Функція швидкої зарядки Galaxy S6 перестала працювати, інші проблеми із зарядкою

# Проблеми із заряджанням акумулятора Samsung бувають різних форм. Іноді не справді виходить з ладу акумулятор. Проблеми з програмним забезпеченням та зловмисні програми можуть призвести до швидкого розряджання акумулятора, коли при зарядці здається, що телефон взагалі не заряджається. І звичайно, є той простий, старий випуск вашого пристрою, який взагалі не заряджається.

Кредит зображення: Samsung

У нашій сьогоднішній публікації висвітлено деякі форми # проблем із заряджанням GalaxyS6, такі як наведені нижче:

  1. Samsung Galaxy S6 не заряджається
  2. T-Mobile Galaxy S6 заряджається лише до 72% і більше не заряджатиметься
  3. Galaxy S6 не заряджається і не вмикається
  4. Функція швидкої зарядки на Galaxy S6 не працює

Якщо у вас є проблеми з #Android, якими ви хочете поділитися з нами, не соромтеся використовувати посилання внизу сторінки.


Проблема No1: Samsung Galaxy S6 не заряджається

Телефону 6 тижнів - і на 3 мобільні контракти. Підключив його до заряду вчора (до того, як акумулятор розрядився), але він не приймає заряд. Коли акумулятор підключений до мережі, символ відображається, але його статично і зеленої смуги не відображається. Спробував кілька зарядних пристроїв та кабелів, включаючи підключення USB до ноутбука, безрезультатно, перш ніж повернутися до 3 Shop, який направив мене до Samsung на Оксфорд-стріт, Лондон, як зараз поза їхньою політикою повернення на 28 днів. У черзі на 30 хвилин у Samsung, щоб нарешті отримати 2 хвилини з похмурим техніком, який повідомив мене, що це поза гарантією через невелику тріщину на екрані, незалежно від того, що, як він визнав, навряд чи це буде пов'язано (оскільки тріщина сталася 5 тижнів раніше, і телефон був у порядку протягом цих 5 тижнів).Як не дивно, у хлопця, який випередив мене в черзі, якого обслуговував інший технік, була точно така ж проблема з телефоном (без тріснутого екрану). Тепер вони хочуть стягнути з мене £ 165 за його ремонт (не впевнений, як він знав, що це ціна, не діагностуючи проблему). Заплативши за модернізацію свого цілком працездатного S4 (яким я вже користуюсь), я не дуже задоволений Samsung і, щонайменше, їхнім сервісом у тому, що має бути їх вітрина в Лондоні. Це особливо розчаровує, коли авторитетна компанія використовує дрібні відбитки Ts та S як привід, щоб вийти з обґрунтованого позову про гарантію щодо очевидно поширеної несправності їхнього нового телефону. Будь-яка допомога чи порада вдячні. BR -Заплативши за модернізацію свого цілком працездатного S4 (яким я вже користуюсь), я не дуже задоволений Samsung і, щонайменше, їхнім сервісом у тому, що має бути їх вітрина в Лондоні. Це особливо розчаровує, коли авторитетна компанія використовує дрібні відбитки Ts та S як привід, щоб вийти з обґрунтованого позову про гарантію щодо очевидно поширеної несправності їхнього нового телефону. Будь-яка допомога чи порада вдячні. BR -Заплативши за модернізацію свого цілком працездатного S4 (яким я знову користуюся), я не дуже задоволений Samsung і, щонайменше, їхнім сервісом у тому, що має бути їх вітрина в Лондоні. Це особливо розчаровує, коли авторитетна компанія використовує дрібні відбитки Ts і S як привід, щоб вийти з обґрунтованого позову про гарантію щодо очевидно поширеної несправності їх нового телефону. Будь-яка допомога чи порада вдячні. BR -Адріан

Рішення: Привіт Адріане. Ми погоджуємось з вами, що потрібно більше, ніж просто тріснутий екран, щоб сказати, що на телефоні потрібен ремонт. Проблему зарядки на будь-яких електронних гаджетах сьогодні найкраще діагностувати, попередньо відокремивши потенційні причини. У вашому S6 цього можна досягти, визначивши, чи проблема має програмний характер.

Перезапустіть S6 у безпечному режимі

Хоча ви можете сприймати проблему як телефон, який не заряджається, справжньою проблемою може бути несправність завантаження. Щоб перевірити, чи телефон все ще завантажувальний (припускаючи, що в батареї все ще достатньо енергії), спочатку перезапустіть його безпечний режим. Ось як ви це робите:

  • Вимкніть Galaxy S6 Edge.
  • Натисніть і утримуйте клавішу живлення .
  • Коли з’явиться „Samsung Galaxy S6 Edge”, негайно відпустіть клавішу живлення, а потім натисніть і утримуйте кнопку зменшення гучності .
  • Продовжуйте утримувати кнопку зменшення гучності, поки телефон не завершить перезапуск.
  • Коли в нижньому лівому куті екрана ви побачите безпечний режим, відпустіть кнопку.

Також відомий як діагностичний режим, безпечний режим запобігає завантаженню сторонніх програм. Якщо ви підозрюєте, що за проблемою стоїть програма третьої сторони, це одна з процедур усунення несправностей, які є у вашому розпорядженні. Якщо телефон все ще не завантажується, перейдіть до завантаження в режимі відновлення.

Перезавантажте в режимі відновлення

Ще одним кроком з усунення несправностей, який ви можете зробити, є завантаження телефону в режимі відновлення. Як і безпечний режим, це спеціальне середовище можна отримати за допомогою апаратних кнопок. У режимі відновлення ви можете стерти системний кеш (розділ кешу) та виконати заводські скидання. Якщо телефон завантажується в режимі відновлення, це означає, що щось просто перешкоджає завантаженню нормального режиму.

Щоб завантажити S6 у режимі відновлення, просто виконайте такі дії:

  • Вимкніть ваш Samsung Galaxy S6 Edge.
  • Натисніть і утримуйте разом клавіші збільшення гучності, головного екрана та живлення .
  • Коли пристрій увімкнеться та відобразиться «Увімкнення логотипу», відпустіть усі клавіші, і на екрані з’явиться піктограма Android.
  • Зачекайте, поки екран відновлення Android не з’явиться приблизно через 30 секунд.

Перезавантажте S6 в режимі завантаження

Режим завантаження дозволяє прошивати запас чи спеціальний ПЗУ та встановлювати оновлення. Подібно до режиму відновлення, це хороший метод, щоб визначити, чи проблема має програмну сторону.

  • Вимкніть телефон.
  • Одночасно натисніть і утримуйте кнопки зменшення гучності, головного екрана та потужності .
  • Отримавши запит “Попередження”, натисніть кнопку збільшення гучності, щоб продовжити.

Надішліть телефон Samsung або ремонтній майстерні

Тепер, якщо всі ці три процедури не спрацьовують на телефон, ви можете припустити, що проблема з обладнанням триває. Або акумулятор з якоїсь причини повністю вийшов з ладу, або деякі компоненти материнської плати переплуталися. Саме тут вам дійсно доведеться звернутися за допомогою до кваліфікованих фахівців.

Ми знаємо, що Samsung визнала гарантію недійсною через тріщини на екрані, тому ви нічого особливо не можете з цим зробити, якщо не хочете витратити гроші на ремонт. Існує багато речей, які можуть анулювати стандартну 1-річну гарантію вашого S6, включаючи пошкодження внаслідок неправильного використання споживачем. Очевидно, тріщина на екрані, схоже, підпадає під категорію зловживання, до якої, на жаль, звернувся технік, з яким ви спілкувались.

Наскільки ми хотіли б вам допомогти, ми можемо зробити стільки всього, що ми можемо зробити разом. Наша допомога стосується лише виявлення будь-яких помилок та проблем, пов’язаних із програмним забезпеченням. Ми завжди рекомендуємо нашим читачам приносити свій телефон до сертифікованого магазину Samsung або до роздрібних магазинів Samsung для виявлення будь-яких виявлених апаратних проблем. Ми розуміємо, що ви можете вагатися втратити гроші за цей ремонт, але насправді це ваш єдиний розумний вибір на даний момент.

Якщо ви хочете самостійно вирішити проблеми з апаратним забезпеченням, діагностувати та відремонтувати, ви можете пошукати інші ресурси в Інтернеті. Веб-сайт iFixit пропонує легкі самостійні роботи (зроби сам) для вирішення цього типу проблем.

Проблема №2: T-Mobile Galaxy S6 заряджає лише до 72% і більше не заряджатиметься

Це абсолютно новий телефон Galaxy від T-Mobile. Ми виключили зарядні кабелі, програми та швидкі та звичайні зарядні кабелі. Телефон заряджатиметься до 72 відсотків, а потім буде говорити про 1 хвилину до повного, але не буде заряджатись після цього. Перевіряли програми, і м’яке та жорстке перезавантаження телефону не спрацювало. - Віра

Рішення: Привіт Віро. Можливо, прошивка зарядного пристрою телефону була пошкоджена з якихось причин, через що телефон припинив заряджатись після досягнення певного порогу.

Три фази зарядки акумулятора смартфона

Батарея Li-Ion 2550 мАг, подібна до вашої S6, працює в трьох загальних частинах або фазах. Перший трапляється, коли акумулятор повністю розряджений або становить 0%. Ця фаза займає тривалий час, щоб живити акумулятор, оскільки він отримує лише незначну кількість енергії від електричного джерела.

Друга фаза розпочалася після заряджання батареї до певного рівня напруги, як правило, від 3,1 до 3,0 вольт. На цій фазі струм струму до акумулятора стає постійним, і тип зарядного пристрою, який ви використовуєте (стандартний або швидкий), має значення. Ця фаза зазвичай трапляється від 15% до 70%. Швидкий зарядний пристрій може швидко заповнити ємність акумулятора, коли використовується на цьому етапі.

Третя фаза включає зазвичай понад 70% до 100% рівня заряду акумулятора. З режиму постійного струму процес зарядки тепер переходить у режим постійної напруги, і зарядний пристрій, який ви використовуєте, вже не має значення. До тих пір, поки напруга від джерела живлення залишатиметься незмінним, процес зарядки триватиме рівно стільки ж часу.

Ми вважаємо, що проблема може бути пов’язана з прошивкою або програмним забезпеченням, що контролює фази. Ваш телефон має вбудований механізм, який безперешкодно керує цими фазами, але, схоже, це вже не працює належним чином. Будь ласка, виконайте запропоновану усунення несправностей для Адріана вище. Якщо жодна з цих речей не вирішить вашу проблему, пора подумати про заміну.

Проблема No3: Galaxy S6 не заряджається і не вмикається

Привіт, я просто використовував свій S6 не так давно, залишив його на кілька хвилин у спокої, і коли я повернувся за ним і спробував перевірити свою електронну пошту, я натиснув кнопку живлення, і екран не засвітився. Я спробував утримувати кнопку живлення для перезавантаження, але це не спрацювало. Спробував утримувати кнопку живлення, кнопку головного екрана та кнопку збільшення гучності, але це теж не спрацювало. Не знаю, що ще спробувати. Чи означає це, що мені слід звернутися до свого перевізника та перевірити проблему? Будь ласка, повідомте мене якомога швидше. Uber - це моє джерело транспорту, і я не можу отримати до нього доступ без свого телефону. Крім того, я не маю готівки, щоб взяти автобус додому. - Крістіна

Рішення: Привіт Крістіно. Якщо ви не встановили, не завантажили (програми, власні ПЗУ, файли) або не змінили операційну систему будь-яким способом до виникнення проблеми, ми справді не знаємо, з чого почати. Першим логічним кроком, який слід зробити тут, є залишення телефону підключеним до зарядного пристрою принаймні на 30 хвилин, щоб переконатися, що це не просто проблема повного розряду акумулятора. Якщо після заряджання телефону протягом такого часу нічого не зміниться, у вас має бути апаратне забезпечення. Це може означати, що проблема з батареєю або деякі компоненти всередині можуть вийти з ладу.

Оскільки ваша проблема залежить від часу, негайно зателефонуйте своєму оператору, а не вирішуйте проблеми з телефоном, щоб швидше вирішити проблему.

В іншому випадку перегляд цієї публікації та інших пов’язаних статей з нашого сайту може допомогти.

Проблема No4: Функція швидкої зарядки на Galaxy S6 не працює

Мій телефон швидко заряджається останні кілька тижнів, і я завжди підключаю його щовечора. Тільки цієї ночі у мене була проблема, що вона не заряджається за допомогою швидкого зарядного пристрою, який йде в комплекті з телефоном. Я також намагався використовувати інший зарядний пристрій для телефонів, але він не працює на моєму телефоні.

Я спробував підключити телефон до USB-кабелю на ноутбуці, і мій пристрій не розпізнається. Існує також випадок, коли я підключаю зарядний пристрій, який він зарядився, тоді я намагаюся вийняти його, він більше не заряджається, але коли це відбувається, він говорить лише про зарядку кабелю, а не про швидку зарядку. Я помітив, що мій зарядний порт як би зафарбований чорним кольором. Я справді не знаю, що робити. Мій телефон здається пошкодженим, але це не так. Я хочу, щоб швидка зарядка була дуже поганою. - Джон

Рішення: Привіт Джон. Щоб функція швидкої зарядки працювала, потрібно виконати кілька речей. Переконайтесь, що дотримуються наведених нижче порад:

  • Вимкніть телефон або екран. Швидка зарядка не спрацює, якщо ви користуєтеся телефоном під час заряджання, а також якщо екран увімкнено.
  • Використовуйте сертифікований швидкий зарядний пристрій або швидкий зарядний пристрій Samsung, який постачається в комплекті з телефоном. Стандартний зарядний пристрій не може посилити потужність зарядки, тому заряд акумулятора може зайняти кілька годин у порівнянні із швидким зарядним пристроєм.
  • Увімкнути режим польоту. Це хороший прийом, щоб гарантувати, що ваш телефон виконує якомога менше завдань під час зарядки. У режимі польоту бездротові радіоприймачі телефону та інші функції вимкнені. Це означає, що ви не зможете приймати дзвінки та текстові повідомлення, але значно пришвидшить процес оплати.
  • Вимкніть деякі функції. Якщо ви не можете перевести телефон у режим польоту з будь-якої причини, переконайтеся, що ви вимкнули інші речі, такі як NFC, Wi-Fi або Bluetooth. Закриття всіх активно запущених додатків також допоможе.

Якщо ви вже робите ці дії до того, як стикалися з цією проблемою, переконайтеся, що порт microUSB на вашому телефоні перевірено компанією Samsung або будь-яким кваліфікованим техніком (хоча ми вважаємо за краще, щоб ви пройшли маршрут Samsung, щоб уникнути скасування гарантії).

Пов’язане читання: Samsung Galaxy S6 Edge Plus щодо заряджання та поради щодо акумулятора


Якщо ви один із користувачів, який зіткнувся з проблемою з вашим пристроєм, повідомте нас про це. Ми пропонуємо рішення для проблем, пов’язаних з Android, тому, якщо у вас проблема з вашим пристроєм Android, просто заповніть коротку анкету за цим посиланням,  і ми спробуємо опублікувати наші відповіді в наступних повідомленнях. Ми не можемо гарантувати швидку відповідь, тому, якщо ваша проблема залежить від часу, знайдіть інший спосіб її вирішення. 

Описуючи свою проблему, будь ласка, будьте якомога детальніші, щоб ми могли легко визначити відповідне рішення. Якщо можете, будь ласка, включіть точні повідомлення про помилки, які ви отримуєте, щоб дати нам уявлення з чого почати. Якщо ви вже пробували деякі кроки з усунення несправностей, перш ніж писати нам електронною поштою, обов’язково згадайте їх, щоб ми могли пропустити їх у своїх відповідях.

Якщо ви вважаєте цю публікацію корисною, будь ласка, допоможіть нам, поширивши цю інформацію своїм друзям. GalaxyS2 також має присутність у соціальних мережах, тому вам може знадобитися взаємодіяти з нашою спільнотою на наших сторінках у Facebook та Google+.