Що робити з Fitbit Alta HR, який більше не стягує плату

Маленькі електронні пристрої, такі як ваш Fitbit Alta HR, покладаються виключно на його акумулятор, і хоча Fitbit зробив хорошу роботу, зробивши свої пристрої достатньо ефективними, вам все одно доведеться заряджати їх через день-два. Як правило, ніяких проблем із заряджанням Alta HR не повинно бути, але коли він не реагує на підключення до зарядного пристрою, щось може бути вимкнено.

У цьому дописі я допоможу вам у вирішенні проблем із вашим Fitbit Alta HR, який більше не заряджається. Ми розглянемо всі можливі сценарії та з’ясуємо, чи зможемо ми знову зарядити ваш трекер. Після нашого усунення несправностей, яке все ще не заряджається, у вас завжди є можливість зателефонувати в службу технічної підтримки або повернути пристрій у магазин, щоб технік міг перевірити його.

Тепер, перш ніж ми усунемо несправності вашого трекера, якщо у вас трапляються інші проблеми, відвідайте нашу сторінку з усунення несправностей Fitbit Alta HR, оскільки ми вже вирішили деякі найпоширеніші проблеми з цим пристроєм. На нашому веб-сайті вже могли бути статті, які могли б допомогти вам вирішити проблему. Якщо ні, тоді не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши анкету та натиснувши кнопку подати після цього.

Повертаючись до нашого способу усунення несправностей, ось що вам потрібно зробити, якщо ваш Fitbit Alta HR більше не заряджається ...

  1. Переконайтесь, що порт USB або розетка не несправні.
  2. Переконайтеся, що контакти на трекері або зарядному кабелі не забруднені.
  3. Переконайтеся, що трекер надійно підключений до зарядного кабелю.
  4. Перезапустіть свій Fitbit Alta HR, оскільки він може працювати неправильно.
  5. Переконайтеся, що трекер не мокрий.

Ви можете спробувати підключити зарядний пристрій до іншого порту USB, оскільки завжди існує ймовірність того, що порт, до якого він зараз підключений, несправний. Або спробуйте скористатися банком живлення або стороннім настінним зарядним пристроєм, сертифікованим UL.

Після цього, і ваш Alta HR все ще не заряджається, перевірте, чи чисті контакти на вашому трекері, а також кабель, який ви використовуєте. Якщо є сторонні предмети, такі як ворсинки або сміття, видаліть їх, оскільки вони можуть перешкоджати процесу зарядки.

Наступне, що потрібно зробити, це переконатися, що Alta HR правильно підключений до зарядного кабелю; вона повинна бути пухкою. Від'єднайте кабель від трекера і знову підключіть його, щоб переконатися, що він правильно входить.

Ще однією можливістю, яку вам потрібно виключити, є те, що це може бути лише незначна проблема з прошивкою. Отже, оновіть пам’ять свого трекера, перезапустивши його:

  1. Підключіть зарядний кабель до порту USB на комп’ютері або до будь-якого настінного зарядного пристрою USB, сертифікованого UL.
  2. Прикріпіть інший кінець зарядного кабелю до порту на задній панелі трекера. Штифти на зарядному кабелі повинні надійно зафіксуватися у порту. Ви дізнаєтесь, що з’єднання безпечне, коли трекер завібрує, і ви побачите значок батареї на дисплеї вашого трекера. Ваш трекер почне заряджатися.
  3. Натисніть кнопку на зарядному кабелі 3 рази протягом декількох секунд, короткочасно роблячи паузу між натисканнями. Кнопка знаходиться на кінці зарядного кабелю, який підключений до комп'ютера. Коли ви бачите логотип Fitbit і трекер вібрує, це означає, що трекер перезапущений.
  4. Від'єднайте трекер від зарядного кабелю.

Після виконання процедур, і ваш трекер все ще не заряджається, переконайтесь, що він не мокрий, а потім принесіть його назад до магазину, щоб технік міг перевірити його. Проблема може бути в апаратному забезпеченні.

Я сподіваюся, що ця інструкція допомогла вам так чи інакше. Будь ласка, допоможіть нам поширити інформацію, поділившись цим дописом із друзями або людьми, які також можуть мати подібні проблеми. Дякуємо за читання!

СХОЖІ ПОВІДОМЛЕННЯ:

  • Як виправити Fitbit Alta HR, який не синхронізується
  • Як виправити Fitbit Alta HR, який не отримує сповіщення від пристрою Android

Зв’яжіться з нами

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк нашим сторінкам у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.