг телефонувати і надсилати текстові повідомлення.

Коли я йду додому, нічого не працювало. Я відвідував місця, де мій телефон зазвичай працює 100% часу, і це не працює. Зараз ІТ працює лише тоді, коли я маю доступ до Wi-Fi.

Я не отримую помилок мобільної мережі, і мобільні дані вимкнено. Але коли я перевірив, мобільні дані були ввімкнені. Я повернувся до T-Mobile, і вони скинули заводські налаштування і навіть змінили SIM-карти. Це знову працювало в магазині, але коли я пішов, телефонні дзвінки відразу не працювали через Bluetooth, а потім не було Інтернету тощо.

Зараз я перебуваю у списку очікування на два тижні, щоб замінити телефон на відремонтований. Я хотів би цього уникнути і примусити мене працювати. Я думаю, що ключовою проблемою є те, що в ньому сказано, що мої мобільні дані вимкнені, але коли я подивився на них - це точно включено! Будь ласка, допоможіть. Дякую. - Крістіна

Рішення: Привіт Крістіно. Можливо, оновлення для оператора від T-Mobile було змінено для вирішення цих проблем. Якщо ви вже спробували скинути налаштування телефону за замовчуванням, ми не думаємо, що ви все ще можете щось зробити, щоб вирішити проблеми. Ми впевнені, що причина пов’язана із цим оновленням, оскільки всі ваші проблеми пов’язані з мережею - Інтернет, мобільна передача даних, дзвінки. T-Mobile повинен вирішити проблему для вас, оскільки ми не маємо можливості діагностувати, де спочатку починається помилка. Виходячи з опису вашої проблеми, у вас не виникає цих проблем, коли ви під’єднані до мережі Wi-Fi.

Будь ласка, спробуйте зателефонувати на гарячу лінію T-Mobile і попросити допомогти вам команду технічної підтримки. Службовці магазинів можуть не навчитися діагностувати будь-які проблеми, пов’язані з мережею, тому вони майже завжди рекомендують заміну як смачний варіант. З іншого боку, їхня команда технічної підтримки по телефону може допомогти вам перевірити деякі елементи T-Mobile, про які ми не знаємо. Тут можуть бути деякі проблеми із забезпеченням, які потрібно вирішити тут, включаючи надання телефону належних налаштувань APN.

Проблема №4: Підключений Wi-Fi Samsung Galaxy S6 не може створити обліковий запис Gmail

Привіт, добре, отже, нещодавно я щойно купив свій Samsung Galaxy S6 і підключився до Wi-Fi. Однак коли я створив свій обліковий запис Gmail, він сказав, що у нього виникли проблеми з підключенням до сервера. Я не знаю багато про електроніку, тому я не знаю, що робити, і я новачок в Android! Буду дуже вдячний за допомогу! (:

Дякую. - Алівія

Рішення: Привіт Алівія. Перш ніж намагатися створити обліковий запис Gmail, переконайтеся, що ваш S6 підключений до Інтернету. Ви можете зробити це за допомогою програми на основі Інтернету або перейшовши на веб-сайт, такий як GalaxyS2.com, використовуючи браузер телефону.

Повідомлення про помилку, яке ви отримуєте, є показником того, що пристрій може бути підключений до локальної мережі, такої як ваша Wi-Fi, але не до Інтернету.

Проблема №5: Виклики T-Mobile Wi-Fi не працюють, коли вони підключені до іншої мережі Wi-Fi

Привіт. Я сидів тиждень у місці, де був поганий стільниковий зв’язок, послуга T-Mobile. Однак мережа Wi-Fi була дуже хорошою, і мій Galaxy S6 дуже добре підключається. Всі програми та інтернет-браузери працюють. Однак я не можу здійснювати дзвінки через Wi-Fi або текстові повідомлення. У повідомленні про помилку зазначено, що не вдається підключитися для дзвінків через Wi-Fi. Мережа Wi-Fi не вимагала пароля, і, мабуть, це проблема, на думку T-Mobile, після того, як я спробував скинути заводські налаштування, що, як ми всі знаємо, боляче !!!

Я зателефонував у Samsung, і вони сказали, що з телефоном нічого страшного і нічого не знають про те, чому він це робить. Повернувшись додому, я вибрав у своїх налаштуваннях використовувати лише Wi-Fi (у мене захищена мережа паролів) і жодної послуги стільникового зв'язку, і я міг здійснювати дзвінки через Wi-Fi та текстові повідомлення.

Чи є ще щось, що можна зробити, щоб також можна було підключатися у відкритих мережах Wi-Fi? Дякую. - Хайді

Рішення: Привіт Хайді. Функція дзвінка Wi-Fi від T-Mobile повинна відповідати деяким вимогам, перш ніж вона зможе працювати на своїх телефонах, що підтримують дзвінки через Wi-Fi. По-перше, локальна мережа, до якої ви намагаєтесь підключитися, повинна в першу чергу дозволяти таку функцію. Вам потрібно співпрацювати з адміністратором мережі, щоб перевірити це.

Крім того, функція дзвінка через Wi-Fi потребує мінімум 25 Мбіт / с, і ви повинні знаходитися на відстані приблизно 15 футів від маршрутизатора, щоб нормально працювати.

На основі сайту T-Mobile , такі технічні вимоги для роботи дзвінків через Wi-Fi:

  • Доступ до маршрутизатора Wi-Fi із високошвидкісним підключенням до Інтернету
  • Смартфон із підтримкою дзвінків Wi-Fi
  • Дійсна адреса 911 у файлі

Проблема №6: Проблема синхронізації та завантаження Galaxy S6 при підключенні до Wi-Fi

Отже, я використовував iPhone на AT&T з моменту його запуску, я вирішив, що мені потрібні зміни, і близько 2 місяців тому пішов з Galaxy S6.

Я виявив, що у нього є кілька незначних проблем з програмами та набагато нижча якість акумулятора, ніж iPhone, з яким я вирішив, що зможу жити, тому продовжував роботу з пристроєм, зв’язок був нормальним, а додатки були нормальними.

Зараз з нізвідки у мене виникла проблема, коли при підключенні до WIFI десь певні сторінки не завантажуються або вони завантажуються дуже повільно. Наприклад: Facebook або не завантажується, або зображення не відображаються. Моя поштова програма не синхронізується з Wi-Fi. Я можу робити звичайні пошуки в Інтернеті та користуватися іншими програмами, які потребують зв’язку.

Я виявив, що якщо я хочу, щоб електронна пошта, Facebook та інші програми, які зазнали впливу, завантажувалися належним чином, мені потрібно вимкнути та перезапустити WIFI, і раптом вони працюють протягом декількох хвилин, синхронізуючи мою пошту та дозволяючи завантажувати зображення, то протягом декількох хвилин нічого не буде знову синхронізується належним чином, а зображення та сторінки FB не завантажуватимуться знову.

Я спробував скинути оперативну пам’ять, зробив повне скидання телефону, і, здається, ніщо не допомагає. Коли я використовую LTE-синхронізацію пошти та Facebook і завантажуюсь нормально, але якщо я підключаюся до WIFI, вони зупиняться протягом декількох хвилин, якщо, як я вже сказав, я не вимкнув WIFI і перезапустив його.

Чи знаєте ви про якісь відомі проблеми чи способи їх вирішення, які допомогли б мені вирішити проблеми? Дякую. - ЗР

Рішення: Привіт CL. Ми помічаємо, що ви не згадували перевірку швидкості з'єднання Wi-Fi. Майте на увазі, що якщо швидкість вашого з’єднання Wi-Fi низька або якщо мережа перевантажена, зрозуміло, що синхронізація та / або завантаження програм може бути також повільною.

Проблема №7: Galaxy S6 не може підключитися до робочого Wi-Fi

Привіт. У мене є Samsung S6 вже пару тижнів. До цього у мене був Samsung S3, який я використовував для підключення до WIFI тут, на своєму робочому місці. Після переходу на Samsung S6 це не дозволить мені тут підключатися до Wi-Fi для персоналу. У мене немає проблем з підключенням до нашого домашнього Wi-Fi.

Я зв’язався з нашими ІТ-спеціалістами, щоб перевірити ситуацію, і, виявляється, це не проблема у них, а в моєму телефоні. Ось такі речі я зробив, щоб спробувати допомогти з’єднанню:

  • Вимкніть живлення, щоб скинути налаштування телефону
  • Перезавантажив мій телефон
  • Забув ім'я WIFI
  • Якби інший співробітник спробував використати там дані для входу на моєму телефоні
  • Змінив пароль

Помилка, яка виникає під час спроби підключення:

Неправильний пароль та помилка автентифікації.

Моя ІТ-команда подвійно та потрійно перевірила, чи є вона на всіх правильних входах.

Будь ласка, допоможіть знайти рішення. З повагою. - Леді

Рішення: Привіт, леді. Якщо ваша ІТ-команда, яка має доступ до налаштувань маршрутизатора та мережі, не може зрозуміти проблему, це, мабуть, унікальна проблема телефону. Чесно кажучи, ми не можемо придумати жодного іншого рішення, крім скидання до заводських. Будь ласка, спробуйте це, і якщо це допоможе.

Проблема 8: Galaxy S6 не може надсилати текстові повідомлення через домашній Wi-Fi

Привіт!

Нещодавно я отримав Galaxy S6 і майже не маю прийому у своїй квартирі. Мої тексти мають надсилатися через Wi-Fi, але вони не будуть. Я зайшов у магазин Verizon, і коли я був підключений до їхнього Інтернету (і в режимі польоту), вони відправляли, але коли я підключаюся до мого Інтернету, вони цього не роблять, і я маю сильний сигнал, а все інше працює. У Verizon мені сказали, що не можуть вирішити проблему, якої немає, тому я не знаю, що робити!

Дякую. - Джулі

Рішення : Привіт, Джулі. Нам потрібна більше інформації від вас, щоб допомогти. Такі речі, як додаток, яким ви користуєтесь під час надсилання та отримання текстів, повідомлень про помилки тощо, корисні. Будь ласка, будьте якомога детальніші, коли ви знову зв’яжетесь з нами.

Проблема 9: Galaxy S6 продовжує вимикати випадкові функції, включаючи Wi-Fi

Привіт. Мене звуть Льюїс і я просто подумав, чи можете ви допомогти з моїм запитом? Мій S6 Edge продовжує самостійно вимикати речі, коли я навіть не користуюся телефоном. Найпоширеніші - це відсоток заряду батареї та Wi-Fi - вони просто випадково вимикаються, навіть коли мій телефон простоює близько години. Потім мені доведеться вручну ввімкнути їх знову, коли я зрозумів, що перевірив усі відповідні налаштування, і все здається в порядку. Я ціную, що це лише незначна справа, але дуже дратує, і я щойно перейшов з iPhone, і я замислююсь над тим, що акумулятор швидко розряджається в режимі очікування та під час використання. Я ледве переживаю день, і це з багатьма речами вимкнено. Будь-яка допомога буде вдячна. Дякую. - Льюїс

Рішення: Привіт Льюїс. Ми рекомендуємо вам просто виконати заводські скидання, щоб переконатися, що пристрій працює на чистій прошивці. Якщо ви ще не пробували цього, ось кроки:

  • Вимкніть свій Galaxy S6.
  • Натисніть і утримуйте ці кнопки: Потужність, Збільшення гучності та Домашня сторінка .
  • Коли з’явиться синій екран меню відновлення, скористайтесь регулятором гучності, щоб перейти до опції Wipe Data / Factory Reset .
  • Прокрутіть униз до Так, видаліть усі користувацькі дані , а потім знову натисніть кнопку живлення .
  • Зачекайте, поки система завершить процес, і поки не з’явиться повідомлення Про видалення даних .
  • Ще раз натисніть кнопку живлення, щоб перезавантажити телефон у звичайний режим.

Рекомендована стаття: Рішення проблем із Samsung Galaxy S6, коли програми перестають працювати

Проблема No10: Samsung Galaxy S6 продовжує втрачати з’єднання Wi-Fi і відображати помилку автентифікації

Привіт. Мені було цікаво, чи знаєте ви, що відбувається з моїм телефоном? Тоді я був в Інтернеті, тоді з нізвідки мій телефон втрачає з’єднання Wi-Fi. Я намагаюся підключитися ще раз, тоді він продовжує говорити про помилку автентифікації. Мій домашній Wi-Fi - це єдиний Wi-Fi, до якого я не можу підключитися. Також незабаром після цього з’являється малюнок білої сторінки, на якому є ціла купа слів. Наступного разу, коли це станеться, я зможу зробити знімок екрана та з’ясувати, про що йдеться. Знову ж таки, мій телефон - Samsung Galaxy S6. Спасибі за ваш час. - Діно

Рішення: Привіт Діно. Ваше перше завдання - виявити походження проблеми. Це те, що ви можете спробувати:

  • Переконайтеся, що інші бездротові пристрої, такі як смартфони, ноутбуки, планшети тощо, не зазнали тієї ж проблеми. Якщо вони є, проблема має бути у вашій локальній бездротовій мережі.
  • Виконайте м’який скидання. Це еквівалентно вимкненню телефону та вийманню акумулятора з пристрою. Оскільки у вас є незнімний акумулятор, просто натисніть і утримуйте кнопки живлення та зменшення гучності приблизно 10 секунд.
  • Забудьте про мережу. Інколи допомагає оновлення мережі, перейшовши в меню Налаштування> Wi-Fi та натиснувши «Забути цю мережу».
  • Переконайтеся, що ваш телефон підключається до інших мереж Wi-Fi. Це робиться для того, щоб позаду не виникало жодних апаратних проблем.
  • Якщо нічого не працює, незважаючи на те, що все це зробили, подумайте про скидання до заводських налаштувань .

Проблема №11: Не вдається автоматично оновити дату та час Galaxy S6 через Wi-Fi

Привіт, хлопець-дроїд.

Модель: Samsung S6, (sm-g920v)

Перевізник: Verizon

ОС: v5.0.2

Я працюю в режимі польоту та мобільних даних = вимкнено, тому що я подорожую за межі країни. Я можу успішно використовувати Skype через Wi-Fi, але годинник не буде автоматично оновлювати як “дату та час”, так і “часовий пояс”.

Чи можливо це через Wi-Fi, скажімо, готельний Wi-Fi?

Дякую. - TLPenn

Рішення: Привіт TLPenn. Ви повинні ввімкнути параметр Автоматична дата та час у розділі Налаштування> Дата та час . Просто вимкніть цю опцію та вручну встановіть дату та час телефону відповідно до вашої локалі, і ви повинні все налаштувати.

Немає можливості автоматично оновити дату та час телефону через Wi-Fi, тому це єдиний спосіб.

Якщо ви один із користувачів, який зіткнувся з проблемою з вашим пристроєм, повідомте нас про це. Ми пропонуємо рішення для проблем, пов’язаних з Android, тому, якщо у вас проблема з вашим пристроєм Android, просто заповніть коротку анкету за цим посиланням, і ми спробуємо опублікувати наші відповіді в наступних повідомленнях. Ми не можемо гарантувати швидку відповідь, тому, якщо ваша проблема залежить від часу, знайдіть інший спосіб її вирішення.

Описуючи свою проблему, будь ласка, будьте якомога детальніші, щоб ми могли легко визначити відповідне рішення. Якщо можете, будь ласка, включіть точні повідомлення про помилки, які ви отримуєте, щоб дати нам уявлення з чого почати. Якщо ви вже пробували деякі кроки з усунення несправностей, перш ніж писати нам електронною поштою, обов’язково згадайте їх, щоб ми могли пропустити їх у своїх відповідях.

Якщо ви вважаєте цю публікацію корисною, будь ласка, допоможіть нам, поширивши цю інформацію своїм друзям. GalaxyS2 також має присутність у соціальних мережах, тому вам може знадобитися взаємодіяти з нашою спільнотою на наших сторінках у Facebook та Google+.