Як виправити Samsung Galaxy S6 Edge, який застиг і не реагував [Посібник з усунення несправностей та потенційне рішення]

  • Прочитайте і зрозумійте, чому смартфони високого класу, такі як # Samsung Galaxy S6 Edge (# S6Edge), зависають та / або перестають реагувати без видимих ​​причин або причин, і дізнайтеся, як усунути це, коли виникають подібні проблеми.
  • Дізнайтеся, як усунути неполадки в телефоні, який щойно загинув за ніч і відмовився заряджатись наступного ранку.

Хоча смартфони високого класу, такі як Samsung Galaxy S6 Edge, зазвичай не мають проблем, пов’язаних з продуктивністю, бувають випадки, коли вони зависають і не реагують. Коли вони трапляються, існують процедури усунення несправностей, які потрібно було б виконати, щоб повернути телефон до життя. Найчастіше ці проблеми - це лише незначні збої в прошивці та / або апаратному забезпеченні, і їх можна виправити без втручання технічного персоналу. Все, що вам потрібно, - це терпіння та здоровий глузд, щоб мати можливість виконувати методи усунення несправностей.

У цьому пості я проведу вас під час усунення несправностей вашого Galaxy S6 Edge, який завис і не реагував. Я запропоную методи, які потрібно використовувати, щоб вирішити проблему, щоб ви могли продовжувати користуватися телефоном, не турбуючи затримки, зависання та інші проблеми, пов’язані з продуктивністю. Але тоді, звичайно, ви повинні бути чесними із самим собою, тому що якщо причиною проблеми є або фізична, або пошкодження рідини, то вам потрібна допомога технічного персоналу щодо масштабу проблеми на вашому телефоні. Ось чому перший крок нижче схильний знати, чи є обидва фактори пов’язаними з цією проблемою.

Перш ніж ми підемо далі, якщо у вас є інші проблеми з телефоном, переконайтеся, що ви зайшли на нашу сторінку з усунення несправностей, оскільки ми вже розглядали сотні проблем, надісланих нашими читачами. Шанси на те, що ми вже дали відповіді на ваші запитання, тому знайдіть час, щоб знайти проблеми, подібні до ваших, і скористайтеся запропонованими нами рішеннями та інструкціями з усунення несправностей. Якщо вони не працюють на вашому телефоні, не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши анкету з питань Android. Переконайтесь, що ви вибрали правильний пристрій та правильно заповнили кожне поле, щоб ми могли запропонувати більш точні рішення.

Як усунути неполадки вашого Galaxy S6 Edge, який завис і не реагує

Проблема : З якихось причин мій Galaxy S6 Edge замерз, коли я спав, і коли я спробував увімкнути, він більше не реагуватиме. Це вже як 6 годин, і я не використовував його з морозу. Мені дуже потрібен телефон для роботи, оскільки мій начальник часто зв’язується через цей телефон, і я не маю достатньо часу, щоб сходити в магазин і виправити це. Тож мені потрібна ваша допомога, щоб я міг знову користуватися телефоном. Я не знаю, що сталося і що спричинило проблему. Оскільки я щойно прокинувся з його екраном, повністю чорним, замороженим і більше не відповідатиму. Дякую.

Виправлення неполадок : зависання може часто залишати телефон без відповіді, і навіть бувають випадки, коли пристрій не може розпізнати натиснуту або утримувану клавішу живлення. Це одна з причин, чому власники часто панікують, оскільки вони думають, що щось насправді, дійсно не так з їх пристроями. Це може бути правдою, але ми справді не знатимемо напевно, якщо не спробували вирішити проблеми. З усім сказаним, ось що я пропоную вам зробити:

Крок 1: Переконайтеся, що ваш телефон не постраждав від води та рідини

Рідкі та фізичні пошкодження можуть спричинити серйозні проблеми у вашому телефоні, тому перед тим, як продовжувати усунення неполадок, необхідно спочатку спробувати фізично перевірити пристрій на наявність фізичних пошкоджень. Просто шукайте подряпини і подряпини. Звичайно, ви б знали, чи не впав телефон, оскільки ви є його власником. Якщо ознак фізичного пошкодження немає, перевірте індикатор пошкодження рідини (LDI). Просто вийміть лоток для SIM-картки і загляньте всередину порту, щоб не було невеликого шматочка наклейки. Якщо індикатор білий, то пошкодження рідини малоймовірне. Однак, якщо наклейка стала червоною, рожевою або фіолетовою, вам потрібно негайно принести телефон у магазин, щоб виправити його.

Крок 2: Підключіть зарядний пристрій до розетки та підключіть телефон

Словом, зарядіть телефон. Ви сказали, що екран вже був чорним, коли ви прокинулись, і що пристрій не реагує, коли ви намагалися його ввімкнути. Тут є одна очевидна можливість: можливо, акумулятор розрядився. Спершу виправте це, щоб ви могли продовжувати інші кроки з усунення несправностей нижче.

Якщо телефон заряджається, залиште це принаймні на 10 хвилин, щоб переконатися, що батареї достатньо для живлення його апаратних компонентів. Після чого спробуйте увімкнути його знову, щоб перевірити, чи все ще це можливо, чи ні, тоді наступні кроки з усунення несправностей повинні допомогти вам.

З іншого боку, якщо ваш пристрій не заряджається, ми дійсно не можемо виключити можливість того, що причиною проблеми є просто розряджений акумулятор. Спробуйте прочитати наступні публікації, щоб допомогти вирішити проблему зарядки на вашому пристрої:

  • Як виправити Samsung Galaxy S6 Edge, який не заряджається
  • Як виправити Samsung Galaxy S6 Edge не буде стягувати плату за випуск та інші супутні проблеми
  • Як виправити Samsung Galaxy S6 Edge Plus, який не заряджатиметься після оновлення Marshmallow

Ви також можете застосувати допомогу техніка, щоб вирішити цю проблему.

Крок 3: Спробуйте завантажити телефон у безпечному режимі

Вам потрібно спробувати це лише у тому випадку, якщо ваш телефон заряджається, але все одно не вмикається і не реагує, оскільки існує ймовірність, що якась стороння програма спричинила збій мікропрограми та залишила телефон без відповіді. Завантаження в безпечному режимі тимчасово вимикає всі сторонні програми, тому, якщо наші підозри вірні, ваш S6 Edge повинен мати можливість успішно завантажитися в діагностичному стані. Ось як ви це робите:

  1. Натисніть і утримуйте клавіші зменшення гучності та живлення протягом 20-30 секунд.
  2. Побачивши логотип Samsung, негайно відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте натискати клавішу зменшення гучності.
  3. Телефон повинен продовжувати завантажуватися, і вам буде запропоновано розблокувати телефон, як зазвичай.
  4. Ви дізнаєтесь, чи телефон успішно завантажився в безпечному режимі, якщо в нижньому лівому куті екрана відображається текст "Безпечний режим".

Якщо телефон не вдалося завантажити в безпечному режимі, на цьому етапі можна спробувати одну річ - перейти до наступного кроку.

Крок 4: Спробуйте запустити пристрій у режимі відновлення та стерти розділ кешу або скинути його

Запуск вашого Galaxy S6 Edge у режимі відновлення активує всі його апаратні компоненти, але графічний інтерфейс Android не вказаний. Це означає, що якщо проблема пов’язана з прошивкою, пристрій повинен мати можливість завантажуватися в такому стані. У разі успіху можна продовжити видалення розділу кеш-пам’яті, а потім виконати скидання. Просто виконайте наведені нижче дії, щоб дізнатися, як це зробити:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Одночасно натисніть і утримуйте такі три кнопки: клавішу збільшення гучності, клавішу головного екрана та клавішу живлення.
  3. Коли телефон завібрує, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте натискати та утримувати клавішу збільшення гучності та клавішу Home.
  4. Коли з’явиться екран Android System Recovery, відпустіть клавіші збільшення гучності та клавіші Home.
  5. Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити "стерти розділ кешу".
  6. Натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  7. Коли розділ кешування стирання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  8. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Виконуючи скидання, виберіть опцію "стерти дані / скинути заводські налаштування" замість "стерти розділ кешу", а потім дотримуйтесь інструкцій на екрані. Якщо все інше не вдається, тоді пора повернути телефон до магазину і перевірити його.

Galaxy S6 Edge загинув і більше не заряджається

Запитання: Вчора ввечері мій телефон заряджався абсолютно нормально, я лягав спати, і телефон помер за ніч, а сьогодні цього ранку він взагалі не зарядиться. Я спробував усі доступні методи та зарядні пристрої. Маленька піктограма блискавки з'являється на секунду перед зникненням, а світлодіодне світло не загоряється. Мій телефон повністю мертвий, тому я навіть не можу отримати до нього доступ для оновлення чи скидання. Тепер, перш ніж піти і витратити гроші, мені не потрібно на ремонт, чи є ще щось, що я можу спробувати. Я дуже не хочу втратити всі свої фотографії доньки та сім'ї. Я не знаю, яка версія оновлення зараз знаходиться на моєму пристрої. Дякую за будь-яку допомогу. - Шарлотта

Рішення: Привіт Шарлотта! Існує безліч факторів, за якими ваш пристрій загинув за одну ніч, можливо, він зазнав незначних збоїв у роботі системи та / або пошкодження системних файлів. Але ми не можемо відкинути можливості апаратних проблем, іноді це просто виникає, і ваш пристрій цегляний без явних симптомів. Щоб звузити проблему, виконайте наведені нижче дії, щоб визначити, чи пристрій все ще відповідає.

Крок 1: Примусово перезавантажте ваш Samsung Galaxy S6

Мета цієї процедури - виключити можливість того, що проблема не виникла через розряд або несправний акумулятор. На основі вашого твердження ви спробували деякі методи та використовували різні зарядні пристрої, тоді ми почнемо виконувати примусову перезавантаження на вашому пристрої. Це еквівалентно витяганню батареї для пристроїв, що мають знімний акумулятор. Ось як:

  • Натисніть і утримуйте клавішу живлення + клавішу зменшення гучності приблизно 10-20 секунд, доки пристрій не завершить перезапуск.

Крок 2: Завантажте пристрій у безпечному режимі

Безпечний режим - це діагностичний режим, який дозволяє завантажити пристрій із запущеною лише попередньо встановленою програмою та вимкнути всі сторонні програми. Це не вирішення проблеми, але для того, щоб переконатися, що на ваш пристрій не впливають „несправні” сторонні програми.

Дотримуйтесь наведених нижче вказівок щодо завантаження в безпечному режимі:

  1. Вимкніть ваш Galaxy S6.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли з'явиться 'Samsung Galaxy S6', негайно відпустіть клавішу живлення, а потім натисніть і утримуйте кнопку зменшення гучності.
  4. Продовжуйте утримувати кнопку зменшення гучності, доки телефон не завершить перезапуск.
  5. Коли в нижньому лівому куті екрана ви побачите безпечний режим, відпустіть кнопку.

Якщо ваш пристрій завантажується в цьому режимі, ми настійно рекомендуємо негайно зробити резервну копію файлів і зберегти їх на SD-карті або флеш-накопичувачі.

Крок 3: Завантажте пристрій у режимі відновлення.

Якщо ви не можете завантажитися в безпечному режимі, ми спробуємо запустити ваш пристрій у режимі відновлення. Тепер це остання процедура, яку ми рекомендуватимемо перед тим, як принести пристрій до фахівця. Це також для того, щоб переконатися, що пристрій не повністю мертвий і все ще реагує.

Ось як це зробити:

  1. Вимкніть ваш Samsung Galaxy S6.
  2. Натисніть і утримуйте разом клавіші збільшення гучності, головного екрана та живлення.
  3. Коли пристрій увімкнеться та відобразиться «Увімкнення логотипу», відпустіть усі клавіші, і на екрані з’явиться піктограма Android.
  4. Зачекайте, поки екран відновлення Android не з’явиться приблизно через 30 секунд.

Крок 5: Донесіть свій Samsung Galaxy S6 до найближчого сервісного центру

Ви виконали необхідні кроки з усунення несправностей, щоб усунути проблему, але безуспішно. Найкраще, що вам слід зробити зараз, щоб принести свій пристрій до місцевого сервісного центру Samsung, щоб технік міг поглянути на ваш пристрій та зробити певний професійний догляд.

Зверніть увагу, що можуть застосовуватися умови та умови гарантії, але якщо проблема викликана фізичним або рідким збитком, гарантія, безумовно, буде анульована, але якщо у вас є страховка, ви повинні бути хорошими. Крім того, спробуйте розповісти техніку, що насправді сталося або що ви спостерігали з телефоном до або після виникнення проблеми, щоб він міг дати вам більш точні відповіді або знати, що робити далі.

ЗВ’ЯЗАТИСЯ З НАМИ

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Ми підтримуємо всі доступні пристрої Android, і ми серйозно ставимося до того, що робимо. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк нашим сторінкам у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.