Як виправити проблему з кодом помилки 910 у магазині Google Play

Google Play Store - це магазин за замовчуванням для пристроїв Android, де ви можете завантажити всі свої улюблені програми. Завантажити програму так само просто, як просто натиснути на неї та чекати, поки вона встановиться на вашому смартфоні. Хоча це надійна платформа, є випадки, коли у вас можуть виникати проблеми при отриманні програми. У цій останній частині нашої серії виправлення неполадок ми розглянемо проблему з кодом помилки 910 у магазині Google Play.

Якщо у вас виникли проблеми з комп’ютером або пристроєм Android, не соромтеся зв’язуватися з нами за допомогою цієї форми. Ми будемо більш ніж раді допомогти вам у вирішенні будь-яких проблем, які можуть виникнути у вас із пристроєм. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо без жодних рядків. Проте ми просимо, щоб, коли ви зв’яжетесь з нами, намагалися бути якомога детальнішими, щоб можна було зробити точну оцінку та дати правильне рішення.  

Як виправити проблему з кодом помилки 910 у магазині Google Play

Перш ніж виконувати будь-який із рекомендованих кроків з усунення несправностей, перелічених нижче, найкраще перезавантажити телефон. Ця дія оновлює операційну систему та видаляє всі пошкоджені тимчасові дані, які можуть спричинити проблему. Ви також повинні переконатися, що він працює під час останнього оновлення програмного забезпечення.

Код помилки 910 зазвичай виникає при спробі завантажити програму з магазину Google Play. Цю проблему зазвичай спричиняють пошкоджені дані. Нижче наведено кроки з усунення несправностей, які потрібно зробити, щоб вирішити цю проблему.

Очистіть кеш-пам’ять і дані магазину Google Play

Google Play Store, як правило, зберігає дані для покращення роботи користувачів. Однак ці дані іноді можуть пошкодитись і спричинити цю проблему. Щоб виправити це, вам доведеться очистити кеш-пам’ять і дані магазину Google Play.

Для пристроїв Samsung

  • На головному екрані проведіть пальцем угору по порожньому місці, щоб відкрити панель програм.
  • Торкніться Налаштування> Програми.
  • Торкніться потрібної програми у списку за замовчуванням.
  • Щоб відобразити попередньо встановлені програми, торкніться Меню> Показати системні програми.
  • Торкніться Зберігання> ОЧИСТИТИ КЕШ> ОЧИСТИТИ ДАНІ> ВИДАЛИТИ.

Для пристроїв Huawei

  • На головному екрані натисніть піктограму Усі програми.
  • Прокрутіть до та торкніться Налаштування.
  • Прокрутіть і торкніться Керування програмами.
  • Торкніться вкладки Усі.
  • Прокрутіть і торкніться програми Google Play Store.
  • Торкніться Очистити кеш.
  • Торкніться Очистити дані

Перевірте, чи все ще не виникає проблема з кодом помилки 910 у Google Play.

Видаліть і додайте свій обліковий запис Google

Бувають випадки, коли проблема у вашому обліковому записі, яка зберігається на серверах Google, може спричинити цю проблему. Щоб виправити це, потрібно оновити свій обліковий запис, видаливши його з телефону, а потім додавши знову.

  • Відкрийте програму Налаштування та перейдіть до меню Облікові записи.
  • На екрані Користувачі та облікові записи (Облікові записи) знайдіть свій обліковий запис Google і торкніться його. 
  • Прокрутіть униз екрана та натисніть Видалити.
  • Поверніться до екрана Користувачі та облікові записи (Облікові записи), прокрутіть униз екрана та натисніть Додати обліковий запис.
  • У вікні Додати обліковий запис натисніть Google і дотримуйтесь інструкцій на екрані, щоб повторно додати свій обліковий запис Google.
  • Перезапустіть телефон.

Перевірте, чи все ще не виникає проблема з кодом помилки 910 у Google Play.

Перемістіть програму з SD-карти на внутрішню пам’ять

Якщо ця помилка виникає при спробі оновити програму, встановлену на SD-карті, то пропоную перемістити цю програму у внутрішню пам’ять телефону.

  • Відкрийте меню налаштувань і перейдіть до Додатки та сповіщення. Потім натисніть Програми (Список програм), щоб переглянути всі встановлені програми.
  • Знайдіть у списку встановлених програм програму, яка відмовляється встановлювати, і торкніться її, щоб розгорнути меню.
  • Натисніть сховище, потім натисніть Змінити місце зберігання та перемістіть програму до Внутрішньої пам’яті.
  • Після переміщення програми у внутрішню пам’ять оновіть програму ще раз.

Перевірте, чи все ще не виникає проблема з кодом помилки 910 у Google Play.

Вийміть SD-карту

Іноді пошкоджена SD-карта може спричинити цю проблему. Щоб перевірити, чи не саме це спричиняє проблему, слід видалити цю картку з телефону, а потім перевірити, чи проблема все ще не виникає.

Протріть розділ кешу телефону

Бувають випадки, коли кешовані дані, що зберігаються у виділеному розділі телефону, можуть бути пошкоджені. Коли це трапляється, це зазвичай спричиняє виникнення певних проблем у телефоні. Щоб виключити ймовірність того, що саме це спричиняє проблему, вам доведеться стерти розділ кешу телефону з режиму відновлення.

Для пристроїв Samsung

  • Вимкніть телефон.
  • Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Home, потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  • Коли відобразиться екран з логотипом пристрою, відпустіть лише клавішу живлення
  • Коли відображається логотип Android, відпустіть усі клавіші (`` Встановлення оновлення системи '' відображатиметься приблизно 30-60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  • Натисніть клавішу зменшення гучності кілька разів, щоб виділити "стерти розділ кешу".
  • Натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  • Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити "так", і натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  • Коли розділ кешування стирання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  • Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Для пристроїв Huawei

  • Вимкніть телефон.
  • Натисніть та утримуйте кнопку збільшення гучності разом із кнопкою живлення на вашому пристрої одночасно протягом декількох секунд
  • Телефон перейде в режим відновлення запасів
  • За допомогою кнопок регулювання гучності виділіть «стерти розділ кешу», а за допомогою клавіші живлення виберіть його
  • Після завершення процесу перезавантажте систему

Перевірте, чи все ще не виникає проблема з кодом помилки 910 у Google Play.

Виконайте скидання до заводських налаштувань

Якщо вищевказані дії не дозволяють вирішити проблему, найкраще, що потрібно зробити зараз, - це скинути заводські налаштування. Перед скиданням обов’язково зробіть резервну копію даних телефону.

Для пристроїв Samsung

  • Вимкніть телефон.
  • Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Home, потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  • Коли відобразиться екран з логотипом пристрою, відпустіть лише клавішу живлення
  • Коли відображається логотип Android, відпустіть усі клавіші (`` Встановлення оновлення системи '' відображатиметься приблизно 30-60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  • Натисніть клавішу зменшення гучності кілька разів, щоб виділити 'wipe data / factory reset'.
  • Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
  • Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено "Так - видалити всі користувацькі дані".
  • Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати та розпочати основне скидання.
  • Коли головне скидання завершено, виділяється "Перезавантажити систему зараз".
  • Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.
  • Поки в телефоні не встановлено жодної програми, спробуйте перевірити, чи проблема все ще виникає.

Для пристроїв Huawei

  • Вимкніть телефон.
  • Натисніть та утримуйте кнопку збільшення гучності разом із кнопкою живлення на вашому пристрої одночасно протягом декількох секунд
  • Телефон перейде в режим відновлення запасів
  • За допомогою кнопок гучності виділіть кеш очищення / скидання до заводських налаштувань, а за допомогою клавіші живлення виберіть його
  • Після завершення процесу перезавантажте систему

Перевірте, чи все ще не виникає проблема з кодом помилки 910 у Google Play.