Як виправити Samsung Galaxy Note 3, який не може виявити або підключитися до будь-якої мережі Wi-Fi [Посібник з усунення несправностей]

Деякі з наших читачів зв’язалися з нами щодо їхніх проблем із Samsung Galaxy Note 3. У цій публікації я зупинюсь більше на двох проблемах із пристроєм; це неможливість виявити та підключитися до будь-якої мережі Wi-Fi. Підключення до Інтернету - одна з дуже важливих функцій, завдяки якій багато власників смартфонів можуть жити без особливо тих, хто використовує свої пристрої для електронної пошти та інших служб обміну миттєвими повідомленнями.

Проблеми з Galaxy-Note-3-Wi-Fi

Хоча Galaxy Note 3 може підключатися до Інтернету за допомогою мобільних даних та Wi-Fi, останній часто є більш переважним з явних причин. Але що, якщо він не може виявити жодної мережі? Або ще гірше, а що, якби він не зміг підключитися до будь-якої доступної мережі Wi-Fi?

Продовжуйте читати, оскільки я проведу вас за допомогою усунення несправностей вашого телефону на випадок, якщо з вами трапиться якась із згаданих вами ситуацій. Я покажу вам, як безпечно визначити, в чому проблема, та усунути її якомога швидше та економічніше.

Але лише щоб встановити тут належні очікування, є речі, які ми не можемо виправити самостійно. Найкращим прикладом можуть бути проблеми, пов'язані з апаратним забезпеченням, які потребують втручання техніка, який може фізично оглянути ваш телефон і ретельно діагностувати проблеми.

Якщо у вас є інші проблеми, відвідайте нашу сторінку усунення несправностей Samsung Galaxy Note 3, оскільки вона містить сотні проблем, які ми розглядали раніше. Спробуйте запропоновані нами рішення, і якщо вони не працюють для вас або якщо вашу проблему не вдається знайти на цій сторінці, напишіть нам на електронну адресу [захищено електронною поштою], і ми будемо раді допомогти вам. Якщо ви хочете зв’язатися зі мною безпосередньо, відвідайте мою сторінку профілю, щоб дізнатися, як це зробити. Ви також можете відвідати наші сторінки у Facebook та Google+ для отримання додаткової підтримки.

  1. Galaxy Note 3 не може виявити жодну мережу Wi-Fi після оновлення
  2. Galaxy Note 3 взагалі не може підключитися до будь-якої мережі Wi-Fi

Galaxy Note 3 не може виявити жодну мережу Wi-Fi після оновлення

Проблема : Привіт, у мене є Примітка 3, і нещодавно з новим оновленням кілька днів тому телефон не може взагалі підключитися або виявити будь-яку мережу Wi-Fi. Я спробував скинути налаштування, вимкнувши телефон. Я спробував принаймні 4 різні мережі Wi-Fi, і хтось поруч може використовувати мережу, тому я вважаю, що це мій телефон. Можливо, нове оновлення щось з цим зробило. Якщо ви можете допомогти, це було б чудово, адже останнє, що я хочу зробити, - це перезавантажити телефон.

Усунення несправностей : Якщо ця проблема сталася відразу після оновлення, можливо, причиною її стала нова прошивка. Звичайно, є речі, які потрібно перевірити перед усуненням проблеми, і перше, що я хочу, щоб ви зробили, це завантажити телефон у безпечному режимі, щоб виключити можливість того, що сторонній додаток має щось спільне з ним. Крім того, у безпечному режимі телефон працює нормально без втручання завантажених вами програм.

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте кнопку живлення
  3. Коли на екрані з’явиться „GALAXY Note 3“, відпустіть живлення відразу після відпуску клавіші живлення, натисніть і утримуйте клавішу зменшення гучності .
  4. Продовжуйте утримувати клавішу зменшення гучності, доки пристрій не завершить перезапуск.
  5. У нижньому лівому куті екрана відображатиметься " Безпечний режим ". Відпустіть клавішу зменшення гучності, коли з’явиться повідомлення " Безпечний режим ".

Перебуваючи в безпечному режимі, спробуйте вмикати та вимикати Wi-Fi, щоб перевірити, чи може він виявити мережу, якщо ні, то вам потрібно стерти розділ кешу.

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Одночасно натисніть і утримуйте такі три кнопки: клавішу збільшення гучності, клавішу головного екрана та живлення
  3. Коли на екрані з’явиться „GALAXY Note 3“, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте натискати та утримувати клавішу збільшення гучності та головну сторінку
  4. Коли з’явиться екран Android System Recovery , відпустіть Volume Up і Home
  5. Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити " стерти розділ кешу ".
  6. Натисніть клавішу живлення, щоб вибрати та протерти кеш.
  7. Коли виділено « перезавантажити систему зараз », натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

На даний момент проблема, можливо, вже вирішена. Що стосується проблем із радіо, які виникають після оновлення, часто кеші можуть бути пошкоджені під час процесу. Просто витріть каталог, де вони зберігаються, так що система буде змушена створювати нові файли, які будуть добре працювати з новою прошивкою. Але лише на випадок, якщо проблема не зникне, необхідно відновити заводські налаштування. Звичайно, вам потрібно зробити резервну копію кожного біта даних, який ви не хочете втратити.

Galaxy Note 3 взагалі не може підключитися до будь-якої мережі Wi-Fi

Проблема : У нас є два телефони Note 3. Ідентичні моделі. Здається, шахта зробила оновлення (без мого дозволу), і єдине, що трапилося зі мною, - це втрата деяких моїх контактів. Я їх поверну. Однак телефон мого партнера тепер не підключатиметься до жодного пристрою Wi-Fi. Вона спробувала виправлення, перераховані на вашому сайті, не змінюючи ситуації. Я запропонував їй спробувати відновити систему, але проблема в цьому полягає у втраті даних або клопоті щодо резервного копіювання всього. Чи можете ви запропонувати вирішення проблеми "взагалі без Wi-Fi"? Ура.

Усунення несправностей : Перезавантажте, це перше, що потрібно зробити, коли мова заходить про такі проблеми. Бувають випадки, коли служба, яка обробляє бездротові з’єднання, аварійно завершує роботу та перезавантажує, найчастіше є найефективнішим способом повернути її до життя. Після такої процедури, а проблема все ще зберігається, починається справжнє усунення несправностей.

Як і те, що я запропонував у попередній проблемі, завантажте телефон у безпечному режимі, щоб ізолювати проблему. Якщо це було викликано стороннім додатком, тоді функція Wi-Fi повинна працювати належним чином у безпечному режимі. В іншому випадку це майже напевно проблема з прошивкою. Просто виконайте ці кроки спочатку, щоб завантажити телефон у безпечному режимі та спробуйте увімкнути та вимкнути перемикач Wi-Fi:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Натисніть і утримуйте кнопку живлення
  3. Коли на екрані з’явиться „GALAXY Note 3“, відпустіть живлення відразу після відпуску клавіші живлення, натисніть і утримуйте клавішу зменшення гучності .
  4. Продовжуйте утримувати клавішу зменшення гучності, доки пристрій не завершить перезапуск.
  5. У нижньому лівому куті екрана відображатиметься " Безпечний режим ". Відпустіть клавішу зменшення гучності, коли з’явиться повідомлення " Безпечний режим ".

Увімкнувши та вимкнувши Wi-Fi, він може виявити мережу, але не може підключитися до неї, а потім спробуйте перезавантажити мережеве обладнання лише для оновлення мережі. Після цього спробуйте підключити до нього інший пристрій, щоб з’ясувати, чи працює мережа належним чином, і якщо вона працює, перейдіть до генерального скидання. Я розумію клопоти з резервним копіюванням всього, але, схоже, скидання потрібно, щоб ваш телефон знову працював. Воно того варто. Ось як ви ефективно скидаєте пристрій:

  1. Вимкніть пристрій.
  2. Одночасно натисніть і утримуйте такі три кнопки: клавіша збільшення гучності, клавіша головного екрана, живлення
  3. Коли на екрані з’явиться „GALAXY Note 3“, відпустіть клавішу живлення, але продовжуйте натискати та утримувати клавішу збільшення гучності та головну сторінку
  4. Коли з’явиться екран Android System Recovery , відпустіть Volume Up і Home
  5. Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити ' wipe data / factory reset '.
  6. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати.
  7. Натисніть клавішу зменшення гучності, щоб виділити " видалити всі дані користувача ".
  8. Натисніть кнопку живлення, щоб вибрати та розпочати основне скидання. Після завершення головного скидання виділяється " Перезавантажити систему зараз ".
  9. Натисніть клавішу живлення, щоб перезапустити пристрій.

Зв’яжіться з нами

Ми завжди відкриті для ваших проблем, питань та пропозицій, тому сміливо надсилайте їх за адресою [захищено електронною поштою]. Ми підтримуємо всі доступні пристрої Android, і ми серйозно ставимося до того, що робимо. Це безкоштовна послуга, яку ми пропонуємо, і ми не будемо брати за неї жодної копійки. Але зауважте, що ми щодня отримуємо сотні електронних листів, і ми не можемо відповісти на кожен з них. Але будьте впевнені, що ми читаємо кожне отримане повідомлення. Тим, кому ми допомогли, розкажіть про це, поділившись нашими публікаціями з друзями, або просто поставивши лайк на нашій сторінці у Facebook та Google+ або підписавшись на нас у Twitter.