Як виправити Samsung Galaxy S8 за допомогою чорного екрану смерті (прості кроки)

Проблеми, пов'язані з енергоспоживанням, є одними з найбільш часто повідомляваних проблем із Samsung Galaxy S8, в якому Чорний екран смерті (BSoD) знаходиться на першому місці. Ці проблеми можуть виникати через незначний збій або збій вбудованого програмного забезпечення, деякі програми могли виходити з ладу та впливати на продуктивність телефону та спричинити збій системи, недавнє оновлення могло пошкодити деякі системні кеші та файли та призвести до невідповідностей, і нарешті, це може бути пов’язано з фізичним та / або пошкодженням рідини.

На відміну від реальної проблеми живлення, коли телефон повністю вимкнений і не реагує, коли ви натискаєте клавішу живлення або підключаєтеся до його зарядного пристрою, BSoD може залишити телефон увімкненим з усіма іншими апаратними компонентами, що працюють належним чином, крім екрана або дисплея . Один знак, щоб негайно дізнатись, чи є BSoD чи ні, - це коли телефон звучить, коли надходять повідомлення або дзвінки, або світлодіодне індикатор сповіщення може час від часу блимати. Якщо ви є одним із власників цього телефону і на даний момент у вас виникає схожа проблема, продовжуйте читати, оскільки ця публікація може вам насправді допомогти.

Перш ніж йти далі, якщо ви знайшли цю публікацію, оскільки намагалися знайти рішення своєї проблеми, спробуйте відвідати нашу сторінку з усунення несправностей Galaxy S8, оскільки ми вже розглядали більшість часто повідомляваних проблем із телефоном. Ми вже надали рішення деяких проблем, про які повідомляють наші читачі, тому спробуйте знайти проблеми, подібні до ваших, і скористайтеся запропонованими нами рішеннями. Якщо вони не працюють для вас, і якщо вам потрібна подальша допомога, заповніть нашу анкету з питань Android та натисніть "Надіслати".

Найефективніше рішення для Чорного екрану смерті (BSoD) на Galaxy S8

Ми отримали сотні повідомлень від наших читачів, що володіють пристроями Samsung Galaxy S8, і серед найпоширеніших проблем, про які вони повідомили, є саме ця. Деякі говорили, що телефон просто вимкнувся і більше не реагуватиме, коли натискатиметься або утримується клавіша живлення. Інші, однак, сказали, що така проблема сталася після оновлення, але лише екран вимикається, оскільки пристрій все ще вимикається, коли надходять повідомлення та дзвінки. Це насправді типовий симптом BSoD; екран чорний, індикатор сповіщень горить або блимає час від часу, і телефон насправді може отримувати повідомлення або дзвінки, але екран залишається чорним.

Деякі з наших читачів сказали, що вони вже були в паніці, особливо ті, хто щойно отримав телефон. Як би не було складно, цю проблему насправді дуже легко виправити за умови, що чорний екран не спричинений фізичними або рідкими пошкодженнями. Щоб це виправити, потрібно зробити наступне:

  • Натисніть і утримуйте клавіші зменшення гучності та живлення разом протягом 10 секунд.

Цю процедуру ми називаємо примусовим перезапуском. Він імітує відключення акумулятора, що має той самий ефект, що і при витягуванні батареї з телефону за допомогою знімного джерела живлення. Пам'ять пристрою оновиться, і цього має бути достатньо, щоб оживити мертвий телефон, якщо причиною проблеми є просто збій системи. Однак якщо проблему не вдається вирішити, спробуйте зробити це…

  1. Натисніть і утримуйте кнопку зменшення гучності і не відпускайте її.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу живлення, утримуючи кнопку зменшення гучності.
  3. Тримайте обидві клавіші утримуваними протягом 10 секунд.

В основному це має той самий ефект, що і перша процедура, лише натиснувши та утримуючи кнопку зменшення гучності спочатку, перш ніж телефон спрацьовує, натискаючи кнопку живлення. Майте на увазі, що якщо клавішу живлення натиснути першою, телефон негайно зреагує на неї, оскільки це важко зробити. Коли це станеться, комбінація зменшення гучності та живлення ніколи не буде виконана належним чином, тому телефон може не ввімкнутись, оскільки натискання та утримування клавіші живлення не могло зробити щось із збоєм прошивки.

Якщо і це не вдається, можливо, акумулятор повністю розряджений. Тож спробуйте зробити це ...

  1. Підключіть зарядний пристрій до робочої розетки.
  2. Підключіть телефон до зарядного пристрою за допомогою оригінального кабелю.
  3. Дайте телефону зарядитися протягом декількох хвилин, незалежно від того, відображається символ зарядки.
  4. Після цього натисніть і утримуйте кнопку зменшення гучності та клавішу живлення разом протягом 10 секунд.

Виконавши всі ці процедури, і ваш Galaxy S8 все ще не вмикається, то проблема полягає не лише в одному випадку системного збою або аварії. Вам доведеться виконати деякі процедури з усунення несправностей, щоб перевірити, чи можете ви вирішити цю проблему, не звертаючись до сервісного центру. Продовжуйте читати нижче, оскільки я також підготував для вас посібник з усунення несправностей.

СХОЖІ ПОВІДОМЛЕННЯ:

  • Як виправити Samsung Galaxy S8, який не вмикається після заряджання протягом ночі [Посібник з усунення несправностей]
  • Що робити з Samsung Galaxy S8, який не вимкнеться або не реагує на клавішу живлення [Посібник з усунення несправностей]
  • Як виправити Samsung Galaxy S8, який розряджає акумулятор, а не заряджається при підключенні [Посібник з усунення несправностей]
  • Що робити, коли ваш новий Samsung Galaxy S8 застряє на екрані Verizon під час завантаження [Посібник з усунення несправностей]
  • Що робити, якщо ваш Samsung Galaxy S8 продовжує самостійно перезавантажуватися після процесу вкорінення [Посібник з усунення несправностей]

Усунення несправностей Galaxy S8 за допомогою BSoD, але не реагує на примусовий перезапуск

Щоб вирішити проблему з телефоном BSoD, потрібно лише три речі, перш ніж приймати його до сервісного центру. Однак, якщо вам не зручно самостійно вирішувати проблеми з пристроєм, краще попросіть когось перевірити його для вас. Ви можете звернутися до техніків, якщо хочете отримати хорошу підтримку, але для тих, хто бажає виконати певні дії з усунення несправностей, ось що можна зробити…

Перевірте наявність ознак фізичного та рідкого пошкодження

Важливо перевірити телефон на наявність можливих пошкоджень, спричинених падінням на тверду поверхню або у воду. Щоб отримати фізичні пошкодження, вам просто потрібно поглянути на корпус телефону, щоб побачити, чи немає значних подряпин, вм’ятин чи тріщин. Будь-яка сила, яка може спричинити руйнівну шкоду всередині вашого телефону, повинна залишити сліди зовні.

Що стосується пошкодження рідини, перевірте індикатор пошкодження рідини (LDI), який знаходиться у гнізді для SIM-картки. Якщо він спрацював, він повинен стати червоним або фіолетовим, якщо ні, то він повинен залишатися білим. Я знаю, що ваш телефон є водонепроникним, але він не є водонепроникним, тому все ще існує ймовірність потрапляння води або будь-якої рідини в пристрій, і загальним шлюзом є порт USB або зарядний пристрій. Отже, вам також потрібно перевірити, чи немає там вологи. Використовуйте ватяну паличку або вставте в неї шматочок тканинного паперу, щоб ввібрати вологу.

Запустіть телефон у безпечному режимі

Ми просто хочемо знати, чи здатний він все ще завантажитися в оголених кістках. У цьому режимі всі сторонні програми тимчасово відключені. Якщо один із них спричиняє проблему, тоді ваш S8 повинен мати змогу запустити це середовище без особливих проблем, тому справді варто спробувати. Ось як ви це робите:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу живлення за екраном назви моделі.
  3. Коли на екрані з’явиться “SAMSUNG”, відпустіть клавішу живлення.
  4. Відразу після відпускання клавіші живлення натисніть і утримуйте клавішу зменшення гучності.
  5. Продовжуйте утримувати клавішу зменшення гучності, доки пристрій не завершить перезапуск.
  6. У нижньому лівому куті екрана відображатиметься безпечний режим.
  7. Відпустіть клавішу зменшення гучності, коли з’явиться безпечний режим.

Якщо припустити, що ви успішно запустили телефон у цьому режимі, наступне, що вам слід зробити, це перезавантажити його в звичайному режимі, не роблячи при цьому нічого ... поки. Якщо під час завантаження виникає проблема, тепер ви можете бути впевнені, що причиною проблеми є сторонній додаток. Вам потрібно знайти цю програму та видалити її:

  1. На головному екрані проведіть пальцем угору по порожньому місці, щоб відкрити панель програм.
  2. Торкніться Налаштування> Програми.
  3. Торкніться потрібної програми у списку за замовчуванням або торкніться значка 3 крапки> Показати системні програми, щоб відобразити попередньо встановлені програми.
  4. Торкніться потрібної програми.
  5. Натисніть Видалити.
  6. Ще раз натисніть Видалити для підтвердження.

Або ви також можете просто зробити резервну копію своїх файлів і даних, а потім виконати скидання до заводських налаштувань, враховуючи, що непросто визначити, яка програма є винуватцем.

  1. Створіть резервну копію даних у внутрішній пам’яті. Якщо ви ввійшли в обліковий запис Google на пристрої, ви активували функцію захисту від крадіжки, і вам потрібні будуть ваші облікові дані Google, щоб завершити основне скидання.
  2. На головному екрані проведіть пальцем угору по порожньому місці, щоб відкрити панель програм.
  3. Торкніться Налаштування> Хмара та облікові записи.
  4. Торкніться Резервне копіювання та відновлення.
  5. За бажанням натисніть Резервне копіювання даних, щоб пересунути повзунок у положення УВІМК. Або ВИМК.
  6. Якщо потрібно, натисніть Відновити, щоб пересунути повзунок у положення УВІМК. Або ВИМК.
  7. Торкніться кнопки "Назад" у меню "Налаштування", а потім - "Загальне управління"> "Скинути"> "Скинути заводські дані"
  8. Натисніть Скинути.
  9. Якщо увімкнено блокування екрана, введіть свої дані.
  10. Натисніть Продовжити.
  11. Торкніться Видалити все.

Якщо телефон не завантажується в безпечному режимі, спробуйте наступний крок.

Спробуйте перевірити, чи здатний телефон завантажуватися в режимі відновлення

Це безпечний для майже всіх пристроїв Android, тому навіть якщо у вашого телефону серйозна проблема з прошивкою, доки апаратне забезпечення працює нормально, а прошивка жодним чином не модифікована, він повинен перейти в режим відновлення . У разі успіху спочатку протріть розділ кеш-пам’яті, і якщо це не допоможе, зробіть головне скидання.

Завантажте в режимі відновлення та витріть розділ кешу

  1. Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Bixby, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  2. Коли з’явиться зелений логотип Android, відпустіть усі клавіші («Встановлення оновлення системи» відображатиметься приблизно 30 - 60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  3. Кілька разів натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити “wipe cache partition”.
  4. Натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  5. Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити “так”, і натисніть клавішу живлення, щоб вибрати.
  6. Коли розділ кешування стирання завершено, виділяється “Перезавантажити систему зараз”.
  7. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Завантажтесь у режимі відновлення та виконайте генеральний скидання

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте клавішу збільшення гучності та клавішу Bixby, а потім натисніть і утримуйте клавішу живлення.
  3. Коли з’явиться зелений логотип Android, відпустіть усі клавіші («Встановлення оновлення системи» відображатиметься приблизно 30 - 60 секунд, перш ніж відображатимуться опції меню відновлення системи Android).
  4. Кілька разів натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити “wipe data / factory reset.
  5. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
  6. Натискайте клавішу зменшення гучності, доки не буде виділено "Так - видалити всі користувацькі дані".
  7. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати та розпочати основне скидання.
  8. Після завершення головного скидання виділяється “Перезавантажити систему зараз”.
  9. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Зв’яжіться з нами

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому не соромтеся зв’язуватися з нами, заповнивши цю форму. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк нашим сторінкам у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.

Публікації, які можуть вам також сподобатися:

  • Samsung Galaxy S8 почав з’являтись повідомлення про помилку «На жаль, налаштування зупинилися» після оновлення [Посібник з усунення несправностей]
  • Galaxy S8 зависає і перезавантажується випадковим чином, постійно вимикається сам, коли Wi-Fi увімкнено, інші проблеми
  • Як виправити свій Samsung Galaxy S8, який не може продовжувати завантаження, але замість цього продовжує перезавантажуватися [Посібник з усунення несправностей]
  • Що робити, коли на вашому Samsung Galaxy S8 починає відображатись повідомлення про помилку “На жаль, контакти зупинились” [Посібник з усунення несправностей]
  • Як виправити свій Samsung Galaxy S8, що відображає помилку "На жаль, процес com.android.phone зупинився" [Посібник з усунення несправностей]
  • Як виправити ваш Samsung Galaxy S8, який постійно відображає помилку "На жаль, галерея зупинилася" [Посібник з усунення несправностей]