Способи відновити доступ до свого Samsung Galaxy S7 Edge, якщо ви заблоковані

Google і виробники телефонів вже думали про те, що користувачі втратили доступ до своїх пристроїв. Отже, у випадку з #Samsung Galaxy S7 Edge (# S7Edge) або іншими флагманськими пристроями, користувачі фактично мають два варіанти відновити доступ до своїх телефонів.

Galaxy-S7-Edge-find-my-mobile

Перший - за допомогою служби Find My Mobile, яка вимагає від користувачів реєстрації своїх телефонів, щоб мати змогу користуватися нею. Реєстрацію слід зробити до виникнення проблеми. Крім того, телефон повинен бути підключений до Інтернету, щоб він працював, оскільки Find My Mobile буде віддалено отримувати доступ до вашого пристрою.

По-друге, це власний диспетчер пристроїв Android Google. Це вже частина обов'язкових служб, які слід знайти на всіх пристроях Android. Однак його також слід увімкнути до виникнення проблеми, і телефон також повинен бути підключений до Інтернету. Прочитайте далі, щоб дізнатися більше про те, як законно обійти екран блокування вашого пристрою.

Що стосується наших читачів, які мають інші проблеми, відвідайте нашу сторінку з усунення несправностей S7 Edge, оскільки ми вже розглядали сотні проблем із цим пристроєм. Шанси на те, що для вашої проблеми вже є рішення, і вам потрібно лише знайти їх. Ви також можете зв’язатися з нами, заповнивши анкету з питань Android, якщо вам потрібна подальша допомога.

Чи можна подолати блокування паролем на Galaxy S7 Edge?

Проблема : Привіт, я спробував змінити свій пароль на своєму Galaxy S7 Edge, і тепер мій телефон заблоковано, і я не можу відкрити його зі своїм старим або новим паролем. У мене немає резервної копії даних, і є дуже важливе текстове повідомлення, яке я не можу собі дозволити втратити. Я думаю, що це версія Marshmallow, але не впевнений, чи є спосіб розблокувати телефон, не втрачаючи дані?

Відповідь : По-перше, основною причиною існування цих блокувань екрану є те, що ніхто не може увійти у ваш телефон або користуватися ним без відповідного дозволу від вас. В основному, той, хто не знає вашого пароля, PIN-коду, шаблону або не має ваших відбитків пальців, не може пройти повз екран блокування, і те саме стосується, якщо ви забули свій.

Тепер, якщо ви запитуєте нас, чи можемо ми обійти замок і повернути вам доступ до вашого телефону, ні, ми не могли, але навіть якби ми могли, ми не допомогли б вам через підозру, що це насправді не ваш телефон. Однак є послуги, які надають Samsung та Google, які можуть просто допомогти вам "вимкнути" або "обійти" екран блокування, і спробуємо розглянути їх трохи ближче.

Обхід блокування екрана за допомогою сервісу Samsung Find My Mobile

Це, мабуть, найкращий вибір, щоб відновити доступ до телефону, не перезавантажуючи його та втрачаючи важливі дані, а також текстові повідомлення, які ви не можете дозволити не прочитати.

Переконайтеся, що ваш Galaxy S7 Edge підключений до Інтернету через Wi-Fi або мобільну передачу даних.

  1. Увійдіть у службу Samsung Find My Mobile.
  2. Введіть свої облікові дані, якщо у вас вже є або створіть новий обліковий запис Samsung, і, якщо можливо, зареєструйте свій телефон.
  3. Найважливішим кроком у цьому методі є перевірка, і як тільки ви це пройдете, розблокування пристрою стане простим.
  4. Якщо припустити, що ви успішно ввійшли у свій обліковий запис Samsung, знайдіть "Розблокувати мій екран" на лівій бічній панелі.
  5. Натисніть «Розблокувати», щоб пройти повз екран блокування.
  6. Потім ви отримаєте підказку про те, що екран вашого телефону вже розблокований.
  7. Тепер встановіть свій новий пароль.

Обхід екрана блокування за допомогою Диспетчера пристроїв Android

Усі пристрої Android мають вбудований сервіс, який може дозволити користувачам обходити блокування в тому випадку, якщо вони забули свої. Ось як ...

  1. Увійдіть у службу Google Диспетчер пристроїв Android через комп’ютер.
  2. Так само, як Find My Mobile, перевірка має вирішальне значення для цього процесу. Отже, використовуючи ім’я користувача та пароль свого облікового запису Google, увійдіть до ADM.
  3. Після успіху ви зможете відразу побачити список пристроїв Android, тому виберіть той, який потрібно розблокувати.
  4. Всередині інтерфейсу ADM виберіть “Заблокувати”.
  5. На наступному екрані введіть тимчасовий пароль і ще раз натисніть Заблокувати.
  6. У разі успіху ви побачите кнопки Дзвінок, Блокування та Стерти.
  7. На вашому телефоні вам буде запропоновано ввести тимчасовий пароль, який ви щойно створили. Якщо його правильно ввести, ви можете розблокувати пристрій.

Легко, правда? Ну, в першу чергу, у вашому телефоні слід увімкнути Диспетчер пристроїв Android, перш ніж ви зможете використовувати цю послугу. Якщо жодна з цих служб не працює, у вас немає іншого вибору, крім як скинути налаштування телефону та пожертвувати своїми даними, файлами та повідомленнями лише для того, щоб отримати доступ до вашого телефону.

  1. Вимкніть Samsung Galaxy S7 Edge.
  2. Натисніть і утримуйте клавіші «Головна» та «Гучність вгору», потім натисніть і утримуйте клавішу живлення. ПРИМІТКА . Не має значення, скільки часу ви натискаєте і утримуєте клавіші Home та Volume Up, це не вплине на телефон, але до того часу, коли ви натиснете і утримуєте клавішу живлення, тоді телефон починає реагувати.
  3. Коли на екрані з’явиться Samsung Galaxy S7 Edge, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте утримувати клавіші головного екрана та збільшення гучності.
  4. Коли з’явиться логотип Android, ви можете відпустити обидві клавіші і залишити телефон на 30–60 секунд. ПРИМІТКА . Повідомлення "Встановлення оновлення системи" може відображатися на екрані протягом декількох секунд перед тим, як відобразити меню відновлення системи Android. Це лише перша фаза всього процесу.
  5. За допомогою клавіші зменшення гучності перейдіть між параметрами та виділіть "wipe data / factory reset".
  6. Після виділення ви можете натиснути клавішу живлення, щоб вибрати її.
  7. Тепер виділіть опцію «Так - видалити всі дані користувача» за допомогою клавіші зменшення гучності та натисніть кнопку живлення, щоб вибрати її.
  8. Зачекайте, поки телефон закінчить виконувати генеральний скидання. Після завершення виділіть «Перезавантажити систему зараз» і натисніть клавішу живлення.
  9. Тепер телефон перезавантажиться довше, ніж зазвичай.

Сподіваюся, це допоможе.

Новий Galaxy S7 Edge не розпізнає стару SD-карту

Проблема : мені довелося замінити свій Samsung S7 Edge. З мого старого телефону все перейшло нормально на новий. Однак коли я вставляю SD-карту з усіма своїми фотографіями, я не можу змусити їх відкрити. Я просто бачу, де вони повинні бути. Чи є параметр, якого мені не вистачає, який дозволить їм відкритись?

Відповідь : Хоча важливо, щоб ваша SD-карта працювала належним чином і її телефон розпізнавав, це має бути другим пріоритетом. Вашим першочерговим завданням має бути спосіб відновлення даних з нього. Тим не менш, я пропоную вам дозволити комп'ютеру читати SD-карту та робити резервні копії всього, що в ній. Звичайно, є дві можливості; або ваш комп’ютер, або ноутбук запропонує вам відформатувати картку або як обробляти файли на ній. Якщо це останнє, то вам пощастить інакше, у вас немає великого вибору, оскільки ваш комп’ютер більше не може читати SD-карту.

Але припускаючи, що ви успішно створили резервну копію всього на своїй SD-карті, відформатуйте її за допомогою файлової системи FAT32 - використовуйте для цього свій комп’ютер. Після форматування знову вставте SD-карту в телефон і встановіть її. Якщо він все ще не може його розпізнати, значить, пора придбати нову картку, як ваша, вже пошкоджена.

Видалені текстові повідомлення повертаються на Galaxy S7 Edge

Проблема : Я видалив текстові повідомлення зі свого телефону, щоб вони повернулися за лічені хвилини, і там буде сказано, що я х кількість тексту надходить, коли насправді це ті, які я щойно видалив і маю видалити знову, будь-яка ідея чому? У мене є Samsung Galaxy S7 Edge, і я маю лише пару місяців.

Відповідь : Ви впевнені, що це текстові повідомлення (SMS чи MMS)? Причина, по якій я запитую, полягає в тому, що текстові повідомлення слід надсилати з певного номера телефону, щоб отримувати їх інші. Я не впевнений, яку програму обміну повідомленнями ви використовуєте та чи встановили ви сторонні програми. Але якщо припустити, що ця проблема трапляється із фондовим додатком, то спочатку потрібно зробити ось що:

Крок 1: Очистіть кеш-пам’ять та дані програми Повідомлення

Це призведе до скидання програми Повідомлення, тому, якщо ця помилка спричинила помилку, ця процедура повинна це виправити:

  1. На головному екрані торкніться піктограми Програми.
  2. Знайдіть і торкніться Налаштування.
  3. Торкніться Програми, а потім Менеджер програм.
  4. Проведіть пальцем до вкладки ВСЕ.
  5. Знайдіть і торкніться Повідомлення.
  6. Торкніться Зберігання.
  7. Торкніться Очистити кеш, а потім Очистити дані, Видалити.

Якщо це не допомогло, ви зобов’язані виконати наступний крок.

Крок 2: Завантажте пристрій у безпечному режимі

Також відомий як "стан діагностики", коли телефон завантажується в цей режим, повинні працювати лише попередньо встановлені програми та служби. Отже, якщо проблема викликана сторонніми програмами, вона не повинна виникати в цьому режимі:

  1. Натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  2. Як тільки ви побачите на екрані 'Samsung Galaxy S7 EDGE', відпустіть клавішу живлення та негайно утримуйте клавішу зменшення гучності.
  3. Продовжуйте утримувати кнопку зменшення гучності, доки пристрій не завершить перезавантаження.
  4. Ви можете звільнити його, коли у нижньому лівому куті екрана з’явиться повідомлення "Безпечний режим".

Завантаження лише в безпечному режимі не допоможе вирішити проблему, але, безсумнівно, дасть вам уявлення про те, що спричиняє проблему, і ви дізнаєтесь, що робити далі, як тільки дізнаєтесь винуватця. Перебуваючи в цьому режимі, спробуйте видалити деякі текстові повідомлення та перевірити, чи повертаються вони, а якщо ні, то знайдіть програми, які мають до цього щось спільне, і видаліть їх. Почніть пошук із програм, які мають щось спільне з обміном повідомленнями.

Крок 3: Скиньте налаштування телефону

Якщо проблема все ще виникає в безпечному режимі або якщо ви не знаєте, яка програма викликає проблему, у вас немає іншого вибору, окрім як скинути налаштування пристрою. Однак спочатку потрібно зробити резервну копію даних та файлів, оскільки вони будуть видалені під час процесу.

  1. На головному екрані торкніться піктограми Програми.
  2. Знайдіть і торкніться Налаштування, а потім торкніться Резервне копіювання та скидання.
  3. Торкніться Скидання заводських налаштувань і торкніться Скинути пристрій.
  4. Якщо функцію блокування екрана ввімкнено, введіть свій пароль або PIN-код.
  5. Натисніть Продовжити.
  6. Натисніть Видалити все, щоб підтвердити свою дію.

Galaxy S7 Edge більше не перезавантажиться

Проблема : Мій телефон не вмикається, я спробував все, щоб його увімкнути. Коли я спробував перезавантажити його, хоча він мав світлодіод, увімкнений синім, все пройшло ідеально. Потім я вибрав вимкнення живлення, і воно відключилося, і тепер, коли я намагаюся перезавантажити або увімкнути телефон, нічого не відбувається.

Відповідь : Якщо вам пощастить, це може бути просто збій системи, який дуже легко виправити. Спочатку потрібно натиснути і утримувати одночасно кнопку зменшення гучності та клавіші живлення протягом 10 секунд. Якщо припустити, що це просто збій системи, телефон повинен перезавантажитися. В іншому випадку ви можете мати справу з більш серйозною проблемою. Спробуйте прочитати такі публікації залежно від ситуації, в якій ви перебуваєте:

  • Як виправити Samsung Galaxy S7 Edge, який не вмикається [Посібник з усунення несправностей]
  • Виправте Samsung Galaxy S7 Edge, який не заряджатиметься за допомогою зарядного пристрою та інших проблем із живленням

ЗВ’ЯЗАТИСЯ З НАМИ

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк нашим сторінкам у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.