Як виправити Samsung Galaxy S6 Edge, який застряг на екрані завантаження, не завантажується успішно [Посібник з усунення несправностей]

Коли такий потужний пристрій, як Samsung Galaxy S6 Edge застряє на екрані завантаження, швидше за все, у нього виникають проблеми, пов’язані з прошивкою. Під час завантаження слід завантажити всі необхідні файли та повністю ініціалізувати всі служби, щоб телефон міг нормально працювати. Якщо ці файли чи служби не завантажуються, подібні речі можуть трапитися.

Тож у цій публікації я допоможу вам вирішити проблему. Ми спробуємо виключити можливості, щоб ми могли визначити, чи зможемо ми вирішити проблему самостійно без будь-якої допомоги технічного персоналу. Це не означає, що ми не хочемо, щоб технічний персонал перевіряв ваш телефон, ми просто намагаємось врятувати вас від великої кількості клопотів. Отже, якщо у вас є цей телефон, і він наразі застряг під час завантаження, читайте далі, оскільки ця публікація може вам допомогти.

З іншого боку, якщо у вас є інші проблеми з телефоном, спробуйте відвідати нашу сторінку з усунення несправностей, оскільки ми вже розглядали багато проблем з цим телефоном, і шанси на те, що ми вже відповідали на подібні проблеми. Спробуйте знайти ті самі проблеми та скористайтеся запропонованими нами рішеннями та інструкціями з усунення несправностей. Якщо вони не працюють для вас або якщо вам потрібна подальша допомога, зв’яжіться з нами, заповнивши анкету з питань Android.

Galaxy S6 Edge застряє на чорному або завантажувальному екрані і не продовжить

Проблема : Привіт хлопці. Добрий ранок. Я звертаюся до вас, тому що у мене проблема з телефоном, і мені дуже потрібна ваша допомога чи порада, щоб я спробував це виправити, якщо це можливо. Мій телефон - це Galaxy S6 Edge, який працює зі мною вже майже рік. З якоїсь причини він більше не завантажуватиметься на головний екран, як раніше. Або він застряє на логотипі S6 Edge, або чорний екран після цього. Не знаю, що я зробив або що мені потрібно зробити, щоб це виправити. Чи можете ви допомогти мені в цьому? Дякую.

Виправлення неполадок : ми маємо виключити можливості, поки не зможемо визначити, в чому причина проблеми та що потрібно зробити, щоб її вирішити. Без подальших подій, ось що я пропоную вам зробити:

Крок 1: Спробуйте скинути телефон, щоб виключити можливість системних збоїв

Частіше збої насправді є незначними проблемами, пов'язаними з додатками або прошивкою, і хоча вони, як правило, впливають на загальну продуктивність телефону, їх легко виправити за умови, що у фоновому режимі немає інших серйозних проблем, які їх спровокували.

Отже, перше, що я хочу, щоб ви зробили, це спробувати виконати процедуру м’якого скидання. У вас Galaxy S6 Edge немає знімної батареї, отже, все, що ви можете зробити, це натиснути і утримувати кнопку зменшення гучності та клавішу живлення разом протягом 10 секунд і чекати, чи зможе телефон пройти повз екран завантаження.

Плавне скидання призведе до модельованого відключення акумулятора та оновлення пам'яті вашого пристрою, але немає гарантії, що проблему буде вирішено. Отже, якщо телефон не може успішно завантажитися навіть після м’якого скидання, перейдіть до наступного кроку.

Крок 2. Переконайтесь, що сторонні програми не мають до цього жодного відношення

Було багато випадків, коли ми стикалися з випадками, коли сторонні програми спричиняли збій системи, залишаючи телефон без відповіді. Але проблема, спричинена сторонніми програмами, полягає в тому, що їх легко виправити. Отже, щоб підтвердити, чи проблема пов’язана з деякими встановленими вами програмами, спробуйте завантажити пристрій у безпечному режимі, виконавши такі дії:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу живлення .
  3. Коли з’явиться логотип Samsung Galaxy S6 Edge, відпустіть клавішу живлення , а потім негайно натисніть і утримуйте клавішу зменшення гучності .
  4. Утримуйте клавішу зменшення гучності, доки пристрій не завершить перезапуск.
  5. Коли внизу ліворуч з’явиться „Безпечний режим”, відпустіть клавішу зменшення гучності .

У разі успіху зрозуміло, що причиною проблеми є одна або деякі програми, які ви завантажили та встановили. Тому вам потрібно знайти програму, через яку телефон не завантажується успішно, та видалити його. Можливо, вам доведеться видалити кілька програм і перезавантажити телефон незліченну кількість разів, перш ніж ви зможете сказати, що проблема вирішена. Ось як ви видаляєте програму з вашого S6 Edge ...

    1. На головному екрані торкніться Програми .
    2. Торкніться Налаштування .
    3. У розділі "Пристрій" торкніться Програми .
    4. Торкніться Менеджер програм .
    5. Проведіть пальцем праворуч до екрана ЗАВАНТАЖЕНО .
    6. Торкніться потрібної програми, а потім - Видалити .
    7. Натисніть Видалити для підтвердження

Якщо, однак, телефон все одно застряє на екрані завантаження під час запуску в безпечному режимі, то наступний крок може допомогти.

Крок 3: Спробуйте запустити Galaxy S6 Edge у режимі відновлення

Під час завантаження в режимі відновлення всі апаратні компоненти будуть увімкнені, але інтерфейс Android не буде завантажений, і в цьому випадку ваш телефон може перейти в режим, не зустрічаючи жодних проблем. Після успіху ви зможете виконати кілька процедур, які можуть вирішити проблему. Отже, ось як ви завантажуєте S6 Edge у режимі відновлення:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавіші збільшення гучності , головного екрана та клавіші живлення разом.
  3. Коли відобразиться екран із логотипом Samsung Galaxy S6 Edge, відпустіть лише клавішу живлення .
  4. Коли відобразиться логотип Android, відпустіть клавіші збільшення гучності та Home . На 30 - 60 секунд з'являється повідомлення "Встановлення оновлення системи", після чого з'являється меню відновлення системи Android.

У разі успіху ви можете спробувати стерти розділ кеш-пам’яті або навіть зробити скидання, щоб перевірити, чи зможете ви змусити телефон завантажитися в звичайному режимі та дійти до головного екрану. Однак, якщо проблема не зникне і після цього, вам слід перевірити пристрій у спеціаліста.

Samsung Galaxy S6 Edge не завантажиться після оновлення Nougat

Проблема: Я не знаю, як відкрити цей телефон, щоб вийняти акумулятор. Я його вимкнув і перезапустив, але це не допомогло. У мене S6 Edge. Я був у середині телефонного дзвінка, дзвінок припинився, і я не можу робити або приймати телефонні дзвінки. Не впевнений, чи має це якесь відношення до цього, але я вчора зробив оновлення Samsung. У мене ніколи раніше не було цієї проблеми. Мені дуже неприємно, що я не можу зателефонувати, оскільки мій син морський піхотник, і я не можу часто говорити з ним, і тепер я від нього не хотів!

Рішення: Ну, як ви вже заявляли, прошивку оновлено, тож здається, що деякі файли на вашому телефоні були зіпсовані, і це може бути причиною того, що він не може завантажитися повністю. Але оскільки ми не впевнені, в чому проблема, все, що нам потрібно зробити, це спершу зосередитись на програмному відділі пристрою, виконавши основні методи усунення несправностей. Щоб виявити проблему, просто виконайте такі процедури:

Крок 1: Спробуйте зарядити телефон

Іноді через недостатню зарядку акумулятора пристрій більше не може живити компоненти, що знаходяться всередині, і саме тому телефон не вмикається. Що нам зараз потрібно зробити, це перевірити, чи акумулятор несправний чи ні, зарядивши його протягом 10-15 хвилин. За допомогою цього методу ви не просто заряджаєте його, а й намагаєтеся з’ясувати, чи тече струм на друкованій платі пристрою. Якщо світлодіодний індикатор над екраном блимає, а на дисплеї відображається піктограма зарядки, то, швидше за все, це проблема мікропрограми, яка має проблему і заважає пристрою не завантажуватися. Однак, якщо він не відповідає через кілька хвилин зарядки, ви можете негайно перенести телефон у найближчий магазин у вашому районі, оскільки телефон може мати апаратні проблеми.

Крок 2: Виконайте примусову перезавантаження на телефоні

Якщо припустити, що пристрій заряджається нормально, настав час перевірити, чи не проблема викликана простим збоєм. За допомогою процедури примусового перезавантаження система пристрою оновиться та закриє всі невикористані програми, що працюють у фоновому режимі. Отже, поки він підключений до зарядного пристрою, просто натисніть і утримуйте клавіші живлення та зменшення гучності протягом 10-15 секунд. Якщо він завантажується, очевидно, це просто збій в системі. Але після цього і все ще не відповідаючи, ви можете виконати наступний крок.

Крок 3: Перезавантажте в безпечному режимі

Тепер ми повинні з’ясувати, чи може пристрій успішно завантажитися в безпечному режимі, бо якщо ні, то в системі можуть виникнути деякі конфлікти. Зверніть увагу, що цей метод тимчасово вимкне всі завантажені програми, а в системі працюватимуть лише попередньо встановлені програми. Якщо він завантажується без проблем, можливо, причиною цього є винуватець, і ви повинні знайти та видалити його, щоб усунути проблему.

Крок 4: Видаліть системний кеш телефону

Оскільки було встановлено нове програмне забезпечення, недалеко застарілі кеші системи, що створює конфлікт із системою та змушує програмне забезпечення збиватися без видимих ​​причин. За допомогою цього методу каталог кешу повернеться до заводських значень за замовчуванням, щоб пристрій міг створювати новіші файли, сумісні з новою системою.

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавіші збільшення гучності , головного екрана та клавіші живлення разом.
  3. Коли відобразиться екран із логотипом Samsung Galaxy S 6, відпустіть лише клавішу живлення .
  4. Коли відобразиться логотип Android, відпустіть клавіші збільшення гучності та Home . На 30 - 60 секунд з'являється повідомлення "Встановлення оновлення системи", після чого з'являється меню відновлення системи Android.
  5. Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено 'wipe cache partition'.
  6. Натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  7. Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено `` так ''.
  8. Натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  9. Коли розділ кешування стирання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  10. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Після видалення системних кешів уважно спостерігайте, чи телефон може успішно завантажитися. Якщо ні, то це може бути основною проблемою програмного забезпечення, і ви можете перейти до наступного методу для подальшого усунення несправностей.

Крок 5: Виконайте загальний скидання на телефоні

Оскільки всі процедури не вирішили проблему, найкраще, що вам слід зробити, це повернути пристрій до заводських налаштувань. Але пам’ятайте, що при перезавантаженні телефону всі дані будуть стерті, як-от контакти, музика, фотографії та всі сторонні програми, які ви встановили. Отже, перед тим, як продовжити, обов’язково створіть резервну копію або перенесіть її на свій персональний комп’ютер або SD-карту. Ось кроки для скидання налаштувань телефону:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавіші збільшення гучності та головну , потім натисніть і утримуйте клавішу живлення .
  3. Коли 6 відображається логотип, відпустіть тільки Samsung Galaxy S Потужність ключ
  4. Коли відобразиться логотип Android, відпустіть клавіші збільшення гучності та клавіші Home . На 30 - 60 секунд з'являється повідомлення "Встановлення оновлення системи", після чого з'являється меню відновлення системи Android.
  5. Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено 'wipe data / factory reset', потім натисніть клавішу живлення .
  6. Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено "Так - видалити всі користувацькі дані", а потім натисніть клавішу живлення .
  7. Коли головне скидання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  8. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити телефон.

Після того, як ви виконаєте всі процедури, і проблема все ще залишається, шукайте техніка у вашому районі і нехай це вирішить.

Зв’яжіться з нами

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Ми підтримуємо всі доступні пристрої Android, і ми серйозно ставимося до того, що робимо. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк нашим сторінкам у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.